To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-08-17
Zabrze: Organizacja 14-dniowego wyjazdowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych połączonego z zespołem ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo z elementami zajęć rehabilitacyjnych zgodnie z potrzebami osób niepełnosprawnych -uczestników projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze
Numer ogłoszenia: 252618 - 2010; data zamieszczenia: 17.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 172536 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Roosevelta 40, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2777800, faks 032 2777802.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja 14-dniowego wyjazdowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych połączonego z zespołem ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo z elementami zajęć rehabilitacyjnych zgodnie z potrzebami osób niepełnosprawnych -uczestników projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: organizacja 14-dniowego wyjazdowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych połączonego z zespołem ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo z elementami zajęć rehabilitacyjnych zgodnie z potrzebami osób niepełnosprawnych -uczestników projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze. Przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV) CPV 55240000-4 - usługi w zakresie domów i ośrodków wypoczynkowych CPV 55100000-1 - usługi hotelarskie CPV 55300000-3 - usługi restauracyjne i podawania posiłków 2. Wymagania szczegółowe dotyczące ośrodka: a) Lokalizacja : atrakcyjna miejscowość wypoczynkowa, położona nad morzem w województwie zachodnio - pomorskim b) Standard: obiekt przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych, w odległości ok. 200m od morza, dysponujący bazą zabiegową z nowoczesnym sprzętem rehabilitacyjnym, salą gimnastyczną, siłownią oraz stołówką na miejscu. Dodatkowo na terenie ośrodka znajdować się muszą wyznaczone miejsca na rozpalenie ogniska i stanowisko do grillowania z zadaszeniem, salę ze sprzętem audio - video. Ponadto na terenie lub w bliskiej odległości do ok. 300m od ośrodka kryty basen. Dodatkowym atutem będzie bliskość lub posiadanie atrakcji typu boisko do gier zespołowych, stoły do tenisa stołowego, bilard, wypożyczalnia rowerów, ścianka wspinaczkowa. c) Pokoje : 2-osobowe, 3 -osobowe, 4-osobowe z pełnym, samodzielnym, węzłem sanitarnym tj. umywalką, wc, prysznicem z zimną i ciepłą wodą. Wyposażenie dla każdego pokoju : oddzielne łóżka, TV, radio, czajnik bezprzewodowy, szklanki, łyżeczki. d) Sala szkoleniowa na ok. 40 osób, wyposażona w krzesła, stoły lub krzesła z pulpitem, tablicę. Ośrodek( Wykonawca) zapewni uczestnikom w trakcie pobytu opiekę lekarską i pielęgniarską oraz obsługę sprzątająco - porządkową dla utrzymania czystości w pokojach i węzłach sanitarnych oraz w pomieszczeniach wspólnego użytku z których będą korzystać uczestnicy. e) Posiłki : Na jednego uczestnika, opiekuna, dziecko, koordynatora: codziennie w trakcie pobytu śniadania, obiady i kolacje w formie szwedzkiego stołu. Dodatkowo suchy prowiant w trakcie podróży na miejsce i z powrotem i w trakcie całodziennych wycieczek, a także co najmniej dwie potrawy gorące z grilla lub z ogniska (porcja mięsa, kiełbasa) pieczywo, ketchup, musztarda, papryka, ogórki, smalec wiejski oraz zimne i gorące napoje. Dostępność w pokojach do wody mineralnej w ilości 1,5 l na osobę na dobę. f) Przejazd : na trasie Zabrze - miejsce pobytu i z powrotem. Autokar klimatyzowany z kierowcą , wyposażony w WC i TV, przystosowany dla osób niepełnosprawnych. W przypadku gdy autokar nie pomieści faktycznej ilości osób biorącej udział w wyjeździe, zamawiający dopuszcza możliwość przejazdu autokarem i klimatyzowany mikrobusem przystosowanym dla osób niepełnosprawnych. 3.Kadra zapewniana przez Wykonawcę a) Kierownik - opiekun wyjazdu. Zadaniem kierownika opiekuna będzie m.in. organizacja czasu wolnego i wypoczynku, zapewnienie bezpieczeństwa uczestników, prowadzenie rozmów, ewentualne załatwianie problemów z Ośrodkiem typu organizacyjnego. Kierownik musi koordynować wyjazd z Zabrza do miejsca pobytu i z powrotem poprzez rozmieszczenie osób w autokarze, opiekę podczas jazdy i postojów. b) Psycholog lub psychoterapeuta - do prowadzenia zajęć w zakresie treningu kompetencji i umiejętności społecznych. c) Osoba posiadająca kwalifikacje do prowadzenia zajęć z autoprezentacji d) Ponadto w trakcie wyjazdu Wykonawca zapewni w trakcie pobytu opiekę lekarską i pielęgniarską, a także w miarę potrzeb fizjoterapeute, fizykoterapeute, rehabilitanta. 