eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieliczkaRozbudowa, nadbudowa i czê¶ciowa przebudowa Szko³y Podstawowej nr 4 w Wieliczce

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2014-08-12

Wieliczka: Rozbudowa, nadbudowa i czê¶ciowa przebudowa Szko³y Podstawowej nr 4 w Wieliczce
Numer og³oszenia: 173741 - 2014; data zamieszczenia: 12.08.2014
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 108177 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego 1, 32-020 Wieliczka, woj. ma³opolskie, tel. 12 263 41 00, faks 12 278 68 60.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Rozbudowa, nadbudowa i czê¶ciowa przebudowa Szko³y Podstawowej nr 4 w Wieliczce.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Rozbudowa, nadbudowa i czê¶ciowa przebudowa Szko³y Podstawowej nr 4 w Wieliczce w formule zaprojektuj i wybuduj. Przedmiotem zamówienia jest: - wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z prawomocnym pozwoleniem na budowê na rozbudowê, nadbudowê i czê¶ciow± przebudowê szko³y podstawowej nr 4 w Wieliczce wraz z zagospodarowaniem terenu, pe³nienie nadzoru autorskiego. -zrealizowanie robót budowlanych, zgodnie z wykonan± dokumentacj±, obowi±zuj±cymi przepisami i wytycznymi Zamawiaj±cego oraz za³±czonym Programem Funkcjonalno U¿ytkowym dla zadania pn.: Rozbudowa, nadbudowa i czê¶ciowa przebudowa Szko³y Podstawowej nr 4 w Wieliczce. -uzyskanie decyzji na u¿ytkowanie obiektu po inwestycji (je¿eli taki obowi±zek bêdzie na³o¿ony w pozwoleniu) 3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. sporz±dzenie projektów budowlanych wszystkich koniecznych bran¿ wraz z niezbêdnymi opiniami i ekspertyzami i uzgodnieniami w zakresie niezbêdnym do uzyskania pozwolenia na budowê. Projekt budowlany sporz±dzony powinien byæ na podstawie za³±czonego do niniejszej SIWZ Programu Funkcjonalno U¿ytkowego - w 5 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej. 2. sporz±dzenie projektów wykonawczych uzupe³niaj±cych i uszczegó³awiaj±cych projekty budowlane - w 3 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej 3. sporz±dzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) w 1 egzemplarzu w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej 4. sporz±dzenie planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - w 1 egzemplarzu w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej 5. sporz±dzenie charakterystyki energetycznej budynku - w 1 egzemplarzu w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej 6. sporz±dzenie przedmiaru robót w 1 egzemplarzu w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej 7. sporz±dzenie kosztorysu inwestorskiego w 1 egzemplarzu w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej 8. uzyskanie niezbêdnych pozwoleñ, uzgodnieñ, decyzji wraz z ostateczn± decyzj± o pozwoleniu na budowê. 9. sprawowanie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej w zakresie wynikaj±cym z ustawy Prawo budowlane. 10. wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcê i zatwierdzonej przez Zamawiaj±cego dokumentacji projektowej oraz ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowê 11. opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej w 3 egzemplarzach w zakresie umo¿liwiaj±cym oddanie obiektu do u¿ytkowania i do uzyskania pozwolenia na u¿ytkowanie. 12. uzyskanie pozwolenia na u¿ytkowanie obiektu. 