Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-17
Zabrze: organizacja 14-dniowego wyjazdowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych połączonego z zespołem ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo z elementami zajęć rehabilitacyjnych zgodnie z potrzebami osób niepełnosprawnych -uczestników projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze.
Numer ogłoszenia: 172536 - 2010; data zamieszczenia: 17.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Roosevelta 40, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2777800, faks 032 2777802.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.zabrze.pl,www.mopr.zabrze.magistrat
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: organizacja 14-dniowego wyjazdowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych połączonego z zespołem ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo z elementami zajęć rehabilitacyjnych zgodnie z potrzebami osób niepełnosprawnych -uczestników projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: organizacja 14-dniowego wyjazdowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych połączonego z zespołem ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo z elementami zajęć rehabilitacyjnych zgodnie z potrzebami osób niepełnosprawnych -uczestników projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze. Przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV) 2. Wymagania szczegółowe dotyczące ośrodka: a) Lokalizacja : atrakcyjna miejscowość wypoczynkowa, położona nad morzem w województwie zachodnio - pomorskim b) Standard: obiekt przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych, w odległości ok. 200m od morza, dysponujący bazą zabiegową z nowoczesnym sprzętem rehabilitacyjnym, salą gimnastyczną, siłownią oraz stołówką na miejscu. Dodatkowo na terenie ośrodka znajdować się muszą wyznaczone miejsca na rozpalenie ogniska i stanowisko do grillowania z zadaszeniem, salę ze sprzętem audio - video. Ponadto na terenie lub w bliskiej odległości do ok. 300m od ośrodka kryty basen. Dodatkowym atutem będzie bliskość lub posiadanie atrakcji typu boisko do gier zespołowych, stoły do tenisa stołowego, bilard, wypożyczalnia rowerów, ścianka wspinaczkowa. c) Pokoje : 2-osobowe, 3 -osobowe, 4-osobowe z pełnym, samodzielnym, węzłem sanitarnym tj. umywalką, wc, prysznicem z zimną i ciepłą wodą. Wyposażenie dla każdego pokoju : oddzielne łóżka, TV, radio, czajnik bezprzewodowy, szklanki, łyżeczki. d) Sala szkoleniowa na ok. 40 osób, wyposażona w krzesła, stoły lub krzesła z pulpitem, tablicę. Ośrodek( Wykonawca) zapewni uczestnikom w trakcie pobytu opiekę lekarską i pielęgniarską oraz obsługę sprzątająco - porządkową dla utrzymania czystości w pokojach i węzłach sanitarnych oraz w pomieszczeniach wspólnego użytku z których będą korzystać uczestnicy. e) Posiłki : Na jednego uczestnika, opiekuna, dziecko, koordynatora: codziennie w trakcie pobytu śniadania, obiady i kolacje w formie szwedzkiego stołu. Dodatkowo suchy prowiant w trakcie podróży na miejsce i z powrotem i w trakcie całodziennych wycieczek, a także co najmniej dwie potrawy gorące z grilla lub z ogniska (porcja mięsa, kiełbasa) pieczywo, ketchup, musztarda, papryka, ogórki, smalec wiejski oraz zimne i gorące napoje. Dostępność w pokojach do wody mineralnej w ilości 1,5 l na osobę na dobę. f) Przejazd : na trasie Zabrze - miejsce pobytu i z powrotem. Autokar klimatyzowany z kierowcą , wyposażony w WC i TV, przystosowany dla osób niepełnosprawnych. W przypadku gdy autokar nie pomieści faktycznej ilości osób biorącej udział w wyjeździe, zamawiający dopuszcza możliwość przejazdu autokarem i klimatyzowany mikrobusem przystosowanym dla osób niepełnosprawnych. 