eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Usługa w zakresieorganizacja i przeprowadzenie konsultacji indywidualnych z psychologiem dla uczestników projektu pn. W stronę samodzielności i niezależności realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Sączu wraz z Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Piwnicznej Zdroju w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-09

Nowy Sącz: Usługa w zakresie: organizacja i przeprowadzenie konsultacji indywidualnych z psychologiem dla uczestników projektu pn. W stronę samodzielności i niezależności realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Sączu wraz z Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Piwnicznej Zdroju w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 172669 - 2012; data zamieszczenia: 09.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Kilińskiego 72A, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 0-18 4438251, faks 0-18 4442717.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr-ns.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie: organizacja i przeprowadzenie konsultacji indywidualnych z psychologiem dla uczestników projektu pn. W stronę samodzielności i niezależności realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Sączu wraz z Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Piwnicznej Zdroju w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. Konsultacje indywidualne z psychologiem dla osób będących wychowankami placówek opiekuńczo-wychowawczych oraz rodzin zastępczych lub opuszczającymi je. Liczba uczestników: 14 osób. Liczba godzin dydaktycznych wynosi: min. 5 godzin indywidualnych konsultacji z psychologiem. Miejsce realizacji: sala w obiekcie PCPR w Nowym Sączu. Termin realizacji: do 30 września 2012 r. Konsultacje indywidualne z psychologiem ( min. 5 godzin .os.). Zakres merytoryczny konsultacji indywidualnych musi obejmować w szczególności: 1) diagnozę problemów doświadczonych przez uczestnika projektu i wskazanie możliwości terapii, 2) udzielenie wsparcia psychologicznego, 3) oddziaływanie psychoedukacyjne oraz psychokorekcyjne, 4) jak osiągnąć sukces w życiu; odpowiedzialność a konsekwencje, 5) zaburzenia emocjonalne występujące u młodzieży; gdzie szukać pomocy; osoba terapeuty dla młodzieży; Program Wczesnej Interwencji; Program Kontroli Gniewu; 6) problemy w kontaktach rodzic - dziecko; rodzic jako nauczyciel, przyjaciel, 7) przyczyny trudności w nauce; niepowodzenia szkolne; konflikt nauczyciel - uczeń, problemy w funkcjonowaniu w grupie; problemy adaptacyjne. Zadanie 2. Konsultacje indywidualne z psychologiem dla osób bezrobotnych. Liczba uczestników: 10 osób. Liczba godzin dydaktycznych wynosi: min. 5 godzin indywidualnych konsultacji z psychologiem. Miejsce realizacji: sala w obiekcie PCPR w Nowym Sączu. Termin realizacji: do 30 września 2012 r. Zakres merytoryczny konsultacji indywidualnych musi obejmować w szczególności: 1) diagnozę problemów doświadczonych przez uczestnika projektu i wskazanie możliwości terapii, 2) udzielenie wsparcia psychologicznego, 3) oddziaływanie psychoedukacyjne oraz psychokorekcyjne, 4) poczucie odpowiedzialności za własne życie; stabilność emocjonalna, 5) wykluczenie społeczne, trudności w poszukiwaniu pracy, brak perspektyw w życiu i związana z tym depresja jako zjawisko coraz częściej pojawiające się wśród osób bez pracy; sposoby radzenia sobie z problemami; terapeuta, psycholog - wsparcie dla osób z problemami, 6) trudne rodzicielstwo w dobie XXI wieku; zagrożenia wśród nastolatków; dobre relacje rodzic - dziecko. OBOWIĄZKI WYKONAWCY DO WSZYSTKICH ZADAŃ: 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia konsultacji metodą e- learning. 2. Miejsce realizacji zamówienia: zaleca się, aby konsultacje odbywały się na terenie miasta Nowy Sącz. Dzienny wymiar godzinowy zajęć nie może przekroczyć 2 godzin dydaktycznych (1 godzina = 60 minut). Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzania konsultacji na terenie Powiatu Nowosądeckiego. 3. Wykonawca zobowiązany jest do organizacji i przeprowadzenia konsultacji w ramach w/w Projektu, których ilość została określona w SIWZ. Zajęcia są prowadzone w zakresach tematycznych, z których każdy stanowi odrębne zadanie, wg wymogów Zamawiającego oraz w orientacyjnych terminach (zakończenie zajęć do 30 września 2012 r.) określonych w SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wstępne: Programy merytoryczne konsultacji z uwzględnieniem czasu trwania sporządzone odrębnie dla każdego zadania. Programy zajęć muszą uwzględniać również zakres merytoryczny w SIWZ . 