3.2. Do obowi±zków Wykonawcy w ramach wynagrodzenia rycza³towego nale¿y równie¿: 1. Protokolarne przejêcie terenu budowy od Zamawiaj±cego. Przekazanie placu budowy nast±pi w terminie do 14 dni od otrzymania decyzji o pozwolenie na budowê 2. Oznakowanie, organizacjê i zagospodarowanie placu budowy oraz zaplecza budowy- przy pracuj±cej szkole 3. Zabezpieczenie terenu budowy poprzez jego trwa³e ogrodzenie i zapewnienie bezpieczeñstwa czynnej szkole 4. Zainstalowanie dla potrzeb budowy liczników zu¿ycia wody i energii oraz ponoszenie kosztów ich zu¿ycia w okresie realizacji robót 5. Odtworzenie i przywrócenie stanu pierwotnego terenów zajêtych pod inwestycjê, demonta¿ obiektów tymczasowych oraz uporz±dkowanie terenu 6. Usuwanie w okre¶lonym przez Zamawiaj±cego i Inspektora Nadzoru terminie wszelkich stwierdzonych nieprawid³owo¶ci 7. Sta³ego nadzoru i obs³ugi geodezyjnej, prowadzonej dla wszystkich robót przez podmiot posiadaj±cy w tym zakresie stosowne uprawnienia 8. Ubezpieczenie budowy i robót z tytu³u szkód, które mog± zaistnieæ w zwi±zku z okre¶lonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialno¶ci cywilnej oraz poniesienie pe³nej odpowiedzialno¶ci z tego tytu³u. Wykonawca jest zobowi±zany dostarczyæ kopiê w/w ubezpieczenia Zamawiaj±cemu najpó¼niej w dniu przekazania placu budowy 9. Ochrona placu budowy w czasie realizacji zadania i odpowiednie zabezpieczenie z uwagi na prowadzone zajêcia lekcje w czynnej szkole 10. Wykonanie wszelkich wymaganych w trakcie realizacji i do odbioru badañ laboratoryjnych potwierdzaj±cych uzyskanie dla badanych elementów parametrów technicznych wymaganych dokumentacj± budowlan± i specyfikacjami technicznymi. Badania laboratoryjne musz± byæ wykonywane przez uprawnione laboratoria niezale¿ne w stosunku do wykonawcy 11. Wykonywanie poleceñ i wskazówek Inspektora(ów) Nadzoru 12. Organizowanie robót w uzgodnieniu z Inspektorami Nadzoru tak, aby z tego tytu³u nie by³o zbêdnych przerw w realizacji robót i aby obiekt szkolny móg³ funkcjonowaæ 13. Rozpoczêcie prac niezw³ocznie od dnia przekazania placu budowy 14. Opracowania przed rozpoczêciem robót planu BIOZ, który zostanie przedstawiony do akceptacji Inspektorowi Nadzoru 15. Przestrzeganie zasad BHP oraz planu BIOZ 16. Przygotowanie dokumentów oraz z³o¿enie zawiadomienia o rozpoczêciu budowy/robót budowlanych do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego 17. W dniu podpisania umowy przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu dokumenty potwierdzaj±ce uprawnienia osób uczestnicz±cych w realizacji zamówienia np. Kierownika budowy zgodnie z projektem umowy. 18. Najpó¼niej na 14 dni przed terminem rozpoczêcia prac budowlanych Wykonawca dostarczy do Zamawiaj±cego o¶wiadczenie o konieczno¶ci lub braku konieczno¶ci zg³oszenia zamiaru rozpoczêcia robót budowlanych do w³a¶ciwego inspektora pracy, zgodnie z §3 rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeñstwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budo wlanych (Dz. U. z 2003r. Nr 47, poz. 401). 19. Opracowania harmonogramu realizacji robót i jego aktualizacji na ka¿de polecenie Inspektora Nadzoru lub Zamawiaj±cego. Harmonogram oraz jego aktualizacje nale¿y przedstawiaæ Inspektorowi Nadzoru w celu ich opiniowania i akceptacji. Pierwszy harmonogram do akceptacji Inspektora Nadzoru nale¿y przekazaæ w dniu przekazania placu budowy. Aktualizacje nale¿y sk³adaæ w przypadku zaistnienia zmian. 20. Uczestniczenie w naradach z Zamawiaj±cym Kierownika Budowy, który przedstawi zaawansowanie robót oraz sprawy, które wymagaj± rozstrzygniêcia przez Inspektora Nadzoru i przez Zamawiaj±cego. 21. Na ¿±danie Zamawiaj±cego zapewnienie obecno¶ci Inspektora nadzoru autorskiego na naradach z Zamawiaj±cym o których mowa w punkcie 20. 