3.Kadra zapewniana przez Wykonawcę a) Kierownik - opiekun wyjazdu. Zadaniem kierownika-opiekuna będzie m.in. organizacja czasu wolnego i wypoczynku, zapewnienie bezpieczeństwa uczestników, prowadzenie rozmów, ewentualne załatwianie problemów z Ośrodkiem typu organizacyjnego. Kierownik musi koordynować wyjazd z Zabrza do miejsca pobytu i z powrotem poprzez rozmieszczenie osób w autokarze, opiekę podczas jazdy i postojów. b) Psycholog lub psychoterapeuta - do prowadzenia zajęć w zakresie treningu kompetencji i umiejętności społecznych. c) Osoba posiadająca kwalifikacje do prowadzenia zajęć z autoprezentacji d) Ponadto w trakcie wyjazdu Wykonawca zapewni w trakcie pobytu opiekę lekarską i pielęgniarską, a także w miarę potrzeb fizjoterapeute, fizykoterapeute, rehabilitanta. 4. Wymagania dotyczące wyjazdu : Program wyjazdu obejmuje trening kompetencji i umiejętności społecznych wraz z autoprezentacją. Dodatkowo zespoły ćwiczeń fizycznych usprawniających psycho - ruchowo lub zajęć rehabilitacyjnych, a także zajęcia rekreacyjno - integracyjne. 4.1. W ramach treningu kompetencji i umiejętności społecznych Wykonawca zapewni min. 20 - godzinne szkolenie w ramach całego pobytu dla 1 uczestnika w postaci wykładów i ćwiczeń m.in. o tematyce : - przełamywanie stereotypów i barier osób niepełnosprawnych, - stres, pozytywne myślenie, afirmacje, ćwiczenia relaksacyjne, - samoocena, motywowanie siebie dotyczy osób niepełnosprawnych Oraz w ramach autoprezentacji - Wykonawca zapewni 2 typy zajęć dla 1 uczestnika z kształtowania wizerunku zewnętrznego osób niepełnosprawnych m.in. o tematyce: - wizaż, stylizacja (dobór fryzur i kolorów włosów oraz ubioru do typu sylwetki i wieku) - rozmowa kwalifikacyjna, kultura poszukiwania pracy ( mowa ciała, jak dobrze wypaść w rozmowie kwalifikacyjnej, jak opanować strach przed rozmową kwalifikacyjną) zarówna pod kątem potrzeb kobiet jaki i mężczyzn. 4.2 W ramach dodatkowych zajęć z zakresu zespołu ćwiczeń fizycznych usprawniających psycho - ruchowo zgodnie z potrzebami osób niepełnosprawnych w gabinetach fizjoterapeutycznych i na wolnym powierzu Wykonawca zapewni 20 godzin łącznie w ramach całego pobytu na 1 uczestnika : a) Zespół ćwiczeń fizycznych i usprawniających przykładowo w postaci marszu z kijkami Nordic Walking, gimnastykę na przyrządach fitness, w siłowni, gimnastykę ogólno - rozwojową, aerobik w basenie itp. b) Zabiegi w gabinetach fizjoterapeutycznych itp. według indywidualnych zaleceń lekarza na podstawie informacji o stanie zdrowia stwierdzonej przez lekarza na miejscu oraz w oparciu o dokumentację medyczną uczestnika Ilość zabiegów - dwa dziennie w trakcie całego pobytu wyłączając dzień przyjazdu i odjazdu oraz soboty i niedziele. c) Badania lekarskie na początku i końcu pobytu 4.3.Zajęcia Rekreacyjno - Integracyjne w ilości ok. 20 godzin w trakcie całego pobytu na 1 uczestnik, opiekuna, dziecko, koordynatorów Wykonawca zapewni: 4.3.A. ogniska z pieczeniem kiełbasek i grillowanie, wieczorki taneczne z poczęstunkiem, dyskoteki, wieczorki integracyjne z programem rozrywkowo - kulturalnym typu karaoke, projekcie DVD itp. 4.3.B. Program kulturalno - krajoznawczy tzn. 2 atrakcyjne wycieczki całodniowe z możliwością zwiedzania okolicznych atrakcji uzależnionych od miejsca pobytu np. zwiedzanie latarni morskiej, muzeum, wycieczka rowerowa, wycieczka do Parku Wodnego i skorzystanie z jego atrakcji, przejazd kolejką, kino, wycieczka statkiem itp. 5. Opłata klimatyczna - Wykonawca uwzględni w cenie oferty opłatę klimatyczną jeśli jej naliczanie związane jest z miejscem pobytu. 6. Ubezpieczenie - Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć wszystkich uczestników, dzieci, opiekunów, koordynatorów od następstw nieszczęśliwych wypadków na okres od dnia rozpoczęcia wyjazdu do jego zakończenia. 