eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Remont pomieszczeń dydaktycznych i sanitariatów dla potrzeb klas zerowych w SP nr 37 przy ul. Konecznego w Tychach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-01

Tychy: Remont pomieszczeń dydaktycznych i sanitariatów dla potrzeb klas zerowych w SP nr 37 przy ul. Konecznego w Tychach.
Numer ogłoszenia: 172938 - 2009; data zamieszczenia: 01.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy , Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, faks (032) 7763344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń dydaktycznych i sanitariatów dla potrzeb klas zerowych w SP nr 37 przy ul. Konecznego w Tychach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń dydaktycznych i sanitariatów dla potrzeb klas zerowych w Szkole Podstawowej nr 37 przy ul. Konecznego w Tychach. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie 2 pomieszczeń dydaktycznych (około 116,00 m2) oraz węzła sanitarnego (około 25,00 m2), celem dostosowania ich dla potrzeb najmłodszych dzieci z klas zerowych, na kondygnacji parteru segmentu A , w oparciu o projekt wykonawczy wraz ze STWiOR autorstwa Firmy projektowej KONS-PRO ORBI Dariusz Obstarczyk, z siedzibą w Oświęcimiu przy ul. Ceglanej 3, opracowany w kwietniu 2009 r. Zakres rzeczowy robót do wykonania przewiduje między innymi: I. Roboty rozbiórkowe i demontaże: - demontaż konstrukcji drewnianej istniejących kabin, - skucie okładzin ściennych z płyt ceramicznych - skucie posadzek lastryko w sanitariatach, wraz z wylewką i warstwami izolacyjnymi - demontaż stolarki drzwiowej wraz z futrynami - wyburzenie ścianek działowych - wykucie bruzd i otworów w ścianach z cegieł - demontaż orurowania i armatury sanitarnej - demontaż instalacji i urządzeń elektrycznych - demontaż orurowania i urządzeń instalacji grzewczej - demontaż stolarki okiennej - rozebranie wykładzin posadzek w salach. II. Roboty budowlane odtworzeniowe: - murowanie ścianek działowych z bloczków betonu komórkowego, np. YTONG - 29,0 m2 - wykonanie w salach podłóg z paneli podłogowych o klasie ścieralności AC5 - 116,3 m2 - wykonanie w sanitariatach posadzek z płytek ceramicznych antyposlizgowych wraz z izolacją przeciwwilgociową i akustyczną - 13,3 m2 - wykonanie tynków cementowo wapiennych - 124,2 m2 - wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych (25x20) - 116,6 m2, listwy narożnikowe - 82,0 m - montaż stolarki drzwiowej: a) w salach i sanitariatach: drewniane - 21,9 m2 b) w korytarzu szkolnym ślusarka drzwiowa ze ścianką aluminiową, szklone szkłem bezpieczne P1 - 17,6 m2 - montaż stolarki okiennej z wysokoudarowego PCV komorowego,jednoramowe, szklone zestawem szyb zespolonych, U=1,1 W/m2xK, Rw 35 dB, okna rozwieralne i uchylno- rozwieralne, dwudzielne z nawiewami higroskopowymi - 26,7 m2 - montaż parapetów zewnętrznych z blachy aluminiowej powlekanej proszkowo - malowanie wewnętrznych betonowych parapetów lakierem ochronnym - malowanie ścian wraz z przygotowaniem powierzchni farbami akrylowymi i lateksowymi - 375,0 m2 III. Roboty instalacyjne odtworzeniowe: - instalacja wentylacyjna - instalacja c.o. - instalacja wod-kan. z przyborami, w tym między innymi: -umywalki o szer. 50 cm wraz z postumentem porcelanowym - 7 szt. - baterie umywalkowe stojące - 5 szt. -baterie zlewozmywakowe stojące z długą wylewką - 2 szt - bateria natryskowa z natryskiem przesuwnym - 1 szt. - elektr. poj. podgrzewacz wody o mocy 3 kW - 4 kpl - brodzik natryskowy - 1 kpl -ustęp wraz z dolnopłukiem podtynkowym - 4 kpl - zlewozmywak z blachy nierdzewnej - 3 szt. - pisuar fajansowy - 1 kpl - wymiana instalacji elektrycznej oświetlenia, między innymi: - oprawy oświetleniowe - 42 kpl - gniazda wtykowe - 18 szt. - przewody kabelkowe - 690,0 mb IV. Roboty porządkowe: - wywóz gruzu i stolarki na wysypisko Wykonawcy - sprzątanie pomieszczeń Szczegółowy zakres robót oraz proponowana technologia robót zawarte są w Projekcie wykonawczym oraz w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 800.00 PLN (słownie: dwa tysiące osiemset złotych 00/100 PLN)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS lub KRUS- Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ. B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował- załącznik nr 4 i 4a do SIWZ. Wymagane jest dysponowanie osobą/osobami z uprawnieniami: - budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, - instalacyjnymi w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, - instalacyjnym w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Wymaga się kserokopii uprawnień budowlanych i aktualnego wpisu do Izby Inżynierów Budownictwa. 2. Wykaz robót budowlanych - załącznik nr 5 do SIWZ - wymagane jest wykonanie z należytą starannością minimum: - 2 roboty ogólnobudowlane o wartości min. 140 000,00 zł brutto każda w ciągu ostatnich 5 lat (licząc wstecz od upływu terminu składania ofert) a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. 3. oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ. C. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1.Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości minimum 200 000,00 zł 2. oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych pok.808 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2009 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych pok. 808 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: a) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, b) załącznik nr 1a do SIWZ - wypełnione zbiorcze zestawienie kosztów zadania, c) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów, d) dowód wniesienia wadium, Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: od dnia podpisania umowy do 20 sierpnia 2009r..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.