4. Wymagania dotyczące wyjazdu : Program wyjazdu obejmuje trening kompetencji i umiejętności społecznych wraz z autoprezentacją. Dodatkowo zespoły ćwiczeń fizycznych usprawniających psycho - ruchowo lub zajęć rehabilitacyjnych, a także zajęcia rekreacyjno - integracyjne. 4.1. W ramach treningu kompetencji i umiejętności społecznych Wykonawca zapewni min. 20 - godzinne szkolenie w ramach całego pobytu dla 1 uczestnika w postaci wykładów i ćwiczeń m.in. o tematyce : - przełamywanie stereotypów i barier osób niepełnosprawnych, - stres, pozytywne myślenie, afirmacje, ćwiczenia relaksacyjne, - samoocena, motywowanie siebie dotyczy osób niepełnosprawnych Oraz w ramach autoprezentacji - Wykonawca zapewni 2 typy zajęć dla 1 uczestnika z kształtowania wizerunku zewnętrznego osób niepełnosprawnych m.in. o tematyce: - wizaż, stylizacja (dobór fryzur i kolorów włosów oraz ubioru do typu sylwetki i wieku) - rozmowa kwalifikacyjna, kultura poszukiwania pracy ( mowa ciała, jak dobrze wypaść w rozmowie kwalifikacyjnej, jak opanować strach przed rozmową kwalifikacyjną) zarówna pod kątem potrzeb kobiet jaki i mężczyzn. 4.2 W ramach dodatkowych zajęć z zakresu zespołu ćwiczeń fizycznych usprawniających psycho - ruchowo zgodnie z potrzebami osób niepełnosprawnych w gabinetach fizjoterapeutycznych i na wolnym powierzu Wykonawca zapewni 20 godzin łącznie w ramach całego pobytu na 1 uczestnika : a) Zespół ćwiczeń fizycznych i usprawniających przykładowo w postaci marszu z kijkami Nordic Walking, gimnastykę na przyrządach fitness, w siłowni, gimnastykę ogólno - rozwojową, aerobik w basenie itp. b) Zabiegi w gabinetach fizjoterapeutycznych itp. według indywidualnych zaleceń lekarza na podstawie informacji o stanie zdrowia stwierdzonej przez lekarza na miejscu oraz w oparciu o dokumentację medyczną uczestnika Ilość zabiegów - dwa dziennie w trakcie całego pobytu wyłączając dzień przyjazdu i odjazdu oraz soboty i niedziele. c) Badania lekarskie na początku i końcu pobytu 4.3.Zajęcia Rekreacyjno - Integracyjne w ilości ok. 20 godzin w trakcie całego pobytu na 1 uczestnik, opiekuna, dziecko, koordynatorów Wykonawca zapewni: 4.3.A. ogniska z pieczeniem kiełbasek i grillowanie, wieczorki taneczne z poczęstunkiem, dyskoteki, wieczorki integracyjne z programem rozrywkowo - kulturalnym typu karaoke, projekcie DVD itp. 4.3.B. Program kulturalno - krajoznawczy tzn. 2 atrakcyjne wycieczki całodniowe z możliwością zwiedzania okolicznych atrakcji uzależnionych od miejsca pobytu np. zwiedzanie latarni morskiej, muzeum, wycieczka rowerowa, wycieczka do Parku Wodnego i skorzystanie z jego atrakcji, przejazd kolejką, kino, wycieczka statkiem itp. 5. Opłata klimatyczna - Wykonawca uwzględni w cenie oferty opłatę klimatyczną jeśli jej naliczanie związane jest z miejscem pobytu. 6. Ubezpieczenie - Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć wszystkich uczestników, dzieci, opiekunów, koordynatorów od następstw nieszczęśliwych wypadków na okres od dnia rozpoczęcia wyjazdu do jego zakończenia. 7. Termin realizacji : 14 dni w trakcie miesiąca września 2010 r. z uwzględnieniem 3 ostatnich dni sierpnia oraz 3 pierwszych dni października 2010 r. 8. Uczestnicy : 40 uczestników projektu, 3 opiekunów, 11 dzieci w wieku od 7 do 15 lat, 2 koordynatorów. Łącznie 54 + 2 koordynatorów. Zamawiający zaznacza, iż liczba 54 może ulec zmniejszeniu maksymalnie do 48 osób i 2 koordynatorów oraz zwiększeniu do maksymalnie 58 osób( uczestników, opiekunów, dzieci) i 2 koorydnatorów. Uczestnicy niepełnosprawni posiadają nw stopnie niepełnosprawności: Umiarkowany - 05-R - 8 osób Lekki - 05-R - 3 osoby Umiarkowany - 05-R 07-S - 3 osoby Lekki - 05-R 04-O - 1 osoba Umiarkowany - 07-S - 5 osób Lekki - 07-S 11-I - 1 osoba Znaczny - 07-S - 1 osoba Lekki - 02-P - 2 osoby Umiarkowany - 02-P - 3 osoby Umiarkowany - 02-P06E - 1 osoba Umiarkowany - T - 1 osoba Umiarkowany- 08T - 3 osoby Lekki - 08-T - 1 osoba Umiarkowany - N - 1 osoba Lekki - 10 - N - 1 osoba Umiarkowany - 03-L - 1 osoba Lekki - 11 I - 1 osoba Umiarkowany - 01-U - 1 osoba Znaczny - 11 - I - 2 osoby II. A. Opis dodatkowy : 1. Warunki lokalowe w trakcie programu o którym mowa w pkt 4.1 SWIZ a więc salę szkoleniowa oraz sprzęt , które muszą spełniać wymogi prawne w zakresie BHP i p.poż. Zapewnione pomieszczenie sala wyposażona będzie w odpowiednią do liczby uczestników liczbę stolików i miejsc siedzących, właściwie oświetloną, ogrzewaną, przewietrzaną i odizolowaną od innych pomieszczeń. 2. Zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe, program szkolenia, ankiety ewaluacyjne muszą posiadać informację: Szkolenie realizowane na potrzeby projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze oraz oznaczenia logo EFS, Unii Europejskiej i logo PO KL zgodnie z zasadą wizualizacji dostępną na stronie www.efs.silesia-region.pl w zakładce promocja. 3. Wykonawca zobowiązany jest do promowania Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Socjalnego oraz Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki między innymi poprzez umieszczenie w miejscu odbywania wyjazdu, miejscu odbywania zajęć ruchowych informację: Szkolenie realizowane na potrzeby projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze oraz oznaczenia logo EFS, Unii Europejskiej i logo PO KL zgodnie z zasadą wizualizacji dostępną na stronie www.efs.silesia-region.pl w zakładce promocja. Przedmiotowe informacje muszą zawierać : znak Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, flagę Unii Europejskiej - Europejskie Fundusz Społeczny, pełną nazwę projektu i informację o współfinansowaniu Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 4.Materiały niezbędne do zamieszczenia informacji o współfinansowaniu wyjazdu w ramach projektu systemowego dostarczy Zamawiający. 5.Wykonawca dokona sprawdzenia obecności uczestników na każdych zajęciach - obecność na zajęciach uczestnicy potwierdzą własnoręcznym podpisem. 6.Wykonawca przeprowadzi ewaluację szkolenia na podstawie dostarczonej przez Zamawiającego ankiety. 7.Zajęcia w ramach szkolenia zrealizują wykładowcy i instruktorzy Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 8.Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów wyjazdu oraz wyda oryginał zaświadczenia o ukończeniu treningu kompetencji i umiejętności społecznych Ponadto Wykonawca dokona archiwizacji ww dokumentów na okres do 2020r, zapewniając dostęp do przechowywanej dokumentacji w ramach kontroli wykonania przedmiotu zamówienia. Wszystkie dokumenty sporządzane przez Wykonawcę będą opatrzone logotypami projektu systemowego. 9.Zamawiający zastrzega, że jeśli będą tego wymagać osobne przepisy lub wytyczne Instytucji Zarządzającej projektem zawrze z Wykonawcą dodatkową umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych uczestników projektu skierowanych na wyjazd..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRZEGORZ BICZYSKO "BRATNIAK" BIURO TURYSTYCZNE
jakie przetargi wygrała firma
GRZEGORZ BICZYSKO "BRATNIAK" BIURO TURYSTYCZNE
- Bratniak Biuro Turystyczne Grzegorz Biczysko, Rynek 56/57 m 3, 50-116 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 119097,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 101070,00
Oferta z najniższą ceną: 101070,00 / Oferta z najwyższą ceną: 111326,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- 21/TP/I/24 DOSTAWY OBŁOŻEŃ CHIRURGICZNYCH, ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ, WYROBÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO HIGIENY I OPIEKI NAD PACJENTEM
- "Wykonywanie wycen nieruchomości oraz innych opracowań w celu realizacji zadań Prezydenta Miasta Zabrze, w okresie do końca 2025 r. z podziałem na 4 Rejony"
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Zabrzu, ul. Matejki 62.
- Dostawę zastawek aortalnych samorozprężalnych do zabiegów TAVI
- Rozbudowa systemu AMMS o moduły e-rejestracja w raz z wsparciem serwisowym w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/33 TP/2024
- DOSTAWA MATERIAŁÓW INSTALACYJNYCH
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowywanie posiłków i wydawanie ich w lokalu Wykonawcy osobom skierowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach w 2025 r.
- Świadczenie usługi cateringowej do Schroniska dla Bezdomnych w Tarnowskich Górach w okresie I-XII 2025
- Świadczenie usługi cateringowej dla Centrum Aktywności Seniorów w okresie I-XII 2025
- Zapewnienie miejsc noclegowych dla osób wykwaterowanych z zasobów mieszkaniowych Gminy Bytom i eksmitowanych
- Przygotowywanie, dostawa i wydawanie posiłków dla uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Staszkówce i Zespołu Szkół w Moszczenicy
- Kompleksowa obsługa podróży służbowych krajowych i zagranicznych dla pracowników ITB, w tym świadczenie usług rezerwacji i zakupu biletów na przewozy lotnicze, kolejowe (...).
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.