Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-28
Łomża: świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 13 jednostkach organizacyjnych oraz sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych wokół 2 jednostek organizacyjnych Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
Numer ogłoszenia: 173213 - 2008; data zamieszczenia: 28.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, ul. Nowa 2, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2156314, fax 086 2164513.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 13 jednostkach organizacyjnych oraz sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych wokół 2 jednostek organizacyjnych Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Podlaskiego Oddziału Regionalnego i 13 jednostkach organizacyjnych oraz sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych wokół budynków, w których znajdują się siedziby 2 jednostek organizacyjnych Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR zgodnie z poniższym zestawieniem: L.p. Nazwa i adres jednostki Telefon kontaktowy Powierzchnia pomieszczeń w m2 Powierzchnia terenów zewnętrznych w m2 Szacunkowe zatrudnienie pracowników stałych 1 Biuro Powiatowe w Augustowie 16-300 Augustów, ul. Przemysłowa 6 (087) 643 59 22 623,42 0,00 33 2 Biuro Powiatowe i Biuro Wsparcia Inwestycyjnego w Białymstoku 15-888 Białystok, ul. Lipowa 32A (085) 742 90 60 1 413,00 0,00 130 3 Biuro Powiatowe w Bielsku Podlaskim 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Białowieska 113D (085) 730 99 09 552,86 0,00 44 4 Biuro Powiatowe w Grajewie 19-203 Grajewo, ul. Fabryczna 4 (086) 273 89 29 328,26 0,00 28 5 Biuro Powiatowe w Hajnówce 17-200 Hajnówka, ul.Piłsudskiego 10 (085) 682 64 66 387,29 0,00 30 6 Biuro Powiatowe w Kolnie 18-500 Kolno, ul. 11 Listopada 1 (086) 278 49 60 378,02 0,00 31 7 Biuro Powiatowe w Mońkach 19-100 Mońki, ul. Białostocka 51 (085) 727 94 55 366,00 0,00 33 7a Biuro Powiatowe w Mońkach 19-100 Mońki, ul. Strażacka 2 (085) 727 94 55 87,66 0,00 0 8 Biuro Powiatowe w Sejnach 16-500 Sejny, ul. Konarskiego 23 (087) 517 36 36 210,80 0,00 20 9 Biuro Powiatowe w Siemiatyczach 17-300 Siemiatycze, ul. Ks. Ściegiennego 1 (085) 656 17 21 463,12 0,00 38 10 Biuro Powiatowe w Sokółce 16-100 Sokółka, ul. Piłsudskiego 8 (085) 711 89 93 462,13 0,00 50 11 Biuro Powiatowe w Suwałkach 16-400 Suwałki, ul. Sportowa 22 (087) 563 19 33 741,64 0,00 39 12 Biuro Powiatowe w Wysokiem Mazowieckiem 18-200 Wysokie Mazowieckie ul. Ludowa 7 (086) 275 92 00 631,45 1 060,00 57 13 Biuro Powiatowe w Zambrowie 18-300 Zambrów, Al.. Wojska Polskiego 27 (086) 276 07 12 526,70 350,00 32 14 Podlaski Oddział Regionalny 18-400 Łomża, ul. Nowa 2 (086) 215 63 15 130,25 0,00 0 Razem: 7 302,60 1 410,00 565 2. Zakres usług obejmuje: A. W zakresie świadczenia usług sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń: 1) Codziennie: a) opróżnianie koszy na śmieci, b) opróżnianie popielniczek, c) w sanitariatach i pomieszczeniach socjalnych - mycie na mokro drzwi w kabinach, luster, glazury w obszarze rozprysku wody przy umywalce (zlewozmywaku), pisuarze, sedesie, bidecie, d) dbanie o higienę urządzeń sanitarnych: umywalki (zlewozmywaki), sedesy, pisuary, bidety (czyszczenie przy użyciu środków czyszczących nie rysujących, z efektem na sucho), e) mycie na mokro wszystkich podłóg w toaletach, pomieszczeniach socjalnych wraz z czyszczeniem spoin przy glazurze i gresie, f) odkurzanie i mycie na mokro wszystkich podłóg twardych: lastryko, terakota, gres, PCV (oprócz korytarzy w piwnicach), g) zaopatrywanie sanitariatów w mydło, papier toaletowy, ręczniki papierowe, w ilościach pokrywających dzienne zapotrzebowanie Zamawiającego (w razie ich braku - uzupełnianie na bieżąco), h) czyszczenie ścianek działowych szklanych - ślusarka aluminiowa, oraz okien na korytarzach, i) mechaniczne odkurzanie ze szczotkowaniem podłóg pokrytych wykładziną