Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-09-24
Łomża: świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 13 jednostkach organizacyjnych oraz sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych wokół 2 jednostek organizacyjnych Podlaskiego Oddziału Regionalnego.
Numer ogłoszenia: 234075 - 2008; data zamieszczenia: 24.09.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 173213 - 2008r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, ul. Nowa 2, Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2156314, fax 086 2164513.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 13 jednostkach organizacyjnych oraz sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych wokół 2 jednostek organizacyjnych Podlaskiego Oddziału Regionalnego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Podlaskiego Oddziału Regionalnego i 13 jednostkach organizacyjnych oraz sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych wokół budynków, w których znajdują się siedziby 2 jednostek organizacyjnych Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR zgodnie z poniższym zestawieniem: L.p. Nazwa i adres jednostki Telefon kontaktowy Powierzchnia pomieszczeń w m2 Powierzchnia terenów zewnętrznych w m2 Szacunkowe zatrudnienie pracowników stałych 1 Biuro Powiatowe w Augustowie 16-300 Augustów, ul. Przemysłowa 6 (087) 643 59 22 623,42 0,00 33 2 Biuro Powiatowe i Biuro Wsparcia Inwestycyjnego w Białymstoku 15-888 Białystok, ul. Lipowa 32A (085) 742 90 60 1 413,00 0,00 130 3 Biuro Powiatowe w Bielsku Podlaskim 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Białowieska 113D (085) 730 99 09 552,86 0,00 44 4 Biuro Powiatowe w Grajewie 19-203 Grajewo, ul. Fabryczna 4 (086) 273 89 29 328,26 0,00 28 5 Biuro Powiatowe w Hajnówce 17-200 Hajnówka, ul.Piłsudskiego 10 (085) 682 64 66 387,29 0,00 30 6 Biuro Powiatowe w Kolnie 18-500 Kolno, ul. 11 Listopada 1 (086) 278 49 60 378,02 0,00 31 7 Biuro Powiatowe w Mońkach 19-100 Mońki, ul. Białostocka 51 (085) 727 94 55 366,00 0,00 33 7a Biuro Powiatowe w Mońkach 19-100 Mońki, ul. Strażacka 2 (085) 727 94 55 87,66 0,00 0 8 Biuro Powiatowe w Sejnach 16-500 Sejny, ul. Konarskiego 23 (087) 517 36 36 210,80 0,00 20 9 Biuro Powiatowe w Siemiatyczach 17-300 Siemiatycze, ul. Ks. Ściegiennego 1 (085) 656 17 21 463,12 0,00 38 10 Biuro Powiatowe w Sokółce 16-100 Sokółka, ul. Piłsudskiego 8 (085) 711 89 93 462,13 0,00 50 11 Biuro Powiatowe w Suwałkach 16-400 Suwałki, ul. Sportowa 22 (087) 563 19 33 741,64 0,00 39 12 Biuro Powiatowe w Wysokiem Mazowieckiem 18-200 Wysokie Mazowieckie ul. Ludowa 7 (086) 275 92 00 631,45 1 060,00 57 13 Biuro Powiatowe w Zambrowie 18-300 Zambrów, Al.. Wojska Polskiego 27 (086) 276 07 12 526,70 350,00 32 14 Podlaski Oddział Regionalny 18-400 Łomża, ul. Nowa 2 (086) 215 63 15 130,25 0,00 0 Razem: 7 302,60 1 410,00 565 2. Zakres usług obejmuje: A. W zakresie świadczenia usług sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń: 1) Codziennie: a) opróżnianie koszy na śmieci, b) opróżnianie popielniczek, c) w sanitariatach i pomieszczeniach socjalnych - mycie na mokro drzwi w kabinach, luster, glazury w obszarze rozprysku wody przy umywalce (zlewozmywaku), pisuarze, sedesie, bidecie, d) dbanie o higienę urządzeń sanitarnych: umywalki (zlewozmywaki), sedesy, pisuary, bidety (czyszczenie przy użyciu środków czyszczących nie rysujących, z efektem na sucho), e) mycie na mokro wszystkich podłóg w toaletach, pomieszczeniach socjalnych wraz z czyszczeniem spoin przy glazurze i gresie, f) odkurzanie i mycie na mokro wszystkich podłóg twardych: lastryko, terakota, gres, PCV (oprócz korytarzy w piwnicach), g) zaopatrywanie sanitariatów w mydło, papier toaletowy, ręczniki papierowe, w ilościach pokrywających dzienne zapotrzebowanie Zamawiającego (w razie ich braku - uzupełnianie na bieżąco), h) czyszczenie ścianek działowych szklanych - ślusarka aluminiowa, oraz okien na korytarzach, i) mechaniczne odkurzanie ze szczotkowaniem podłóg pokrytych wykładziną dywanową, j) odkurzanie i mycie na mokro podestów i schodów, k) odkurzanie