To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-07-01
Łódź: Dostawa warzyw i owoców
Numer ogłoszenia: 172667 - 2010; data zamieszczenia: 01.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 153811 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź-Widzew, ul. Grota-Roweckiego 30, 93-217 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6771551, faks 042 6771550.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa warzyw i owoców.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Kody klasyfikacji Wspólnego słownika zamówień (CPV) : 15300000-1 2.Przedmiot zamówienia dotyczy warzyw i owoców , których dokładne wyszczególnienie oraz ilości zawarte zostały w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji -Szczegółowe zestawienie ilościowe przedmiotu zamówienia 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. 4.Miejscem realizacji dostawy przedmiotu zamówienia są następujące placówki: -Domu Dziennego Pobytu ul. Ćwiklińskiej 18 -Domu Dziennego Pobytu ul. Fabrycznej 19 -Domu Dziennego Pobytu ul. Grota Roweckiego 30 -Domu Dziennego Pobytu ul. Smetany 4 -Domu Dziennego Pobytu ul. Zbocze 2a -Dziennego Ośrodka Adaptacyjnego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej ul. Ćwiklińskiej 5a -Świetlicy Środowiskowej ul. Ćwiklińskiej 5a -Świetlicy Środowiskowej ul. Smetany 4 5.Każde opakowanie musi obligatoryjnie zawierać następujące dane: a) nazwę środka spożywczego -b) dane dotyczące składników występujących w środku spożywczym c) datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia d) dane identyfikacyjne producenta środka spożywczego e) dane identyfikujące kraj, w którym wyprodukowano środek spożywczy f) zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu g) warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania h) oznaczenie partii produkcji i) klasę jakości handlowej 6.Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia : a) każdy produkt wytwarzany będzie zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywienia i żywności oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie; b) każdy produkt realizowany będzie zgodnie z normami jakościowymi GHP, GMP lub systemem HACCP; c) każdy dostarczony produkt winien być I klasy zgodny z Polską Normą ; d) na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polska Normą lub normami europejskimi itp. 7.Wymagania w zakresie opakowań: pojemniki plastikowe z pokrywami, czyste, bez obcych zapachów, powinny być przeznaczone tylko do jednego asortymentu, elementy powinny być ułożone w opakowaniu w sposób nie powodujący deformacji , zapewniający estetyczny wygląd gotowego wyrobu. 8.Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem wraz z rozładunkiem i wstawieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego , na własny koszt , bez obciążenia z tego tytułu Zamawiającego , dodatkowymi kosztami. 9.Dostawy odbywać się będą dwa razy w tygodniu w godzinach 8.00 - 13.00 w dni wyznaczone przez Zamawiającego. 10.Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie umowy. b) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostaw zgodność z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. c) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji umowy, rozumiana jako staranność profesjonalna w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia d) ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. e) reklamacje dot. stwierdzonych nieprawidłowości , wad załatwiane będą z należytą starannością , rozumiano jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszej umowy, w terminie nie dłuższym niż 2 dni..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BRACIA LEDZION" GRZEGORZ LEDZION, ZBIGNIEW LEDZION
jakie przetargi wygrała firma
"BRACIA LEDZION" GRZEGORZ LEDZION, ZBIGNIEW LEDZION
- Bracia Ledzion ul. Podchorążych 25/27 Grzegorz Ledzion, Zbigniew Ledzion, ul. Podchorążych 25/27, 94-234 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11217,04
Oferta z najniższą ceną: 11217,04 / Oferta z najwyższą ceną: 18016,99
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa elementów umundurowania leśnika- swetry, bluzy, kamizelki i spodnie.
- Pełnienie nadzoru autorskiego dotyczącego: "Rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 482 na odcinku przejścia przez Zduńską Wolę - II Etap" tj. na odcinku od km 34+315 do km 38+070 drogi wojewódzkiej nr 482.
- DOSTAWA TESTÓW DIAGNOSTYCZNYCH DO WSSE W ŁODZI
- Usługi przyg. i organ. i w 2025 cyklu eventów prom. pod hasłem Zasmakuj studiowania w Łodzi z uczniami oraz przedstawicielami kadry dydaktycznej ze szk.ponadpods. oraz łódzkimi uczelniami i firmami
- Sukcesywne dostarczanie wskaźników do napromieniowania składników krwi dawką 25-50 Gy - dedykowane do promieniowania X.
- Dostawa pościeli, poduszek, kołder i koców do wszystkich obiektów Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej im. Jerzego Badury w Międzyborzu w 2025r
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Marii Konopnickiej w Sycowie z podziałem na 8 części
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce
- 1-2025 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Publicznego Przedszkola Nr 2 Misia Uszatka w Sycowie w roku 2025 z podziałem na 6 części
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej w Drołtowicach z podziałem na 5 części
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Placówek Oświatowych w Janowie Podlaskim w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.