eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup sprzętu biurowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-22

Warszawa: Zakup sprzętu biurowego
Numer ogłoszenia: 174128 - 2014; data zamieszczenia: 22.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego , ul. Wspólna 1/3, 00-529 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5292738, faks 022 5292780.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnisw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu biurowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego sprzętu biurowego do siedziby Zamawiającego w Warszawie, ul. Wspólna 1/3 w ramach projektu systemowego POKL pt. Stworzenie i wdrożenie systemu szkoleń i staży w zakresie energetyki jądrowej i technologii eksploatacji oraz rozpoznawania zasobów gazu łupkowego oraz, projektu systemowego POKL pt. Modernizacja systemu akredytacji - wsparcie szkoleniowe i analityczno-badawcze Polskiej Komisji Akredytacyjnej jak niżej: Część I przedmiotu zamówienia - fotokopiarki 5 sztuk wraz z usługą serwisową: 1) fotokopiarki monochromatyczne - 5 sztuk (dostępna funkcjonalność: kopiowanie, drukowanie sieciowe, skanowanie), oraz 2) świadczenie kompleksowej usługi związanej z eksploatacją fotokopiarek w okresie 36 miesięcy od podpisania (bez zastrzeżeń) protokołu odbioru fotokopiarek; Część II przedmiotu zamówienia - fotokopiarka wraz z usługą serwisową: 1) fotokopiarka kolorowa - 1 sztuka (dostępna funkcjonalność: kopiowanie, drukowanie sieciowe, skanowanie), oraz 2) świadczenie kompleksowej usługi związanej z eksploatacją fotokopiarki w okresie 36 miesięcy od podpisania (bez zastrzeżeń) protokołu odbioru fotokopiarki; Część III przedmiotu zamówienia - fotokopiarka : 1) fotokopiarka kolorowa - 1 sztuka (dostępna funkcjonalność: kopiowanie, drukowanie sieciowe, skanowanie), oraz 2) dostawa wraz z instalacją u zamawiającego; Część IV przedmiotu zamówienia - ekran telewizyjny: 1) ekran telewizyjny - 1 sztuka, oraz 2) dostawa wraz z instalacją u zamawiającego. Szczegółowy opis dla części I, II, III i IV przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w Istotnych Postanowieniach Umowy dla części I, II, III i IV - Załącznik nr 2 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4, 30.23.13.00-0, 50.31.32.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku, ocena nastąpi na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał (tj. świadczył, zrealizował, zakończył), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych należycie wykonuje (świadczy, realizuje): 2 (dwie) dostawy fotokopiarek (dostępna funkcjonalność: kopiowanie, drukowanie sieciowe, skanowanie), każda o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy) - w zakresie części I, II, III przedmiotu zamówienia, oraz 2 (dwie) usługi serwisowe co najmniej dwóch fotokopiarek (dostępna funkcjonalność: kopiowanie, drukowanie sieciowe, skanowanie), trwające nie krócej niż 24 miesiące - w zakresie części I, II przedmiotu zamówienia. W przypadku wykonawców występujących wspólnie warunek musi spełniać przynajmniej jeden z wykonawców ocena nastąpi na podstawie: a) oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, b) informacji zawartych w sporządzonym przez wykonawcę Wykazie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług - za główne dostawy i usługi przyjmuje się dostawy i usługi wskazane powyżej, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy i usługi zostały wykonane, oraz załączonych dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku, ocena nastąpi na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku, ocena nastąpi na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku, ocena nastąpi na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Za główne dostawy i usługi zamawiający przyjmuje co najmniej 2 (dwie) dostawy fotokopiarek (dostępna funkcjonalność: kopiowanie, drukowanie sieciowe, skanowanie), każda o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy) - w zakresie części I, II, III przedmiotu zamówienia, oraz 2 (dwie) usługi serwisowe co najmniej dwóch fotokopiarek (dostępna funkcjonalność: kopiowanie, drukowanie sieciowe, skanowanie), trwające nie krócej niż 24 miesiące - w zakresie części I, II przedmiotu zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Opis oferowanego przez wykonacę sprzętu biurowego (dla części I, II, III i IV przedmiotu zamówienia) - wzór stanowi załacznik nr 8 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W przypadku wycofania z sieci dystrybucji modelu Sprzętu, który Wykonawca zaoferował w przedmiotowym postępowaniu i niemożliwości dostarczenia go Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić model będący technicznym następcą Sprzętu pierwotnie zaoferowanego. 2. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian istotnych postanowień zawartej umowy również w stosunku do treści oferty w przypadku zmiany: 1) ustawowej stawki podatku VAT. W takim przypadku obniżenie lub podwyższenie wynagrodzenia jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie stawki podatku, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie; 2) podwykonawcy, przy pomocy którego wykonawca realizuje przedmiot umowy po uprzedniej akceptacji zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nauka.gov.pl (zakładka zamówienia publiczne do których stosuje się przepisy ustawy Pzp)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, ul. Wspólna 1/3 (wejście od ul. Hożej 20), 00-529 Warszawa, Wydział Zamówień Publicznych (pokój nr 38).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Biuro podawcze, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, ul. Wspólna 1/3 (wejście od ul. Hożej 20), 00-529 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W ramach projektu systemowego POKL pt. Stworzenie i wdrożenie systemu szkoleń i staży w zakresie energetyki jądrowej i technologii eksploatacji oraz rozpoznawania zasobów gazu łupkowego oraz projektu systemowego POKL pt. Modernizacja systemu akredytacji - wsparcie szkoleniowe i analityczno-badawcze Polskiej Komisji Akredytacyjnej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I przedmiotu zamówienia - fotokopiarki 5 sztuk wraz z usługą serwisową.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż i dostawa pięciu sztuk fabrycznie nowych fotokopiarek monochromatycznych (dostępna funkcjonalność: kopiowanie, drukowanie sieciowe, skanowanie), oraz świadczenie kompleksowej usługi związanej z eksploatacją fotokopiarek w okresie 36 miesięcy od podpisania (bez zastrzeżeń) protokołu odbioru fotokopiarek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4, 50.31.32.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II przedmiotu zamówienia - fotokopiarka wraz z usługą serwisową.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż i dostawa jednej fabrycznie nowej fotokopiarki kolorowej (dostępna funkcjonalność: kopiowanie, drukowanie sieciowe, skanowanie), oraz świadczenie kompleksowej usługi związanej z eksploatacją fotokopiarki w okresie 36 miesięcy od podpisania (bez zastrzeżeń) protokołu odbioru fotokopiarki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4, 50.31.32.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III przedmiotu zamówienia - fotokopiarka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż i dostawa jednej fabrycznie nowej fotokopiarki kolorowej (dostępna funkcjonalność: kopiowanie, drukowanie sieciowe, skanowanie), wraz z instalacją u zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV przedmiotu zamówienia - ekran telewizyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż i dostawa jednego fabrycznie nowego ekranu telewizyjnego wraz z instalacją u zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.