5. Wykonawca zapewnienia wykwalifikowaną kadrę z wykształceniem wyższym psychologicznym i/lub uprawnieniami do prowadzenia poradnictwa psychologicznego. Posiadającego doświadczenie w prowadzeniu konsultacji psychologicznych. (2 osoby) 6. Wykonawca zapewnienia uczestnikom catering na czas trwania konsultacji: drobne ciasteczka, kanapeczki, woda mineralna, kawa, herbata, cukier, śmietanka do kawy. 7. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu w ofercie wstępnej szczegółowych programów i harmonogramów zajęć do akceptacji. 8. Wykonawca jest zobowiązany do wystawienia uczestnikom zaświadczenia o odbytych zajęciach wraz z podpisem uczestnika Potwierdzam odbiór, których kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przekazane zostaną Zamawiającemu. 9. Wykonawca jest zobowiązany do wystawienia opinii psychologicznej dla każdego z uczestników konsultacji zawierających informacje porównawczą osobę przed rozpoczęciem konsultacji i po ich zakończeniu oraz rekomendacje w zakresie dalszego postępowania w stosunku do osoby. 10. Wykonawca zapewni zwrot uczestnikom kosztów dojazdu z miejsca zamieszkania (Powiat Nowosądecki) na miejsce przeprowadzenie konsultacji i z powrotem - w przypadku realizacji zadania 1. 11. Wykonawca zapewni zwrot uczestnikom kosztów dojazdu z miejsca zamieszkania (Miasto i Gmina Piwniczna Zdrój) na miejsce przeprowadzenie konsultacji i z powrotem - w przypadku realizacji zadania 2. 12. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla każdego uczestnika zajęć ubezpieczenie NNW w trakcie jego trwania, a także w drodze na nie i z powrotem na kwotę minimalną 5.000 zł. Kserokopię dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wraz z fakturą , rachunkiem przed rozpoczęciem konsultacji. 13. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla każdego uczestnika bezzwrotny komplet materiałów szkoleniowych: płyty CD/DVD, podręczniki, skrypty-opracowań własnych wykładowców, materiały piśmiennicze (długopis, notatnik A-4, ołówek) oraz innych materiałów niezbędnych do realizacji programu poszczególnych zadań. Sposób oznakowania tych materiałów zgodnie z wymaganiami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ( zamieszczonymi na stronie WWW.efs.gov.pl, zakładka Zasady promocji) zostanie uzgodniony pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą przed rozpoczęciem konsultacji. 14. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji odrębnie dla każdego zadania (w tym również fotograficznej): dzienna lista obecności dla każdego uczestnika; rejestr wydanych zaświadczeń; kopie wydanych zaświadczeń potwierdzających uczestnictwo w zajęciach; potwierdzenie zwrotu kosztów dojazdu; potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych; potwierdzenie korzystania z usługi cateringowej; ankiety ewaluacyjne i inne. Dokumenty powinny być opatrzone podpisem osoby prowadzącej oraz wykonawcy. Wzór ww listy Zamawiający udostępni Wykonawcy przed rozpoczęciem konsultacji. 15. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpieczeństwo osób uczestniczących w konsultacjach, a także warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 16. Wykonawca przekaże Zamawiającemu oryginały całości dokumentacji konsultacji w terminie 7 dni od ich zakończenia. Dokumentacja powinna być oznakowana zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 zamieszczonymi na stronie www.efs.gov.pl, zakładka Zasady promocji. 17. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia konsultacji także w przypadku innej od wymienionej w SIWZ liczby osób. Zamawiający zastrzega sobie, w uzasadnionych przypadkach, prawo zmiany liczby uczestników poszczególnych zajęć. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktyczną liczbę osób, które uczestniczyły w konsultacjach na podstawie przekazanej imiennej listy uczestników. 18. Zastosowane metody nauczania muszą uwzględniać indywidualne podejście do każdego uczestnika. 19. Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników konsultacji, a także bieżącego informowania Zamawiającego (pracownika socjalnego) o każdej nieobecności osoby, która planowo powinna uczestniczyć w zajęciach. 20. Wykonawca wyznacza osobę do kontaktu (koordynator) - sprawującą nadzór nad realizacją przedmiotu zamówienia, odpowiedzialną za organizację konsultacji, informowanie uczestników o planowanych zajęciach, ściśle współpracuje z pracownikami socjalnymi (przedstawicielami zamawiającego). 21. Wykonawca zobowiązany będzie do oznakowanie miejsca zajęć oraz wszelkich dokumentów związanych z organizacją zajęć zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zamieszczonymi na stronie WWW.efs.gov.pl, zakładka Zasady promocji), tj. umieszczania na materiałach szkoleniowych informacji: Projekt W stronę samodzielności i niezależności jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logotypu Programu Kapitał Ludzki oraz logo Unii Europejskiej wraz z odniesieniem (podpisem) Europejski Fundusz Społeczny. 