Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-18
Kraków: Dostawa urządzeń informatycznych, sprzętu elektronicznego, sprzętu reprograficznego oraz digitalizacyjnego dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Numer ogłoszenia: 174506 - 2010; data zamieszczenia: 18.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie , Plac Matejki 13, 31-157 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2992041, faks 012 4226566.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń informatycznych, sprzętu elektronicznego, sprzętu reprograficznego oraz digitalizacyjnego dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń informatycznych, sprzętu elektronicznego, sprzętu reprograficznego oraz digitalizacyjnego dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 1 do specyfikacji.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.20.00-4, 30.23.60.00-2, 30.23.70.00-9, 32.32.00.00-2, 32.32.20.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę powyższego warunku, Zamawiający wymaga, aby każdy z Wykonawców przedłożył wraz z ofertą następujące oświadczenie: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do specyfikacji.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę powyższego warunku, Zamawiający wymaga, aby każdy z Wykonawców przedłożył wraz z ofertą następujące oświadczenie i dokumenty : 1. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do specyfikacji. 2. Wykaz wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (minimum 2 dostawy), oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane należycie (minimum 2 dokumenty) - według załącznika nr 4 do specyfikacji. - Wykonawca w celu spełnienia powyższego warunku musi wykazać 2 zrealizowane dostawy urządzeń informatycznych/sprzętu elektronicznego/sprzętu reprograficznego/sprzętu digitalizacyjnego/, każda na kwotę odpowiadającą wartości najdroższego pakietu, na który złożył ofertę.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę powyższego warunku, Zamawiający wymaga, aby każdy z Wykonawców przedłożył wraz z ofertą następujące oświadczenie: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do specyfikacji.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę powyższego warunku, Zamawiający wymaga, aby każdy z Wykonawców przedłożył wraz z ofertą następujące oświadczenie: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do specyfikacji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę powyższego warunku, Zamawiający wymaga, aby każdy z Wykonawców przedłożył wraz z ofertą następujące oświadczenie: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do specyfikacji.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo dołączyć do oferty następujące dokumenty : a) wypełniony formularz ofertowy (według załączonego wzoru - załącznik nr 2 do specyfikacji), b) szczegółową ofertę cenową (według wzoru tabeli zamieszczonej w rozdziale XIV/2 specyfikacji), c) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu (wymienione w rozdziale VII specyfikacji), d) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale VIII pkt. 8b specyfikacji, e) wypełniony załącznik numer : 2, 3, 4, 5 do specyfikacji, f) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (np. aktualne katalogi w języku polskim lub w języku obcym - z zastrzeżeniem pkt. 5) potwierdzający wymagane parametry techniczne określone w załączniku nr 1 do specyfikacji.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do specyfikacji. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem zapisów ust. 3 i 4 niniejszego punktu. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie : a) numeru katalogowego produktu, b) nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, c) wystąpienia przejściowego braku produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, d) wymiany lub uzupełnienia elementów składowych, w sytuacji, gdy wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, e) terminu realizacji zamówienia w związku z wystąpieniem zdarzeń określanych jako siła wyższa, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania niniejszej umowy i które nie wynikają z winy żadnej ze stron, f) zmian postanowień niniejszej umowy będących konsekwencjami zmian organizacyjnych na Uczelni. 4. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą cen jednostkowych, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać osobiście w Dziale Administracyjno-Gospodarczym ASP w Krakowie, Plac Matejki 13, w pokoju nr 117, lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2010 godzina 09:30, miejsce: Ofertę w zapieczętowanej i oznaczonej kopercie należy składać na dzienniku podawczym ASP im. Jana Matejki w Krakowie, Plac Matejki 13, pokój numer 107 lub wysłać listem poleconym na adres Uczelni.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia określony w pakiecie I - XII wchodzi w zakres zadania realizowanego w ramach programu Infrastruktura Kultury, ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury. Zadanie pod nazwą : Adaptacja pomieszczeń i wyposażenie Biblioteki ASP w Krakowie.