To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-30
Poznań: Dostosowanie odległości otworów okiennych w ścianach konstrukcyjnych pomiędzy pomieszczeniami stanowiącymi oddzielne strefy p.poż. w Inspektoracie ZUS w Obornikach przy ul. Armii Poznań 27.
Numer ogłoszenia: 173555 - 2013; data zamieszczenia: 30.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 158345 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu, ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8745400, faks 061 8772850.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie odległości otworów okiennych w ścianach konstrukcyjnych pomiędzy pomieszczeniami stanowiącymi oddzielne strefy p.poż. w Inspektoracie ZUS w Obornikach przy ul. Armii Poznań 27..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zgodnie z DECYZJĄ 0231/14/2013 KPPSP w Obornikach z dn. 17.04.2013r. pkt. 4 -Dostosowanie odległości otworów okiennych w ścianach konstrukcyjnych pomiędzy pomieszczeniami stanowiącymi oddzielne strefy p.poż. w Inspektoracie ZUS w Obornikach przy ul. Armii Poznań 27. W celu wykonania powyższego wymagana jest eliminacja zbyt małej odległości pomiędzy pomieszczeniami oddzielnych stref p.poż. (strefa I archiwum; strefa II kotłownia gazowa; strefa III część administracyjno - biurowa) poprzez wymianę istniejących okien PCV 4 szt. na okna p.poż. o odporności ogniowej min. EI 30 wraz ze wszystkimi robotami towarzyszącymi. Zakres prac ogólnobudowlanych do wykonania: -demontaż istniejących okien PCV - 4 szt. w pomieszczeniach nr 2, 5, 6 i WC , - wywóz i utylizacja elementów zdemontowanych i ewentualnego gruzu, -montaż nowych okien p.poż. min. EI 30 - 4 szt., -demontaż i ponowny montaż zewnętrznych krat okiennych, -uzupełnienie tynków wewnętrznych i zewnętrznych i termoizolacji, -szpachlowanie gipsowe uzupełnień tynków wewnętrznych, -malowanie farbą akrylową w kolorach istniejących uzupełnienia tynków wewnętrznych, -uzupełnienie tynków zewnętrznych wraz z malowaniem w kolorze istniejącym. Zadanie obejmować będzie niżej wymienione etapy: Etap I: 1)Wykonanie dokumentacji projektowej, w której użyte rozwiązanie zatwierdzone i zaakceptowane będzie przez uprawnionego Rzeczoznawcę posiadającego prawo do sprawowania funkcji ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych. Pod pojęciem dokumentacji projektowej Strony rozumieją projekt budowlano-wykonawczy z częścią opisową , rysunkową i kosztorysową: przedmiarami robót i kosztorysami inwestorskimi oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (STWiORB). Etap II: 1)Wykonanie na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej roboty budowlanej . 2)Wykonanie dokumentacji powykonawczej z zatwierdzeniem prawidłowości wykonania robót przez uprawnionego Rzeczoznawcę posiadającego prawo do sprawowania funkcji ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych. 3) Pełnienie nadzoru autorskiego. 2. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z obiektem przed złożeniem oferty i zgłosić ewentualne uwagi. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych określonych w art. 2 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wartość zamówienia publicznego poniżej 5.000.000 euro..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.11.32 - Instalowanie okien 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ALU-IDEAL" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
"ALU-IDEAL" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
- ALU - IDEAL Spółka z o.o., Wierzchosławice 37A, 88-140 Gniewkowo, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48780,49 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39977,67
Oferta z najniższą ceną: 39977,67 / Oferta z najwyższą ceną: 39977,67
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie robót budowlanych w pięciu pomieszczeniach Wielkopolskiego Centrum Onkologii
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie niepowszechnej przesyłki hybrydowej w obrocie krajowym
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na osiedlu w Jamnicy"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Żukowie
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- Remont pustostanu lokalu mieszkalnego nr 69 w budynku przy ul. Brackiej 18 w Warszawie
więcej: Instalowanie okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.