Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2017-01-31
Og³oszenie nr 17322 - 2017 z dnia 2017-01-31 r.
¯uromin: Dostawa materia³ów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w ¯urominie oraz jednostek organizacyjnych powiatu
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe ¯uromin, krajowy numer identyfikacyjny
13038184300000, ul.
Plac Pi³sudskiego
4,
09300
¯uromin, woj.
mazowieckie, pañstwo
Polska, tel.
236 574 700, e-mail
zuromin-powiat@home.pl, faks
236 573 535.
Adres strony internetowej (URL): www.zuromin-powiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
tak
www.bip.zuromin-powiat.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.bip.zuromin-powiat.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
w formie pisemnej, w przypadku ofert sk³adanych listownie decyduje data i godzina wp³ywu do sekretariatu
Adres:
sekretariat Starostwa Powiatowego w ¯urominie, 09-300 ¯uromin, Plac Józefa Pi³sudskiego 4, pok. nr 32
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa materia³ów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w ¯urominie oraz jednostek organizacyjnych powiatu
Numer referencyjny: OiN.272.3.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Zarz±d Powiatu ¯uromiñskiego og³asza przetarg na: Dostawê materia³ów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w ¯urominie oraz jednostek organizacyjnych powiatu - Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ¯urominie, ul. Lidzbarska 27, 09-300 ¯uromin (czê¶æ Nr 12). Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³±czniku nr 1 do formularza oferty siwz. Dostawy bêd± realizowane partiami odpowiednio do siedziby zamawiaj±cego, w okresie obowi±zywania umowy, wed³ug potrzeb okre¶lanych w zapotrzebowaniu przez zamawiaj±cego (odpowiedni± jednostkê organizacyjn±), w formie pisemnej, faksem, drog± elektroniczn±, a w nag³ych przypadkach równie¿ telefonicznie. WA¯NE: podane ilo¶ci asortymentu s± wielko¶ci± szacunkow±, dlatego Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej b±d¼ wiêkszej ilo¶ci towaru po zaoferowanej cenie w granicach ³±cznej ceny oferty ca³ego zamówienia w danej czê¶ci zamówienia. W zwi±zku z tym ilo¶æ towaru mo¿e ulec zmianie. Nie zrealizowanie ca³kowitej ilo¶ci towaru w okresie trwania umowy nie powoduje obowi±zku Zamawiaj±cego do odbioru niezrealizowanej czê¶ci dostaw, ani jakichkolwiek roszczeñ odszkodowawczych z tego powodu. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci prawnej ani finansowej za niezrealizowanie czê¶ci zamówienia. Zamawiaj±cy przewiduje zakup na kwotê nie mniejsz± ni¿ 50% warto¶ci umowy dla ka¿dej czê¶ci zamówienia.Wszystkie zaoferowane materia³y biurowe musz± byæ pierwszego gatunku, fabrycznie nowe i wolne od wad. Oferowane materia³y musz± ¶ci¶le odpowiadaæ cechom oraz parametrom okre¶lonym przez zamawiaj±cego, jak równie¿ posiadaæ okre¶lone w³a¶ciwo¶ci u¿ytkowe i przyjête standardy jako¶ci. Wszystkie materia³y musz± posiadaæ oryginalne opakowania producenta (ze znakiem firmowym), opatrzone w etykiety identyfikuj±ce dany produkt. Materia³y z ka¿dej dostawy musz± mieæ, co najmniej 12 miesiêczny okres przydatno¶ci do u¿ytku, licz±c od daty dostawy. Zamawiaj±cy w ramach dostawy materia³ów eksploatacyjnych wymaga dostawy oryginalnych i nowych, nieu¿ywanych, nieuszkodzonych i oryginalnie zapakowanych tuszów, tonerów, ta¶m barwi±cych, g³owic itp. do opisanego w szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia sprzêtu biurowego: drukarek, kserokopiarek, urz±dzeñ wielofunkcyjnych, ploterów i faksów itd. Poprzez okre¶lenie "oryginalne i nowe" nale¿y rozumieæ materia³y eksploatacyjne fabrycznie nowe, nieregenerowane, niefabrykowane, wyprodukowane przez producenta drukarki, kserokopiarki lub innego urz±dzenia biurowego. Wymaga siê, aby oferowane materia³y eksploatacyjne posiada³y gwarancjê na minimum 12 miesiêcy licz±c od dnia dostawy. Nie dopuszcza siê materia³ów eksploatacyjnych regenerowanych lub powtórnie nape³nianych. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przedstawienia w ofercie na materia³y eksploatacyjne asortymentu równowa¿nego.
