eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzyż WielkopolskiRemont budynku mieszkalnego osady podleśniczego położonej na terenie leśnictwa Dzierżązno Małe nr inw.189/165.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-28

Krzyż Wielkopolski: Remont budynku mieszkalnego osady podleśniczego położonej na terenie leśnictwa Dzierżązno Małe nr inw.189/165.
Numer ogłoszenia: 173019 - 2008; data zamieszczenia: 28.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krzyż, Łokacz Mały ul. Adama Mickiewicza 1, 64-761 Krzyż Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 067 2564009, 2564097, fax 067 2564561.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.lasy.gov.pl/krzyz

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: leśnictwo.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku mieszkalnego osady podleśniczego położonej na terenie leśnictwa Dzierżązno Małe nr inw.189/165..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z : - wymianą pokrycia dachowego z naprawą konstrukcji dachu wszystkimi obróbkami, i osadzeniem okna dachowego, - utylizacją płyt azbestowo-cementowych, - rozebraniem wędzarni murowanej z cegły na stropie i przemurowanie kominów , - rozebraniem polepy gliniastej między belkami stropowymi, - ułożenie izolacji cieplnej i akustycznej z wełny mineralnej - wykonaniem ślepej podłogi na strychu, - wymianą stolarki drzwiowej , - wymianą stolarki okiennej drewnianej na okna z pcv, - ułożeniem paneli podłogowych w pokoju 1 do 4, - ułożeniem glazury podłogowej w kuchni ,korytarzu i łazience wraz z ociepleniem, - przebudową centralnego ogrzewania, polegająca na wymianie części grzejników stalowych i rurowania - wymianą uszkodzonej glazury na ścianach w łazience - wymianą osprzętu wodno-kanalizacyjnego - robotami malarskimi, - uporządkowaniem terenu po wykonanych pracach budowlanych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 46.30.00.00 - 46.30.00.00 Oryginalny kod CPV: 45.26.12.00 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.00 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów Oryginalny kod CPV: 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.42.21.00 - Stolarka drewniana Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.21.00 - Stolarka drewniana Oryginalny kod CPV: 45.42.11.20 - Instalowanie framug i ram okiennych z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych Oryginalny kod CPV: 45.43.21.30 - Pokrywanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.30 - Pokrywanie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 1.500 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych). Wadium należy wnieść w formie dopuszczonej art. 45 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego nr 64 1020 3844 000010020048 4857 PKO Bank Polski SA. Oddział Krzyż Wielkopolski. Wadium wnoszone w innych formach należy złożyć w kasie Zamawiającego. Wadium należy wnieść w terminie warunkującym skuteczne zabezpieczenie oferty (data uznania wpływu na rachunku bankowym Zamawiającego). Kopie dokumentów potwierdzających wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Termin wnoszenia wadium: do dnia 21.08.2008r do godziny 10:00..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy : 1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2) przedsiębiorcy składające ofertę wspólną przedstawią do oferty umowę o solidarnej odpowiedzialności oraz o wyznaczeniu spośród siebie strony wiodącej tj. Lidera, który będzie reprezentował zawiązane konsorcjum przed Zamawiającym, Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć część zadania podwykonawcom, to będzie miał obowiązek : 1. zawrzeć umowę przedwstępną z podwykonawcą zawierającą m.in. : nazwę i adres osoby, której dana część zostanie powierzona, wykaz powierzonych części robót, sposób rozliczenia z podwykonawcą za wykonane roboty ( rozliczenie z podwykonawcą nie może nastąpić później niż w ciągu 5 dni od otrzymania zapłaty wykonawcy od Zamawiającego - brak rozliczenia z podwykonawcą wstrzyma dalszą zapłatę należnego wynagrodzenia wykonawcy ), zobowiązanie podwykonawcy o nie dokonywaniu dalszego podzlecania powierzonej części robót, 2. przedstawić uprawnienia lub kwalifikacje podwykonawcy do wykonania części zadania powierzonego, jeżeli takie są wymagane, 3) posiadają niezbędne uprawnienia lub kwalifikacje do wykonywania zamówienia, w tym względzie : 1. Kierownik budowy - uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i doświadczenie w kierowaniu robotami o zakresie objętym zamówieniem odpowiadające wymaganiom określonym w art.12 ust.7 ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (Dz.U.Nr 89 poz.414 z późn. zm. ), wpisany na listę Okręgowej Izby Architektów lub Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (Dz. U. Nr 5 z 2001r poz. 42 z późn. zm.) oraz do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego - dotyczy uprawnień wydanych po 14.02.1995r. 2. dysponują niezbędną wiedzą, doświadczeniem, potencjałem ekonomicznym i technicznym gwarantując wykonanie zamówienia, w tym względzie : 1. dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót, 2. dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, , środki transportu do przewozu materiałów , 3. posiadają sytuację finansową gwarantującą wykonanie robót w ustalonym terminie, w tym względzie : 1. posiadają własne lub dostępności kredytu zapewniających ciągłość robót przez cały okres ich trwania, 2. kwota posiadanych lub dostępnych środków nie może być mniejsza niż 40 % ceny ofertowej, 3. środki na zabezpieczenie finansowania inwestycji muszą być wolne od zobowiązań z tytułu innych realizowanych zamówień, 4. wyrażą zgodę na warunki zapłaty określone w rozdziale III pkt. 2. 