Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-29
Gliwice: Adaptacja pomieszczenia strychowego na mieszkalne
w budynku Politechniki Śląskiej w Gliwicach. Oznaczenie sprawy: OZ/B/87/KP/08
Numer ogłoszenia: 174251 - 2008; data zamieszczenia: 29.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Śląska, ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032) 237 13 34, 2371335, fax 0322371334, 2372255, 2372660.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczenia strychowego na mieszkalne w budynku Politechniki Śląskiej w Gliwicach. Oznaczenie sprawy: OZ/B/87/KP/08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące adaptacji pomieszczenia strychowego na mieszkalne w budynku Politechniki Śląskiej w Gliwicach. Zakres robót budowlanych obejmuje: - wykonanie izolacji termicznej poddasza, - wymianę posadzek z wykonaniem izolacji przeciwwodnej, - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie ścianek działowych w systemie gips - karton, - wymianę instalacji elektrycznej, - wykonanie instalacji gazowej wraz z montażem gazowego podgrzewacza wody, - wykonanie instalacji c. o. wraz z montażem nowych grzejników. (CPV Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Roboty budowlane) Zakres zamówienia obejmuje prace nie przekraczające 206.000 Euro. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na mocy art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp o wartości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wysokość wadium: 3.000 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki podmiotowe (warunki udziału w postępowaniu, jakie musi spełnić Wykonawca): 1. Spełnienie przesłanek udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności: prowadzenie przez Wykonawcę działalności obejmującej przedmiot zamówienia. 3. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia: wykonanie przez Wykonawcę (zakończenie) nie wcześniej niż 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem (robót budowlanych, instalacyjnych oraz elektrycznych) i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. wartość co najmniej jednej z nich musi wynosić minimum 120.000,00 zł .brutto). 4. Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: dysponowanie przez Wykonawcę osobami: 1) posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności: a) konstrukcyjno-budowlanej, b) sanitarnej lub instalacyjno-inżynieryjnej obejmującej instalacje i urządzenia cieplne, c) instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, oraz posiadającymi aktualny wpis do Izby Inżynierów Budownictwa (dla wszystkich osób wymienionych w pakt. a) - c), 2) posiadającymi kwalifikacje do wykonywania prac w zakresie urządzeń i instalacji na stanowiskach eksploatacji (E): a) urządzeń i instalacji elektrycznych o napięciu do 1kV, b) urządzeń i instalacji gazowych. 5. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy poprzez: nie zaleganie przez Wykonawcę z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Warunki przedmiotowe (dotyczące przedmiotu zamówienia, jakie musi spełnić Wykonawca): 6. Zaoferowanie ceny, minimalnej gwarancji, terminu realizacji, itd. 7. Wycena przedmiotu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu, poprzez zastosowanie kryterium: spełnia/ nie spełnia, tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty potwierdzające ich spełnienie zostały załączone do oferty i czy potwierdzają spełnianie tych warunków (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków podmiotowych: 1A. Oświadczenie. 2A. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3A. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania. 3B. Dokument potwierdzający należyte wykonanie - minimum 3 robót wymienionych w powyższym wykazie. 4A. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 4B. Kopie uprawnień budowlanych i świadectw kwalifikacyjnych. 4C. Kopie zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 5A. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (albo oświadczenie złożone przed właściwym organem) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5B. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (albo oświadczenie złożone przed właściwym organem) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie warunków przedmiotowych: 6A. Oferta Cenowa. 7A. Kosztorys ofertowy oraz zestawienie materiałów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Śląska Biuro Zamówień Publicznych, 44-100 Gliwice, ul. Konarskiego 18, pok. 509..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Politechnika Śląska Biuro Zamówień Publicznych, 44-100 Gliwice, ul. Konarskiego 18, pok. 510.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Faktura zapłacona zostanie z konta Zamawiającego w ING Bank Śląski S.A. O/Gliwice do 30 dni od dnia jej złożenia, na konto Wykonawcy podane na fakturze. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenia zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do tych Wykonawców. Jeżeli oferta Wykonawców, występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający (przed zawarciem umowy) może żądać umowy regulującej ich współpracę.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Dostawa naturalnej wody źródlanej wraz z urządzeniami. Znak sprawy: DZPZ.282.1.2025.TB
- Świadczenie usług w zakresie kompleksowej obsługi łaźni górniczych dla potrzeb Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddzał KWK Sośnica
- Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Dostosowanie kwalifikacji i umiejętności uczniów Zespołu Szkół Budowlano-Ceramicznych w Gliwicach do potrzeb rynku pracy"
- 4WOG-1200.2712.111.2024 Usługa wynajmu strzelnicy celem realizacji zadań programowych ze szkolenia ogniowego na rzecz jednostek woj. będących na zaopatrzeniu 4 WOG w Gliwicach w podziale na 9 zadań.
- ZP/G/86/24Dostawa gazów technicznych, czystych i mieszanek wraz z dzierżawą butli do Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Metali Nieżelaznych w Gliwicach, Skawinie, Poznaniu i Legnicy w 2025 r.
- Organizacja i przeprowadzenie kursów językowych
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja łazienek w budynku internatu Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii nr 8 przy ul. Podmokłej 4 w Warszawie w podziale na części
- Wykonanie robót budowlanych przy budynku I Liceum Ogólnokształcącego im Króla Władysława Jagiełły w Dębicy polegające na montażu instalacji sygnalizacji pożarowej i oświetlenia awaryjno-ewakuacyjnego
- Budowa zbiorników retencyjnych w obrębach Oszkinie, Puńsk, Krejwiany, Gmina Puńsk, Powiat Sejneński, Województwo Podlaskie
- roboty dekarskie w Terenowej Stacji Doświadczalnej IOR-PIB w Białymstoku
- Remont świetlicy wiejskiej w Rudzienku, Gmina Kołbiel
- Termomodernizacja bud. nr 49, 50, 51, 52, 169 na terenie kompl. wojsk. przy ul. Dworcowej 6A, 86-134 Grupa.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.