Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-30
Chełm: Organizacja zakwaterowania, wyżywienia i sali konferencyjnej w trakcie wizyty studyjnej w Polsce
Numer ogłoszenia: 173932 - 2013; data zamieszczenia: 30.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Samorządów Euroregionu Bug , Pl. Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 82 562 75 77, faks 82 562 75 67.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.euroregionbug.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: N/D
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja zakwaterowania, wyżywienia i sali konferencyjnej w trakcie wizyty studyjnej w Polsce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie wyżywienia, zakwaterowania i sali konferencyjnej dla uczestników wizyty studyjnej na terenie Polski organizowanej w ramach projektu pt. Czynniki rozwoju euroregionów - wymiana doświadczeń pomiędzy Euroregionem Basilensis i Euroregionem Bug, realizowanego przy wsparciu Szwajcarii w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje 5 części: Część I - zadanie 1 obejmuje usługi świadczone w obszarze administracyjnym miasta Lublin: - usługę gastronomiczną w postaci obiadu dla 7 osób w dniu 23 maja 2013 r. ok. godz. 12.00. Na obiad powinny się składać: I danie gorące (zupa + pieczywo różnorodne - jasne, ciemne, bagietki), II danie gorące (danie mięsne z dodatkami np. ziemniaki, ryż i surówka lub danie wegetariańskie - do wyboru na miejscu), deser, zimne napoje (soki np. jabłkowy, pomarańczowy lub woda mineralna gazowana i niegazowana) oraz kawa (różnorodna - z ekspresu, rozpuszczalna, cappuccino, latte) i herbata (różnorodna - czarna, zielona, owocowa). Podczas obiadu powinna być zapewniona obsługa kelnerska. - usługę gastronomiczną w postaci lunchu dla 45 osób w dniu 23 maja 2013 r. ok. godz. 15.00. W skład usługi powinny wchodzić kanapki typu sandwich oraz tartinki (z wędliną, tuńczykiem, łososiem, serem oraz dodatkami), ciasto, ciastka deserowe, zimne napoje (soki np. jabłkowy, pomarańczowy lub woda mineralna gazowana i niegazowana) oraz kawa (różnorodna - z ekspresu, rozpuszczalna, cappuccino, latte) i herbata (różnorodna - czarna, zielona owocowa) wraz z dodatkami (cukier biały, trzcinowy, cytryna, mleko do kawy itp.). Usługa powinna mieć formę stołu szwedzkiego. - usługę gastronomiczną w postaci kolacji dla 5 osób w dniu 23 maja 2013 r. ok. godz. 19.00. W skład usługi powinny wchodzić: przystawka (sałatka z dressingiem), danie główne (lekkie danie mięsne drobiowe rybne lub danie wegetariańskie - do wyboru na miejscu), deser oraz kawa (różnorodna - z ekspresu, rozpuszczalna, cappuccino, latte) i herbata (różnorodna - czarna, zielona owocowa). Podczas kolacji powinna być zapewniona obsługa kelnerska. - usługi noclegowej w postaci zakwaterowania dla 4 osób w pokojach jednoosobowych w dniu 23-24 maja 2013 r. (4 noclegi). W cenę noclegu powinno być wliczone śniadanie. Każdy z pokoi powinien posiadać klimatyzację, telewizor, łazienkę z prysznicem lub wanną, biurko, bezprzewodowy dostęp do Internetu, telefon. Dopuszcza się wykorzystanie pokoi dwuosobowych do zakwaterowania jednej osoby. - wynajem klimatyzowanej sali konferencyjnej dla 45 - 50 osób wraz z wyposażeniem (projektor multimedialny z pilotem, ekran do prezentacji multimedialnych, laptop, nagłośnienie itp.) z możliwością ustawienia kinowego lub konferencyjnego w dniu 23 maja 2013 r. w godz. ok. 13.00 - 17.00. - usługę gastronomiczną w postaci serwisu kawowego dla 45 osób w dniu 23 maja 2013 r. ok. godz. 12.45. W skład usługi powinny wchodzić: kawa (różnorodna - z ekspresu, rozpuszczalna, cappuccino, latte) i herbata (różnorodna - czarna, zielona owocowa), zimne napoje (soki np. jabłkowy, pomarańczowy, grejpfrutowy lub woda mineralna gazowana i niegazowana), dodatki (cukier biały, trzcinowy, cytryna, mleko do kawy itp.), ciasto i ciasteczka deserowe. Usługi ujęte w I części zamówienia powinny byś świadczone w obrębie jednego budynku lub kompleksu