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET I - zestawy komputerowe o poniższych parametrach technicznych lub równoważnych. Ilość - 7 zestawów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET II - zestawy komputerowe o poniższych parametrach technicznych lub równoważnych. Ilość - 2 zestawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET III - urządzenie wielofunkcyjne sieciowe, A4 laser, Brother DCP-7045n lub równoważne. Ilość - 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET IV - Magnetowid VHS z nagrywarką DVD, z możliwością bezpośredniego kopiowania kaset VHS na płyty DVD, LG ELECTRONICS RC-389 H lub równoważny. Ilość - 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET V.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET V - Notebook HP Pavilion dv6-1306ew lub równoważny. Ilość - 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET VI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET VI - Projektor multimedialny BenQ MP 625P lub równoważny. Ilość - 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET VII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET VII - Ekran projekcyjny AVTek (lub równoważny) na trójnogu standard 200x200. Ilość - 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET VIII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET VIII - sprzęt do serwerowni Biblioteki Głównej Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET IX.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET IX - Dysk SATA 2000GB WD. Ilość - 4 sztuki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET X.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET X - Sprzęt reprograficzny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET XI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET XI - Sprzęt digitalizacyjny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2, 32.32.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET XII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET XII - Wyposażenie pracowni digitalizacyjnej w sprzęt o parametrach określonych w załączniku nr 1 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PAKIET XIII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET XIII - Drukarka HP Color LaserJet CP2025dn (CB495A) lub równoważna. Ilość - 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.20.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PAKIET XIV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET XIV - Zestaw komputerowy o parametrach technicznych określonych w załączniku nr 1 do SIWZ. Ilość - 1 zestaw.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: PAKIET XV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET XV - Projektor multimedialny MITSUBISHI XD280u lub równoważny. Ilość - 2 sztuki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: PAKIET XVI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET XVI - Wizualizery : ELMO L-1ex - 1 sztuka oraz ELMO CO-10 - 1 sztuka, lub równoważne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: PAKIET XVII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET XVII - Ekran do rzutnika cyfrowego : 2,5 x 2,5 m, zwijany ręcznie, mocowany do sufitu. Ilość - 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: PAKIET XVIII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET XVIII - Sprzęt elektroniczny zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2, 32.32.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: PAKIET XIX.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET XIX - Notebook HP ProBook 6540b - zestaw (BWD690EA1) wraz ze stacją dokowania HP 90 W (VB041AA) lub równoważne. Ilość - 1 zestaw.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: PAKIET XX.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET XX - Komputer stacjonarny Dell Vostro 430 lub równoważny. Ilość - 3 zestawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Robota budowlana w trybie zaprojektuj i wybuduj polegająca na: Przebudowie stołówki i zaplecza gastronomicznego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na pomieszczenia konferencyjno-biurowe z zapleczem
- Wykonanie modernizacji wewnętrznych linii zasilających elektrycznych WLZ w budynkach mieszkalnych ul. Kobierzyńska 51 (kl. IV-V), Grota Roweckiego 15 (kl. VI-VII), Grota Roweckiego 39 w Krakowie.
- Wymiana oświetlenia klatek schodowych na oświetlenie typu LED w budynkach mieszkalnych ul. Kobierzyńska 51, 99, Lipińskiego 20 w Krakowie.
- Wymiana 65 sztuk zaworów gazowych na klatkach schodowych w budynku mieszkalnym ul. Lipińskiego 8-10 w Krakowie.
- Świadczenie usług telefonii ruchomej wraz z dostawą kart SIM na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
- Wykonywanie remontu wraz z montażem klimatyzacji w apartamencie ŁK 3 w Ośrodku AGH w Łukęcinie ul. Leśna 3 - DE.dzp.272-88/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji wysokiej jakości kształcenia, w tym cyfryzacja placówki, Szkoły Podstawowej w Kadzidłowej oraz Szkoły Podstawowej w Chorkach
- Dostawa sprzętu elektronicznego, aplikacji, narzędzi cyfrowych i platform edukacyjnych
- "Dostawa pomocy dydaktycznych, programów multimedialnych oraz sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby zajęć realizowanych w szkołach podstawowych"
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej
- Dostawa komputera stacjonarnego (stacji obliczeniowej) na potrzeby WIEiT
- Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z wdrożeniami i szkoleniami w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd dla Gminy Zakrzew"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.