eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GołuchówPełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kościelna Wieś zlewnia A, B, C, E

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-02

Gołuchów: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kościelna Wieś zlewnia A, B, C, E
Numer ogłoszenia: 174097 - 2010; data zamieszczenia: 02.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołuchów , ul. Lipowa 1, 63-322 Gołuchów, tel. 062 7617017.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kościelna Wieś zlewnia A, B, C, E.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. : Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kościelna Wieś zlewnia A, B, C, E . Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki ludności wiejskiej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 -2013. Zakres podstawowych obowiązków i prawa inspektora nadzoru wynika między innymi z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r., Nr 156, poz.1118 z poźń. zm. oraz przepisów wykonawczych i obejmuje w szczególności: 1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z projektem i pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej ; 2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu zanikających, uczestniczenie w próbach rozruchu i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych, 4) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót , materiałów i urządzeń, zgłaszanych przez wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót, 5) przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udział w czynnościach odbioru robót , 6) potwierdzenie ilości wykonanych robót, 7) potwierdzenie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze, 8) sprawdzanie rozliczeń Wykonawcy robót budowlanych i potwierdzanie należnych mu kwot oraz rozliczenie końcowe inwestycji, 9) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych okresu gwarancji, 10) inne niezbędne czynności konieczne dla prawidłowego sprawowania nadzoru inwestorskiego. Zakres robót budowlanych do wykonania: Zlewnia A Kanalizacja grawitacyjna O200/160 mm PCV - 4646,0 m Kanalizacja tłoczna Dz 110/90/63 mm PE - 1878,0 m Przykanaliki O160 mm, o łącznej długości L= 460,0m, studzienki przyłączeniowe 400mm - 85 szt. Przepompownie ścieków (P - 1A, P - 2A, P - 3A, P - 5A, Pd - 1A) - 5 szt. Zlewnia B Kanalizacja grawitacyjna O200/160 mm PCV - 4626,0 m Kanalizacja tłoczna Dz 90 mm PE - 377,0 m Przykanaliki O160 mm, o łącznej długości L= 694,0m, studzienki przyłączeniowe 400mm - 107 szt. Przepompownie ścieków (P - 1B, P - 2B, P - 3B, P - 4A, P - 5B) - 5 szt. Zlewnia C Kanalizacja grawitacyjna O200/160 mm PCV - 2415,0 m Kanalizacja tłoczna Dz 110/90/63 mm PE - 1312,0 m Przykanaliki O160 mm, o łącznej długości L= 285,0m, studzienki przyłączeniowe 400mm - 46 szt. Przepompownie ścieków (P - 1C, P - 2C, P - 3C, P - 4C) - 4 szt. Zlewnia E Kanalizacja grawitacyjna O200/160 mm PCV - 1160,0 m Przykanaliki O160 mm, o łącznej długości L= 175,0m, studzienki przyłączeniowe 400mm - 21 szt. Zakres rzeczowy zamówienia nie obejmuje całego zakresu zlewni A i zlewni B ujętego w dokumentacji projektowej. Szczegółowe informacje na temat zakresu robót znajdują się w dokumentacji technicznej, wobec czego zobowiązuje się oferentów do obligatoryjnego zapoznania się z projektem budowlanym obejmujący zakres inwestycji (zlewnie A, B, C, E) oraz złożenia oświadczenia, iż oferent zapoznał się z dokumentacją projektową ( załącznik nr 10), specyfikacją techniczną ( załącznik nr 7) i zakresem obowiązków dotyczących pełnienia funkcji inspektora nadzoru ( załącznik nr 8) W wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wybrany został wykonawca robót budowlanych związanych z budową kanalizacji sanitarnej. Została podpisana umowa na wykonanie robót budowlanych, w której ustalono wynagrodzenie ryczałtowe. Umowny termin wykonania kanalizacji sanitarnej ustalono: Etap I - Zlewnia A i B: 30 września 2011 r. Etap II - Zlewnia C i E (zakończenie całego zamówienia) : 31sierpnia 2012 r. 2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 71.54.10.00-2; Usługi zarządzania projektem budowlanym CPV 71.52.00.00-9; Usługi nadzoru budowlanego CPV 71.24.70.00-1; Nadzór nad robotami budowlanymi 3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku, gdy Wykonawca nie dokona w/w wskazania Zamawiający uzna, iż cały zakres zamówienia określony w SIWZ Wykonawca będzie wykonywał osobiście bez pomocy podwykonawców. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, musi załączyć do oferty wypełniony druk Informacja o podwykonawcach stanowiący załącznik nr 9 do niniejszej specyfikacji. Zlecenie przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności za wykonanie całości zamówienia. UWAGA ! Jeżeli Wykonawca powierzy wykonanie części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał na rzecz tego podwykonawcy przelewu (cesji) swojej wierzytelności w zakresie zapłaty przez Zamawiającego wynagrodzenia za roboty wykonane przez podwykonawcę. Przedstawienie w/w umowy przelewu wierzytelności będzie warunkiem przystąpienia przez Zamawiającego do rozliczenia robót. - Wykaz podwykonawców przewidzianych do wykonania zamówienia - wzór załącznik nr 9.