budynków. Część II - zadanie 2 obejmuje usługę gastronomiczną w postaci obiadu dla 10 osób w dniu 24 maja 2013 r. ok. godz.13.00 w obszarze administracyjnym miasta i gminy Krasnystaw. Na obiad powinny się składać: I danie gorące (zupa + pieczywo różnorodne - jasne, ciemne, bagietki), II danie gorące (danie mięsne z dodatkami np. ziemniaki, ryż i surówka lub danie wegetariańskie - do wyboru na miejscu), deser, zimne napoje (soki np. jabłkowy, pomarańczowy lub woda mineralna gazowana i niegazowana) oraz kawa (różnorodna - z ekspresu, rozpuszczalna, cappuccino, latte) i herbata (różnorodna - czarna, zielona owocowa). Podczas obiadu powinna być zapewniona obsługa kelnerska. Część III - zadanie 3 obejmuje usługę gastronomiczną w postaci kolacji dla 10 osób w dniu 24 maja 2013 r. ok. godz. 19.00 w obszarze administracyjnym miasta Chełm. Na kolację powinny się składać: przystawka (sałatka z dressingiem), danie główne gorące (danie mięsne z dodatkami np. ziemniaki, ryż i surówka lub danie wegetariańskie - do wyboru na miejscu), deser, zimne napoje (soki np. jabłkowy, pomarańczowy lub woda mineralna gazowana i niegazowana) oraz kawa (różnorodna - z ekspresu, rozpuszczalna, cappuccino, latte) i herbata (różnorodna - czarna, zielona owocowa). Podczas kolacji powinna być zapewniona obsługa kelnerska. Część IV - zadanie 4 obejmuje zakwaterowanie dla 3 osób w pokojach jednoosobowych w dniu 24-25 maja 2013 r. (3 noclegi) w obrębie administracyjnym miasta Chełm. W cenę noclegu powinno być wliczone śniadanie. Każdy z pokoi powinien posiadać telewizor, łazienkę z prysznicem lub wanną, biurko, dostęp do sieci bezprzewodowej LAN. Dopuszcza się wykorzystanie pokoi dwuosobowych do zakwaterowania jednej osoby. Część V - zadanie 5 obejmuje usługę gastronomiczną w postaci obiadu dla 5 osób w dniu 25 maja 2013 r. ok. godz. 13.00 na odcinku trasy europejskiej E 327 Lublin - Niwa Babicka. Dopuszczalna odległość miejsca wykonania usługi od trasy E327 to 5 km. Na obiad powinny się składać: I danie gorące (zupa + pieczywo różnorodne - jasne, ciemne, bagietki), II danie gorące (danie mięsne z dodatkami np. ziemniaki, ryż i surówka lub danie wegetariańskie - do wyboru na miejscu), deser, zimne napoje (soki np. jabłkowy, pomarańczowy lub woda mineralna gazowana i niegazowana) oraz kawa (różnorodna - z ekspresu, rozpuszczalna, cappuccino, latte) i herbata (różnorodna - czarna, zielona owocowa). Podczas obiadu powinna być zapewniona obsługa kelnerska. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia przedmiotu zamówienia podwykonawcom..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1, 55.30.00.00-3, 70.22.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 23.05.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: N/D
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
N/D
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
N/D
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
N/D
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
N/D
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
N/D
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Załącznik Nr 4 do SIWZ - Oświadczenie o nie powierzeniu części zamówienia podwykonawcom
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://euroregionbug.pl/bip/index.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Plac Niepodległości 1; 22-100 Chełm, pok nr 17.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Stowarzyszenia Samorządów Euroregionu Bug Plac Niepodległości 1; 22-100 Chełm, pok nr 17.