dywanową, j) odkurzanie i mycie na mokro podestów i schodów, k) odkurzanie nie zakrytych powierzchni mebli (biurek, szaf, regałów i innych mebli biurowych, metalowych i szklanych) oraz parapetów we wszystkich pomieszczeniach wraz z przetarciem na mokro, l) oczyszczenie z kurzu na sucho: drukarek, niszczarek i powierzchni pod tym sprzętem, m) mycie klamek, n) mycie powierzchni drzwi oszklonych (stolarka aluminiowa), o) sprzątanie schodów i wejść do budynków, 2) Co tydzień: a) czyszczenie aparatów telefonicznych, b) mycie całej powierzchni glazury ścian w sanitariatach i pomieszczeniach socjalnych, c) mycie drzwi we wszystkich pomieszczeniach, d) usunięcie śladów rąk z powierzchni drzwi i mebli biurowych w pomieszczeniach biurowych, e) czyszczenie klatki windy osobowej (w lokalach z windą), f) czyszczenie widocznych plam na wykładzinach w pomieszczeniach biurowych, g) czyszczenie ścianek działowych, oraz okien na korytarzach, h) mycie na mokro listew ochronnych i wyłączników światła, i) mycie poręczy na klatkach schodowych, krat metalowych; 3) Co miesiąc: a) odkurzanie pokryć mebli tapicerowanych i usuwanie plam, b) odkurzanie i mycie na mokro kratek wentylacyjnych, c) odkurzanie ścian, d) mycie posadzki pomieszczeń magazynków - magazynów, składnic materiałów biurowych, składnic akt, archiwum, e) mycie posadzki pomieszczeń korytarzy piwnic, f) sprzątanie pomieszczeń magazynków, składnic akt, archiwum; g) odkurzanie i przecieranie na mokro wolnych przestrzeni półek regałów (pustych półek), 4) Co kwartał: a) czyszczenie wilgotne wertikali, b) wilgotne czyszczenie dostępnych części grzejników centralnego ogrzewania, c) utrzymanie w czystości wolnych, nie zakrytych części szaf i innych mebli biurowych powyżej zasięgu ręki, d) mycie okien, e) mycie balustrad klatek schodowych; 5) W razie wystąpienia takiej potrzeby w okresie zwiększonej intensywności pracy jednostek (ok. 3 miesiące w roku): a) dodatkowe sprzątanie ogólnej powierzchni dostępnej dla interesantów raz dziennie w godzinach pracy jednostek, b) usuwanie piasku, śniegu, wody i błota pośniegowego, na bieżąco - na wezwanie telefoniczne Zamawiającego, B. W zakresie świadczenia usług sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych: 1) Codziennie: a) oczyszczanie tarasu wejścia i podjazdu dla niepełnosprawnych z piasku, papierów i innych nieczystości, wycieraczek zewnętrznych, oraz składowanie tych nieczystości w pojemnikach na śmieci, b) opróżnianie zewnętrznych koszy na śmieci i wynoszenie nieczystości w odpowiednie miejsce, c) utrzymanie terenów zielonych, przycinanie, podlewanie, pielenie usuwanie nieczystości, uprzątnięcie zalegających liści, d) skuteczne zamiatanie chodników, miejsc utwardzonych i otoczenia śmietnika, e) w okresie zimowym skuteczne usuwanie śniegu, odśnieżanie, gołoledzi z chodników, ciągów komunikacyjnych i terenów utwardzonych, odśnieżanie winno być wykonane do godz. 730 i sukcesywnie w ciągu dnia w przypadku opadów śniegu, f) w okresie zimowym skuteczne posypywanie chodników, ciągów komunikacyjnych mieszanką piaskowo - solną w sposób przeciwdziałający poślizgom, g) sprzątanie schodów i wejść do budynków, h) usuwanie piasku, śniegu, wody i błota pośniegowego, i) składanie informacji o zakresie wykonywanych prac oraz powiadamianie o zauważonych usterkach np. uszkodzeniach szyb okiennych lub drzwiowych, wadach w funkcjonowaniu punktów świetlnych, innych awariach, 2) Co tydzień: a) czyszczenie wycieraczek zewnętrznych wejściowych ze śmieci, 3) Co miesiąc: a) koszenie trawy - w okresie od 01 kwietnia do 30 września. 3. Warunki wykonania zamówienia: 1) W celu prawidłowej wyceny i wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dokonania oględzin pomieszczeń i terenów zewnętrznych w każdej z jednostek wymienionych w punkcie 1 niniejszego rozdziału SIWZ z osobna. Ryzyko rezygnacji z przeprowadzenia oględzin obciąża Wykonawcę, w takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego. Koszty dokonania oględzin poniesie Wykonawca. 