7. Termin realizacji : 14 dni w trakcie miesiąca września 2010 r. z uwzględnieniem 3 ostatnich dni sierpnia oraz 3 pierwszych dni października 2010 r. 8. Uczestnicy : 40 uczestników projektu, 3 opiekunów, 11 dzieci w wieku od 7 do 15 lat, 2 koordynatorów. Łącznie 54 + 2 koordynatorów. Zamawiający zaznacza, iż liczba 54 może ulec zmniejszeniu maksymalnie do 48 osób i 2 koordynatorów oraz zwiększeniu do maksymalnie 58 osób( uczestników, opiekunów, dzieci) i 2 koorydnatorów. Uczestnicy niepełnosprawni posiadają n/w stopnie niepełnosprawności: Umiarkowany - 05-R - 8 osób Lekki - 05-R - 3 osoby Umiarkowany - 05-R/07-S - 3 osoby Lekki - 05-R/04-O - 1 osoba Umiarkowany - 07-S - 5 osób Lekki - 07-S/11-I - 1 osoba Znaczny - 07-S - 1 osoba Lekki - 02-P - 2 osoby Umiarkowany - 02-P - 3 osoby Umiarkowany - 02-P/06/E - 1 osoba Umiarkowany - T - 1 osoba Umiarkowany- 08/T - 3 osoby Lekki - 08-T - 1 osoba Umiarkowany - N - 1 osoba Lekki - 10 - N - 1 osoba Umiarkowany - 03-L - 1 osoba Lekki - 11 I - 1 osoba Umiarkowany - 01-U - 1 osoba Znaczny - 11 - I - 2 osoby II. A. Opis dodatkowy : 1. Warunki lokalowe w trakcie programu o którym mowa w pkt 4.1 SWIZ a więc salę szkoleniowa oraz sprzęt , które muszą spełniać wymogi prawne w zakresie BHP i p.poż. Zapewnione pomieszczenie/sala wyposażona będzie w odpowiednią do liczby uczestników liczbę stolików i miejsc siedzących, właściwie oświetloną, ogrzewaną, przewietrzaną i odizolowaną od innych pomieszczeń. 2. Zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe, program szkolenia, ankiety ewaluacyjne muszą posiadać informację: Szkolenie realizowane na potrzeby projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze oraz oznaczenia logo EFS, Unii Europejskiej i logo PO KL zgodnie z zasadą wizualizacji dostępną na stronie www.efs.silesia-region.pl w zakładce promocja. 3. Wykonawca zobowiązany jest do promowania Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Socjalnego oraz Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki między innymi poprzez umieszczenie w miejscu odbywania wyjazdu, miejscu odbywania zajęć ruchowych informację: Szkolenie realizowane na potrzeby projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze oraz oznaczenia logo EFS, Unii Europejskiej i logo PO KL zgodnie z zasadą wizualizacji dostępną na stronie www.efs.silesia-region.pl w zakładce promocja. Przedmiotowe informacje muszą zawierać : znak Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, flagę Unii Europejskiej - Europejskie Fundusz Społeczny, pełną nazwę projektu i informację o współfinansowaniu Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 4.Materiały niezbędne do zamieszczenia informacji o współfinansowaniu wyjazdu w ramach projektu systemowego dostarczy Zamawiający. 5.Wykonawca dokona sprawdzenia obecności uczestników na każdych zajęciach - obecność na zajęciach uczestnicy potwierdzą własnoręcznym podpisem. 6.Wykonawca przeprowadzi ewaluację szkolenia na podstawie dostarczonej przez Zamawiającego ankiety. 7.Zajęcia w ramach szkolenia zrealizują wykładowcy i instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 8.Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów wyjazdu oraz wyda oryginał zaświadczenia o ukończeniu treningu kompetencji i umiejętności społecznych Ponadto Wykonawca dokona archiwizacji w/w dokumentów na okres do 2020r, zapewniając dostęp do przechowywanej dokumentacji w ramach kontroli wykonania przedmiotu zamówienia. Wszystkie dokumenty sporządzane przez Wykonawcę będą opatrzone logotypami projektu systemowego. 9.Zamawiający zastrzega, że jeśli będą tego wymagać osobne przepisy lub wytyczne Instytucji Zarządzającej projektem zawrze z Wykonawcą dodatkową umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych uczestników projektu skierowanych na wyjazd..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie wykazu minimum 2 wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług o tematyce będącej przedmiotem postępowania lub podobnej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie , o wartości 50000 zł netto każda, z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa ta została wykonana należycie tzw. list referencyjny lub inny dokument potwierdzający, iż usługa została wykonana należycie - załącznik nr 3 Przez tematykę będącą przedmiotem postępowania Zamawiający rozumie zorganizowanie wyjazdu wypoczynkowego wraz z zajęciami rehabilitacyjnymi.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazu osób potwierdzający, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje, zawierający informację na temat: kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia, posiadanych certyfikatów oraz innych dokumentów potwierdzających wykształcenie, niezbędnych do realizacji zakresu programowego będącego przedmiotem zamówienia - złożonym na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ wraz z kopiami dokumentów potwierdzających przedmiotowe informacje podpisanymi za zgodność z oryginałem