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie wyżywienia, zakwaterowania i sali konferencyjnej dla uczestników wizyty studyjnej na terenie Polski organizowanej w ramach projektu pt. Czynniki rozwoju euroregionów - wymiana doświadczeń pomiędzy Euroregionem Basilensis i Euroregionem Bug, realizowanego przy wsparciu Szwajcarii w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakwaterowanie, wyżywienie oraz wynajem sali w dniach 23-24 MAJA 2013 r. w Lublinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - zadanie 1 obejmuje usługi świadczone w obszarze administracyjnym miasta Lublin: - usługę gastronomiczną w postaci obiadu dla 7 osób w dniu 23 maja 2013 r. ok. godz. 12.00. Na obiad powinny się składać: I danie gorące (zupa + pieczywo różnorodne - jasne, ciemne, bagietki), II danie gorące (danie mięsne z dodatkami np. ziemniaki, ryż i surówka lub danie wegetariańskie - do wyboru na miejscu), deser, zimne napoje (soki np. jabłkowy, pomarańczowy lub woda mineralna gazowana i niegazowana) oraz kawa (różnorodna - z ekspresu, rozpuszczalna, cappuccino, latte) i herbata (różnorodna - czarna, zielona, owocowa). Podczas obiadu powinna być zapewniona obsługa kelnerska. - usługę gastronomiczną w postaci lunchu dla 45 osób w dniu 23 maja 2013 r. ok. godz. 15.00. W skład usługi powinny wchodzić kanapki typu sandwich oraz tartinki (z wędliną, tuńczykiem, łososiem, serem oraz dodatkami), ciasto, ciastka deserowe, zimne napoje (soki np. jabłkowy, pomarańczowy lub woda mineralna gazowana i niegazowana) oraz kawa (różnorodna - z ekspresu, rozpuszczalna, cappuccino, latte) i herbata (różnorodna - czarna, zielona owocowa) wraz z dodatkami (cukier biały, trzcinowy, cytryna, mleko do kawy itp.). Usługa powinna mieć formę stołu szwedzkiego. - usługę gastronomiczną w postaci kolacji dla 5 osób w dniu 23 maja 2013 r. ok. godz. 19.00. W skład usługi powinny wchodzić: przystawka (sałatka z dressingiem), danie główne (lekkie danie mięsne drobiowe lub rybne lub danie wegetariańskie - do wyboru na miejscu), deser oraz kawa (różnorodna - z ekspresu, rozpuszczalna, cappuccino, latte) i herbata (różnorodna - czarna, zielona owocowa). Podczas kolacji powinna być zapewniona obsługa kelnerska - usługi noclegowej w postaci zakwaterowania dla 4 osób w pokojach jednoosobowych w dniu 23-24 maja 2013 r. (4 noclegi). W cenę noclegu powinno być wliczone śniadanie. Każdy z pokoi powinien posiadać klimatyzację, telewizor, łazienkę z prysznicem lub wanną, biurko, bezprzewodowy dostęp do Internetu, telefon. Dopuszcza się wykorzystanie pokoi dwuosobowych do zakwaterowania jednej osoby. - wynajem klimatyzowanej sali konferencyjnej dla 45 - 50 osób wraz z wyposażeniem (projektor multimedialny z pilotem, ekran do prezentacji multimedialnych, laptop, nagłośnienie itp.) z możliwością ustawienia kinowego lub konferencyjnego w dniu 23 maja 2013 r. w godz. ok. 13.00 - 17.00. - usługę gastronomiczną w postaci serwisu kawowego dla 45 osób w dniu 23 maja 2013 r. ok. godz. 12.45. W skład usługi powinny wchodzić: kawa (różnorodna - z ekspresu, rozpuszczalna, cappuccino, latte) i herbata (różnorodna - czarna, zielona owocowa), zimne napoje (soki np. jabłkowy, pomarańczowy, grejpfrutowy lub woda mineralna gazowana i niegazowana), dodatki (cukier biały, trzcinowy, cytryna, mleko do kawy itp.), ciasto i ciasteczka deserowe. Usługi ujęte w I części zamówienia powinny byś świadczone w obrębie jednego budynku lub kompleksu budynków..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1, 55.30.00.00-3, 70.22.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 23.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obiady dla 10 osób w dniu 24 maja 2013 r. w obszarze administracyjnym miasta i gminy Krasnystaw.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - zadanie 2 obejmuje usługę gastronomiczną w postaci obiadu dla 10 osób w dniu 24 maja 2013 r. ok. godz.13.00 w obszarze administracyjnym miasta i gminy Krasnystaw. Na obiad powinny się składać: I danie gorące (zupa + pieczywo różnorodne - jasne, ciemne, bagietki), II danie gorące (danie mięsne z dodatkami np. ziemniaki, ryż i surówka lub danie wegetariańskie - do wyboru na miejscu), deser, zimne napoje (soki np. jabłkowy, pomarańczowy lub woda mineralna gazowana i niegazowana) oraz kawa (różnorodna - z ekspresu, rozpuszczalna, cappuccino, latte) i herbata (różnorodna - czarna, zielona owocowa). Podczas obiadu powinna być zapewniona obsługa kelnerska..