Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-04
Milicz: Uporządkowanie gospodarki wodociągowej na obszarze gminy Milicz - budowa sieci wodociągowej dla miejscowości Kąty i Tomaszków
Numer ogłoszenia: 17322 - 2009; data zamieszczenia: 04.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Milicz , ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie, tel. 071 3840004 w. 314, faks 071 3841119.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.milicz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uporządkowanie gospodarki wodociągowej na obszarze gminy Milicz - budowa sieci wodociągowej dla miejscowości Kąty i Tomaszków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Uporządkowanie gospodarki wodociągowej na obszarze gminy Milicz - budowa sieci wodociągowej dla miejscowości Kąty i Tomaszków. Zakres zamówienia: A) wykonanie sieci wodociągowej dla miejscowości Kąty: 1.Siec wodociągowa z rur PE-HD Dz 225mm - 148m, 2. Sieć wodociągowa z rur PE - HD Dz110mm - 1516,0m, 3. Sieć wodociągowa PE-HD Dz 90 mm - 86,5m, 4. Odgałęzienia do hydrantów - sieć żel. ciśn. Dn 80 mm = 10,90m, 5. Przyłącza PE Dz 50mm - 32m, 6. Przyłącza PE Dz 32mm - 47,5m, B) wykonanie sieci wodociągowej dla miejscowości Tomaszków: 1. Sieć wodociągowa z rur PE-HD Dz 110mm - 811,50m, 2. Odgałęzienia do hydrantów - żel. ciśn. dn 80 mm - 1,30m, 3. Przyłącza wodociągowe z rur PEHD fi 32mm = 22,50m, 4. Węzeł wodomierzowy z wodomierzem skrzydełkowym Dn 15mm do wody zimnej (wodomierze mokre V100, kl. C) - kpl. 1. Szczegółowy zakres zamówienia jest zgodny z dokumentacją projektową i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych opracowaną przez Dolnośląską Fundację Ekorozwoju EKO-RAJ, ul. Purkyniego 1, 50-155 Wrocław stanowiącymi Załącznik Nr 6 do niniejszej S. I. W. Z. Dokumentacja projektowa, którą zamieszczono w Zał. nr 6, stanowi integralną część S.I.W.Z. i nie obejmuje przedmiaru robót, ze względu na przyjętą w istotnych postanowieniach umowy zasadę wynagrodzenia ryczałtowego zgodnie z § 4 pkt 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 roku ( Dz.U. z 16.09.2004 r., Nr 202, poz.2072.). Załączony przedmiar robót, w Zał. nr 6 do S. I. W. Z., określa tylko wielkość zadania i nie stanowi podstawy do sporządzenia kosztorysu ofertowego. Kosztorys ofertowy nie jest wymagany. UWAGA: Wersja elektroniczna dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dotyczy całego zadania, zakres niniejszego zamówienia obejmuje wodociąg dla miejscowości Kąty i Tomaszków. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty wynikające wprost z dokumentacji projektowej, jak również wszystkie pozostałe koszty, bez których nie można wykonać przedmiotowego zamówienia. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Wymagane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium : 10.000,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wyżej wymieniony przedmiot zamówienia mogą wziąć udział oferenci, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 20 listopada 2007 r., nr 223, poz.1655 z póź. zm.) oraz spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w tym: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. 2a) wykażą, że dysponują osobami z niezbędnymi uprawnieniami, w tym przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych (kierownik budowy); 2b) udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych w zakresie przedmiotu zamówienia, w tym jedną robotą budowlaną związaną z budową sieci wodociągowych o wartości nie niższej niż 500.000,00 zł; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia/ nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż oferent w/w warunki spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia powyższych warunków udziału w postępowaniu wymagane jest przedłożenie przez wykonawcę w ofercie następujących dokumentów i oświadczeń: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do siwz, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 20 listopada 2007 r., nr 223, poz.1655 z póź. zm.) z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do siwz, 3) podpisany przez wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 3 do siwz; 4) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 4a) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo w przypadku osób pochodzących z innego kraju niż Rzeczpospolita Polska równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 20 listopada 2007 r., nr 223, poz.1655 z póź. zm.), wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych, w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 roku o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2002 roku, Nr 197, poz. 1661), [nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne]; 4d)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 5a) wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik nr 4 do siwz; 5b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie 5a), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (jeżeli dotyczy); 5c) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 5d) wykaz wykonanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np. referencji), potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5 do siwz..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.milicz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.milicz.pl lub Urząd Miejski w Miliczu, ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz, pok. nr 58, w cenie 15,00 zł na wniosek oferenta zgodnie z art. 42 ust. 2 Pzp.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Miliczu, ul. Trzebnicka 2 , 56-300 Milicz, pok. nr 15 ( Punkt Obsługi Petenta), otwarcie ofert: 25.02.2009, godz. 10:30, sala nr 4 ( na parterze).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa budynku gospodarczego do przechowania maszyn rolniczych oraz placu manewrowego do nauki jazdy wraz z kontenerem biurowym
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu, przewidzianego do realizacji w Jaworzynie Śląskiej
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego (30 lokali mieszkalnych) wraz z infrastrukturą techniczną przewidzianą do realizacji przy ul. Kazimierza Wielkiego w Żarowie, powiat Świdnicki.
- "Budowa dwóch boisk przy budynku Szkoły Podstawowej w Pacanowie"
- Modernizacja budynku Zespołu Szkół Politechnicznych w Głogowie, w zakresie remontu dachu, w ramach programu Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, Edycja 2RPOZ/2023/6425/PolskiLad
- Przebudowa części budynków pogimnazjalnych wraz z terenem przyległym w celu stworzenia oferty dla seniorów.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.