eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KołobrzegWykonanie projektu budowlanego-wykonawczego wszystkich branż (dwóch budynków garażowych). Zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego miasta Kołobrzeg. Uchwała nr. L III/599/02 Rady Miejskiej z dnia 13. 09. 2002 r. Na działkach nr10/50 obr



Ogłoszenie z dnia 2008-07-28

Kołobrzeg: Wykonanie projektu budowlanego-wykonawczego wszystkich branż (dwóch budynków garażowych). Zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego miasta Kołobrzeg. Uchwała nr. L III/599/02 Rady Miejskiej z dnia 13. 09. 2002 r. Na działkach nr10/50 obręb 14 i nr 10/55 obręb 14 przy ul. Tarnowskiego w Kołobrzegu
Numer ogłoszenia: 173347 - 2008; data zamieszczenia: 28.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kołobrzeskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., ul. Artyleryjska 3, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3547471, fax 094 3542574.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ktbs.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlanego-wykonawczego wszystkich branż (dwóch budynków garażowych). Zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego miasta Kołobrzeg. Uchwała nr. L III/599/02 Rady Miejskiej z dnia 13. 09. 2002 r. Na działkach nr10/50 obręb 14 i nr 10/55 obręb 14 przy ul. Tarnowskiego w Kołobrzegu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej-wykonawczej wszystkich branż dwóch budynków (dopuszcza się budynki garażowe o lustrzanym odbiciu) na działkach nr10/50 obręb 14 i nr 10/55 obręb 14 z garażami zamkniętymi, pow. garaży w granicach do 20 m2 , ilość garaży ponad 110 na każdej działce. Należy przewidzieć oświetlenie i ogrodzenia terenu z brama wjazdowo wyjazdową na pilota. Nie ma możliwości składania ofert częściowych i wariantowych. Oczekiwany termin wykonania zamówienia: 45 dni od dnia podpisania umowy. W postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy spełniający warunki określone w art.22 ust.1 i nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami) i spełniający warunki siwz. Ocena spełniania tych warunków dokonywana będzie na podstawie złożonej oferty i załączników w postaci wymaganych dokumentów w siwz na zasadzie spełnia lub nie spełnia. Wadium w wysokości: nie wymaga się wpłaty wadium Kryteria oceny ofert: znaczenie kryterium 1. Cena brutto 80% 2. Termin realizacji: 20% Oferty należy składać w sekretariacie KTBS pokój 207 do dnia 21.08.2008 roku do godz. 10ºº. Wykonawca związany jest ofertą w terminie 30 dni.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: nie wymaga się wpłaty wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) spełniają warunki siwz i ustawy pzp oraz zaakceptują postanowienia przyszłej umowy zawarte w dokumentacji przetargowej. 2. Szczegółowy opis spełnienia warunków znajduje się przy opisie żądanych dokumentów oraz wzorach tych załączników załączonych do niniejszej siwz. W przypadku braku wzoru wykonawca sporządza go we własnym zakresie z podaniem żądanych informacji. Brak dokumentu nie będzie podlegał uzupełnieniu w oparciu o art. 26 ust 3 pzp. W przypadku braku pełnej informacji Zamawiający, będzie żądał jej uzupełnienia. Zamawiający ponadto zastrzega sobie prawo do sprawdzenia podanych w dokumentach informacji przez żądanie przedłożenia dodatkowych dokumentów nie wymienionych w wykazie. Żądane dokumenty dotyczyć będą doświadczenia w zakresie wykonanych robót i dysponowania osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, wiarygodności ekonomicznej i finansowej oraz potencjału technicznego. Zamawiający nie wyklucza sprawdzenia jakości wykonanych robót przez zaciągnięcie dodatkowych informacji i opinii u poprzednich zamawiających i użytkowników wykazanych usług. 3. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie na podstawie złożonej oferty i załączników do niej w postaci wymaganych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia lub nie spełnia dany warunek. W postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy spełniający warunki określone w art.22 ust.1 i nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami i spełniający warunki siwz. Ocena spełniania tych warunków dokonywana będzie na podstawie złożonej oferty i załączników w postaci wymaganych dokumentów w siwz na zasadzie spełnia lub nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS, że nie zalega on z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy (osoby), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (podmioty zbiorowe), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych usług projektów budowlanych w postaci: zaprojektowanych obiektów mieszkalnych z garażami w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zmówienia odpowiadających swoim rodzajem i wartością - porównywalne z projektami budowlanymi, które stanowią przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, a w szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał co najmniej jedna usługę o wartości nie mniejszej niż zaoferowana cena. Wyjaśnienie. Wykaz usług projektowych musi zawierać: - nazwę i rodzaj zrealizowanej inwestycji z krótkim opisem - wartość wykonanych usług, - nazwę zamawiającego dla którego wykonano zamówienie - termin wykonania projektów budowlanych, - sumaryczną wartość zrealizowanych usług Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia wiarygodności podanych w wykazie informacji oraz zasięgniecie dodatkowej opinii u poprzednich zamawiających i użytkowników budynku mieszkalnego. Dokumenty potwierdzające wykonanie usług muszą zawierać wszystkie podane w wykazie informacje wraz ze stwierdzeniem, że zostały wykonane z należytą starannością. Brak pełnych informacji w wykazie i w dokumencie potwierdzającym wykonanie poprzednich zamówień z należytą starannością nie będzie skutkowało uzupełnieniem dokumentów w trybie art. 26 ust. 3 i 4 pzp. 6. Wykaz kadry uczestniczącej w realizacji zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi wymagane uprawnienia i przynależność do właściwego samorządu zawodowego, który ma zawierać: - imię i nazwisko - wykształcenie - uprawnienia Na potwierdzenie posiadanego doświadczenia do wykazu należy dołączyć: - świadectwo ukończenia szkoły, dyplom ukończenia uczelni, inne świadectwa lub dyplomy ukończenia kursów, szkoleń itp. - zaświadczenia o posiadanych uprawnieniach - zaświadczenie o przynależności do właściwego samorządu ze stwierdzeniem ważnego ubezpieczenia OC. 7. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia on warunki określone w art.22 ust.1 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 pzp (załącznik nr 6). 9. Oświadczenie o podwykonawcach wraz z wykazem podwykonawców zawierającym: nazwę podwykonawcy, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo aktualny odpis z właściwego rejestru. Wskazanie sposobu rozliczenia się z podwykonawcą, czy płatności będą realizowane przez zamawiającego bezpośrednio podwykonawcy, czy za pośrednictwem wykonawcy mając na uwadze konsekwencje zawarte w rozdz. III pkt 3. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku podpisania przez osobę upoważnioną należy dołączyć pełnomocnictwo szczególne. Uwaga ! Zamiast dokumentów wymienionych w poz. 2, 3, 4 i 6 Wykonawca może złożyć odpowiednie oświadczenia, że nie zalega z podatkami, nie zalega ze składkami zus, nie był karany, posiada odpowiednią kadrę do wykonania zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Termin - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ktbs.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.ktbs.pl lub Kołobrzeskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o., 78-100 Kołobrzeg, ul. Artyleryjska 3 p.214.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: www.ktbs.pl lub Kołobrzeskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o., 78-100 Kołobrzeg, ul. Artyleryjska 3 p.214

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Kołobrzeskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o., 78-100 Kołobrzeg, ul. Artyleryjska 3 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.