2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca realizował przedmiot zamówienia przy użyciu sprzętu, materiałów i środków czystości, urządzeń, narzędzi, materiałów eksploatacyjnych należących do Wykonawcy. 3) Wykonawca na okres zimowy we własnym zakresie zapewni mieszankę piaskowo-solną jak i odpowiednie pojemniki do jej przechowywania (dotyczy części XIII i XIV zamówienia) 4) Wykonawca odpowiada za organizację pracy zgodnie z przepisami BHP. 5) Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić, że czas pracy w jednostkach organizacyjnych wynosi: a) w systemie jednozmianowym - 815-1615 przez około 6 miesięcy, b) w systemie dwuzmianowym - 600-2200 przez około 6 miesięcy, przy czym system dwuzmianowy jest przewidywany we wszystkich jednostkach z wyjątkiem Podlaskiego Oddziału Regionalnego, a świadczenie usług winno odbywać się po godzinie 1615 w uzgodnieniu z Kierownikami poszczególnych jednostek organizacyjnych. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia powierzchni, której dotyczy świadczenie usług sprzątania, a także zmiany lokalizacji siedziby jednostek, o czym poinformuje Wykonawcę na piśmie, przy czym: a) zwiększenie powierzchni zostanie uwzględnione poprzez udzielenie zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w rozdziale III Specyfikacji, b) zmniejszenie powierzchni i zmiana lokalizacji siedziby jednostek zostanie uwzględnione w formie aneksu do umowy zawartej z Wykonawcą.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 74.74.00.00 - Różne usługi czyszczenia Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 14.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, b) posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie świadczenia usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach oraz świadczenie usług sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie świadczenia usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach oraz świadczenia usług sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali lub wykonują jedną (1) usługę sprzątania i utrzymania czystości odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia i wartością w wysokości minimum 20.000,00 zł brutto oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy przedłożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. w celu potwierdzenia, że Wykonawcy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do Specyfikacji) 2. w celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania przez Wykonawców uprawnień do prowadzenia działalności w zakresie świadczenia usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach oraz świadczenia usług sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną, Zamawiający wymaga przedłożenia zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników, ze złożoną adnotacją, że dane zawarte we wpisie do ewidencji działalności gospodarczej są aktualne, przy czym adnotacja ta musi być datowana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. w celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania przez Wykonawców niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie świadczenia usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach oraz świadczenia usług sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych: b) wykaz co najmniej jednej (1) wykonanej lub wykonywanej w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usługi sprzątania i utrzymania czystości z podaniem jej przedmiotu (z uwzględnieniem sprzątanej powierzchni), wartości, dat wykonania/wykonywania i odbiorcy oraz dokumenty potwiedzające, że usługa została wykonana należycie (Załącznik nr 3 do Specyfikacji). UWAGA: Wykonawca składający ofertę na jedną, niektóre lub wszystkie części zamówienia jest zobowiązany umieścić w wykazie co najmniej jedną (1) usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. zakresem wykonywanych czynności i sprzątaną powierzchnią) i wartością w wysokości minimum 20.000,00 zł brutto. