eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrzelówZaprojektowanie i budowa budynku gospodarczego do przechowania maszyn rolniczych oraz placu manewrowego do nauki jazdy wraz z kontenerem biurowym



Ogłoszenie z dnia 2024-12-29

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i budowa budynku gospodarczego do przechowania maszyn rolniczych oraz placu manewrowego do nauki jazdy wraz z kontenerem biurowym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. MACIEJA RATAJA W KRZELOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291175969

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 39

1.5.2.) Miejscowość: Krzelów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-340

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsckpkrzelow@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsckpkrzelow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i budowa budynku gospodarczego do przechowania maszyn rolniczych oraz placu manewrowego do nauki jazdy wraz z kontenerem biurowym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9dbf8409-303b-4260-a0eb-a6423e337d92

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00675435

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie mechanizacji rolnictwa w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Krzelowie”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9dbf8409-303b-4260-a0eb-a6423e337d92

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę należy:
1) sporządzić na formularzach o treści zgodnej z załączonymi w SWZ wzorami. Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ;
2) złożyć przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem https://ezamowienia.gov.pl/
3) podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub profilem zaufanym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
3. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich
plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.
4. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga
dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.
5. Wykonawca, za pośrednictwem Platformy może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/.
6. Dokumenty i oświadczenia składane przez Wykonawcę powinny być w języku polskim.
W przypadku załączenia dokumentów sporządzonych w innym języku niż dopuszczony, Wykonawca zobowiązany jest załączyć tłumaczenie na język polski.
7. Opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
8. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 1/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa budynku gospodarczego do przechowania maszyn rolniczych oraz placu manewrowego do nauki jazdy wraz z kontenerem biurowym

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71223000-7 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45262210-6 - Fundamentowanie

45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej

45243510-0 - Budowa nasypów

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą w każdej z części zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Kryteria oceny ofert w niniejszym postępowaniu stanowią:


Cena (C) – 60 % = 60 pkt
Ilość zrealizowanych projektów (P) – 40 % = 40 pkt

2. Punktacja (P) będzie się odbywać wg zasady:

O = C + P
gdzie:
O - łączna ocena - suma punktów przyznana w poszczególnych kryteriach;
C - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena;
P - liczba punktów uzyskanych w kryterium ilość zrealizowanych projektów.

Oceny cząstkowe zostaną wyliczone wg poniższych wzorów stosownie do poszczególnych kryteriów oceny:

a) C = Cena oferty (brutto) - waga 60 pkt:

CN
C = --------- x 100 punktów x 60 %
COB

CN – najniższa cena oferowana przez Wykonawców
COB – cena oferty badane

b) P = ilość zrealizowanych projektów w okresie ostatnich 5 lat – waga 40 pkt

Na ocenę punktową w kryterium „Ilość zrealizowanych projektów” będą składały się zatem następujące elementy:
− za 1 zrealizowany projekt budowalny – 10 pkt,
− za 2 zrealizowane projekty budowlane – 20 pkt,
− za 3 zrealizowane projekty budowlane – 30 pkt,
− za 4 zrealizowane projekty budowlane i więcej – 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość zrealizowanych projektów

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
I. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
II. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
III. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
obobowZamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał obowiązującą polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1000000 zł.
IV. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeśli Wykonawca wykaże, że:
1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej jedną robotę budowlaną:
a) o wartości nie niższej niż 500 000,00 zł brutto,
b) zrealizowaną w formule „zaprojektuj i wybuduj” (wykonanie projektu budowlanego, uzyskanie pozwolenia na budowę, projektów wykonawczych, realizacja robót, odbiór końcowy wykonanych robót). Wartość brutto 500 000,00 zł dotyczy w tym przypadku łącznie dokumentacji (co najmniej: projekt budowlany pozwolenie na budowę/zgłoszenie, projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania) i robót budowlanych (wykonanie robót, odbiór końcowy wykonanych robót),
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę w/w warunku winien on przedłożyć wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.

