Ogłoszenie z dnia 2025-02-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00117888/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-24
- 2025/BZP 00121701/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-26
- 2025/BZP 00162836/01 - Wynik z dnia 2025-03-26
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług telefonii ruchomej wraz z dostawą kart SIM na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wiślna 7
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-007
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.krakow@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.malopolskie.kas.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług telefonii ruchomej wraz z dostawą kart SIM na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9d9c4e8-3493-4dc1-8ef6-b941a75dec99
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00108716
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://malopolskiekas.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
za pośrednictwem Platformy zakupowej e-Zamawiający (zwanej dalej: Platformą) dostępnej na stronie internetowej pod adresem:
https://malopolskiekas.ezamawiajacy.pl.
2. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email:
przetargi.ias.krakow@mf.gov.pl. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej wynosi 20 MB.
3. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym przekazywanie wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz
informacji odbywa się przy użyciu Platformy
pod adresem: https://malopolskiekas.ezamawiajacy.pl, za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”. We wszelkiej korespondencji
związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca biorący udział w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie.
2. Informacje opisujące czynności Wykonawcy dotyczące przystąpienia i złożenia oferty, z wykorzystaniem Platformy znajdują się na
stronie Platformy pod adresem: https://malopolskiekas.ezamawiajacy.pl w zakładce „Baza Wiedzy / Plany zamówień publicznych”
(Instrukcja dla Wykonawcy).
3. Korzystanie z Platformy może odbywać się wyłącznie na zasadach i w zakresie wskazanym
w Instrukcji dla Wykonawcy.
4. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
5. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do systemu Platformy
na subdomenie Zamawiającego pod adresem: https://malopolskiekas.ezamawiajacy.pl
lub na stronie internetowej: https://oneplace.marketplanet.pl.
6. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany
do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego
konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie
powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
7. Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez:
podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym) lub
kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub
jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ciągu
maksymalnie 6 godzin roboczych.
8. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu.
Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz
informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem sekcji „Wiadomości”.
9. Zamawiający informuje, że w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca
winien skontaktować się z serwisem dostępnym
w dni robocze w godzinach 9.00-17.00, pod numerem telefonu +48 22 25 72 223 oraz adresem e-mail: oneplace@marketplanet.pl.
10. Zamawiający, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego jako:
1) dokumenty w formacie pdf zaleca się podpisywać formatem PAdES;
2) Zamawiający dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym niż pdf, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem.
W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oprócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
11. Zamawiający, zgodnie z rozporządzeniem, o którym mowa w ust. 14, określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne
umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej, niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej
przeglądarki internetowej;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet
Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO, informuje
się, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Izba Administracji Skarbowej
w Krakowie z siedzibą przy ul. Wiślnej 7, 31-007 Kraków (tel.: 12 25 57 347, e-mail:
ias.krakow@mf.gov.pl);
2) w Izbie Administracji Skarbowej w Krakowie wyznaczony został Inspektor Ochrony
Danych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej
pod adresem: iod.krakow@mf.gov.pl lub listownie na adres: ul. Wiślna 7, 31-007
Kraków, z dopiskiem IOD na kopercie;
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr 1201-
ILZ.260.9.2025 prowadzonym w trybie podstawowym z możliwością przeprowadzenia
negocjacji;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust.
1 i 2 pzp oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672)
przy ul. Domaniewskiej 49, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Izba
Administracji Skarbowej w Krakowie prowadzi przedmiotowe postępowanie o
udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem:
https://malopolskiekas.ezamawiajacy.pl;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 pzp, przez okres
4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania
umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych
osobowych, prawo do sprostowania danych oraz prawo do ograniczenia przetwarzania;
7) przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana
dotyczących narusza przepisy RODO;
8) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach pzp, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z pzp;
9) Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji,
jak również nie będą podlegały profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający na podstawie art. 19 ust. 4 pzp informuje, że:
1) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania
lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia, ani zmianą postanowień umowy w sprawie
zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą;
2) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia
przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania
danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1201-ILZ.260.9.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii ruchomej wraz z dostawą kart
SIM na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Krakowie.
