To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2017-02-28
Og³oszenie nr 33697 - 2017 z dnia 2017-02-28 r.
¯uromin: Dostawa materia³ów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w ¯urominie oraz jednostek organizacyjnych powiatu.
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 17322-2017
Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez centralnego zamawiaj±cego
nie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie przez zamawiaj±cychnie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe ¯uromin, krajowy numer identyfikacyjny
13038184300000, ul.
Plac Pi³sudskiego
4,
09300
¯uromin, pañstwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
236 574 700, faks
236 573 535, e-mail
zuromin-powiat@home.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zuromin-powiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (je¿eli zamówienie zosta³o udzielone przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez ka¿dego z zamawiaj±cych, je¿eli zamówienie zosta³o udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych w sekcji I nale¿y wskazaæ który z zamawiaj±cych zawar³ umowê):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Dostawa materia³ów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w ¯urominie oraz jednostek organizacyjnych powiatu.
Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):OiN.272.3.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Zarz±d Powiatu ¯uromiñskiego og³osi³ przetarg na: Dostawê materia³ów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w ¯urominie oraz jednostek organizacyjnych powiatu - Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ¯urominie, ul. Lidzbarska 27, 09-300 ¯uromin (czê¶æ Nr 12). Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³±czniku nr 1 do formularza oferty siwz. Dostawy bêd± realizowane partiami odpowiednio do siedziby zamawiaj±cego, w okresie obowi±zywania umowy, wed³ug potrzeb okre¶lanych w zapotrzebowaniu przez zamawiaj±cego (odpowiedni± jednostkê organizacyjn±), w formie pisemnej, faksem, drog± elektroniczn±, a w nag³ych przypadkach równie¿ telefonicznie. WA¯NE: podane ilo¶ci asortymentu s± wielko¶ci± szacunkow±, dlatego Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej b±d¼ wiêkszej ilo¶ci towaru po zaoferowanej cenie w granicach ³±cznej ceny oferty ca³ego zamówienia w danej czê¶ci zamówienia. W zwi±zku z tym ilo¶æ towaru mo¿e ulec zmianie. Nie zrealizowanie ca³kowitej ilo¶ci towaru w okresie trwania umowy nie powoduje obowi±zku Zamawiaj±cego do odbioru niezrealizowanej czê¶ci dostaw, ani jakichkolwiek roszczeñ odszkodowawczych z tego powodu. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci prawnej ani finansowej za niezrealizowanie czê¶ci zamówienia. Zamawiaj±cy przewiduje zakup na kwotê nie mniejsz± ni¿ 50% warto¶ci umowy dla ka¿dej czê¶ci zamówienia.Wszystkie zaoferowane materia³y biurowe musz± byæ pierwszego gatunku, fabrycznie nowe i wolne od wad. Oferowane materia³y musz± ¶ci¶le odpowiadaæ cechom oraz parametrom okre¶lonym przez zamawiaj±cego, jak równie¿ posiadaæ okre¶lone w³a¶ciwo¶ci u¿ytkowe i przyjête standardy jako¶ci. Wszystkie materia³y musz± posiadaæ oryginalne opakowania producenta (ze znakiem firmowym), opatrzone w etykiety identyfikuj±ce dany produkt. Materia³y z ka¿dej dostawy musz± mieæ, co najmniej 12 miesiêczny okres przydatno¶ci do u¿ytku, licz±c od daty dostawy. Zamawiaj±cy w ramach dostawy materia³ów eksploatacyjnych wymaga dostawy oryginalnych i nowych, nieu¿ywanych, nieuszkodzonych i oryginalnie zapakowanych tuszów, tonerów, ta¶m barwi±cych, g³owic itp. do opisanego w szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia sprzêtu biurowego: drukarek, kserokopiarek, urz±dzeñ wielofunkcyjnych, ploterów i faksów itd. Poprzez okre¶lenie "oryginalne i nowe" nale¿y rozumieæ materia³y eksploatacyjne fabrycznie nowe, nieregenerowane, niefabrykowane, wyprodukowane przez producenta drukarki, kserokopiarki lub innego urz±dzenia biurowego. Wymaga siê, aby oferowane materia³y eksploatacyjne posiada³y gwarancjê na minimum 12 miesiêcy licz±c od dnia dostawy. Nie dopuszcza siê materia³ów eksploatacyjnych regenerowanych lub powtórnie nape³nianych. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przedstawienia w ofercie na materia³y eksploatacyjne asortymentu równowa¿nego.
II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
II.5) G³ówny Kod CPV:
30125110-5
Dodatkowe kody CPV:
30197644-2,
30192113-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/02/2017 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT3952.35 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 4453,67 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ¯UROMIN
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.:,,Rozbudowa dróg powiatowych nr 4640W Bie¿uñ - Szreñsk - M³awa oraz 4632W Sad³owo - S³awêcin - Zgliczyn Ko¶cielny - budowa ronda".
- Dostawa sprzêtu informtycznego
- Remont drogi gminnej nr 460604W Olszewo - Sadowo
wiêcej: przetargi ¯UROMIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
wiêcej: »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.