II.5) G³ówny kod CPV: 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów
Dodatkowe kody CPV:30197644-2, 30192113-6
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakoñczenia: 31/12/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie
odpis z w³a¶ciwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te powinny byæ wystawione w terminach nie wcze¶niejszych ni¿ podano powy¿ej, - Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Wykaz dokumentów i o¶wiadczeñ, które wykonawca sk³ada w postêpowaniu na wezwanie zamawiaj±cego na potwierdzenie okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp (dotyczy czê¶ci zamówienia z materia³ami eksploatacyjnymi): - w przypadku oferowania materia³ów eksploatacyjnych nieoryginalnych tzw. zamienników (z wy³±czeniem poz. zamówienia, gdzie zamawiaj±cy sam wskazuje zamiennik), w celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy odpowiadaj± wymaganiom zamawiaj±cego, wymaga siê za³±czenia do oferty: a) o¶wiadczenia wykonawcy, ¿e oferowany produkt charakteryzuje siê takim samymi lub lepszymi cechami dotycz±cymi: jako¶ci wydruku, szybko¶ci schniêcia, intensywno¶ci kolorów, pojemno¶ci oraz posiada funkcjonalno¶æ przekazywania informacji o stanie zu¿ycia materia³u jak produkt oryginalny, b) dokumentu wystawionego przez zewnêtrzne podmioty, uprawnione do kontroli jako¶ci, potwierdzaj±ce, ¿e zaproponowane produkty równowa¿ne odpowiadaj± wydajno¶ci± produktom oryginalnym w te¶cie przeprowadzonym zgodnie z wymaganiami norm ISO/IEC 19798 dla tonerów kolorowych, ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, norm ISO/IEC 24711 dla tuszy monochromatycznych oraz norm ISO/IEC 24712 dla tuszy kolorowych w przypadku drukarek lub norm równowa¿nych.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)a)Wykonawca w terminie 3 dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekazuje zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 pzp - o tre¶ci za³±cznika do siwz. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. b) Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodniæ zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Pisemne zobowi±zanie lub inne dokumenty musz± zawieraæ informacje dotycz±ce co najmniej: - zakresu dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakresu i okresu udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuj± roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±. c) Wykonawca wpisany do urzêdowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikuj±ce spe³niaj±ce wymogi europejskich norm certyfikacji mo¿e z³o¿yæ za¶wiadczenie o wpisie do urzêdowego wykazu wydane przez w³a¶ciwy organ lub certyfikat wydany przez w³a¶ciw± jednostkê certyfikuj±c± kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, wykazuj±ce na dokumenty stanowi±ce podstawê wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt III.3-III.5.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin p³atno¶ci | 20 |
termin dostawy | 20 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach: 1) zmian wynikaj±cych ze zmiany przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia, 2) dopuszcza siê zmianê umowy w przedmiocie zamówienia i zaoferowaniu innych produktów ni¿ wycenione przez wykonawcê w formularzu cenowym, w przypadku gdy materia³y wyszczególnione w tym formularzu, zostan± wycofane z produkcji lub czasowo niedostêpne na rynku lub zostan± zast±pione przez inne produkty. Nowo zaoferowane produkty musz± posiadaæ parametry nie gorsze ni¿ opisane w przedmiotowym formularzu i spe³niaæ wszystkie wymagania w nim zawarte. Dopuszczalna jest równie¿ zmiana cen jednostkowych w zakresie nowo oferowanych produktów, jednak ceny te nie mog± byæ wy¿sze od cen przedstawionych w dniu sk³adania oferty. Zmiana zostanie dokonana na wniosek wykonawcy po akceptacji zamawiaj±cego. W przypadku jej braku wykonawca winien dostarczaæ przedmiot zamówienia zgodny z przedstawion± ofert± przetargow±, 3) zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ czê¶ciowej zmiany miejsca dostawy towaru, w przypadku zmiany zamawiaj±cy okre¶li nowe miejsce dostawy towaru na obszarze miasta ¯uromin (bez zmiany wynagrodzenia), 4) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug wynagrodzenie wskazane w umowie ulegnie stosownej zmianie, z tym, ¿e kwota netto obliczona z uwzglêdnieniem obowi±zuj±cej w dacie zawarcia niniejszej umowy stawki podatku od towarów i us³ug nie ulegnie zmianie. 5) Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ zmiany umowy wynikaj±ce ze zmiany przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia. 2. Wszelkie zmiany do umowy dokonywane bêd± w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 08/02/2017, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Oferta musi byæ sporz±dzona pisemnie w jêzyku polskim. Wszelkie dokumenty obcojêzyczne za³±czone do oferty musz± byæ zaopatrzone w t³umaczenie na jêzyk polski.
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI ¯UROMIN
- Dostawa ob³o¿eñ opatrunkowych i fartuchów chirurgicznych
- Rozbudowa sieci wodoci±gowej w ul. Nowej i Kasztanowej
wiêcej: przetargi ¯UROMIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materia³ów eksploatacyjnych do urz±dzeñ drukuj±cych i fotokopiuj±cych
- Dostawa materia³ów eksploatacyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wo³ominie oraz bezp³atny odbiór zu¿ytych (...) do drukarek laserowych i atramentowych w 2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa materia³ów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urz±dzeñ wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych UJ w Krakowie (z wy³±czeniem UJ CM)
- Sukcesywna dostawa materia³ów eksploatacyjnych do urz±dzeñ drukuj±cych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim w okresie 12 miesiêcy.
- Sukcesywna dostawa artyku³ów biurowych oraz materia³ów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla SPZOZ w £ukowie
- Dzier¿awa urz±dzeñ wielofunkcyjnych na potrzeby WFO¦iGW w Poznaniu
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.