To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-16
Chełm: Organizacja zakwaterowania, wyżywienia i sali konferencyjnej w trakcie wizyty studyjnej w Polsce
Numer ogłoszenia: 163161 - 2013; data zamieszczenia: 16.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 173932 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Samorządów Euroregionu Bug, Pl. Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 82 562 75 77, faks 82 562 75 67.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja zakwaterowania, wyżywienia i sali konferencyjnej w trakcie wizyty studyjnej w Polsce.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie wyżywienia, zakwaterowania i sali konferencyjnej dla uczestników wizyty studyjnej na terenie Polski organizowanej w ramach projektu pt. Czynniki rozwoju euroregionów - wymiana doświadczeń pomiędzy Euroregionem Basilensis i Euroregionem Bug, realizowanego przy wsparciu Szwajcarii w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje 5 części: Część I - zadanie 1 obejmuje usługi świadczone w obszarze administracyjnym miasta Lublin: - usługę gastronomiczną w postaci obiadu dla 7 osób w dniu 23 maja 2013 r. ok. godz. 12.00. Na obiad powinny się składać: I danie gorące (zupa + pieczywo różnorodne - jasne, ciemne, bagietki), II danie gorące (danie mięsne z dodatkami np. ziemniaki, ryż i surówka lub danie wegetariańskie - do wyboru na miejscu), deser, zimne napoje (soki np. jabłkowy, pomarańczowy lub woda mineralna gazowana i niegazowana) oraz kawa (różnorodna - z ekspresu, rozpuszczalna, cappuccino, latte) i herbata (różnorodna - czarna, zielona, owocowa). Podczas obiadu powinna być zapewniona obsługa kelnerska. - usługę gastronomiczną w postaci lunchu dla 45 osób w dniu 23 maja 2013 r. ok. godz. 15.00. W skład usługi powinny wchodzić kanapki typu sandwich oraz tartinki (z wędliną, tuńczykiem, łososiem, serem oraz dodatkami), ciasto, ciastka deserowe, zimne napoje (soki np. jabłkowy, pomarańczowy lub woda mineralna gazowana i niegazowana) oraz kawa (różnorodna - z ekspresu, rozpuszczalna, cappuccino, latte) i herbata (różnorodna - czarna, zielona owocowa) wraz z dodatkami (cukier biały, trzcinowy, cytryna, mleko do kawy itp.). Usługa powinna mieć formę stołu szwedzkiego. - usługę gastronomiczną w postaci kolacji dla 5 osób w dniu 23 maja 2013 r. ok. godz. 19.00. W skład usługi powinny wchodzić: przystawka (sałatka z dressingiem), danie główne (lekkie danie mięsne drobiowe rybne lub danie wegetariańskie - do wyboru na miejscu), deser oraz kawa (różnorodna - z ekspresu, rozpuszczalna, cappuccino, latte) i herbata (różnorodna - czarna, zielona owocowa). Podczas kolacji powinna być zapewniona obsługa kelnerska. - usługi noclegowej w postaci zakwaterowania dla 4 osób w pokojach jednoosobowych w dniu 23-24 maja 2013 r. (4 noclegi). W cenę noclegu powinno być wliczone śniadanie. Każdy z pokoi powinien posiadać klimatyzację, telewizor, łazienkę z prysznicem lub wanną, biurko, bezprzewodowy dostęp do Internetu, telefon. Dopuszcza się wykorzystanie pokoi dwuosobowych do zakwaterowania jednej osoby. - wynajem klimatyzowanej sali konferencyjnej dla 45 - 50 osób wraz z wyposażeniem (projektor multimedialny z pilotem, ekran do prezentacji multimedialnych, laptop, nagłośnienie itp.) z możliwością ustawienia kinowego lub konferencyjnego w dniu 23 maja 2013 r. w godz. ok. 13.00 - 17.00. - usługę gastronomiczną w postaci serwisu kawowego dla 45 osób w dniu 23 maja 2013 r. ok. godz. 12.45. W skład usługi powinny wchodzić: kawa (różnorodna - z ekspresu, rozpuszczalna, cappuccino, latte) i herbata (różnorodna - czarna, zielona owocowa), zimne napoje (soki np. jabłkowy, pomarańczowy, grejpfrutowy lub woda mineralna gazowana i niegazowana), dodatki (cukier biały, trzcinowy, cytryna, mleko do kawy itp.), ciasto i ciasteczka deserowe. Usługi ujęte w I części zamówienia powinny byś świadczone w obrębie jednego budynku lub kompleksu budynków. Część II - zadanie 2 obejmuje usługę gastronomiczną w postaci obiadu dla 10 osób w dniu 24 maja 2013 r. ok. godz.13.00 w obszarze administracyjnym miasta i gminy Krasnystaw. Na obiad powinny się składać: I danie gorące (zupa + pieczywo różnorodne - jasne, ciemne, bagietki), II danie gorące (danie mięsne z dodatkami np. ziemniaki, ryż i surówka lub danie wegetariańskie - do wyboru na miejscu), deser, zimne napoje (soki np. jabłkowy, pomarańczowy lub woda mineralna gazowana i niegazowana) oraz kawa (różnorodna - z ekspresu, rozpuszczalna, cappuccino, latte) i herbata (różnorodna - czarna, zielona owocowa). Podczas obiadu powinna być zapewniona obsługa kelnerska. Część III - zadanie 3 obejmuje usługę gastronomiczną w postaci kolacji dla 10 osób w dniu 24 maja 2013 r. ok. godz. 19.00 w obszarze administracyjnym miasta Chełm. Na kolację powinny się składać: przystawka (sałatka z dressingiem), danie główne gorące (danie mięsne z dodatkami np. ziemniaki, ryż i surówka lub danie wegetariańskie - do wyboru na miejscu), deser, zimne napoje (soki np. jabłkowy, pomarańczowy lub woda mineralna gazowana i niegazowana) oraz kawa (różnorodna - z ekspresu, rozpuszczalna, cappuccino, latte) i herbata (różnorodna - czarna, zielona owocowa). Podczas kolacji powinna być zapewniona obsługa kelnerska. Część IV - zadanie 4 obejmuje zakwaterowanie dla 3 osób w pokojach jednoosobowych w dniu 24-25 maja 2013 r. (3 noclegi) w obrębie administracyjnym miasta Chełm. W cenę noclegu powinno być wliczone śniadanie. Każdy z pokoi powinien posiadać telewizor, łazienkę z prysznicem lub wanną, biurko, dostęp do sieci bezprzewodowej LAN. Dopuszcza się wykorzystanie pokoi dwuosobowych do zakwaterowania jednej osoby. Część V - zadanie 5 obejmuje usługę gastronomiczną w postaci obiadu dla 5 osób w dniu 25 maja 2013 r. ok. godz. 13.00 na odcinku trasy europejskiej E 327 Lublin - Niwa Babicka. Dopuszczalna odległość miejsca wykonania usługi od trasy E327 to 5 km. Na obiad powinny się składać: I danie gorące (zupa + pieczywo różnorodne - jasne, ciemne, bagietki), II danie gorące (danie mięsne z dodatkami np. ziemniaki, ryż i surówka lub danie wegetariańskie - do wyboru na miejscu), deser, zimne napoje (soki np. jabłkowy, pomarańczowy lub woda mineralna gazowana i niegazowana) oraz kawa (różnorodna - z ekspresu, rozpuszczalna, cappuccino, latte) i herbata (różnorodna - czarna, zielona owocowa). Podczas obiadu powinna być zapewniona obsługa kelnerska. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia przedmiotu zamówienia podwykonawcom.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 70.22.00.00 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zakwaterowanie, wyżywienie oraz wynajem sali w dniach 23-24 MAJA 2013 r. w Lublinie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EUROPA S.A. 20-002 Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście 29, 20-002 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4596,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4812,00
Oferta z najniższą ceną: 4812,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4812,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Kolacja dla 10 osób w dniu 24 maja 2013 r. w obszarze administracyjnym miasta Chełm
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOZAK S.C. JACEK KOZAK & MIROSŁAW KOZAK
jakie przetargi wygrała firma
KOZAK S.C. JACEK KOZAK & MIROSŁAW KOZAK
- KOZAK S.C. J. Kozak & M. Kozak, ul. Reformacka 7, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 540,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 350,00
Oferta z najniższą ceną: 350,00 / Oferta z najwyższą ceną: 350,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zakwaterowanie dla 3 osób w dniu 24-25 maja 2013 r. w obrębie administracyjnym miasta Chełm
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOZAK S.C. JACEK KOZAK & MIROSŁAW KOZAK
jakie przetargi wygrała firma
KOZAK S.C. JACEK KOZAK & MIROSŁAW KOZAK
- KOZAK S.C. J. Kozak & M. Kozak, ul. Reformacka 7, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 486,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 390,00
Oferta z najniższą ceną: 390,00 / Oferta z najwyższą ceną: 390,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Zakup wody dla pracowników w okresie letnim
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej Nr 1803L od km 0+007 do km 1+322,30 w miejscowości Wierzbica-Osiedle"
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Podstawy opieki położniczej dla studentów kierunku Położnictwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
- "Zakup warzyw i owoców dla Liceum Ogólnokształcącego im. 27 Wołyńskiej Dywizji Armii Krajowej w Dubience"
- Zakup mięsa i wędlin
- Remont ogrodzenia, muru oporowego oraz bram wjazdowych wraz z systemem kontroli dostępu w KM PSP w Chełmie
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi cateringowej, wynajem sal wraz z cateringiem na potrzeby konferencji "NBC 2025 & PCBBE 2025" organizowanej przez IBIB PAN w Warszawie w dniach 16-18 czerwca 2025r.
- "USŁUGA REZERWACJI NOCLEGÓW W HOTELACH KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH DLA NOSPR"
- Zapewnienie sali konferencyjnej i wyżywienia w ramach międzynarodowego spotkania partnerów 28 maja 2025r w Rzeszowie.
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie dwudniowego szkolenia wyjazdowego pn. "Reagowanie w sytuacjach kryzysowych", dla maksymalnie 33 pracowników Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej.
- Świadczenie usług cateringowych dla AGH - DE-dzp.272-135/25
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. oraz Delegatury w Zielonej Górze
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.