Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-01
Katowice: Serwis i konserwacja urządzeń dźwigowych w obiektach
Uniwersytetu Śląskiego.
Numer ogłoszenia: 173220 - 2009; data zamieszczenia: 01.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3592048, faks 032 3592048.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis i konserwacja urządzeń dźwigowych w obiektach Uniwersytetu Śląskiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis i konserwacja urządzeń dźwigowych w obiektach Uniwersytetu Śląskiego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:Część A: 4.200,00 PLN ( słownie: cztery tysiące dwieście złotych 00/100) Część B: 400,00 PLN ( słownie: czterysta złotych 00/100)
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Wykonawca musi spełniać poniższe warunki:
1. określone w art.22 ust.1 w związku z postanowieniami art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2. wnieść wadium w wysokości i na warunkach określonych w części IV SIWZ,
3. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne) - ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W celu potwierdzenia przedmiotowego warunku należy dołączyć do oferty prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo lub umowę, zawierającą takie pełnomocnictwo (dostarczone wg. zasady określonej w cz. II pkt.3).
4. posiadać doświadczenie w wykonaniu lub wykonywaniu w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia. -bez względu na ile części będzie składana oferta.
Uwaga:
Zamawiający uzna za usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze będącej przedmiotem niniejszego zamówienia usługę, która jednocześnie:
- dotyczyła lub dotyczy konserwacji lub serwisu urządzeń dźwigowych,
- była lub jest świadczona dla jednego Zleceniodawcy,
Zamawiający uzna za usługę odpowiadającą swoją wartością usłudze będącej przedmiotem niniejszego zamówienia usługę, której wartość zrealizowana na dzień wszczęcia (ogłoszenia) niniejszego postępowania wynosi co najmniej 50.000,00 PLN netto każda.
Zamawiający uzna zamówienia, które są potwierdzone dokumentami wystawionymi na Wykonawcę.
5. dysponować co najmniej:
5.1.1. dwoma osobami posiadającymi uprawnienia do konserwacji urządzeń dźwigowych kategorii I, wydane przez Urząd Dozoru Technicznego (łącznie dla wszystkich części),
5.1.2. jedną osobą posiadającą uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych do 1 kV w zakresie obsługi, konserwacji, montażu, kontrolno-pomiarowym - na stanowisku eksploatacji. (łącznie dla wszystkich części).
5.1.3. jedną osobą posiadającą uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych do 1 kV w zakresie obsługi, konserwacji, montażu, kontrolno-pomiarowym - na stanowisku dozoru. (łącznie dla wszystkich części).
5.2. lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia w/w osób.
6. posiadać ubezpieczenie OC działalności (OC deliktowe) na minimalną sumę ubezpieczenia 500 000,- PLN (słownie :pięćset tysięcy złotych 00/100) - bez względu na ile części będzie składana oferta.
Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, musi spełnić warunek, o którym mowa w pkt. 1, warunki wymienione w pozostałych punktach muszą spełnić Wykonawcy w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia//nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty.
. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia spełniania ww. warunków wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć niżej wymienione dokumenty:
7. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 1b do Specyfikacji (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu oświadczenia),
8. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający przyjmie jako aktualne dokumenty, o których mowa w punkcie 8, jeżeli ich data wydania lub potwierdzenia za zgodność ze stanem faktycznym przez wydającego dany dokument nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed datą składania ofert.
W przypadku zaistnienia zmian, nie odzwierciedlonych w w/w dokumentach, Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty będące podstawą tychże zmian. (np. uchwała wspólników, prawomocny wyrok sądowy).
9. wykaz wykonanych i wykonywanych usług w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorcy, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (np. referencje). Wykaz musi być zgodny z Załącznikiem nr 1c (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu formularza) do SIWZ.
W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w przypadku pkt. 8 zastosowanie ma przepis §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz for, w jakich te dokumenty mogą być składane.( Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605).
10. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz musi być zgodny z Załącznikiem nr 1d (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu formularza) do SIWZ.