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (patrz rozdział II Opis części zamówienia), zatem Wykonawcy zobowiązani są do sporządzenia wykazu stosownie do zakresu złożonej oferty. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale w punkcie 2 Specyfikacji składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale Specyfikacji w punkcie 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Podlaski Oddział Regionalny w Łomży, ul. Nowa 2 18-400 Łomża pok. 109 lub 124.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2008 godzina 09:30, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Podlaski Oddział Regionalny w Łomży, ul. Nowa 2 18-400 Łomża pok. 109 lub 124.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sprzątanie i utrzymanie czystości w pomieszczeniach Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Augustowie, przy ul. Przemysłowej 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Powierzchnia do sprzątania ogółem wynosi 623,42 m² w tym 98,24 m² powierzchni do sprzątania jeden raz w miesiącu (pomieszczenia magazynków, składnic akt, posadzka korytarzy piwnic), szacunkowa powierzchnia okien jednostronnie wynosi 70,00 m². W w.w Biurze znajdują się 4 kabiny w.c.. Biuro Powiatowe w Augustowie jest wyposażone w 4 pojemniki na papier toaletowy w dużych rolkach, 3 pojemniki na mydło w płynie montowane do ściany oraz 3 pojemniki na ręczniki papierowe składane ZZ (23×25cm). Część 1 zamówienia obejmuje zakres usług wskazany w rozdziale II.1.3 pkt 2A ninniejszego ogłoszenia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.74.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Biura Wsparcia Inwestycyjnego i Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Białymstoku, przy ul. Lipowej 32A.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Powierzchnia do sprzątania ogółem wynosi 1413,00m² w tym 109,20 m² powierzchni do sprzątania jeden raz w miesiącu (pomieszczenia magazynków, składnic akt, posadzka korytarzy piwnic), szacunkowa powierzchnia okien jednostronnie wynosi 229,50m², a szacunkowa powierzchnia wertikali - 225,10m². W w.w Biurze znajduje się 8 kabin w.c.. Biuro w Białymstoku wyposażone jest w 8 pojemników na papier toaletowy w małych rolkach, 8 pojemników na mydło w płynie montowane do ściany oraz 8 pojemników na ręczniki papierowe składane ZZ (23×25cm). Część 2 zamówienia obejmuje zakres usług wskazany w rozdziale II.1.3) pkt 2A niniejszego ogłoszenia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.74.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Bielsku Podlaskim, przy ul. Białowieskiej 113 D..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Powierzchnia do sprzątania ogółem wynosi 552,86m² w tym 62,88 m² powierzchnia do sprzątania jeden raz w miesiącu (pomieszczenia magazynków, składnic akt, posadzka korytarzy piwnic), szacunkowa powierzchnia okien jednostronnie wynosi 98,20 m², a szacunkowa powierzchnia wertikali - 107,10m². W w.w Biurze znajduje się 5 kabin w.c.. Biuro Powiatowe w Bielsku Podlaskim jest wyposażone w 5 pojemników na papier toaletowy w dużych rolkach, 4 pojemniki na mydło w płynie montowane do ściany oraz 4 pojemniki na ręczniki papierowe składane ZZ (23×25cm). Część 3 zamówienia obejmuje zakres usług wskazany w rozdziale II.1.3) pkt 2A niniejszego ogłoszenia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.74.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Grajewie przy ul. Fabrycznej 4..