eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEWODOWEGO DOSTĘPU DO INTERNETU DLA ODDZIAŁÓW MUZEUM HISTORYCZNEGO MIASTA KRAKOWA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-30

Kraków: ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEWODOWEGO DOSTĘPU DO INTERNETU DLA ODDZIAŁÓW MUZEUM HISTORYCZNEGO MIASTA KRAKOWA
Numer ogłoszenia: 173745 - 2013; data zamieszczenia: 30.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historyczne Miasta Krakowa , Rynek Główny 35, 31-011 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 422 32 64, faks 012 422 32 64.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEWODOWEGO DOSTĘPU DO INTERNETU DLA ODDZIAŁÓW MUZEUM HISTORYCZNEGO MIASTA KRAKOWA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEWODOWEGO DOSTĘPU DO INTERNETU DLA ODDZIAŁÓW MUZEUM HISTORYCZNEGO MIASTA KRAKOWA w tym: I część - dostęp do Internetu dla Oddziału Podziemia Rynku Głównego, Rynek Główny 1, 31-042 Kraków, II część - dostęp do Internetu dla Oddziału Kamienica Hipolitów, Plac Mariacki 3, 31-042 Kraków, III część - dostęp do Internetu dla Oddziału Dom pod Krzyżem, ul. Szpitalna 21, 31-024 Kraków, IV część - dostęp do Internetu dla Oddziału Mury Obronne, ul. Pijarska , 30-547 Kraków, V część - dostęp do Internetu dla Oddziału Celestat, ul. Lubicz 16, 31-504 Kraków, VI część - dostęp do Internetu dla Oddziału Stara Synagoga, ul. Szeroka 24, 31-053 Kraków, VII część - dostęp do Internetu dla Oddziału Fabryka Schindlera, ul. Lipowa 4, 30-702 Kraków VIII część - dostęp do Internetu dla Oddziału Apteka pod Orłem, Plac Bohaterów Getta 18, 30-547 Kraków, IX część - dostęp do Internetu dla Oddziału Ulica Pomorska, ul. Pomorska 2, 30-209 Kraków, X część - dostęp do Internetu dla Oddziału Dom Zwierzyniecki, ul. Królwej Jadwigi 41, 30-209 Kraków, XI część - dostęp do Internetu do Oddziału dzieje Nowej Huty, Osiedle Słoneczne 16, 31-958 Kraków, XII część - dostęp do Internetu do Pracowni modelarskiej, ul. Stanisława ze Skalbmierza 7, 31-436 Kraków. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, od 1 do 12 części. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 72400000-4 Usługi internetowe.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Dla wszystkich części: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż: jest podmiotem wpisanym do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, 4. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wymienionych w rozdziale 6 siwz. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił ww. warunki udziału w przedmiotowym postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pełnomocnictwo, jeżeli upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania nie wynika z dokumentów dołączonych do oferty,oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem kopię stosownego pełnomocnictwa wystawionego przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za zgodą obu Stron, w następującym zakresie: 1) w przypadku zmiany stawki podatku VAT w związku ze zmianą przepisów ustawy o podatku od towaru i usług Zamawiający przewiduje możliwość zmiany cen jednostkowych brutto; 2) Zamawiający dopuszcza, aby w trakcie trwania umowy za dodatkową opłatą na wniosek Zamawiającego była możliwość zwiększenia w przeciągu 10 dni roboczych od chwili wniosku Zamawiającego ilości adresów w puli do 5. Zamawiający dopuszcza wówczas zmianę adresu puli. W sytuacji określonej w tym punkcie ulegnie zmianie wynagrodzenie brutto Wykonawcy 3) W przypadku likwidacji Oddziału Zamawiającego 4) W przypadku potrzeby zmiany przepływości łącza do danego Oddziału

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mhk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Historyczne Miasta Krakowa, Rynek Główny 35, 31-011 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2013 godzina 09:00, miejsce: Muzeum Historyczne Miasta Krakowa, Rynek główny 35, 31-011 Kraków, Sekretariat-III piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający przewiduje możliwość wizji lokalnej. Wykonawcy zainteresowani wizją lokalną proszeni są o wcześniejsze zgłoszenie minimum na 1 dzień roboczy przed terminem wizji lokalnej, e-mailem na adres: komputery@mhk.pl . W treści zgłoszenia należy określić Oddział/Lokalizację (Część). Terminy wizji dla poszczególnych Oddziałów/Lokalizacji (Części) : 1. Podziemia Rynku, Rynek Główny 1, 31-042 Kraków, 2013-09-03, 9:00. 2. Kamienica Hipolitów, pl. Mariacki 3, 31-042 Kraków, 2013-09-03 11:00, 3. Dom pod Krzyżem, ul. Szpitalna 21, 31-024 Kraków 2013-09-03 13:00. 4. Mury Obronne, ul. Pijarska, 30-547 Kraków 2013-09-03 15:00 5. Celestat, ul. Lubicz 16, 31-504 Kraków 2013-09-05 9:00. 6. Stara Synagoga, ul. Szeroka 24, 31-053 Kraków 2013-09-04 9:00. 7. Fabryka Schindlera (k), ul. Lipowa 4, 30-702 Kraków 2013-09-04 11:00. 8. Apteka pod Orłem, pl. Bohaterów Getta 18, 30-547 Kraków 2013-09-04 13:00. 9. Ulica Pomorska, ul. Pomorska 2, 30-039 Kraków 2013-09-05 11:00 10. Dom Zwierzyniecki, ul. Królowej Jadwigi 41, 30-209 Kraków 2013-09-05 14:00. 11. Dzieje Nowej Huty, os. Słoneczne 16, 31-958 Kraków 2013-09-06 13:00. 12. Pracownia modelarska, ul. Stanisława ze Skalbmierza 7, 31-436 Kraków 2013-09-06 10:00.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.