Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-25
Szczecin: Prace rekultywacyjne w Zegrzu Pom. - zad. 1/ZP/pn/2008
Numer ogłoszenia: 17283 - 2008; data zamieszczenia: 25.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Terenowy w Szczecinie, ul. Księcia Sambora 4, 70-232 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 8146111, fax 091 8146134.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace rekultywacyjne w Zegrzu Pom. - zad. 1/ZP/pn/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac rekultywacyjnych na terenie byłego lotniska wojskowego w Zegrzu Pomorskim.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.23.30 - Rekultywacja terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.23.30 - Rekultywacja terenu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawcy ubiegający się o wykonanie zamówienia winni wnieść wadium w wysokości 3.500 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1÷3 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; tj. posiadają: - zatwierdzony program gospodarki odpadami zezwalający na prowadzenie działalności w zakresie wytwarzania odpadów o kodzie 19 13 07*, lub złożyli wniosek do właściwego Urzędu o zatwierdzenie programu gospodarki odpadami niebezpiecznymi o kodzie 19 13 07* i do dnia podpisania umowy będą dysponować zatwierdzonym programem, o którym mowa powyżej; - decyzję zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie transportu i unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych o kodzie 19 13 07* lub zawartą umowę z podmiotami posiadającymi taką decyzję; - laboratorium lub podpisaną umowę z laboratorium, które posiada: a) certyfikat wdrożonego systemu jakości lub certyfikat akredytacji w rozumieniu ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz.U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2087 oraz z 2005 r. Nr 64, poz. 565 i Nr 267, poz. 2258), lub b) uprawnienia do badania właściwości fizykochemicznych, toksyczności i ekotoksyczności substancji i preparatów nadane w trybie ustawy z dnia 11 stycznia 2001 r. o substancjach i preparatach chemicznych (Dz.U. Nr 11, poz. 84, z późn. zm.). b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności kadrę inżynieryjno-techniczną z uprawnieniami wynikającymi z przyjętej technologii rekultywacji terenu, w tym co najmniej dysponują: - zbiornikami do magazynowania oraz cysternami do transportu odpadów wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przeglądach i dopuszczeniu do przechowywania i transportu produktów ropopochodnych lub zawartymi umowami w tym zakresie; - minimum dwoma osobami przewidzianymi do nadzoru technicznego posiadającymi uprawnienia geologiczne kat. IV lub V; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Sposób dokonania oceny spełnienia powyższych warunków dokonany będzie poprzez stwierdzenie na podstawie przedłożonych dokumentów, czy Wykonawca spełnia czy też nie spełnia warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków przez Wykonawcę potwierdzone być musi poprzez przedstawienie następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, c) oświadczenia, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, d) kopię aktualnego zatwierdzonego programu gospodarki odpadami zezwalający na prowadzenie działalności w zakresie wytwarzania odpadów o kodzie 19 13 07*, lub kopię wniosku złożonego do właściwego Urzędu o zatwierdzenie programu gospodarki odpadami niebezpiecznymi o kodzie 19 13 07* wraz z oświadczeniem Wykonawcy, że do dnia podpisania umowy przedstawi decyzję zatwierdzającą w/w program. e) kopię decyzji zezwalającej na prowadzenie działalności w zakresie transportu i unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych o kodzie 19 13 07* lub kopię umowy zawartej z podmiotami posiadającymi taką decyzję; f) oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu laboratorium lub podpisaną umowę z laboratorium, które posiada: - certyfikat wdrożonego systemu jakości lub certyfikat akredytacji w rozumieniu ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz.U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2087 oraz z 2005 r. Nr 64, poz. 565 i Nr 267, poz. 2258), lub - uprawnienia do badania właściwości fizykochemicznych, toksyczności i ekotoksyczności substancji i preparatów nadane w trybie ustawy z dnia 11 stycznia 2001 r. o substancjach i preparatach chemicznych (Dz.U. Nr 11, poz. 84, z późn. zm.), Do oświadczenia należy załączyć oświadczenie i kopię certyfikatu lub uprawnień, lub umowę z podmiotami z podmiotami posiadającymi laboratorium wraz z kopią certyfikatu lub uprawnień wystawionych na laboratorium. g) Wykaz zbiorników do magazynowania oraz cystern do transportu odpadów wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przeglądach i dopuszczeniu do przechowywania i transportu produktów ropopochodnych; h) Wykaz zrealizowanych (i/lub realizowanych) usług w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. dwóch dokumentów potwierdzających, że usługi te o wartości łącznej co najmniej 300.000,- zł zostały wykonane należycie. i) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia oraz załączenie następujących dokumentów: a) kopie uprawnień geologicznych kat. IV lub V dla dwóch osób przewidzianych do nadzoru technologicznego; j) Dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego w Szczecinie przy ul. Księcia Sambora 4, pokój nr 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2008 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego w Szczecinie przy ul. Księcia Sambora 4 w kncelarii - pokój nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Wycena nieruchomości będących w Zasobie WRSP położonych na terenie powiatu myśliborskiego i gryfińskiego województwa zachodniopomorskiego (katalog usług)". Postępowanie nr SZC.WO.260.3.2025
- Wykonanie pomiarów poziomu zawiesiny ogólnej i substancji ropopochodnych w wodach opadowych i roztopowych dla inwestycji drogowych w woj. zachodniopomorskim
- ODCZYNNIKI CHEMICZNE
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do uzdatniania i kontroli wody basenowej w obiekcie Zamawiającego, zlokalizowanym przy ul. 1 Maja 41 w Szczecinie
- Remont pokoi w budynku Wydziału Architektury przy ul. Żołnierskiej 50 w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z modernizacją ogródka jordanowskiego na os. Jagiellońskim przy SP101 - etap 4, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych w ramach zadania budżetu obywatelskiego pn.: "Zielono Mi!!! oraz wokół Nas!", dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- Budowa rowerowego toru typu pumptrack w Knurowie - Szczygłowicach
- "Scalanie gruntów na terenie obrębu ewidencyjnego Roszków, jednostka ewidencyjna Krzyżanowice - roboty na rowach" - etap 2
- Rozbudowa budynku Dziennego Domu Seniora w miejscowości Giewartów
- wykonanie monitoringu terenów Kopalni Soli "Wieliczka".
więcej: Rekultywacja terenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.