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Powierzchnia do sprzątania ogółem wynosi 328,26m² w tym 39,41 m² powierzchnia do sprzątania jeden raz w miesiącu (pomieszczenia magazynków, składnic akt, posadzka korytarzy), szacunkowa powierzchnia okien jednostronnie wynosi 52,40m², a szacunkowa powierzchnia wertikali - 68,20m². W w.w Biurze znajdują się 2 kabiny w.c.. Biuro Powiatowe w Grajewie jest wyposażone w 2 pojemniki na papier toaletowy w dużych rolkach, 2 pojemniki na mydło w płynie montowane do ściany, 2 wolnostojące pojemniki na mydło w płynie oraz 2 pojemniki na ręczniki papierowe składane ZZ (23×25cm). Część 4 zamówienia obejmuje zakres usług wskazany w rozdziale II.1.3) pkt 2A niniejszego ogłoszenia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.74.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Hajnówce przy ul. Piłsudskiego 10..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Powierzchnia do sprzątania ogółem wynosi 387,29m² w tym 52,50 m² powierzchnia do sprzątania jeden raz w miesiącu (pomieszczenia magazynków, składnic akt, posadzka korytarzy), szacunkowa powierzchnia okien jednostronnie wynosi 70,60 m², a szacunkowa powierzchnia wertikali - 88,00m². W w.w Biurze znajdują się 3 kabiny w.c.. Biuro Powiatowe w Hajnówce jest wyposażone w 2 pojemniki na papier toaletowy w dużych rolkach, 2 pojemniki na mydło w płynie montowane do ściany oraz 2 pojemniki na ręczniki papierowe składane ZZ (23×25cm). Część 5 zamówienia obejmuje zakres usług wskazany w rozdziale II.1.3) pkt 2A niniejszego ogłoszenia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.74.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Kolnie przy ul. 11 Listopada 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Powierzchnia do sprzątania ogółem wynosi 378,02m² w tym 75,85m² powierzchnia do sprzątania jeden raz w miesiącu (pomieszczenia magazynków, składnic akt, posadzka korytarzy piwnic), szacunkowa powierzchnia okien jednostronnie wynosi 76,00 m², a szacunkowa powierzchnia wertikali - 51,90m². W w.w Biurze znajdują się 2 kabiny w.c.. Biuro Powiatowe w Kolnie jest wyposażone w 2 pojemniki na papier toaletowy w dużych rolkach, 2 pojemniki na mydło w płynie montowane do ściany oraz 2 pojemniki na ręczniki papierowe składane ZZ (23×25cm). Część 6 zamówienia obejmuje zakres usług wskazany w rozdziale II.1.3) pkt 2A niniejszego ogłoszenia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.70.00.00-6, 74.74.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Mońkach przy ul. Białostockiej 51 i ul. Strażackiej 2..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a)przy ul. Białostockiej 51- powierzchnia do sprzątania ogółem wynosi 366,00m² w tym 36,26 m² powierzchnia do sprzątania jeden raz w miesiącu (pomieszczenia magazynków, składnic akt, posadzka korytarzy), szacunkowa powierzchnia okien jednostronnie wynosi 64,25 m², a szacunkowa powierzchnia wertikali - 76,70m². W w.w Biurze znajdują się 2 kabiny w.c.. Biuro Powiatowe w Mońkach jest wyposażone w 2 pojemniki na papier toaletowy w małych rolkach, 2 pojemniki na mydło w płynie montowane do ściany, 2 wolnostojące pojemniki na mydło w płynie oraz 2 pojemniki na ręczniki papierowe składane ZZ (23×25cm). b) przy ul. Strażackiej 2 - powierzchnia do sprzątania ogółem wynosi 87,66 m² w tym 33,66 m² powierzchnia do sprzątania jeden raz w miesiącu (pomieszczenia magazynków, składnic akt, posadzka korytarzy), szacunkowa powierzchnia okien jednostronnie wynosi 19,00 m², a szacunkowa powierzchnia wertikali - 20,30 m². Część 7 zamówienia obejmuje zakres usług wskazany w rozdziale II.1.3) pkt 2A niniejszego ogłoszenia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.74.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Sejnach, przy ul. Konarskiego 23..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Powierzchnia do sprzątania ogółem wynosi 210,80 m² w tym 11,00m² powierzchnia do sprzątania jeden raz w miesiącu (pomieszczenia magazynków, składnic akt, posadzka korytarzy piwnic), szacunkowa powierzchnia okien jednostronnie wynosi 40,20m², a szacunkowa powierzchnia wertikali - 34,65 m². W w.w Biurze znajdują się 2 kabiny w.c.. Biuro Powiatowe w Sejnach jest wyposażone w 2 pojemniki na papier toaletowy w dużych rolkach, 2 pojemniki na mydło w płynie montowane do ściany, 1 wolnostojący pojemnik na mydło w płynie oraz 2 pojemniki na ręczniki papierowe składane ZZ (23×25cm). Część 8 zamówienia obejmuje zakres usług wskazany w rozdziale II.1.3) pkt 2A niniejszego ogłoszenia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.74.