Ogłoszenie z dnia 2015-11-25
Skierniewice: Wykonanie robót uzupełniających dla zadania inwestycyjnego pn: Budowa siedziby Urzędu Miasta
Numer ogłoszenia: 173113 - 2015; data zamieszczenia: 25.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8345100, faks 046 8345151.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót uzupełniających dla zadania inwestycyjnego pn: Budowa siedziby Urzędu Miasta.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu zamówienia: W zakres prac wchodzi:- wymiana 8 szt. okien na parterze oraz na wszystkich kondygnacjach klatki schodowej budynku Ratusza Urzędu Miasta Skierniewice oraz okna i drzwi kuloodpornych w pomieszczeniu kasy;- wymiana parapetów zewnętrznych z blachy miedzianej i wewnętrznych drewnianych oraz wykończenie ościeży po demontażu i montażu;- wykonanie oświetlenia w piwnicy;- wymiana żeliwnej kanalizacji na kanalizację PCV do pierwszej studzienki poza budynkiem;- wykonanie sufitu podwieszanego w pomieszczeniu nr 1/P/02, 1/P/08 i 1/P/09;- likwidacja szafy teletechnicznej w holu i podział instalacji na 3 podinstalacje zlokalizowane w odrębnych szafach, przebudowa szafy elektrycznej, likwidacja rozdzielni I piętrze na klatce schodowej - wykonanie izolacji w folii płynnej na posadzkach i pod cokoły; - wykonanie izolacji w folii płynnej na ścianach WC, wykonanie tynku w obszarze odkrytych cegieł i okładziny z kamienia sztucznego; - zmiany okablowania w sieci komputerowej i elektrycznej oraz dostawa i montaż floorboksów do stanowisk biurowych; - wymiana lamp stylowych na lampy stylowe dwufunkcyjne z oświetleniem alarmowym; - dostawa i montaż bojlera poziomego w piwnicy; - zamiana grzejnika dwupłytowego na ścianie przy wejściu do Ratusza na dwa grzejniki kanałowe; - dostawa i montaż stopnic i spoczników żeliwnych od parteru do I piętra, 2 szt. słupków i 3 szt. tralek żeliwnych; - wykonanie dodatkowych 8 szt. gniazd komputerowych; - wykonanie symetrycznego sklepienia nad dawnym przejazdem bramowym; - Wykonanie zabezpieczeń szklanych w dwóch oknach na klatce schodowej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 74.22.40.00 - 74.22.40.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NAFIBUD S.A., ul. T. Kościuszki 10 lok. 7, 17-100 Bielsk Podlaski, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 370939,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 290182,78
Oferta z najniższą ceną: 290182,78 / Oferta z najwyższą ceną: 290182,78
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie prowadzono w trybie: zamówienie z wolnej ręki art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. (Dz.U. z 2013r. poz.907 ze zm)Wartość zamówienia jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. ustawy Pzp.Zastosowano tryb zamówienia z wolnej ręki ponieważ zaistniała konieczność wykonania robót uzupełniających. Podczas prowadzenia prac remontowych okazało się, że w wyniki działań biologicznych znacznie większemu zniszczeniu uległy elementy budynku, które w dokumentacji projektowej nie były uwzględnione do remontu i wymiany. Budynek siedziby Urzędu Miasta powstał w połowie XIX wieku i znajduje się pod ochroną konserwatorską, w związku z tym wszelkie prace muszą być wykonane zgodnie z zaleceniami konserwatora zabytków, jak również zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i obowiązującymi przepisami. Roboty te są konieczne do wykonania dla prawidłowego funkcjonowania tego budynku oraz możliwości uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Postępowanie udzielane jest w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (zamówienie podstawowe było udzielone 19.08.2015 r.), dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w pkt I.4. siwz zamówienia podstawowego oraz w ogłoszeniu o zamówieniu i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.Zgodnie z treścią pkt I.4. siwz zamawiający przewidywał udzielenie zamówień uzupełniających. Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67, ust. 1 pkt 6 ustawy. Zamówienia uzupełniające stanowić mogą nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i będą zgodne z przedmiotem zamówieni. Udzielono zamówienia na podstawie Art.67 ust.1 pkt.6 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- Sukcesywne dostawy podstawowych związków chemicznych do zastosowań laboratoryjnych, 12/ZP/2025
- Dostawa ciągnika z systemem do jazdy autonomicznej
- Dostawa podwozia pod manipulatory z napełniarką skrzyniopalet i przenośnikami
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn: "Przebudowa ulicy Reymonta".
- dostawy środków opatrunkowych
- Świadczenie usług w zakresie transportu medycznego karetką typu S.
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w formule "zaprojektuj i wybuduj" wraz z wyposażeniem dla przedsięwzięcia realizowanego w ramach KPO i Zwiększania Odporności
- Przebudowa i remont pomieszczeń Centrum Obsługi Mieszkańca położonych na parterze istniejącego budynku biurowo usługowego Grafit położonego przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu.
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Rudzienku
- Remont pomieszczeń dydaktycznych w budynku przy ul. Czerniakowskiej 22 w Elblągu.
- Rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowym Klinczu
- Roboty budowlane polegające na zmianie systemu ogrzewania i podgrzewania ciepłej wody użytkowej w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Św. Anny 13 w Brzezinach w formule "zaprojektuj i wybuduj"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.