Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-29
Kraków: Obsługa w zakresie realizacji oświetlenia koncertów odbywających się w dniach 14-21 września 2008 roku w Krakowie w ramach 6. Festiwalu Sacrum Profanum: w Filharmonii im. K. Szymanowskiego, w Muzeum Inżynierii Miejskiej, w Fabryce Oscara Schindlera oraz w hali ocynowni chemicznej Arcelor Mittal Poland Oddział w Krakowie
Numer ogłoszenia: 174269 - 2008; data zamieszczenia: 29.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowskie Biuro Festiwalowe, ul. Olszańska 7, 31-513 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4249650, fax 012 4249652.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.biurofestiwalowe.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa w zakresie realizacji oświetlenia koncertów odbywających się w dniach 14-21 września 2008 roku w Krakowie w ramach 6. Festiwalu Sacrum Profanum: w Filharmonii im. K. Szymanowskiego, w Muzeum Inżynierii Miejskiej, w Fabryce Oscara Schindlera oraz w hali ocynowni chemicznej Arcelor Mittal Poland Oddział w Krakowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa w zakresie realizacji oświetlenia koncertów odbywających się w dniach 14-21 września 2008 roku w Krakowie w ramach 6. Festiwalu Sacrum Profanum: w Filharmonii im. K. Szymanowskiego, w Muzeum Inżynierii Miejskiej, w Fabryce Oscara Schindlera oraz w hali ocynowni chemicznej Arcelor Mittal Poland Oddział w Krakowie. Zamówienie obejmuje: wynajem, montaż, obsługę i demontaż sprzętu oświetleniowego na potrzeby koncertów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.52.72.60 - Systemy oświetleniowe Kod CPV wg słownika 2008: 31.52.72.60 - Systemy oświetleniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 24.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. są uprawnieni do ubiegania się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy i złożą w tym zakresie stosowne oświadczenia; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i złożą w tym zakresie wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat zamówień potwierdzających, że wykonawca posiada doświadczenie w realizacji dostaw objętych przedmiotem zamówienia oraz że w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania (jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie) zrealizował zamówienia odpowiadające rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia; informację o liczbie osób, które wykonawca zaangażuje do realizacji przedmiotowego zamówienia oraz specyfikację kosztową z uwzględnieniem cen za poszczególne elementy oferty wraz ze wskazaniem rodzaju sprzętu (marka, system), który wykonawca wykorzysta do realizacji przedmiotowego zamówienia. 3. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej czynności lub działalności i złożą w tym zakresie aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej należy złożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji wszystkich wspólników oraz dołączyć kopię aktualnej umowy spółki. W przypadku wykonawców mających swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP mają zastosowanie przepisy § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane; a także złożą inne dokumenty wskazane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 o uprawnieniu do ubiegania się o udzielenie zamówienia 2. Oświadczenie z art. 24 o niewykluczeniu 3. Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania (jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie) dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości zamówień, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców 4. Zaświadczenie o wpisie do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert * (w przypadku spółki cywilnej należy złożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji wszystkich wspólników oraz dołączyć kopię aktualnej umowy spółki) * W przypadku wykonawców mających swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP mają zastosowanie przepisy § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane 5. Informacja o liczbie osób, które wykonawca zaangażuje do realizacji przedmiotowego zamówienia; 6. Specyfikacja kosztowa z uwzględnieniem cen za poszczególne elementy oferty wraz ze wskazaniem rodzaju sprzętu (marka, system), który wykonawca wykorzysta do realizacji przedmiotowego zamówienia; 7. Informacja o tym, które części zamówienia wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - dokument wymagany tylko w przypadkach, gdy wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom wykonanie części zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biurofestiwalowe.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krakowskie Biuro Festiwalowe, ul. Olszańska 7, 31-513 Kraków.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Krakowskiego Biura Festiwalowego, ul. Olszańska 7, 31-513 Kraków.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy worków i padów dla jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- Regeneracja i naprawa dysku rozpyłowego zabudowanego w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynkach przychodni zdrowia, w podziale na 3 części
- Sprzedaż i dostawa pianotwórczych środków gaśniczych.
- DOSTARCZENIE TESTERA BEZPIECZEŃSTWA ELEKTRYCZNEGO
- 78.2025 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy, montażu, uruchomienia wraz z konfiguracją jednego (1) mobilnego zestawu mikrofonowego do dyskusji z dodatkowym wyposażeniem oraz szkoleniem dla WB UJ.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie, produkcja i realizacja sceniczna międzynarodowej konferencji "PISM Strategic Ark" odbywającej się w 2025 roku w Warszawie
- Wynajem sprzętu multimedialnego, nagłośnieniowego, oświetleniowego oraz konstrukcji na potrzeby Festiwalu Muzyki Filmowej 2025
- Przebudowa budynku Teatru Miejskiego w Świdnicy
więcej: Systemy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.