Ogłoszenie z dnia 2011-06-28
Karlino: Zakup i dostawa artykułów spożywczych dla stołówki Szkoły Podstawowej w Karlinie
Numer ogłoszenia: 174406 - 2011; data zamieszczenia: 28.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa im. Bohaterów 6 Pomorskiej Dywizji Piechoty, ul. Traugutta 2, 78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3117417, faks 094 3117417.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa artykułów spożywczych dla stołówki Szkoły Podstawowej w Karlinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych do magazynu żywnościowego stołówki Szkoły Podstawowej w Karlinie, według wyszczególnienia zawartego w Formularzu cenowym stanowiacym załącznik nr 2 do SIWZ.Zamówienie podzielono na 5 częsci - pakietów.Pakiet 1 - artykuły ogólnospożywcze, nabiał i przetwory, jaja.Pakiet 2 - makarony, kasze, przyprawy, mrożonki.Pakiet 3 - pieczywo.Pakiet 4 - warzywa, owoce, ziemniaki.Pakiet 5 - mięso, drób, przetwory..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 03.20.00.00 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zakup i dostawa artykułów ogólnospożywczych,nabiał i przetwory, jaja- pakiet 1 do magazynu żywnościowego stołówki Szkoły Podstawowej w Karlinie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARCIN POLEHOŃSKI SKLEP WIELOBRANŻOWY "MARCINEK"
jakie przetargi wygrała firma
MARCIN POLEHOŃSKI SKLEP WIELOBRANŻOWY "MARCINEK"
- Sklep Wielobranżowy Marcinek - Marcin Polehoński, ul.Chopina 8, 78-230 Karlino, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37571,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39935,99
Oferta z najniższą ceną: 39935,99 / Oferta z najwyższą ceną: 42434,43
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zakup i dostawa artykułów - makarony, kasze, przyprawy, mrożonki - pakiet 2 do magazynu żywnościowego Szkoły Podstawowej w Karlinie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Elfood -Dystrybucja Sp. z o.o., ul.Szczecińska 22, 75-135 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37012,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 34310,72
Oferta z najniższą ceną: 34310,72 / Oferta z najwyższą ceną: 35830,65
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zakup i dostawa artykułów -pieczywo pakiet 3 do magazynu żywnosciowego stołówki Szkoły Podstawowej w Karlinie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
"PIEKARNIA-CUKIERNIA BRAVO HONORATA GZYL, REMIGIUSZ GZYL SPÓŁKA JAWNA"
- Piekarnia - Cukiernia Bravo Sp. J. Honorata Gzyl Remigiusz Gzyl, Wrzosowo 59, 78-114 Wrzosowo, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15067,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9457,35
Oferta z najniższą ceną: 9457,35 / Oferta z najwyższą ceną: 11320,05
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa artykułów - warzywa, owoce, ziemniaki pakiet 4 do magazynu żywnościowego stołówki Szkoły Podstawowej w Karlinie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARCIN POLEHOŃSKI SKLEP WIELOBRANŻOWY "MARCINEK"
jakie przetargi wygrała firma
MARCIN POLEHOŃSKI SKLEP WIELOBRANŻOWY "MARCINEK"
- Sklep Wielobranżowy Marcinek - Marcin Polehoński, ul.Chopina 8, 78-230 Karlino, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53323,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 53206,02
Oferta z najniższą ceną: 53206,02 / Oferta z najwyższą ceną: 56385,51
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Dostawa artykułów - mięso, drób, przetwory pakiet 5 do magazynu żywnościowego stołówki Szkoły Podstawowej w Karlinie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ŚNIEŻKA" - ABRAM, GAŁGAŃSKI SPÓŁKA JAWNA W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"ŚNIEŻKA" - ABRAM, GAŁGAŃSKI SPÓŁKA JAWNA W LIKWIDACJI
- Śnieżka Abram & Gałgański Sp. J., Ul.Pałacowa 39, 78-100 Kołobrzeg, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47029,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 43194,38
Oferta z najniższą ceną: 43194,38 / Oferta z najwyższą ceną: 48545,27
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Ustawa z dnia 29.01.2004 r. z późniejszymi zmianami PZP art. 70 dostawy i usługi powszechnie dostępne o ustalonych standartach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23.
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Ciechocinku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.