Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-03
Lublin: 1/B/2011
Numer ogłoszenia: 1729 - 2011; data zamieszczenia: 03.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy , ul. Południowa 5, 20-482 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 71 04 400, faks 81 74 45 715.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1/B/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Papier kserograficzny A-4, 80 g/m2 kl. III / typu POLSPEED lub równoważny/ o wilgotności 3,8-5,0% ryza (500ark.) 2500 2 Papier kserograficzny A-3, 80 g/m2 kl. III / typu POLSPEED lub równoważny/ o wilgotności 3,8-5,0 % ryza (500ark.) 10 3 Papier pakowy siarczan niebielony 70g/m2 kg 300 4 Skoroszyt z zawieszką papierowy biały bez nadruku napisów szt. 1000 5 Skoroszyt z zawieszką PCV kolorowy szt. 500 6 Teczka wiązana tekturowa szt. 300 7 Rolki papierowe do maszyn liczących 57mm x 40 m szt. 100 8 Kartki samoprzylepne 75x75 mm minimum 100-kartkowe szt. 150 9 Druk samokopiujący magazyn wyda MW 80-kartkowy szt. 100 10 Druk samokopiujący magazyn przyjmie MP 80-kartkowy szt. 100 11 Druk polecenie wyjazdu służbowego 80-kartkowy szt. 100 12 Koperta C-6 samoklejąca biała op. 1000 szt. op 50 13 Koperta C-5 samoklejąca biała op. 1000 szt. op. 10 14 Koperta C-5 brązowa op. 1000 szt. op. 10 15 Koperta C-4 samoklejąca biała op. 1000 szt. op. 8 16 Koperta C-4 brązowa op. 1000 szt. op. 8 17 Koperta z zabezpieczeniem powietrznym na płyty CD - A5 szt. 50 18 Koperta brązowa rozszerzana 250 x 353 x 38 (EXPANDER) szt. 5000 19 Koperta biała rozszerzana formatu LDS220 300x468x40 szt. 2000 20 Zeszyt 60 kartkowy w kratkę szt. 60 21 Zeszyt 96 kartkowy w kratkę w twardej oprawie szt. 100 22 Brulion akademicki 96 kartkowy w kratkę A-4 w twardej oprawie szt. 60 23 Długopis typu Zenith szt. 400 24 Wkład do długopisu typu Zenith szt. 1000 25 Długopis żelowy wszystkie kolory podstawowe wkładu szt. 500 26 Wkład do długopisu żelowego 0,5 wymienionego w powyższym punkcie szt. 1000 27 Długopis zwykły wszystkie kolory podstawowe wkładu szt. 300 28 Korektor w długopisie szt. 50 29 Marker olejowy biały szt. 30 30 Marker olejowy czarny szt. 50 31 Marker suchościeralny do tablic (podstawowe kolory) szt. 20 32 Zakreślacz (podstawowe kolory) szt. 200 33 Ołówek HB szt. 200 34 Ołówek 2B szt. 200 35 Gumka ołówkowa szt. 200 36 Temperówka do ołówków szt. 100 37 Tusz do pieczątek automatycznych czarny szt. 60 38 Tusz do pieczątek automatycznych czerwony szt. 20 39 Pianka antystatyczna do czyszczenia obudów min. 300 ml szt. 15 40 Koszulki foliowe A-4 100szt. op. 70 41 Folia do laminowania 110 x 80 mm 2x100 mic (100szt) op. 7 42 Folia do laminowania A4 2x 125 mic (100szt) op. 3 43 Zszywacz biurowy o parametrach nie mniejszych niż LACO H400 szt. 50 44 Dziurkacz biurowy o parametrach nie mniejszych niż LACO L300 szt. 50 45 Taśma klejąca brązowa szer. 50 mm szt. 200 46 Taśma klejąca bezbarwna 18/20 szt. 100 47 Klej kulkowy roller glue szt. 100 48 Klej biurowy w sztyfcie min. 36g szt. 25 49 Segregator laminowany 2 ringi A4/25 szt. 30 50 Segregator laminowany 2 ringi A4/40 szt. 30 51 Segregator laminowany 2 ringi A4/70 szt. 150 52 Segregator laminowany 2 ringi A5/70 szt. 20 53 Spinacze biurowe 28mm (100szt) op. 200 54 Zszywki 24/6 o parametrach nie mniejszych niż LACO (1000szt) op. 200 55 Zszywki 24/8 o parametrach nie mniejszych niż LEITZ KW-tri0 op. 30 56 Zszywki 24/10 o parametrach nie mniejszych niż LEITZ KW-tri0 op. 20 57 Grzbiety do bindownic (100szt) - 10 mm op. 4 58 Grzbiety do bindownic (100szt) - 14 mm op. 2 59 Grzbiety do bindownic (100szt) - 20 mm op. 2 60 Grzbiety do bindownic (100szt) - 25 mm op. 2 61 Folia przezroczysta do bindowania (100szt) op. 5 62 Karton skóropodobny dwustronnie kolorowy do bindowania (100szt) op. 5.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 16.02.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od możliwości żądania od wykonawcy wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Złożenie prawidłowo wypełnionego formularza ofertowego stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Złożenie podpisanego oświadczenia stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ. 3. Złożenie oryginału lub poświadczonej kserokopii decyzji o wpisie do Krajowego Rejestru Sądowego 4. Złożenie informacji o tym, czy wykonawca użyje do realizacji zamówienia podwykonawców wraz z informacją na temat zakresu powierzonych im prac, wartości tych prac, lub oświadczenie, że wykonawca wykona zamówienie siłami własnymi stanowiącej załącznik Nr 4 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy, ul. Południowa 5, 20-482 Lublin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2011 godzina 09:00, miejsce: Areszt Śledczy, ul. Południowa 5, 20-482 Lublin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- RDW w Zamościu Usługi sprzątania pomieszczeń w 2025 r.
- Kompleksowa organizacja VI Konferencji naukowej prac realizowanych przez pracowników Wydziału Budownictwa i Architektury Politechniki Lubelskiej w 2024 r.
- Usługa polegająca na wykonaniu kompleksowych przeglądów technicznych oraz utrzymaniu w pełnej sprawności użytkowej w okresie 12 miesięcy posiadanej przez UM w Lublinie specjalistycznej aparatury ...
- Usługa serwisowo - konserwacyjna kotłowni szpitala.
- Dostawa papieru kserograficznego na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Lublinie oraz podległych jej Prokuratur Rejonowych
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby realizacji przedsięwzięcia pn.: "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Pszczelej Woli z zakresu pszczelarstwa"
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artykułów biurowych i niszczarek do NoOSG"
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w Żłobku "BEREK", Wywłoczka 153, 22-470 Zwierzyniec .
- Dostawa materiałów dla uczestników projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
- Zakup i dostawy artykułów gospodarczych, biurowych i czystościowych
- "Dostawa artykułów piśmienno-biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia"
- DZP/46/24 DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.