5. po zakończeniu robót uporządkują teren, sporządzą dokumentację powykonawczą, dokumentacja powykonawcza ma zawierać : kosztorys powykonawczy robót wykonanych, 6. nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art. 24 ust. 1 i 2 u.PZP 7. spełniają wymagania art.22 ust.1 do 4 u PZP 8. udzielą rękojmi za wady wykonanych robót na okres 36 miesięcy licząc od zakończenia i odbioru robót, 9 niezależnie od udzielonej rękojmi za wady wykonanych robót, udzielą gwarancji jakości na okres 36 miesięcy licząc od zakończenia robót i odbioru robót 10 zamówienie wykonają w terminie, jak określono w rozdz. IV, 11) złożą do oferty dokumenty czytelne, bez przeróbek i skreśleń, Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Oceny spełniania warunków dokona komisja przetargowa powołana do oceny ofert. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie : spełnia / nie spełnia. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnianie wymienionych wymagań, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków zawartych w rozdziale V, Zamawiający wymaga złożenia, do oferty następujących oświadczeń i dokumentów : - celowym jest aby dokumenty oferty ułożyć wg kolejności - 1. Wypełniony załącznik nr 1 - formularz OFERTA 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej uprawniające do występowania w obrocie prawnym - zgodnie z art. 27 - 31 ustawy z dnia 19 listopada 1999r Prawo działalności gospodarczej. Dodatkowo : 1) - spółki cywilne i spółki jawne - umowa spółki, 2) - spółki z ograniczona odpowiedzialnością - uchwała wspólników - dotycząca zadania objętego zamówieniem - uprawniająca zaciąganie zobowiązania do świadczenia o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego lub umowa spółki, kiedy złożenie takiej uchwały jest zbędne ( art. 230 Ksh ) 3) - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie ( np. konsorcja - umowa o konsorcjum na zadanie objęte zamówieniem ) zawierająca : - zapis o solidarnej odpowiedzialności, - czas trwania umowy, - podmiot wiodący - lidera, - nazwę Zamawiającego, - przedmiot zamówienia 3. Oświadczenia o : - sposobie realizacji zamówienia tj. wyłącznie siłami własnymi lub przy użyciu podwykonawców, - posiadaniu niezbędnych środków do wykonania zadania, - okresie odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady wykonanych robót, - okresie gwarancji jakości na wykonane roboty, - uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót, - sporządzeniu dokumentacji powykonawczej, - terminie wykonania zamówienia, - zaakceptowaniu warunków zapłaty określonych w rozdziale III pkt. 2, - dokonaniu wizji lokalnej na terenie robót objętych zamówieniem ( tu należy podać datę odbytej wizji lokalnej ) Uwaga Ww. oświadczenia należy złożyć na jednej kartce w kolejności, jak przedstawia pkt.3 4.Oświadczenie osoby posiadającej uprawnienia budowlane określone w dziale V ust.3.1 o przejęciu obowiązków kierownika budowy wraz z kserokopią uprawnień i przynależnością do Izby. 5. Zaświadczenia o nie zaleganiu, zwolnieniu, odroczeniu ( lub rozłożeniu na raty zaległych płatności ) płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne wystawione przez właściwy terenowo oddział Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wypełnione następujące załączniki: nr 1 - oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp nr 2 - oświadczenie w trybie art .22 ust.1-4 uPzp, nr 3 - wykaz sprzętu planowanego do wykonania zamówienia, nr 4 - informacja o stanie zatrudnienia, 8. Wykaz podwykonawców i powierzonej im części zamówienia. Do oferty należy załączyć : 1. umowę przedwstępną z podwykonawcą zawierającą m.in. : a) zakres powierzonej do wykonania części zamówienia, b) sposób rozliczenia za wykonane roboty ( wg projektu umowy, który stanowi załącznik do niniejszej SIWZ ), 2. uprawnienia do wykonania części zadania powierzonego, jeżeli takie są wymagane, 9. Umowy o dzierżawę, najem lub leasing sprzętu niezbędnego do wykonywania zamówienia, a którego składający ofertę nie jest właścicielem. 10. Kosztorysy ofertowe opracowane na podstawie załączonych przedmiarów robót - metodą szczegółową. 11. Każda z firm wspólnie składających ofertę złoży następujące dokumenty : 1) zaświadczenie uprawniające do występowania w obrocie prawnym, 2) załączniki Nr : 2, 3, 4, 5, 6, 3) zaświadczenia o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne ( US, ZUS ), 4) polisa ubezpieczeniowa wykonawcy potwierdzająca ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ważność ww. dokumentów - jw. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.lasy.gov.pl/krzyz

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krzyż z/s w Łokaczu Małym ul.Adama Mickiewicza 1 64-761 Krzyż Wielkopolski Biuro nr 1 /sekretariat/.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krzyż z/s w Łokaczu Małym ul.Adama Mickiewicza 1 64-761 Krzyż Wielkopolski Biuro nr 1 /sekretariat/.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.