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 2.000,00 zł, słownie: dwa tysiące złotych 00/100 Wykonawca wnosi wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi złożyć oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności wg załącznik nr 2 do SIWZ - pkt 1). Zamawiający dokona oceny w/w warunków na podstawie dokumentu załączonego przez Wykonawcę do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi złożyć oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia wg załącznik nr 2 do SIWZ - pkt 2). W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez krótszy okres, co najmniej usługę nadzoru inwestorskiego nad robotami, których przedmiotem jest budowa kanalizacji sanitarnej o długości łącznej 10 km i o wartości robót budowlanych przynajmmniej 6 mln PLN. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia, zamawiający żąda: - wykazu wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania (wzór załącznik nr4 do SIWZ) -dokumenty potwierdzające, że usługi (wymienione w załączniku nr 4) zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. referencje) Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców usługi zostały wykonane należycie, zawierały, co najmniej: - wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował usługi których dokumenty dotyczą, - wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były usługi/roboty, wskazanie zakresu usług, - wskazanie wartości usług, - wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), - wskazanie miejsca wykonania, - opinię podmiotu wskazanego powyżej stwierdzającą, że usługi zostały wykonane należycie Zamawiający dokona oceny w/w warunków na podstawie dokumentu załączonego przez Wykonawcę do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi złożyć oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potęcjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wg załącznik nr 2 do SIWZ - pkt 3). Zamawiający dokona oceny w/w warunków na podstawie dokumentu załączonego przez Wykonawcę do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy dysponujący osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia - w postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy dysponujący osobami, które posiadają: a) Inspektor Nadzoru robót sanitarnych, który będzie pełnić funkcję Kierownika Zespołu - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego liczonego od dnia wyznaczonego przez Zamawiającego na składanie ofert, staż pracy przy kierowaniu i nadzorowaniu robót budowlanych wymagających posiadania uprawnień budowlanych, w tym co najmniej inwestycji z zakresu budowy kanalizacji sanitarnej o długości 10 km i o wartości robót co najmniej 6 mln zł. - oświadczenie o posiadaniu aktualnych uprawnień budowlanych bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, - oświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa b) Inspektor nadzoru robót elektrycznych - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, liczonego do dnia wyznaczonego przez Zamawiającego na składanie ofert, staż pracy przy kierowaniu i nadzorowaniu robót budowlanych wymagających posiadania uprawnień budowlanych, - oświadczenie o posiadaniu aktualnych uprawnień budowlanych bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci i instalacji elektroenergetycznych - oświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa c) Inspektor Nadzoru robót drogowych - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, liczonego do dnia wyznaczonego przez Zmawiającego na składanie ofert, staż pracy przy kierowaniu i nadzorowaniu robót budowlanych wymagających posiadania uprawnień budowlanych, - oświadczenie o posiadaniu aktualnych uprawnień budowlanych bez ograniczeń w specjalności drogowej, - oświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi złożyć oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wg załącznik nr 2 do SIWZ - pkt 4). Zamawiający dokona oceny w/w warunków na podstawie dokumentu załączonego przez Wykonawcę do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony formularz ofertowy wg załącznik nr 1 do SIWZ 2) Do oferty załączyć ksero potwierdzenia wniesienia wadium (ksero potwierdzon za zgodność z oryginałem) 3) Wykaz podwykonawców przewidzianych do wykonania zamówienia wg załącznik nr 9 do SIWZ 4) Pełnomocnictwo - upoważnienie (jeżeli konieczne)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.goluchow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gołuchów, ul. Lipowa 1, 63-322 Gołuchów ( pok. 22 ) lub za zaliczeniem pocztowym ( koszt druku SIWZ 300 zł + koszty przesłania ).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Gołuchów, ul. Lipowa 1, 63-322 Gołuchów Pokój nr 16 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki ludności wiejskiej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.