Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-22
Warszawa: Zakup sprzętu biurowego
Numer ogłoszenia: 174128 - 2014; data zamieszczenia: 22.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego , ul. Wspólna 1/3, 00-529 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5292738, faks 022 5292780.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnisw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu biurowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego sprzętu biurowego do siedziby Zamawiającego w Warszawie, ul. Wspólna 1/3 w ramach projektu systemowego POKL pt. Stworzenie i wdrożenie systemu szkoleń i staży w zakresie energetyki jądrowej i technologii eksploatacji oraz rozpoznawania zasobów gazu łupkowego oraz, projektu systemowego POKL pt. Modernizacja systemu akredytacji - wsparcie szkoleniowe i analityczno-badawcze Polskiej Komisji Akredytacyjnej jak niżej: Część I przedmiotu zamówienia - fotokopiarki 5 sztuk wraz z usługą serwisową: 1) fotokopiarki monochromatyczne - 5 sztuk (dostępna funkcjonalność: kopiowanie, drukowanie sieciowe, skanowanie), oraz 2) świadczenie kompleksowej usługi związanej z eksploatacją fotokopiarek w okresie 36 miesięcy od podpisania (bez zastrzeżeń) protokołu odbioru fotokopiarek; Część II przedmiotu zamówienia - fotokopiarka wraz z usługą serwisową: 1) fotokopiarka kolorowa - 1 sztuka (dostępna funkcjonalność: kopiowanie, drukowanie sieciowe, skanowanie), oraz 2) świadczenie kompleksowej usługi związanej z eksploatacją fotokopiarki w okresie 36 miesięcy od podpisania (bez zastrzeżeń) protokołu odbioru fotokopiarki; Część III przedmiotu zamówienia - fotokopiarka : 1) fotokopiarka kolorowa - 1 sztuka (dostępna funkcjonalność: kopiowanie, drukowanie sieciowe, skanowanie), oraz 2) dostawa wraz z instalacją u zamawiającego; Część IV przedmiotu zamówienia - ekran telewizyjny: 1) ekran telewizyjny - 1 sztuka, oraz 2) dostawa wraz z instalacją u zamawiającego. Szczegółowy opis dla części I, II, III i IV przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w Istotnych Postanowieniach Umowy dla części I, II, III i IV - Załącznik nr 2 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4, 30.23.13.00-0, 50.31.32.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku, ocena nastąpi na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał (tj. świadczył, zrealizował, zakończył), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych należycie wykonuje (świadczy, realizuje): 2 (dwie) dostawy fotokopiarek (dostępna funkcjonalność: kopiowanie, drukowanie sieciowe, skanowanie), każda o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy) - w zakresie części I, II, III przedmiotu zamówienia, oraz 2 (dwie) usługi serwisowe co najmniej dwóch fotokopiarek (dostępna funkcjonalność: kopiowanie, drukowanie sieciowe, skanowanie), trwające nie krócej niż 24 miesiące - w zakresie części I, II przedmiotu zamówienia. W przypadku wykonawców występujących wspólnie warunek musi spełniać przynajmniej jeden z wykonawców ocena nastąpi na podstawie: a) oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, b) informacji zawartych w sporządzonym przez wykonawcę Wykazie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług - za główne dostawy i usługi przyjmuje się dostawy i usługi wskazane powyżej, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy i usługi zostały wykonane, oraz załączonych dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku, ocena nastąpi na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku, ocena nastąpi na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku, ocena nastąpi na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Za główne dostawy i usługi zamawiający przyjmuje co najmniej 2 (dwie) dostawy fotokopiarek (dostępna funkcjonalność: kopiowanie, drukowanie sieciowe, skanowanie), każda o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy) - w zakresie części I, II, III przedmiotu zamówienia, oraz 2 (dwie) usługi serwisowe co najmniej dwóch fotokopiarek (dostępna funkcjonalność: kopiowanie, drukowanie sieciowe, skanowanie), trwające nie krócej niż 24 miesiące - w zakresie części I, II przedmiotu zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Opis oferowanego przez wykonacę sprzętu biurowego (dla części I, II, III i IV przedmiotu zamówienia) - wzór stanowi załacznik nr 8 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. W przypadku wycofania z sieci dystrybucji modelu Sprzętu, który Wykonawca zaoferował w przedmiotowym postępowaniu i niemożliwości dostarczenia go Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić model będący technicznym następcą Sprzętu pierwotnie zaoferowanego. 2. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian istotnych postanowień zawartej umowy również w stosunku do treści oferty w przypadku zmiany: 1) ustawowej stawki podatku VAT. W takim przypadku obniżenie lub podwyższenie wynagrodzenia jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie stawki podatku, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie; 2) podwykonawcy, przy pomocy którego wykonawca realizuje przedmiot umowy po uprzedniej akceptacji zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nauka.gov.pl (zakładka zamówienia publiczne do których stosuje się przepisy ustawy Pzp)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, ul. Wspólna 1/3 (wejście od ul. Hożej 20), 00-529 Warszawa, Wydział Zamówień Publicznych (pokój nr 38).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Biuro podawcze, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, ul. Wspólna 1/3 (wejście od ul. Hożej 20), 00-529 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W ramach projektu systemowego POKL pt. Stworzenie i wdrożenie systemu szkoleń i staży w zakresie energetyki jądrowej i technologii eksploatacji oraz rozpoznawania zasobów gazu łupkowego oraz projektu systemowego POKL pt. Modernizacja systemu akredytacji - wsparcie szkoleniowe i analityczno-badawcze Polskiej Komisji Akredytacyjnej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I przedmiotu zamówienia - fotokopiarki 5 sztuk wraz z usługą serwisową.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż i dostawa pięciu sztuk fabrycznie nowych fotokopiarek monochromatycznych (dostępna funkcjonalność: kopiowanie, drukowanie sieciowe, skanowanie), oraz świadczenie kompleksowej usługi związanej z eksploatacją fotokopiarek w okresie 36 miesięcy od podpisania (bez zastrzeżeń) protokołu odbioru fotokopiarek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4, 50.31.32.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II przedmiotu zamówienia - fotokopiarka wraz z usługą serwisową.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż i dostawa jednej fabrycznie nowej fotokopiarki kolorowej (dostępna funkcjonalność: kopiowanie, drukowanie sieciowe, skanowanie), oraz świadczenie kompleksowej usługi związanej z eksploatacją fotokopiarki w okresie 36 miesięcy od podpisania (bez zastrzeżeń) protokołu odbioru fotokopiarki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4, 50.31.32.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III przedmiotu zamówienia - fotokopiarka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż i dostawa jednej fabrycznie nowej fotokopiarki kolorowej (dostępna funkcjonalność: kopiowanie, drukowanie sieciowe, skanowanie), wraz z instalacją u zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV przedmiotu zamówienia - ekran telewizyjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż i dostawa jednego fabrycznie nowego ekranu telewizyjnego wraz z instalacją u zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/12/2024 Dostawa zdalnie sterowanego systemu wieżowego przeznaczonego do realizacji zadania detekcji, śledzenia i neutralizacji bezzałogowych statków powietrznych
- Zakup, montaż i uruchomienie klimatyzatorów na potrzeby pomieszczeń w pawilonie nr 2 Szpitala Wolskiego Sp. z o.o.
- Zakup aparatu EKG dla II Oddziału Chorób Wewnętrznych Szpitala Wolskiego Sp. z o.o.
- Zakup licencji do programu kadrowo - płacowego na okres 12 miesięcy sygnatura DO-ZP.260.13.2024
- "Zabezpieczenie siatką środkowego przęsła wiaduktu nad linią kolejową nr 12 w ciągu drogi wojewódzkiej numer 722 w km 15+571 w Aleksandrowie wraz z robotami towarzyszącymi" - nr postępowania 266/24
- Usługa ochrony obiektu i mienia wraz obsługą recepcji w Teatrze Studio im. Stanisława Ignacego Witkiewicza
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zestawy komputerowe dla Katedry Animacji PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi - Dostawa 11 zestawów komputerowych
- Zakup urządzeń i oprogramowania.
- Dostawa komputerów i monitorów na potrzeby Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego typu all in one wraz z monitorami dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich
- Dostawa i instalacja zestawów do prezentacji danych pomiarowych i treści edukacyjnych
- Dostawa drukarko-kopiarki
więcej: Fotokopiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.