eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JarosławUsługi szkoleniowe związane z przeprowadzeniem kursów z uprawnieniami spawacza metodą TIG (141) i MAG (135) I, II i III stopnia w ramach projektu Podkarpacie stawia na zawodowców realizowany nr WND-POKL.09.02.00-18-001/12 w latach 2012 - 2014 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowany ze środków EFS, Priorytet IX, Działanie 9.2, część przeznaczona do realizacji przez Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Jarosławiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-10

Jarosław: Usługi szkoleniowe związane z przeprowadzeniem kursów z uprawnieniami spawacza metodą TIG (141) i MAG (135) I, II i III stopnia w ramach projektu Podkarpacie stawia na zawodowców realizowany nr WND-POKL.09.02.00-18-001/12 w latach 2012 - 2014 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowany ze środków EFS, Priorytet IX, Działanie 9.2, część przeznaczona do realizacji przez Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Jarosławiu
Numer ogłoszenia: 173092 - 2015; data zamieszczenia: 10.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 151560 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Jarosławiu, Św. Ducha 1, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 016 621 65 24, faks 016 621 65 24.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka oświatowa - szkoła ponadgimnazjalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe związane z przeprowadzeniem kursów z uprawnieniami spawacza metodą TIG (141) i MAG (135) I, II i III stopnia w ramach projektu Podkarpacie stawia na zawodowców realizowany nr WND-POKL.09.02.00-18-001/12 w latach 2012 - 2014 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowany ze środków EFS, Priorytet IX, Działanie 9.2, część przeznaczona do realizacji przez Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Jarosławiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego są usługi szkoleniowe związane z przeprowadzeniem kursów uprawnieniami spawacza metodą TIG (141) i MAG (135) - I, II i III stopnia w ramach projektu Podkarpacie stawia na zawodowców nr WND-POKL.09.02.00-18-001-12, realizowanego w latach 2012 - 2014 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowego. Przedmiotowy projekt systemowy jest realizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie przy współudziale Partnerów, którymi są organy prowadzące szkoły zawodowe na terenie województwa podkarpackiego, między innymi Powiat Jarosławski. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 odrębne części: Część 1 - Kurs I stopnia z uprawnieniami Spawacz spoin pachwinowych blach i rur w metodzie TIG (141) i MAG (135); doświadczenie zawodowe zgodne z kierunkiem dydaktycznym kursu; - grupa 1, Część 2 - Kurs II stopnia Spawacz spoin czołowych blach w metodzie TIG (141) i MAG (135); doświadczenie zawodowe zgodne z kierunkiem dydaktycznym kursu - grupa 2, Część 3 - Kurs III stopnia Spawacz spoinami czołowymi rur metodą TIG (141) T BW i MAG (135) T BW; doświadczenie zawodowe zgodne z kierunkiem dydaktycznym kursu- grupa 3. 3. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 4. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności: a) współdziałać z koordynatorem projektu, w której odbywają się kursy, w tym m.in. w zakresie realizacji harmonogramu zajęć, informowania o wszelkich zmianach i odstępstwach w ich prowadzeniu, informowania o frekwencji na prowadzonych zajęciach; b) prowadzić zajęcia zgodnie z przyjętym harmonogramem; c) dokumentować zajęcia przez prowadzenie dziennika zajęć z listą obecności; d) wspomagać promocję i ewaluację projektu, w tym prawidłowe oznakowanie pomieszczeń zgodnie z obowiązującymi wytycznymi; e) przestrzegać obowiązki, zalecenia i terminy wynikające z realizacji umowy; f) przestrzegać zasady BHP i ppoż. 5. Harmonogram kursu zostanie ustalony z koordynatorem projektu. Harmonogram może ulec zmianie w trakcie realizacji projektu zgodnie z potrzebami Zamawiającego. Zajęcia będą planowane w dogodnym czasie dla uczestników projektu (od poniedziałku do piątku, w szczególnych wypadkach w soboty). 3. Wykonawca zapewni również: - badania lekarskie uczestników szkolenia, - materiały dydaktycznych dla uczestników szkolenia, - odzież ochronną dla uczestników szkolenia (fartuch, okulary ochronne, rękawice ochronne), - ciepłe posiłki dla uczestników (kawa, herbata, napoje, ciepłe danie -protokół korzystania z wyżywienia podpisany przez uczniów Wykonawca dołączy do dokumentacji Kursu), -co najmniej jedną sprawną spawarkę dla maksymalnie 2 uczniów, - szkolenie w zakresie teoretycznym i praktycznym na materiałach przygotowanych przez Wykonawcę, - opłatę egzaminu certyfikującego poprowadzonego przez egzaminatora akredytowanego przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach, - prowadzenie dokumentacji (dziennik zajęć, karta pracy i imienne listy obecności kursantów) szkolenia z monitorowaniem frekwencji kursantów mając na uwadze, że uczeń może opuścić 20% zajęć bez usprawiedliwienia, - stosowanie logotypów projektu Podkarpacie stawia na zawodowców w dokumentacji projektu, - dostarczenie pełnej dokumentacji szkolenia po ukończeniu kursu, - udokumentowanie kursu fotografiami lub innymi narzędziami multimedialnymi. 