22. Wykonawca umożliwić pracownikom Zamawiającego przeprowadzenie kontroli prawidłowości realizacji zajęć oraz poddać się ewentualnej kontroli Instytucji Wdrażającej (Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie), a także udzielać stosownych wyjaśnień w obszarze związanym z przedmiotem zamówienia, na każde jej żądanie. 23. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania uczestnikom konsultacji informacji na temat współfinansowania przedmiotowych zajęć przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i przekazać Zamawiającemu jedno pisemne oświadczenie w tej sprawie potwierdzającego wykonanie w/w wymagania. 24. Po zakończeniu poszczególnych zajęć Wykonawca zobowiązany jest wystawić dla każdego uczestnika: zaświadczenie o jego ukończeniu, których wzór i ologowanie zostanie ustalone z Zamawiającym po podpisaniu umowy. 25. Zamawiający zapłaci za faktyczną (zrealizowaną) liczbę godzin (zegarowych) konsultacji z uczestnikami projektu. 26. Wykonawca wystawi fakturę,rachunek po zakończeniu każdej z części zamówienia/zadania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do wysokości 50 % wartości zamówienia przetargowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.32.00.00 - Usługi społeczne 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże wykonanie w przeciągu ostatnich 3 lat co najmniej 2 zajęć przeprowadzonych w ramach realizacji projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (należyte wykonanie usług winno być potwierdzone dokumentami np. referencjami). W przypadku gdy Wykonawca rozliczał się będzie w walucie innej niż złoty polski, w celu dokonania przeliczenia na złote polskie, należy przyjąć średni kurs danej waluty, opublikowany przez NBP (wg tabeli A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w celu wykazania spełniania warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia zamierza polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów wówczas zobowiązany jest on zaangażować te podmioty do realizacji zamówienia odpowiednio do zakresu wykazanej wiedzy i doświadczenia tego podmiotu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że osoba/osoby prowadzące posiadają wiedzę i doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu objętego niniejszym zamówieniem;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wymagania dotyczące dokumentów składanych przez wykonawców, o których mowa w pkt 11 SIWZ, reguluje m.in. rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2009 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.nr 226,poz.1817.). 2. Oświadczenia, o których mowa w pkt 11.2.1 SIWZ należy przedstawić w oryginale, pozostałe dokumenty wskazane w pkt 11 SIWZ mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej i opatrzonej klauzulą za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (tj. osoby posiadające umocowanie prawne do reprezentowania firmy lub przez umocowanego Pełnomocnika). 3. Dokument wielostronicowy przedłożony w formie kopii winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem na każdej zapisanej (ponumerowanej) stronie. 4. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres pełnomocnictwa, z którego wynika zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 5. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. 6. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale albo w kopii poświadczonej notarialnie. 7. Dokumenty, oświadczenia oraz pełnomocnictwa sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w pkt 11.2.3. SIWZ kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy. Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą w szczególności terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od zamawiającego lub wykonawcy, jak i dotyczyć mogą ustalenia ostatecznej wysokości należnego wynagrodzenia, w przypadku zmniejszenia liczby uczestników zajęć w stosunku do zapisów specyfikacji. Dopuszczone zmiany umowy j.w., zostaną wprowadzone w drodze aneksu do umowy. Istotne zmiany postanowień umowy mogą także wynikać z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany wprowadzone zostaną po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr-ns.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Sączu, ul. Kilińskiego 72 A, 33-300 Nowy Sącz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2012 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Sączu, ul. Kilińskiego 72 A, 33-300 Nowy Sącz, sekretariat pok. Nr 113..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach Projektu pn W stronę samodzielności i niezależności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.