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 24.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kolacja dla 10 osób w dniu 24 maja 2013 r. w obszarze administracyjnym miasta Chełm.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - zadanie 3 obejmuje usługę gastronomiczną w postaci kolacji dla 10 osób w dniu 24 maja 2013 r. ok. godz. 19.00 w obszarze administracyjnym miasta Chełm. Na kolację powinny się składać: przystawka (sałatka z dressingiem), danie główne gorące (danie mięsne z dodatkami np. ziemniaki, ryż i surówka lub danie wegetariańskie - do wyboru na miejscu), deser, zimne napoje (soki np. jabłkowy, pomarańczowy lub woda mineralna gazowana i niegazowana) oraz kawa (różnorodna - z ekspresu, rozpuszczalna, cappuccino, latte) i herbata (różnorodna - czarna, zielona owocowa). Podczas kolacji powinna być zapewniona obsługa kelnerska..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 24.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakwaterowanie dla 3 osób w dniu 24-25 maja 2013 r. w obrębie administracyjnym miasta Chełm.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV - zadanie 4 obejmuje zakwaterowanie dla 3 osób w pokojach jednoosobowych w dniu 24-25 maja 2013 r. (3 noclegi) w obrębie administracyjnym miasta Chełm. W cenę noclegu powinno być wliczone śniadanie. Każdy z pokoi powinien posiadać telewizor, łazienkę z prysznicem lub wanną, biurko, dostęp do sieci bezprzewodowej LAN. Dopuszcza się wykorzystanie pokoi dwuosobowych do zakwaterowania jednej osoby.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 24.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Obiady dla 5 osób w dniu 25 maja 2013 r. na odcinku trasy europejskiej E 327 Lublin - Niwa Babicka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część V - zadanie 5 obejmuje usługę gastronomiczną w postaci obiadu dla 5 osób w dniu 25 maja 2013 r. ok. godz. 13.00 na odcinku trasy europejskiej E 327 Lublin - Niwa Babicka. Dopuszczalna odległość miejsca wykonania usługi od trasy E327 to 5 km. Na obiad powinny się składać: I danie gorące (zupa + pieczywo różnorodne - jasne, ciemne, bagietki), II danie gorące (danie mięsne z dodatkami np. ziemniaki, ryż i surówka lub danie wegetariańskie - do wyboru na miejscu), deser, zimne napoje (soki np. jabłkowy, pomarańczowy lub woda mineralna gazowana i niegazowana) oraz kawa (różnorodna - z ekspresu, rozpuszczalna, cappuccino, latte) i herbata (różnorodna - czarna, zielona owocowa). Podczas obiadu powinna być zapewniona obsługa kelnerska..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 25.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Sukcesywna dostawa mleka i przetworów mlecznych do siedziby Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- Sukcesywna dostawa ryb i mrożonek do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych
- Rewitalizacja Parku Międzyosiedlowego na Os. XXX-lecia w Chełmie w ramach przedsięwzięcia "Chełm dla Klimatu - Rewitalizacja Parku Międzyosiedlowego na Os. XXX-lecia w Chełmie"
- Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego w ramach zadania pn. "Scalanie gruntów obrębu Terenin, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie".
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG W Białej Podlaskiej
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- DZP.261.62.2024 - kompleksową organizację i obsługę XII Ogólnopolskiego Dnia Informacyjnego Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności, odbywającego się w dniu 14.01.2025 roku w Warszawie.
- Usługa organizacji staży uczniowskich
- USŁUGA CATERINGOWA NA WYDARZENIA MUZEALNE - CZĘŚĆ V - II POSTĘPOWANIE
- Przygotowanie kompleksowej usługi cateringowej wraz z obsługą kelnerską w związku z organizacją spotkania wigilijnego dla pracowników Akademii Mazowieckiej w Płocku.
- Wynajem trzech sal użytkowych dla 5 osób, 15 osób, 58 osób wraz z pełnym wyposażeniem dla potrzeb projektu " Rodzina w komplecie"
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.