nie zakrytych powierzchni mebli (biurek, szaf, regałów i innych mebli biurowych, metalowych i szklanych) oraz parapetów we wszystkich pomieszczeniach wraz z przetarciem na mokro, l) oczyszczenie z kurzu na sucho: drukarek, niszczarek i powierzchni pod tym sprzętem, m) mycie klamek, n) mycie powierzchni drzwi oszklonych (stolarka aluminiowa), o) sprzątanie schodów i wejść do budynków, 2) Co tydzień: a) czyszczenie aparatów telefonicznych, b) mycie całej powierzchni glazury ścian w sanitariatach i pomieszczeniach socjalnych, c) mycie drzwi we wszystkich pomieszczeniach, d) usunięcie śladów rąk z powierzchni drzwi i mebli biurowych w pomieszczeniach biurowych, e) czyszczenie klatki windy osobowej (w lokalach z windą), f) czyszczenie widocznych plam na wykładzinach w pomieszczeniach biurowych, g) czyszczenie ścianek działowych, oraz okien na korytarzach, h) mycie na mokro listew ochronnych i wyłączników światła, i) mycie poręczy na klatkach schodowych, krat metalowych; 3) Co miesiąc: a) odkurzanie pokryć mebli tapicerowanych i usuwanie plam, b) odkurzanie i mycie na mokro kratek wentylacyjnych, c) odkurzanie ścian, d) mycie posadzki pomieszczeń magazynków - magazynów, składnic materiałów biurowych, składnic akt, archiwum, e) mycie posadzki pomieszczeń korytarzy piwnic, f) sprzątanie pomieszczeń magazynków, składnic akt, archiwum; g) odkurzanie i przecieranie na mokro wolnych przestrzeni półek regałów (pustych półek), 4) Co kwartał: a) czyszczenie wilgotne wertikali, b) wilgotne czyszczenie dostępnych części grzejników centralnego ogrzewania, c) utrzymanie w czystości wolnych, nie zakrytych części szaf i innych mebli biurowych powyżej zasięgu ręki, d) mycie okien, e) mycie balustrad klatek schodowych; 5) W razie wystąpienia takiej potrzeby w okresie zwiększonej intensywności pracy jednostek (ok. 3 miesiące w roku): a) dodatkowe sprzątanie ogólnej powierzchni dostępnej dla interesantów raz dziennie w godzinach pracy jednostek, b) usuwanie piasku, śniegu, wody i błota pośniegowego, na bieżąco - na wezwanie telefoniczne Zamawiającego, B. W zakresie świadczenia usług sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych: 1) Codziennie: a) oczyszczanie tarasu wejścia i podjazdu dla niepełnosprawnych z piasku, papierów i innych nieczystości, wycieraczek zewnętrznych, oraz składowanie tych nieczystości w pojemnikach na śmieci, b) opróżnianie zewnętrznych koszy na śmieci i wynoszenie nieczystości w odpowiednie miejsce, c) utrzymanie terenów zielonych, przycinanie, podlewanie, pielenie usuwanie nieczystości, uprzątnięcie zalegających liści, d) skuteczne zamiatanie chodników, miejsc utwardzonych i otoczenia śmietnika, e) w okresie zimowym skuteczne usuwanie śniegu, odśnieżanie, gołoledzi z chodników, ciągów komunikacyjnych i terenów utwardzonych, odśnieżanie winno być wykonane do godz. 730 i sukcesywnie w ciągu dnia w przypadku opadów śniegu, f) w okresie zimowym skuteczne posypywanie chodników, ciągów komunikacyjnych mieszanką piaskowo - solną w sposób przeciwdziałający poślizgom, g) sprzątanie schodów i wejść do budynków, h) usuwanie piasku, śniegu, wody i błota pośniegowego, i) składanie informacji o zakresie wykonywanych prac oraz powiadamianie o zauważonych usterkach np. uszkodzeniach szyb okiennych lub drzwiowych, wadach w funkcjonowaniu punktów świetlnych, innych awariach, 2) Co tydzień: a) czyszczenie wycieraczek zewnętrznych wejściowych ze śmieci, 3) Co miesiąc: a) koszenie trawy - w okresie od 01 kwietnia do 30 września. 3. Warunki wykonania zamówienia: 1) W celu prawidłowej wyceny i wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dokonania oględzin pomieszczeń i terenów zewnętrznych w każdej z jednostek wymienionych w punkcie 1 niniejszego rozdziału ogłoszenia z osobna. Ryzyko rezygnacji z przeprowadzenia oględzin obciąża Wykonawcę, w takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego. Koszty dokonania oględzin poniesie Wykonawca. 2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca realizował przedmiot zamówienia przy użyciu sprzętu, materiałów i środków czystości, urządzeń, narzędzi, materiałów eksploatacyjnych należących do Wykonawcy. 