22. Dokonania poprawek b±d¼ ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót w terminach okre¶lonych przez Inspektora Nadzoru. 23. Zagospodarowanie powsta³ych podczas prowadzenia robót odpadów. Utylizacjê nale¿y przeprowadziæ zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21). 24. Wykonanie przedmiotu umowy z materia³ów odpowiadaj±cych wymaganiom okre¶lonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane 25. Wykonanie na polecenie Inspektora Nadzoru prac niezbêdnych ze wzglêdu na zagro¿enie ¿ycia i bezpieczeñstwa osób lub zabezpieczenie przed awari±, zawiadamiaj±c o tym niezw³ocznie Zamawiaj±cego 26. Uczestniczenie w przegl±dach gwarancyjnych (minimum jeden raz na rok) 27. Usuwanie wad stwierdzonych w czasie przegl±dów gwarancyjnych zgodnie z §14 ust. 4 projektu umowy 28. Z uwagi na to, ¿e W Szkole Podstawowej nr 4 w Wieliczce prowadzone s± zajêcia lekcyjne uczniów do obowi±zków Wykonawcy nale¿y zachowanie szczególnej ostro¿no¶ci oraz prowadzenie robót w taki sposób, aby nie uniemo¿liwiæ prowadzenia zajêæ w szkole. 3.3. Za szkody wynik³e w czasie prowadzenia prac jak równie¿ za wszelkie zdarzenia powsta³e z tej przyczyny odpowiedzialny bêdzie Wykonawca. 3.4. Podstaw± wystawienia faktury koñcowej bêdzie podpisany przez Zamawiaj±cego, Inspektora Nadzoru i Wykonawcê oraz innych osób uczestnicz±cych w odbiorze protokó³ odbioru koñcowego robót. 3.5. Zg³aszaj±c wykonane roboty do odbioru koñcowego Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ: 1. pozwolenie na u¿ytkowanie obiektu, wype³nione dzienniki budowy, 2. wyniki wszystkich badañ laboratoryjnych wykonywanych w czasie realizacji kontraktu, 3. deklaracje zgodno¶ci wbudowanych materia³ów i urz±dzeñ - zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie sposobów deklarowania zgodno¶ci wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. z 2004 r. Nr 198, poz. 2041 ze zm.), 4. aktualne certyfikaty, lub deklaracje zgodno¶ci z Polsk± Norm± albo aprobatami technicznymi w odniesieniu do wyrobów nie objêtych certyfikacj±. 5. udzielon± pisemn± gwarancjê na wykonane prace i wbudowane materia³y, 6. dokumentacjê powykonawcz± obiektu budowlanego wraz ze wszystkimi zmianami dokonanymi w toku budowy, potwierdzonymi przez Kierownika budowy, Inspektora nadzoru autorskiego i Inspektora nadzoru inwestorskiego, 7. geodezyjn± inwentaryzacjê powykonawcz± - 3 egzemplarze, 8. wymagane dokumenty, protoko³y i za¶wiadczenia z przeprowadzonych prób i sprawdzeñ, instrukcje u¿ytkowania, dokumenty gwarancyjne i inne dokumenty wymagane stosownymi przepisami, 9. protoko³y odbiorów przy³±czeñ do sieci podpisane przez w³a¶cicieli tych sieci, 10. pozosta³e dokumenty potwierdzaj±ce nale¿yte wykonanie przedmiotu zamówienia Odbioru koñcowego robót dokonuje Zamawiaj±cy w obecno¶ci Inspektora Nadzoru i Kierownika Budowy przy udziale innych osób wyznaczonych przez Zamawiaj±cego i Wykonawcê w ci±gu 14 dni od daty zg³oszenia ich do odbioru. Zamawiaj±cy mo¿e podj±æ decyzjê o przerwaniu czynno¶ci odbioru koñcowego, je¿eli w czasie tych czynno¶ci ujawniono istnienie wad, które uniemo¿liwiaj± u¿ytkowanie przedmiotu umowy zgodnie z przeznaczeniem - a¿ do czasu usuniêcia wad. W przypadku podania przez Zamawiaj±cego w Programie Funkcjonalno U¿ytkowym nazwy lub znaków towarowych dopuszcza siê zastosowanie materia³ów równowa¿nych o parametrach nie gorszych ni¿ opisane. Materia³y i urz±dzenia