eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Remont łazienek w budynku Urzędu Miasta Tychy



Ogłoszenie z dnia 2008-07-29

Tychy: Remont łazienek w budynku Urzędu Miasta Tychy
Numer ogłoszenia: 174530 - 2008; data zamieszczenia: 29.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, fax (032) 7763344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont łazienek w budynku Urzędu Miasta Tychy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont łazienek w budynku Urzędu Miasta Tychy zgodnie z dokumentacją wykonaną przez: - Biuro Projektowo-Usługowe ISAN z Tychów - projekt budowlany instalacji sanitarnych, - RS+ z Tychów - projekt wykonawczy przebudowy pomieszczeń sanitarnych w UM Tychy, projekt wykonawczy w zakresie instalacji elektrycznych węzłów sanitarnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: I. Roboty rozbiórkowe i demontażowe: 1. Rozebranie ścian - 48,33 m2, 2. Skucie nierówności, występów, tynków - 269,28 m2, 3. Rozebranie posadzek z płytek - 160,92 m2, 4. Demontaż rurociągów - 590,00 m, 5. Demontaż urządzeń sanitarnych - 53 szt. II. Roboty remontowe - ogólnobudowlane: 1. Ściany z pustaków YTONG gr. 11,5 cm - 23,31m2, 2. Ściany z płyt Farmacell na konstrukcji stalowej wypełnionej wełną mineralną - 99,99m2, 3. Licowanie ścian płytkami ceramicznymi - 364,95 m2, 4. Sufity podwieszane o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami gipsowymi dekoracyjnymi - 152,91 m2, 5. Gładzie gipsowe dwuwarstwowe - 152,91 m2, 6. Dwukrotne malowanie farbami lateksowymi - 171,90 m2, 7. Ściany z laminatów - 212,67 m2, 8. Montaż luster - 93,96 m2, 9. Osadzenie drzwi płytowych wewnętrznych wraz z ościeżnicą regulowaną - 27 szt., 10. Wyposażenie: - podajnik chusteczek - 27 szt., - dozownik mydła - 27 szt., - uchwyt do papieru - 27 szt., - kosz na odpadki - 18 szt., - szczotka wisząca - 27 szt., III. Instalacja elektryczna - roboty montażowe: 1. Rozdzielnie skrzynkowe TP - 9 szt., 2. Układanie przewodów w bruzdach - 1275 m, 3. Wentylator dachowy - 1 szt., 4. Montaż opraw oświetleniowych - 117 szt., IV. Instalacja sanitarna - roboty montażowe: 1. Montaż rurociągów stalowych - 45,00 m, 2. Montaż rurociągów polipropylenowych - 333,00 m, 3. Montaż rurociągów PVC - 268,00 m, 4. Biały montaż: - umywalki porcelanowe - 27 szt., - zlewozmywaki żeliwne - 9 szt., - ustęp - 27 szt., - pisuar - 9 szt., 5. Montaż przepływowych podgrzewaczy wody - 36 szt., 6. Przewody wentylacyjne SPIRO - 15,72 m2, 7. Montaż anemostatów kołowych - 45 szt. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach nie gorszych niż wykazane w dokumentach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium - 12000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (wymagane wykonanie z należytą starannością minimum 2 zadań kubaturowych o charakterze ogólnobudowlanym o wartości min. 300 000,00 zł brutto każde) oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (wymagane jest dysponowanie osobą/osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, instalacyjnej bez ograniczeń oraz elektrycznej bez ograniczeń), c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (wymagana polisa lub inny dokument ubezpieczenia na kwotę min. 300 000,00 zł). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp) oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp): a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp): a) Wykaz osób i podmiotów do wykonania zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ - dysponowanie osobami i podmiotami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wymagane jest dysponowanie osobą/osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, instalacyjnej bez ograniczeń oraz elektrycznej bez ograniczeń. Wymagana kserokopia uprawnień budowlanych i aktualnego wpisu do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, b) Wykaz robót budowlanych - załącznik nr 4 do SIWZ - wykonanie z należytą starannością minimum 2 zadań kubaturowych o charakterze ogólnobudowlanym o wartości min. 300 000,00 zł brutto każde w ciągu ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania) a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót. 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp): a) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - opłacona ważna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Wartość polisy min. 300 000,00 zł. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy lub fakt opłacenia musi wynikać z treści dokumentu (jeśli polisa była opłacona przelewem - do oferty należy dołączyć kopie niniejszego przelewu). 4. Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych - pok. 808 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2008 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych - pok. 808 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: a) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, b) załącznik nr 5 do SIWZ - zaakceptowany/zaparafowany na każdej stronie wzór umowy, c) dowód wniesienia wadium, d) kosztorys ofertowy, e) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów. Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP 29/07/2008

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.