2. Zakres zamówienia obejmuje następujące usługi:
1) świadczenie usługi łączności głosowej, a także tekstowej SMS i MMS – 730 aktywacji;
2) świadczenie usługi łączności głosowej, świadczona stacjonarnie bez usług Premium,
MMS, roamingu z transmisją danych 2GB – 350 aktywacji;
3) świadczenie usługi mobilnego dostępu do Internetu w technologii 2G, 3G, 4G/LTE, 5G z
obustronną transmisją danych – 250 aktywacji, w tym dla max. 40 kart przydzielenie
stałego adresu IP;
4) dostawa 50 nieaktywnych kart SIM skonfigurowanych do pracy w sieci Wykonawcy;
5) uruchomienie usług centrali wirtualnej i Biznes grupy do 500 numerów.
3. Szczegółowy opis realizacji oraz zakres przedmiotu zamówienia zawierają następujące
załączniki:
1) załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy (PPU);
2) załącznik nr 2 do PPU – Opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
64210000-1 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W ramach zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcjipoprzez zwiększenie liczby usług stanowiących przedmiot zamówienia do 50% wskazanych aktywacji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert jest opisany w rozdz. XVIII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Warunek zostanie uznany za spełniony gdy Wykonawca wykaże że posiada
aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców
telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Telekomunikacji
Elektronicznej, wydane na podstawie art. 11 w zw. z art. 10 ustawy z dnia 16
lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2024 r. poz. 34 z późn. zm.),
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: aktualne na dzień złożenia, potwierdzone za zgodność z oryginałem zaświadczenie
o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzone przez Prezesa
Urzędu Telekomunikacji Elektronicznej, wydane na podstawie art. 11 w zw. z art. 10
ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2024 r. poz. 34
z późn. zm.),
Zamawiający odstąpi od wezwania do złożenia ww. podmiotowego środka
dowodowego, jeżeli Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125
ust. 1 pzp, dane umożliwiające potwierdzenie spełnienia ww. warunku udziału
w postępowaniu – art. 274 ust. 4 pzp.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowićpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
- warunek określony w Rozdziale VIII SWZ ust. 1 pkt 1 powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie,
- warunek określony w Rozdziale VIII SWZ ust. 1 pkt 2 lit. b powinien spełniać co samodzielnie co najmniej
jeden z Wykonawców, który zrealizuje usługi, do których realizacji uprawnienia do
prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej są wymagane
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji, gdy zajdzie, co najmniej
jedna z okoliczności przedstawionych w art. 454 i 455 ustawy oraz w zakresie wskazanym
w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.
2. Zmiana umowy następuje w formie pisemnej pod rygorem nieważności (chyba,
że postanowiono inaczej).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-26 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://malopolskiekas.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY”
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-26 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-27
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie dokumentacji dla zadania: Budowa chodnika przy ul. Księcia Józefa po stronie północnej na odcinku od przystanku autobusowego pn. "Bielańskie Skały" do posesji nr 258a
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych
- Wyłonienie Wykonawcy usług projektowych w zakresie opracowania koncepcji zagospodarowania terenu pod przyszły park rzeki Wilgi na odcinku od ul. Chałubińskiego do ul. Podmokłej, dla ZZM w Krakowie.
- Roboty budowlane w ramach zadania pn.: "Przebudowa kładki pieszej na przepust w ciągu ścieżki parkowej na Młynówce Królewskiej w Parku Młynówka Królewska w Krakowie",
- Przeglądy techniczne aparatury medycznej w Wojewódzkim Szpitalu Okulistycznym w Krakowie
- "Remont i modernizacja instalacji elektrycznych i słaboprądowych w budynku Zespołu Szkół Elektrycznych Nr 2 w Krakowie"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa telefonii komórkowej dla AMW
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie: łączności telefonicznej, stałego dostępu do Internetu, transmisji danych L2 oraz obsługi numeru alarmowego 986
- Usługa łączności Zad. 1 - Łącze światłowodowe GCM-Cieszyn
więcej: Usługi telekomunikacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.