eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskRemont i przebudowę pomieszczeń Oddziału Intensywnego Nadzoru Pooperacyjnego Kliniki Kardiochirurgii Naczyniowej UCK w budynku nr 3

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-29

Gdańsk: Remont i przebudowę pomieszczeń Oddziału Intensywnego Nadzoru Pooperacyjnego Kliniki Kardiochirurgii Naczyniowej UCK w budynku nr 3
Numer ogłoszenia: 172849 - 2013; data zamieszczenia: 29.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 100173 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne, ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3491248, faks 58 3492074, 3461178.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i przebudowę pomieszczeń Oddziału Intensywnego Nadzoru Pooperacyjnego Kliniki Kardiochirurgii Naczyniowej UCK w budynku nr 3.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa pomieszczeń Oddziału Intensywnego Nadzoru Pooperacyjnego Kliniki Kardiochirurgii i Chirurgii Naczyniowej UCK w budynku nr 3. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwa zadania. Oferent zobowiązany jest do złożenia oferty na dwa zadania. 2. Zakres zamówienia obejmuje: Zadanie 1: 1) Opracowanie wielobranżowej ogólnobudowlanej dokumentacji technicznej (faza: projekt budowlany - zamienny, wielobranżowe projekty wykonawcze, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót). 2) Uzyskanie przez Wykonawcę prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę i dopełnienie procedur administracyjnych związanych z zatwierdzeniem projektu i wymaganych przy zamiarze rozpoczęcia budowy. 3) Wykonanie na podstawie dokumentacji robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i instalacyjnych w celu adaptacji pomieszczeń na potrzeby zwiększonej ilości łóżek pooperacyjnych Bloku Operacyjnego z Oddziałem Nadzoru Pooperacyjnego Kliniki Kardiochirurgii i Chirurgii Naczyniowej zlokalizowanych na I piętrze budynku nr 3 w Gdańsku przy ul. Dębinki 7. 4) Dopełnienie procedur administracyjnych związanych z zakończeniem budowy. Zadanie 2: Roboty malarskie na Bloku Operacyjnym Kliniki Kardiochirurgii i Chirurgii Naczyniowej w budynku nr 3, I piętro.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 32.41.30.00 - Sieć zintegrowana 24.11.15.00 - Gazy medyczne 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.43.12.00 - Kładzenie glazury 44.11.22.20 - Podłogi z tworzyw sztucznych 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Budowlany RAF-BUD Rafał Rasielweski, os. Wybickiego 10/18, 83-300 Kartuzy, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 780480,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 627300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 627300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1135290,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.