2) dysponuje lub będzie dysponować osobami spełniającymi opisane poniżej wymagania, które będą brały udział w realizacji zamówienia, pełniąc następujące funkcje:

a) Projektant w branży architektonicznej (koordynator)

- osoba posiadająca uprawnienia do projektowania bez ograniczeń i będąca członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego oraz posiadająca doświadczenie, nabyte w okresie ostatnich dziesięciu lat przed upływem terminu składania ofert, w wykonaniu (jako autor lub współautor) dokumentacji projektowej w zakresie obejmującym projekt budowalny i projekt wykonawczy,

b) Projektant w branży konstrukcyjno-budowlanej

- osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowalnej i będąca członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego oraz posiadająca doświadczenie, nabyte w okresie ostatnich dziesięciu lat przed upływem terminu składania ofert, w wykonaniu (jako autor lub współautor) dokumentacji projektowej w zakresie obejmującym projekt budowalny i projekt wykonawczy,
c) Projektant w branży sanitarnej
- osoba posiadająca uprawnienia budowalne do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych
i kanalizacyjnych i będąca członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego.

d) Projektant w branży elektrycznej
- osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i będąca członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego

f) Kierownik budowy - kierownik robót – branża ogólno-budowlana
- osoba posiadająca uprawnienia budowlane uprawnienia budowlane do wykonania samodzielnych funkcji technicznych kierownika budowy w specjalności ogólno-budowlanej bez ograniczeń
- co najmniej 1 rok doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi

g) Kierownik robót - branża elektryczna
- osoba posiadająca uprawnienia budowlane uprawnienia budowlane do wykonania samodzielnych funkcji technicznych kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń
- co najmniej 1 rok doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi

h) Kierownik robót – branża sanitarna
- osoba posiadająca uprawnienia budowlane do wykonania samodzielnej funkcji technicznych kierownika budowy
w specjalności instalacji w zakresie sieci sanitarnej bez ograniczeń
- co najmniej 1 rok doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi

Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji z pkt 3) lit. a) - h) w przypadku osób,
które posiadają uprawnienia w więcej niż jednej specjalności.
Zamawiający uzna za spełniony w/w warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje (będzie dysponował na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów) n/w osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych, określonych przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
(t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia,
które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w stosunku do Wykonawców zagranicznych równoważne kwalifikacje zdobyte w innych państwach na zasadach określonych art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2023, poz. 334).

Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) - dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych składnych na wezwanie Zamawiającego rzez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona w przedmiotowym postępowaniu w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia:
1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy
z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j.: Dz. U. z 2024 r.,
poz. 1616), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
2) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 Prawa zamówień publicznych w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się
o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami
porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy
Oświadczenie stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych składnych na wezwanie Zamawiającego
przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona w przedmiotowym
postępowaniu w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu opisanego
w Rozdziale VII ust 2 pkt IV ppkt 1) SWZ, Wykonawca winien przedłożyć wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert, zrealizował co najmniej jedną robotę budowlaną:
a) o wartości nie niższej niż 500.000,00 zł brutto,
b) zrealizowaną w formule „zaprojektuj i wybuduj” (wykonanie projektu budowlanego, uzyskanie pozwolenia na budowę, projektów wykonawczych, realizacja robót, odbiór końcowy wykonanych robót). Wartość brutto 500 000,00 zł dotyczy w tym przypadku łącznie dokumentacji (co najmniej: projekt budowlany pozwolenie na budowę, projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania) i robót budowlanych (wykonanie robót, odbiór końcowy wykonanych robót),

wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów,
na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączenie dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ),
2) w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu opisanego
w Rozdziale VII ust 2 pkt IV ppkt 2) Wykonawca winien przedłożyć wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
odpowiedzialnych kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ).
3) w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu opisanego
w Rozdziale VII ust 2 pkt III SWZ, Wykonawca winien przedłożyć kopię obowiązującej polisy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1000000 zł.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 5000,00 zł (słownie pięć tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert i obejmować pełen okres związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy
Pzp.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 30124049821111001063615954 tytuł przelewu: „wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu: Znak sprawy ZP 1/2024”.
6. Za skuteczny termin wniesienia wadium w formie pieniężnej, przyjęty będzie termin uznania rachunku Zamawiającego.
7. W przypadku wnoszenia wadium w formach niepieniężnych, wymagane jest załączenie do
oferty oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej.
8. Zamawiający wymaga, aby gwarancja/poręczenie zawierały w swojej treści nieodwołalne
i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na pierwsze pisemne żądanie na rzecz Zamawiającego pełnej kwoty wadium oraz obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa
w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona z postępowania na podstawie
art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
10. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-2 oraz 4-5 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale IX ust. 1 pkt 1 SWZ, składa każdy
z wykonawców, na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ. Oświadczenia to potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie,
w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy Pzp oraz w sytuacjach wymienionych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-13 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.