równowa¿ne to takie, które maj± te same cechy funkcjonalne co wskazane w PFU konkretne z nazwy lub pochodzenia. Ich jako¶æ i parametry nie mog± byæ gorsze od jako¶ci okre¶lonego w SIWZ materia³u lub urz±dzenia. W przypadku zastosowania (propozycja w ofercie) innych zamienników rynkowych na wykonawcy spoczywa obowi±zek udokumentowania (w ofercie), ¿e nie bêd± one gorsze od wskazanych w PFU, zagwarantuj± uzyskanie co najmniej tych samych parametrów technicznych oraz posiadaæ bêd± niezbêdne atesty i dopuszczenia do stosowania wymagane w dokumentacji przetargowej. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materia³ów w³asnych. Wszelkie zastosowane materia³y musz± byæ zgodne z wymogami Ustawy o wyrobach budowlanych wg. której materia³ nadaje siê do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, je¿eli jest oznakowany znakiem CE albo umieszczony jest przez Komisjê Europejsk± w wykazie wyrobów maj±cych niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeñstwa, dla których producent wyda³ deklaracjê zgodno¶ci z uznanymi regu³ami sztuki budowlanej albo jest oznakowany znakiem budowlanym (B). Materia³y nie odpowiadaj±ce wymaganiom jako¶ciowym jak równie¿ przeterminowane nie mog± byæ stosowane. W przypadku podania przez Zamawiaj±cego nazwy, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia lub znaków towarowych dopuszcza siê zastosowanie materia³ów i rozwi±zañ równowa¿nych o parametrach nie gorszych ni¿ opisane. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca udzieli³ 5 letniej gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty licz±c od dnia odbioru koñcowego. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmiany wysoko¶ci kwot w poszczególnych latach przeznaczonych na realizacjê zamówienia. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materia³ów w³asnych. CPV: CPV 45000000-7 Roboty budowlane CPV 45400000-1 Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych CPV 71220000-6 Us³ugi projektowania architektonicznego CPV 71320000-7 Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania CPV 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne CPV 45233251-3 Roboty budowlane zwi±zane z budow± nawierzchni CPV 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych CPV 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania CPV 45331211-8 Instalowania wentylacji zewnêtrznej CPV 45332000-3 Roboty instalacyjne wodoci±gowe i kanalizacyjne CPV 45333000-0 Roboty instalacyjne gazowe CPV 45400000-1 Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych CPV 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków CPV 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania CPV 45223300-9 Roboty budowlane w zakresie parkingu CPV 31500000-1 Urz±dzenia o¶wietlenia i lampy elektryczne.

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 71.22.00.00-6, 71.32.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.23.32.51-3, 45.31.12.00-2, 45.33.11.00-7, 45.33.12.11-8, 45.33.20.00-3, 45.33.30.00-0, 45.40.00.00-1, 45.21.00.00-2, 45.11.12.91-4, 45.22.33.00-9, 31.50.00.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AGA-BAUSERVICE Sp. z o.o., ul. ¯abiniec 35, 31-215 Kraków, kraj/woj. ma³opolskie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 4879602,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 3681987,00

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 3681987,00 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 5166000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.