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: świadczenie usług sprzatania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Siemiatyczach przy ul. Ks. Ściegiennego 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Powierzchnia do sprzątania ogółem wynosi 463,12 m² w tym 81,85 m² powierzchnia do sprzątania jeden raz w miesiącu (pomieszczenia magazynków, składnic akt, posadzka korytarzy piwnic), szacunkowa powierzchnia okien jednostronnie wynosi 120,90m², a szacunkowa powierzchnia wertikali - 140,10 m². W w.w Biurze znajdują się 3 kabiny w.c.. Biuro Powiatowe w Siemiatyczach jest wyposażone w 2 pojemniki na papier toaletowy w małych rolkach, 1 pojemnik na papier toaletowy w dużych rolkach, 3 pojemniki na mydło w płynie montowane do ściany oraz 3 pojemniki na ręczniki papierowe składane ZZ (23×25cm). Część 9 zamówienia obejmuje zakres usług wskazany w rozdziale II.1.3) pkt 2A niniejszego ogłoszenia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.74.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Sokółce przy ul. Piłsudskiego 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Powierzchnia do sprzątania ogółem wynosi 462,13m² w tym 48,55 m² powierzchnia do sprzątania jeden raz w miesiącu (pomieszczenia magazynków, składnic akt, posadzka korytarzy), szacunkowa powierzchnia okien jednostronnie wynosi 114,50 m², a szacunkowa powierzchnia wertikali - 124,70 m². W w.w Biurze znajdują się 4 kabiny w.c.. Biuro Powiatowe w Sokółce jest wyposażone w 4 pojemniki na papier toaletowy w dużych rolkach, 2 pojemniki na mydło w płynie montowane do ściany oraz 3 pojemniki na ręczniki papierowe składane ZZ (23×25cm). Część 10 zamówienia obejmuje zakres usług wskazany w rozdziale II.1.3) pkt 2A niniejszego ogłoszenia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.74.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Suwałkach przy ul. Sportowej 22.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Powierzchnia do sprzątania ogółem wynosi 741,64 m² w tym 139,70 m² powierzchnia do sprzątania jeden raz w miesiącu (pomieszczenia magazynków, składnic akt, posadzka korytarzy), szacunkowa powierzchnia okien jednostronnie wynosi 159,40 m², a szacunkowa powierzchnia wertikali - 173,40 m². W w.w Biurze znajduje się 5 kabin w.c.. Biuro Powiatowe w Suwałkach jest wyposażone w 5 pojemników na papier toaletowy w dużych rolkach, 4 pojemniki na mydło w płynie montowane do ściany oraz 4 pojemniki na ręczniki papierowe składane ZZ (23×25cm). Część 11 zamówienia obejmuje zakres usług wskazany w rozdziale II.1.3) pkt 2a niniejszego ogłoszenia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.74.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Łomży przy ul. Nowej 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Powierzchnia do sprzątania ogółem wynosi 130,25 m² w tym 130,25 m² powierzchnia do sprzątania jeden raz w miesiącu (pomieszczenia archiwum, magazynu, posadzka korytarzy piwnic), szacunkowa powierzchnia okien jednostronnie wynosi 5,76 m². Część 12 zamówienia obejmuje zakres usług wskazany w rozdziale II.1.3) pkt 2A niniejszego ogłoszenia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.74.