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 oraz dołączonych dokumentów wskazanych w Rozdziale V SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 oraz dołączonych dokumentów wskazanych w Rozdziale V SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
listy referencyjne lub inne dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana należycie.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Parafowany wzór umowy, folder ośrodka
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Lokalizacja ośrodka i atrakcyjność programu - 35
- 3 - Doświadczenie organizatora - 5
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- zmiana osób funkcyjnych - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy - zmiana sposobu reprezentacji - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy - zmiana adresu siedziby jednej ze stron - z przyczyn zewnętrznych - zmiana terminu realizacji zamówienia - na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez Zamawiającego najdalej do 17 października 2010 r. - ukończenie. - wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy - w uzasadnionych przypadkach, za pisemną zgodą Zamawiającego - zmiana limitów osób - uczestników, opiekunów, dzieci ale nie więcej i nie mniej niż o ilość wynikającą z opisu przedmiotu zamówienia zawartą w SIWZ. W tym również zmiana limitów w zakresie opiekunów i dzieci jednak wartość łączną będzie nie większa i nie mniejsza niż określona w SIWZ. - zmiana miejsca odbycia wyjazdu z przyczyn obiektywnych zaakceptowanych przez Zamawiającego na miejsce i standard Ośrodka porównywalny z tym zaproponowanym w ofercie lub lepszy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.zabrze.magistrat.pl,www.mopr.zabrze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Zabrzu, ul. Roosevelta 40, 41 - 800 Zabrze
Tel. kontaktowy (032) 277-78-68, fax (032) 277-78-68,
Pokój nr 216-2 piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2010 godzina 09:00, miejsce: MOPR, ul. Roosevelta 40, 41 - 800 Zabrze Tel. kontaktowy (032) 277-78-68, fax (032) 277-78-68, Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 15.30 Kancelaria, pokój 117-1 piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- 21/TP/I/24 DOSTAWY OBŁOŻEŃ CHIRURGICZNYCH, ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ, WYROBÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO HIGIENY I OPIEKI NAD PACJENTEM
- "Wykonywanie wycen nieruchomości oraz innych opracowań w celu realizacji zadań Prezydenta Miasta Zabrze, w okresie do końca 2025 r. z podziałem na 4 Rejony"
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Zabrzu, ul. Matejki 62.
- Dostawę zastawek aortalnych samorozprężalnych do zabiegów TAVI
- Rozbudowa systemu AMMS o moduły e-rejestracja w raz z wsparciem serwisowym w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/33 TP/2024
- DOSTAWA MATERIAŁÓW INSTALACYJNYCH
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowywanie posiłków i wydawanie ich w lokalu Wykonawcy osobom skierowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach w 2025 r.
- Świadczenie usługi cateringowej do Schroniska dla Bezdomnych w Tarnowskich Górach w okresie I-XII 2025
- Świadczenie usługi cateringowej dla Centrum Aktywności Seniorów w okresie I-XII 2025
- Zapewnienie miejsc noclegowych dla osób wykwaterowanych z zasobów mieszkaniowych Gminy Bytom i eksmitowanych
- Przygotowywanie, dostawa i wydawanie posiłków dla uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Staszkówce i Zespołu Szkół w Moszczenicy
- Kompleksowa obsługa podróży służbowych krajowych i zagranicznych dla pracowników ITB, w tym świadczenie usług rezerwacji i zakupu biletów na przewozy lotnicze, kolejowe (...).
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.