4. Cel kursu: teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do egzaminów końcowych wg. Wytycznych Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. Po zdaniu egzaminu końcowego uczestnik kursu spawania uzyskuje stosowne uprawnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami dotyczącymi przeprowadzania egzaminów kwalifikacyjnych spawaczy. 5. Wykonawca zobowiązany jest do: wydania Książeczki spawacza oraz świadectwa wydanego przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach po zakończeniu kursu i zdaniu przez kursanta odpowiednich egzaminów. Wszystkie wydane zaświadczenia, certyfikaty, książeczki spawacza, zaświadczenia powinny byś skserowane i dostarczone Zamawiającemu wraz z protokółem obioru tych dokumentów przez uczniów. 6. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia: niezbędne materiały szkoleniowe i dydaktyczne w postaci teczki lub segregatora, notatnika A4 min. 60 kartek, długopisu, podręcznika-ów lub skryptu-ów zgodnych z zakresem tematycznym szkolenia, które ujęte zostaną w koszcie szkolenia i po jego zakończeniu przejdą w posiadanie absolwentów szkolenia oraz ubranie robocze. Wszystkie te materiały muszą być przygotowane i rozdane uczestnikom szkolenia najpóźniej w pierwszym dniu zajęć. Uczestnicy kwitują odbiór materiałów własnoręcznym podpisem. Oryginał tego pokwitowania Wykonawca przekaże Zamawiającemu po zakończeniu szkolenia razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi. 7. Program szkolenia i harmonogram zajęć: Wykonawca dostarczy Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania Umowy na przeprowadzenie Kursu z uprawnieniami spawacza metodą TIG (141) i MAG (135) - I, II i III stopień. Zajęcia mogą się odbywać od poniedziałku do piątku (w wyjątkowych sytuacjach w soboty), zgodnie z harmonogramem zajęć. Godzina szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne licząc 45 minut, oraz przerwę, licząc średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny co może mieć wpływ na cykl trwania szkolenia w trakcie dnia szkolenia/kursu. 8. Wykonawca (Instytucja szkoleniowa) zobowiązuje się do: -wykonania czynności będącej przedmiotem umowy z należytą starannością, czuwania nad prawidłową realizacją. -Indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie systematycznej oceny postępów poszczególnych uczestników i zwiększania pomocy wobec osób mających trudności w procesie nauczania, - bieżącego informowania Zamawiającego imiennie o nieobecności na szkoleniu osób skierowanych przez Zamawiającego, nie zgłoszeniu się tych osób na szkolenie lub też rezygnacji z uczestnictwa na szkoleniu w trakcie jego trwania - pod rygorem odmowy przez Zamawiającego zapłaty za szkolenie tych osób, - prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia, składającej się z: kartę pracy dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz listę obecności zawierającą: imię, nazwisko i podpis uczestnika szkolenia, - protokółu i karty ocen z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia oraz egzaminu końcowego, jeżeli zostały przeprowadzone, - rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, zawierającego: numer, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość oraz nazwę szkolenia i datę wydania zaświadczenia, - powiadomienia Zamawiającego o zakończeniu szkolenia i o jego wynikach, - sporządzenia protokołu okoliczności i przyczyn wypadku związanego ze szkoleniem oraz w drodze do i z miejsca szkolenia, powstałego z udziałem osoby skierowanej na kurs przez Zamawiającego, - potwierdzenia na piśmie odbioru materiałów szkoleniowych przez uczestników szkolenia i korzystania z wyżywienia, - przechowywania dokumentacji przedmiotowego szkolenia do 31 grudnia 2020 r., oznaczenia dokumentacji szkolenia oraz pomieszczenia, w którym odbywać się będą zajęcia informacją, że szkolenie realizowane jest w ramach projektu finansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, - instytucja szkoleniowa zawiadomi Zamawiającego o każdorazowym przypadku absencji uczestnika szkolenia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie w ramach projektu pod nazwą: Podkarpacie stawia na zawodowców realizowanego w latach 2012 - 2014 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Kurs I stopnia z uprawnieniami Spawacz spoin pachwinowych blach i rur w metodzie TIG (141) i MAG (135) - grupa 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTERPETRO Sp. z o.o., ul. Reja 9, 35-211 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51805,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 51805,00

  • Oferta z najniższą ceną: 51805,00 / Oferta z najwyższą ceną: 51805,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Kurs II stopnia Spawacz spoin czołowych blach w metodzie TIG (141) i MAG (135) - grupa 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTERPETRO Sp. z o.o., ul. M. Reja 9, 35-211 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 79700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 79700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 79700,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Kurs III stopnia Spawacz spoinami czołowymi rur metodą TIG (141) T BW i MAG (135) T BW - grupa 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTERPETRO Sp. z o.o., ul. M. Reja 9, 35-211 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27895,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29085,00

  • Oferta z najniższą ceną: 29085,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29085,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.