eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostosowanie odległości otworów okiennych w ścianach konstrukcyjnych pomiędzy pomieszczeniami stanowiącymi oddzielne strefy p.poż. w Inspektoracie ZUS w Obornikach przy ul. Armii Poznań 27.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-30

Poznań: Dostosowanie odległości otworów okiennych w ścianach konstrukcyjnych pomiędzy pomieszczeniami stanowiącymi oddzielne strefy p.poż. w Inspektoracie ZUS w Obornikach przy ul. Armii Poznań 27.
Numer ogłoszenia: 173555 - 2013; data zamieszczenia: 30.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 158345 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu, ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8745400, faks 061 8772850.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie odległości otworów okiennych w ścianach konstrukcyjnych pomiędzy pomieszczeniami stanowiącymi oddzielne strefy p.poż. w Inspektoracie ZUS w Obornikach przy ul. Armii Poznań 27..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zgodnie z DECYZJĄ 0231/14/2013 KPPSP w Obornikach z dn. 17.04.2013r. pkt. 4 -Dostosowanie odległości otworów okiennych w ścianach konstrukcyjnych pomiędzy pomieszczeniami stanowiącymi oddzielne strefy p.poż. w Inspektoracie ZUS w Obornikach przy ul. Armii Poznań 27. W celu wykonania powyższego wymagana jest eliminacja zbyt małej odległości pomiędzy pomieszczeniami oddzielnych stref p.poż. (strefa I archiwum; strefa II kotłownia gazowa; strefa III część administracyjno - biurowa) poprzez wymianę istniejących okien PCV 4 szt. na okna p.poż. o odporności ogniowej min. EI 30 wraz ze wszystkimi robotami towarzyszącymi. Zakres prac ogólnobudowlanych do wykonania: -demontaż istniejących okien PCV - 4 szt. w pomieszczeniach nr 2, 5, 6 i WC , - wywóz i utylizacja elementów zdemontowanych i ewentualnego gruzu, -montaż nowych okien p.poż. min. EI 30 - 4 szt., -demontaż i ponowny montaż zewnętrznych krat okiennych, -uzupełnienie tynków wewnętrznych i zewnętrznych i termoizolacji, -szpachlowanie gipsowe uzupełnień tynków wewnętrznych, -malowanie farbą akrylową w kolorach istniejących uzupełnienia tynków wewnętrznych, -uzupełnienie tynków zewnętrznych wraz z malowaniem w kolorze istniejącym. Zadanie obejmować będzie niżej wymienione etapy: Etap I: 1)Wykonanie dokumentacji projektowej, w której użyte rozwiązanie zatwierdzone i zaakceptowane będzie przez uprawnionego Rzeczoznawcę posiadającego prawo do sprawowania funkcji ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych. Pod pojęciem dokumentacji projektowej Strony rozumieją projekt budowlano-wykonawczy z częścią opisową , rysunkową i kosztorysową: przedmiarami robót i kosztorysami inwestorskimi oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (STWiORB). Etap II: 1)Wykonanie na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej roboty budowlanej . 2)Wykonanie dokumentacji powykonawczej z zatwierdzeniem prawidłowości wykonania robót przez uprawnionego Rzeczoznawcę posiadającego prawo do sprawowania funkcji ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych. 3) Pełnienie nadzoru autorskiego. 2. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z obiektem przed złożeniem oferty i zgłosić ewentualne uwagi. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych określonych w art. 2 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wartość zamówienia publicznego poniżej 5.000.000 euro..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.11.32 - Instalowanie okien 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALU - IDEAL Spółka z o.o., Wierzchosławice 37A, 88-140 Gniewkowo, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48780,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39977,67

  • Oferta z najniższą ceną: 39977,67 / Oferta z najwyższą ceną: 39977,67

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.