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach oraz sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych wokół budynku Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Wysokiem Mazowieckiem przy ul. Ludowej 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) sprzątanie i utrzymanie czystości w pomieszczeniach Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Wysokiem Mazowieckiem przy ul. Ludowej 7. Powierzchnia pomieszczeń do sprzątania ogółem wynosi 631,45 m² w tym 40,61 m² powierzchnia do sprzątania jeden raz w miesiącu (pomieszczenia magazynków, składnic akt, posadzka korytarzy piwnic), szacunkowa powierzchnia okien jednostronnie wynosi 117,02 m², a szacunkowa powierzchnia wertikali - 69,22 m². W w.w Biurze znajduje się 7 kabin w.c.. Biuro Powiatowe w Wysokiem Mazowieckiem jest wyposażone w 5 pojemników na papier toaletowy w małych rolkach, 2 pojemniki na papier toaletowy w dużych rolkach, 5 pojemników na mydło w płynie montowane do ściany oraz 5 pojemników na ręczniki papierowe składane ZZ (23×25cm). b) sprzątanie i utrzymanie terenów zewnętrznych wokół budynku Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Wysokiem Mazowieckiem przy ul. Ludowej 7. Powierzchnia terenów zewnętrznych wokół budynku wynosi ogółem 1060,00m² w tym powierzchnia strzyżenia trawy wynosi 430,00 m2. Część 13 obejmuje zakres usług wskazany w rozdziale II.1.3) pkt 2A i 2B niniejszego ogłoszenia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.74.00.00-8, 77.31.41.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach oraz sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych wokół budynku iura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Zambrowie przy ul. Al. Wojska Polskiego 27.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) sprzątanie i utrzymanie czystości w pomieszczeniach Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Zambrowie przy ul. Al. Wojska Polskiego 27. Powierzchnia pomieszczeń do sprzątania ogółem wynosi 526,70m² w tym 49,82m² powierzchnia do sprzątania jeden raz w miesiącu (pomieszczenia magazynków, składnic akt, posadzka korytarzy), szacunkowa powierzchnia okien jednostronnie wynosi 112,65m², a szacunkowa powierzchnia wertikali - 155,93m². W w.w Biurze znajduje się 6 kabin w.c.. Biuro Powiatowe w Zambrowie jest wyposażone w 5 pojemników na papier toaletowy w dużych rolkach, 3 pojemniki na mydło w płynie montowane do ściany, 1 wolnostojący pojemnik na mydło w płynie oraz 3 pojemniki na ręczniki papierowe składane ZZ (23×25cm). b) sprzątanie i utrzymanie terenów zewnętrznych wokół budynku Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Zambrowie przy ul. Al. Wojska Polskiego 27. Powierzchnia terenów zewnętrznych wokół budynku wynosi ogółem 350,00 m² w tym powierzchnia strzyżenia trawy wynosi 350,00 m2. Część 14 obejmuje zakres usług wskazany w rozdziale II.1.3) pkt 2A i 2B niniejszego ogłoszenia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 74.74.00.00-8, 77.31.41.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1917B Stary Cydzyn - Nowy Cydzyn w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Żele, testy do diagnostyki alergii i chorób autoimmunologicznych wraz z najmem sprzętu, odczynniki, paski testowe i akcesoria, najem analizatora do parametrów fizyko-chemicznych moczu.
- Przedłużenie wsparcia dla posiadanej zapory sprzętowej (firewall Fortigate) dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Zakup wraz z dostawą sprzętu elektronicznego z podziałem na poszczególne części zamówienia
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Łomży w roku 2025
- Dostawa paliw płynnych dla samochodów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi utrzymania czystości terenu Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu w 2025r.
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w siedzibie Oddziału Terenowego KOWR w Rzeszowie i Sekcjach Zamiejscowych w 2025 i 2026 r.
- Kompleksowe utrzymanie czystości na terenie administracyjnym Nadleśnictwa Sulęcin
- Sprzątanie w pomieszczeniach biurowych oraz dbanie o teren wokół budynków
- Świadczenie usług sprzątania na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu.
- Pielęgnacja, konserwacja, bieżące utrzymanie zieleni w Parku Natury w Odolanowie w 2025 r.
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.