3) Wykonawca na okres zimowy we własnym zakresie zapewni mieszankę piaskowo-solną jak i odpowiednie pojemniki do jej przechowywania (dotyczy części XIII i XIV zamówienia) 4) Wykonawca odpowiada za organizację pracy zgodnie z przepisami BHP. 5) Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić, że czas pracy w jednostkach organizacyjnych wynosi: a) w systemie jednozmianowym - 815-1615 przez około 6 miesięcy, b) w systemie dwuzmianowym - 600-2200 przez około 6 miesięcy, przy czym system dwuzmianowy jest przewidywany we wszystkich jednostkach z wyjątkiem Podlaskiego Oddziału Regionalnego , a świadczenie usług winno odbywać się po godzinie 1615 w uzgodnieniu z Kierownikami poszczególnych jednostek organizacyjnych. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia powierzchni, której dotyczy świadczenie usług sprzątania, a także zmiany lokalizacji siedziby jednostek, o czym poinformuje Wykonawcę na piśmie, przy czym: a) zwiększenie powierzchni zostanie uwzględnione poprzez udzielenie zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w rozdziale III Specyfikacji, b) zmniejszenie powierzchni i zmiana lokalizacji siedziby jednostek zostanie uwzględnione w formie aneksu do umowy zawartej z Wykonawcą..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00 - 74.70.00.00 74.74.00.00 - 74.74.00.00 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 203643.21 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Augustowie przy ul. Przemysłowej 6
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Chmara Bogdan Michał, ul. Daszyńskiego 3B/1, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 15108.20
- Oferta z najniższą ceną: 15108.20 oferta z najwyższą ceną: 23178.98
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Biura Wsparcia Inwestycyjnego i Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Białymstoku przy ul. Lipowej 32A
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AKROPOLISES Sp. z o .o., ul. 3 Maja 25, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 35996.75
- Oferta z najniższą ceną: 35996.75 oferta z najwyższą ceną: 46698.49
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Bielsku Podlaskim przy ul. Białowieskiej 113D
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Usług Gospodarczo - Socjalnych ANTEMA Sp. z o. o., ul. Al. Jana Pawła II 8 A, 58-506 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 14573.71
- Oferta z najniższą ceną: 14573.71 oferta z najwyższą ceną: 17401.48
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Grajewie przy ul. Fabrycznej 4
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AKROPOLISES Sp. z o. o., ul. 3 Maja 25, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 10428.98
- Oferta z najniższą ceną: 10428.98 oferta z najwyższą ceną: 12333.93
- Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Hajnówce przy ul. Piłsudskiego 10
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AKROPOLISES Sp. z o. o., ul. 3 Maja 25, 43-300 Bielsko - Biała, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 12075.84
- Oferta z najniższą ceną: 12075.84 oferta z najwyższą ceną: 14399.61
- Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Kolnie przy ul. 11 Listopada 1
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AKROPOLISES Sp. z o. o., ul. 3 Maja 25, 43-300 Bielsko - Biała, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 10968.79
- Oferta z najniższą ceną: 10968.79 oferta z najwyższą ceną: 14054.95
- Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Mońkach przy ul. Białostockiej 51 i ul. Strażackiej 2
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AKROPOLISES Sp. z o. o., ul. 3 Maja 25, 43-300 Bielsko - Biała, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 12494.26
- Oferta z najniższą ceną: 12494.26 oferta z najwyższą ceną: 21061.77
- Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Sejnach przy ul. Konarskiego 23
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Chmara Bogdan Michał, ul. Daszyńskiego 3B/1, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 6393.44