10.1. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.10 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
11. dokumenty potwierdzające, iż osoby które będą wykonywać niniejsze zamówienia, posiadają wymagane przez Zamawiającego kwalifikacje tj.:
11.1.1 uprawnienia do konserwacji urządzeń dźwigowych kategorii I, wydane przez Urząd Dozoru Technicznego, (dotyczy wszystkich części)
11.1.2 aktualne świadectwo kwalifikacyjne E do 1 kV - uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych w zakresie obsługi, konserwacji, montażu, kontrolno- pomiarowym - na stanowisku eksploatacji, (dotyczy wszystkich części)
11.1.3. aktualne świadectwo kwalifikacyjne D do 1 kV - uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych w zakresie obsługi, konserwacji, montażu, kontrolno- pomiarowym - na stanowisku dozoru, (dotyczy wszystkich części)
12. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności firmy Wykonawcy (OC deliktowe), na sumę ubezpieczenia, o której mowa w pkt.6 (bez względu na ile części jest składana oferta).
Jeżeli z ww. dokumentu nie wynika, ze składka została opłacona, Wykonawca winien dołączyć potwierdzenie jej opłaty lub opłaty raty składki wymagalnej na dzień otwarcia ofert.
Polisa winna być aktualna (ważna) na dzień składania i otwarcia ofert.
Wykonawca winien posiadać w/w ubezpieczenie przez cały okres wykonywania zamówienia.
Ze względu na specyfikę zawierania umów ubezpieczeniowych, obejmujących okresy nie dłuższe niż jeden rok, dopuszczalne jest, po podpisaniu umowy, sukcesywne przedstawianie dowodów opłacenia polisy.
Dokumenty wymienione w pkt. 8-12 oraz, należy dostarczyć w oryginale lub wyraźnej, czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Zamawiający żąda, aby dokumenty sporządzone w języku obcym były składane wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę.
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w punkcie 7 musi dotyczyć wszystkich podmiotów łącznie.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 8, muszą być złożone przez każdego Wykonawcę, a dokumenty wymienione w pozostałych punktach muszą złożyć Wykonawcy, których te dokumenty dotyczą, w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie. >BR>.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Śląskiego, Katowice, ul. Bankowa 12 pok. 69 IIIp.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2009 godzina 09:30, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Śląskiego, Katowice, ul. Bankowa 12 pok. 69 IIIp.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 15.07.2009.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Serwis i konserwacja urządzeń dźwigowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część A: Serwis i konserwacja urządzeń dźwigowych - w obiektach Zamawiającego zlokalizowanych w Katowicach,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Serwis i konserwacja urządzeń dźwigowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część B: Serwis i konserwacja urządzeń dźwigowych - w obiektach Zamawiającego zlokalizowanych w Rybniku..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA SPRZETU KOMPUTEROWEGO
- Konserwację urządzeń dźwigowych podlegających dopuszczeniom przez UDT oraz ich bieżące naprawy.
- Usługa monitorowania środowiska pracy Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) InfoMedica/AMMS
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI BASENÓW: BRYNÓW, BUROWIEC, ZADOLE W MIESIĄCU STYCZNIU 2025r.
- "ŚWIADCZENIE USŁUGI SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI NA TERENIE NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONEJ W KATOWICACH PRZY UL. DĄBROWSKIEGO
- Dostawa leków Zad. 1 - Tenekteplaza proszek i rozp. Ds. r-r d/wstrzyk.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwację urządzeń dźwigowych podlegających dopuszczeniom przez UDT oraz ich bieżące naprawy.
- Naprawa dźwigów osobowych oraz platform dla osób niepełnosprawnych w jednostkach Policji położonych na terenie Poznania oraz Leszna
- Utrzymanie przez Wykonawcę w prawidłowym stanie technicznym infrastruktury dźwigów osobowych, towarowych, platform dla niepełnosprawnych na obiektach Komendy Głównej Policji w Warszawie (...).
- Konserwacja urządzeń dźwigowych UTB
- Przeglądy konserwacyjne i serwis 5 dźwigów osobowych.
- "Dostawa wraz z demontażem i montażem dźwigu osobowego (windy) do jednostki CUL w Poznaniu - Hotel Olimpia, ul. Taborowa 8, 60-790 Poznań"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.