Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-02
Gołuchów: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kościelna Wieś zlewnia A, B, C, E
Numer ogłoszenia: 174097 - 2010; data zamieszczenia: 02.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołuchów , ul. Lipowa 1, 63-322 Gołuchów, tel. 062 7617017.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kościelna Wieś zlewnia A, B, C, E.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. : Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kościelna Wieś zlewnia A, B, C, E . Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki ludności wiejskiej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 -2013. Zakres podstawowych obowiązków i prawa inspektora nadzoru wynika między innymi z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r., Nr 156, poz.1118 z poźń. zm. oraz przepisów wykonawczych i obejmuje w szczególności: 1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z projektem i pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej ; 2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu zanikających, uczestniczenie w próbach rozruchu i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych, 4) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót , materiałów i urządzeń, zgłaszanych przez wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót, 5) przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udział w czynnościach odbioru robót , 6) potwierdzenie ilości wykonanych robót, 7) potwierdzenie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze, 8) sprawdzanie rozliczeń Wykonawcy robót budowlanych i potwierdzanie należnych mu kwot oraz rozliczenie końcowe inwestycji, 9) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych okresu gwarancji, 10) inne niezbędne czynności konieczne dla prawidłowego sprawowania nadzoru inwestorskiego. Zakres robót budowlanych do wykonania: Zlewnia A Kanalizacja grawitacyjna O200/160 mm PCV - 4646,0 m Kanalizacja tłoczna Dz 110/90/63 mm PE - 1878,0 m Przykanaliki O160 mm, o łącznej długości L= 460,0m, studzienki przyłączeniowe 400mm - 85 szt. Przepompownie ścieków (P - 1A, P - 2A, P - 3A, P - 5A, Pd - 1A) - 5 szt. Zlewnia B Kanalizacja grawitacyjna O200/160 mm PCV - 4626,0 m Kanalizacja tłoczna Dz 90 mm PE - 377,0 m Przykanaliki O160 mm, o łącznej długości L= 694,0m, studzienki przyłączeniowe 400mm - 107 szt. Przepompownie ścieków (P - 1B, P - 2B, P - 3B, P - 4A, P - 5B) - 5 szt. Zlewnia C Kanalizacja grawitacyjna O200/160 mm PCV - 2415,0 m Kanalizacja tłoczna Dz 110/90/63 mm PE - 1312,0 m Przykanaliki O160 mm, o łącznej długości L= 285,0m, studzienki przyłączeniowe 400mm - 46 szt. Przepompownie ścieków (P - 1C, P - 2C, P - 3C, P - 4C) - 4 szt. Zlewnia E Kanalizacja grawitacyjna O200/160 mm PCV - 1160,0 m Przykanaliki O160 mm, o łącznej długości L= 175,0m, studzienki przyłączeniowe 400mm - 21 szt. Zakres rzeczowy zamówienia nie obejmuje całego zakresu zlewni A i zlewni B ujętego w dokumentacji projektowej. Szczegółowe informacje na temat zakresu robót znajdują się w dokumentacji technicznej, wobec czego zobowiązuje się oferentów do obligatoryjnego zapoznania się z projektem budowlanym obejmujący zakres inwestycji (zlewnie A, B, C, E) oraz złożenia oświadczenia, iż oferent zapoznał się z dokumentacją projektową ( załącznik nr 10), specyfikacją techniczną ( załącznik nr 7) i zakresem obowiązków dotyczących pełnienia funkcji inspektora nadzoru ( załącznik nr 8) W wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wybrany został wykonawca robót budowlanych związanych z budową kanalizacji sanitarnej. Została podpisana umowa na wykonanie robót budowlanych, w której ustalono wynagrodzenie ryczałtowe. Umowny termin wykonania kanalizacji sanitarnej ustalono: Etap I - Zlewnia A i B: 30 września 2011 r. Etap II - Zlewnia C i E (zakończenie całego zamówienia) : 31sierpnia 2012 r. 2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 71.54.10.00-2; Usługi zarządzania projektem budowlanym CPV 71.52.00.00-9; Usługi nadzoru budowlanego CPV 71.24.70.00-1; Nadzór nad robotami budowlanymi 3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku, gdy Wykonawca nie dokona w/w wskazania Zamawiający uzna, iż cały zakres zamówienia określony w SIWZ Wykonawca będzie wykonywał osobiście bez pomocy podwykonawców. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, musi załączyć do oferty wypełniony druk Informacja o podwykonawcach stanowiący załącznik nr 9 do niniejszej specyfikacji. Zlecenie przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności za wykonanie całości zamówienia. UWAGA ! Jeżeli Wykonawca powierzy wykonanie części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał na rzecz tego podwykonawcy przelewu (cesji) swojej wierzytelności w zakresie zapłaty przez Zamawiającego wynagrodzenia za roboty wykonane przez podwykonawcę. Przedstawienie w/w umowy przelewu wierzytelności będzie warunkiem przystąpienia przez Zamawiającego do rozliczenia robót. - Wykaz podwykonawców przewidzianych do wykonania zamówienia - wzór załącznik nr 9.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 2.000,00 zł, słownie: dwa tysiące złotych 00/100 Wykonawca wnosi wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi złożyć oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności wg załącznik nr 2 do SIWZ - pkt 1). Zamawiający dokona oceny w/w warunków na podstawie dokumentu załączonego przez Wykonawcę do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi złożyć oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia wg załącznik nr 2 do SIWZ - pkt 2). W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez krótszy okres, co najmniej usługę nadzoru inwestorskiego nad robotami, których przedmiotem jest budowa kanalizacji sanitarnej o długości łącznej 10 km i o wartości robót budowlanych przynajmmniej 6 mln PLN. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia, zamawiający żąda: - wykazu wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania (wzór załącznik nr4 do SIWZ) -dokumenty potwierdzające, że usługi (wymienione w załączniku nr 4) zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. referencje) Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców usługi zostały wykonane należycie, zawierały, co najmniej: - wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował usługi których dokumenty dotyczą, - wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były usługi/roboty, wskazanie zakresu usług, - wskazanie wartości usług, - wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), - wskazanie miejsca wykonania, - opinię podmiotu wskazanego powyżej stwierdzającą, że usługi zostały wykonane należycie Zamawiający dokona oceny w/w warunków na podstawie dokumentu załączonego przez Wykonawcę do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi złożyć oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potęcjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wg załącznik nr 2 do SIWZ - pkt 3). Zamawiający dokona oceny w/w warunków na podstawie dokumentu załączonego przez Wykonawcę do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy dysponujący osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia - w postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy dysponujący osobami, które posiadają: a) Inspektor Nadzoru robót sanitarnych, który będzie pełnić funkcję Kierownika Zespołu - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego liczonego od dnia wyznaczonego przez Zamawiającego na składanie ofert, staż pracy przy kierowaniu i nadzorowaniu robót budowlanych wymagających posiadania uprawnień budowlanych, w tym co najmniej inwestycji z zakresu budowy kanalizacji sanitarnej o długości 10 km i o wartości robót co najmniej 6 mln zł. - oświadczenie o posiadaniu aktualnych uprawnień budowlanych bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, - oświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa b) Inspektor nadzoru robót elektrycznych - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, liczonego do dnia wyznaczonego przez Zamawiającego na składanie ofert, staż pracy przy kierowaniu i nadzorowaniu robót budowlanych wymagających posiadania uprawnień budowlanych, - oświadczenie o posiadaniu aktualnych uprawnień budowlanych bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci i instalacji elektroenergetycznych - oświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa c) Inspektor Nadzoru robót drogowych - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, liczonego do dnia wyznaczonego przez Zmawiającego na składanie ofert, staż pracy przy kierowaniu i nadzorowaniu robót budowlanych wymagających posiadania uprawnień budowlanych, - oświadczenie o posiadaniu aktualnych uprawnień budowlanych bez ograniczeń w specjalności drogowej, - oświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi złożyć oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wg załącznik nr 2 do SIWZ - pkt 4). Zamawiający dokona oceny w/w warunków na podstawie dokumentu załączonego przez Wykonawcę do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony formularz ofertowy wg załącznik nr 1 do SIWZ 2) Do oferty załączyć ksero potwierdzenia wniesienia wadium (ksero potwierdzon za zgodność z oryginałem) 3) Wykaz podwykonawców przewidzianych do wykonania zamówienia wg załącznik nr 9 do SIWZ 4) Pełnomocnictwo - upoważnienie (jeżeli konieczne)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.goluchow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gołuchów, ul. Lipowa 1, 63-322 Gołuchów ( pok. 22 ) lub za zaliczeniem pocztowym ( koszt druku SIWZ 300 zł + koszty przesłania ).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Gołuchów, ul. Lipowa 1, 63-322 Gołuchów Pokój nr 16 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki ludności wiejskiej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI GOŁUCHÓW
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Gołuchów
- Dostawa urządzeń medycznych dla Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS w Jedlcu
więcej: przetargi GOŁUCHÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej w Gminie Moszczenica poprzez wymianę opraw oświetleniowych nieenergooszczędnych
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn: Remont drogi powiatowej nr 1041F na odcinku Czciradz - Solniki. Zadanie realizowane w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
- Pełnienie nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót oraz zarządzanie kontraktem nad realizacją zadania Budowa Zachodniej Obwodnicy Zielonej Góry - odcinek I i odcinek II
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania: "Budowa i przebudowa dróg, poprawa parametrów melioracji wodnych w ramach zagospodarowania poscaleniowego w obrębie Rogalin, jednostka ewidencyjna Horodło"
- Zapewnienie nadzoru inwest. nad realiz. umowy, której przedmiotem jest wyk. rob. bud. i instal. wraz z niezbędnymi opracowaniami projekt. w bud. 1A, 1BC, 14, 16, 20C przy ul. Rydygiera 8 w Warszawie"
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Uśnice, gmina Sztum na działce nr 190
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.