- Oferta z najniższą ceną: 6393.44 oferta z najwyższą ceną: 10263.54
- Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Siemiatyczach przy ul. Ks. Ściegiennego 1
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AKROPOLISES Sp. z o. o., ul. 3 Maja 25, 43-300 Bielsko - Biała, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 13346.95
- Oferta z najniższą ceną: 13346.95 oferta z najwyższą ceną: 16991.21
- Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Sokółce przy ul. Piłsudskiego 8
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AKROPOLISES Sp. z o. o., ul. 3 Maja 25, 43-300 Bielsko - Biała, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 13909.38
- Oferta z najniższą ceną: 13909.38 oferta z najwyższą ceną: 17954.85
- Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Łomży przy ul. Nowej 2
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AKROPOLISES Sp. z o. o., ul. 3 Maja 25, 43-300 Bielsko - Biała, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1721.02
- Oferta z najniższą ceną: 1721.02 oferta z najwyższą ceną: 1823.51
- Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa: świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach i sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych wokół budynku Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Wysokiem Mazowieckiem przy ul. Ludowej 7
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Ochrony PURZECZKO Sp. z o.o., ul. Nowa 3A, 18-400 Łomża, kraj/woj. podlaskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 21707.04
- Oferta z najniższą ceną: 21707.04 oferta z najwyższą ceną: 28850.46
- Waluta: PLN.
Część NR: 14
Nazwa: świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach i sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych wokół budynku Biura Powiatowego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Zambrowie przy ul. Al. Wojska Polskiego 27
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ALMER" ZAKŁAD USŁUG WIELOBRANŻOWYCH Lucyna Sewastianik
jakie przetargi wygrała firma
"ALMER" ZAKŁAD USŁUG WIELOBRANŻOWYCH Lucyna Sewastianik
- ALMER Zakład Usług Wielobranżowych Lucyna Sewastianik, ul. Upalna 4/2, 15-668 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 17981.16
- Oferta z najniższą ceną: 17981.16 oferta z najwyższą ceną: 24561.64
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Przedłużenie wsparcia dla posiadanej zapory sprzętowej (firewall Fortigate) dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Zakup wraz z dostawą sprzętu elektronicznego z podziałem na poszczególne części zamówienia
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Łomży w roku 2025
- Dostawa paliw płynnych dla samochodów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży
- Dostawa pasków z gradientem stężeń antybiotyku, odczynników do oznaczeń immunoenzym. wraz z najmem analizatora oraz odczynników do oznaczeń chorób infekcyjnych z najmem analizatora i testów.
- Przygotowanie,wydawanie i dostarczanie posiłków w ram. prog. "Posiłek w szkole i w domu" 2024-2028 dla MOPS Łomża, oraz dla seniorów do Dziennego Domu Senior +, w ram. Prog. "Senior +" , e. 2025.
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku na terenach wokół budynków stanowiących własność Miasta Rawa Mazowiecka
- Utrzymanie bieżące terenów zielonych na obszarach zarządzanych przez ZGM "TBS" w Częstochowie Sp. z o. o. - z wyłączeniem Wspólnot Mieszkaniowych
- Usługa sprzątania w budynku Centrum Dydaktyczno-Badawczego Nanotechnologii przy al. Piastów 45 w Szczecinie
- Wykonywanie pielęgnacji zieleni miejskiej w 2025 r.
- Utrzymanie zieleni na terenach zarządzanych przez Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy w okresie 01.03.2025 do 31.12.2025 r.
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości terenu przy siedzibie Zamawiającego oraz sprzątania pomieszczeń biurowych wraz z dostawą środków czystości w siedzibie DWUP , z podziałem na 2 części.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.