eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¯urominDostawa materia³ów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w ¯urominie oraz jednostek organizacyjnych powiatu.

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2017-02-28

Og³oszenie nr 33697 - 2017 z dnia 2017-02-28 r.

¯uromin: Dostawa materia³ów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w ¯urominie oraz jednostek organizacyjnych powiatu.
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak
Numer og³oszenia: 17322-2017


Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez centralnego zamawiaj±cego

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie przez zamawiaj±cych

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe ¯uromin, krajowy numer identyfikacyjny 13038184300000, ul. Plac Pi³sudskiego  4, 09300   ¯uromin, pañstwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 236 574 700, faks 236 573 535, e-mail zuromin-powiat@home.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zuromin-powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (je¿eli zamówienie zosta³o udzielone przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez ka¿dego z zamawiaj±cych, je¿eli zamówienie zosta³o udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych w sekcji I nale¿y wskazaæ który z zamawiaj±cych zawar³ umowê):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

Dostawa materia³ów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w ¯urominie oraz jednostek organizacyjnych powiatu.

Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):

OiN.272.3.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Zarz±d Powiatu ¯uromiñskiego og³osi³ przetarg na: Dostawê materia³ów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w ¯urominie oraz jednostek organizacyjnych powiatu - Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ¯urominie, ul. Lidzbarska 27, 09-300 ¯uromin (czê¶æ Nr 12). Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³±czniku nr 1 do formularza oferty siwz. Dostawy bêd± realizowane partiami odpowiednio do siedziby zamawiaj±cego, w okresie obowi±zywania umowy, wed³ug potrzeb okre¶lanych w zapotrzebowaniu przez zamawiaj±cego (odpowiedni± jednostkê organizacyjn±), w formie pisemnej, faksem, drog± elektroniczn±, a w nag³ych przypadkach równie¿ telefonicznie. WA¯NE: podane ilo¶ci asortymentu s± wielko¶ci± szacunkow±, dlatego Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej b±d¼ wiêkszej ilo¶ci towaru po zaoferowanej cenie w granicach ³±cznej ceny oferty ca³ego zamówienia w danej czê¶ci zamówienia. W zwi±zku z tym ilo¶æ towaru mo¿e ulec zmianie. Nie zrealizowanie ca³kowitej ilo¶ci towaru w okresie trwania umowy nie powoduje obowi±zku Zamawiaj±cego do odbioru niezrealizowanej czê¶ci dostaw, ani jakichkolwiek roszczeñ odszkodowawczych z tego powodu. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci prawnej ani finansowej za niezrealizowanie czê¶ci zamówienia. Zamawiaj±cy przewiduje zakup na kwotê nie mniejsz± ni¿ 50% warto¶ci umowy dla ka¿dej czê¶ci zamówienia.Wszystkie zaoferowane materia³y biurowe musz± byæ pierwszego gatunku, fabrycznie nowe i wolne od wad. Oferowane materia³y musz± ¶ci¶le odpowiadaæ cechom oraz parametrom okre¶lonym przez zamawiaj±cego, jak równie¿ posiadaæ okre¶lone w³a¶ciwo¶ci u¿ytkowe i przyjête standardy jako¶ci. Wszystkie materia³y musz± posiadaæ oryginalne opakowania producenta (ze znakiem firmowym), opatrzone w etykiety identyfikuj±ce dany produkt. Materia³y z ka¿dej dostawy musz± mieæ, co najmniej 12 miesiêczny okres przydatno¶ci do u¿ytku, licz±c od daty dostawy. Zamawiaj±cy w ramach dostawy materia³ów eksploatacyjnych wymaga dostawy oryginalnych i nowych, nieu¿ywanych, nieuszkodzonych i oryginalnie zapakowanych tuszów, tonerów, ta¶m barwi±cych, g³owic itp. do opisanego w szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia sprzêtu biurowego: drukarek, kserokopiarek, urz±dzeñ wielofunkcyjnych, ploterów i faksów itd. Poprzez okre¶lenie "oryginalne i nowe" nale¿y rozumieæ materia³y eksploatacyjne fabrycznie nowe, nieregenerowane, niefabrykowane, wyprodukowane przez producenta drukarki, kserokopiarki lub innego urz±dzenia biurowego. Wymaga siê, aby oferowane materia³y eksploatacyjne posiada³y gwarancjê na minimum 12 miesiêcy licz±c od dnia dostawy. Nie dopuszcza siê materia³ów eksploatacyjnych regenerowanych lub powtórnie nape³nianych. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przedstawienia w ofercie na materia³y eksploatacyjne asortymentu równowa¿nego.

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie


II.5) G³ówny Kod CPV: 30125110-5
Dodatkowe kody CPV: 30197644-2, 30192113-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/02/2017
IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT3952.35
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
Neo-system Marcin Krajewski,  ,  ul. Podgórna 80b,  87-300,  Brodnica,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±: tak
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy pañstwa:
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy pañstwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 4453,67
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 4453,67
> Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 4453,67
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.