eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa GórniczaRemont nawierzchni jezdni ul. Królowej Jadwigi na odcinku odRonda Merkury do Ronda Centrum oraz od Ronda Centrum do Ronda Merkury (dwie jezdnie wraz z Rondem Merkury) w Dąbrowie Górniczej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-29

Dąbrowa Górnicza: Remont nawierzchni jezdni ul. Królowej Jadwigi na odcinku od: Ronda Merkury do Ronda Centrum oraz od Ronda Centrum do Ronda Merkury (dwie jezdnie wraz z Rondem Merkury) w Dąbrowie Górniczej
Numer ogłoszenia: 174700 - 2008; data zamieszczenia: 29.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2956700, fax 032 2625032, 2956700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni jezdni ul. Królowej Jadwigi na odcinku od: Ronda Merkury do Ronda Centrum oraz od Ronda Centrum do Ronda Merkury (dwie jezdnie wraz z Rondem Merkury) w Dąbrowie Górniczej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia PONIŻEJ kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 Pzp na roboty budowlane zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) zwanej dalej Pzp. 2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące remont nawierzchni jezdni ul. Królowej Jadwigi na odcinku od: Ronda Merkury do Ronda Centrum oraz od Ronda Centrum do Ronda Merkury (dwie jezdnie wraz z Rondem Merkury) w Dąbrowie Górniczej - wg dokumentacji technicznej, przedmiarów robót oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych będących integralną częścią SIWZ. Remont nawierzchni jezdni ma na celu poprawę stanu istniejącego polegający na wymianie warstw nawierzchni bez podnoszenia niwelety oraz odprowadzenia wód deszczowych. Zakres robót: a - Frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltobetonowej jezdni - pow. 2 100 m2, b - Ułożenie nowej nawierzchni asfaltobetonowej wzmocnionej siatką stalową - pow. 2 100 m2 c - Demontaż istniejących krawężników betonowych - na dł. 3 200 m, d - Montaż krawężników granitowych - na dł. 3 200 m, e - Oznakowanie poziome i jezdni po ułożeniu nowej nawierzchni asfaltobetonowej, f - Remont /przebudowa istniejących wpustów ulicznych wraz z przykanalikami - 25 szt/35m, g - Montaż pierścieni odciążających włazów żeliwnych kanalizacji - 35 szt. h - Wykonanie, w przypadku konieczności, likwidacja lub przekładka niezinwentaryzowanego uzbrojenia w pasie drogowym (jezdnia), i - Plantowanie poboczy drogi na realizowanym odcinku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 75.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 65 000, 00 PLN (słownie: sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych) 2. Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzą się na przedłużenie okresu związania ofertą zostaną wykluczeni z postępowania (Art. 24 ust. 2 pkt. 4 Ustawy). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Getin Bank S.A. - konto nr 74 1560 1010 0000 9480 0001 1847 4. Do oferty winna być dołączona kserokopia potwierdzenia wniesienia wadium potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy. 5. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna oryginał dokumentu należy złożyć w Urzędzie Miejskim Wydział Księgowo - Budżetowy pokój Nr 320 lub w Biurze Obsługi Interesanta - stanowisko księgowe nr 7. Natomiast do oferty należy dołączyć kserokopię złożonego dokumentu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy wraz z potwierdzeniem złożenia oryginału w Urzędzie Miejskim (pieczątka, data przyjęcia i podpis pracownika Urzędu Miejskiego)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.spełniają wymagania określone w art.22 ust.1 Pzp i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp. 2.nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - posiadającymi minimum 3 letni staż pracy w wykonawstwie robót będących przedmiotem zamówienia, w tym Zamawiający wymaga aby wykonawca zapewnił minimum: a)co najmniej 8 robotników budowlanych, b)dozór techniczny w ilości minimum - 1 kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży o specjalności drogowej oraz 1 kierownik robót w zakresie sieci wodno-kanalizacyjnej z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności sieci wodno-kanalizacyjnych, Zamawiający dopuszcza 1 kierownika budowy i robót w przypadku posiadania przez jedną osobę obydwu uprawnień. Ponadto: c)jedną osobę uprawnioną do kierowania ruchem drogowym podczas wykonywania robót drogowych przeszkoloną przez Komendę Policji do kierowania ruchem podczas wykonywania robót drogowych, d)jedną osobą uprawnioną do obsługi geodezyjnej budowy. 4.posiadają uprawnienia do wykonywania robót będących przedmiotem niniejszego postępowania: -uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej -uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności sieci wodno-kanalizacyjnych -uprawnienia do kierowania ruchem drogowym podczas wykonywania robót drogowych - zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w sprawie kierowania ruchem podczas wykonywania robót drogowych wystawione przez Komendę Policji -uprawnienia do obsługi geodezyjnej budowy - uprawnienia geodezyjne w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych -uprawnienia do obsługi sprzętu w ilościach minimalnych wymienionych w tabeli w pkt. 6 SIWZ. 5.w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, zostaną uznane remonty dróg przy odbywającym się w pasie drogowym ruchu pojazdów o łącznym minimalnym zakresie: 10.000,0 m2 nawierzchni asfaltobetonowej - warstwa ścieralna odporna na okleinowanie, 10.000,0 m2 nawierzchni asfaltobetonowej - warstwa wiążąca, 10.000,0 m2 ułożenie siatki stalowej; których należyte wykonanie zostało potwierdzone przez poprzednich Inwestorów (np. referencje, protokoły odbioru). Dla spełnienia warunku dopuszczalne jest sumowanie powierzchni maksymalnie trzech robót budowlanych odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia, których należyte wykonanie zostało potwierdzone przez poprzednich zamawiających. Uwaga: Jeżeli zakres wykazanej i udokumentowanej roboty budowlanej jest szerszy niż wymagany przez Zamawiającego, wykonawca winien w wykazie robót wskazać wartość robót odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia. 6. dysponują niezbędnym potencjałem technicznym dla realizacji przedmiotu zamówienia. Wymagane jest dysponowanie minimum następującym sprzętem: 1. Frezarka do nawierzchni dróg 1 szt. 2 Rozkładarka mas bitumicznych 1 szt. 3. Przecinarki do nawierzchni dróg 3 szt. 4. Szczotka mechaniczna 1 szt. 5. Skrapiarka do bitumu 2 szt. 6. Samochód samowyładowczy do 12 t 2 szt. 7. Ubijaki wibracyjne 2 szt. 8. walec statyczny samojezdny ogumiony 10 t 1 szt. 9. walec statyczny samojezdny ogumiony 15 t 1 szt. 10. koparko-ładowarka samojezdna 1 szt. 11. ubijak spalinowy 2 szt. 7.są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł Stwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu (formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia (merytorycznych) - wymaganych od wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą: oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające (spełnianie tych warunków) dokumentów - wg formuły -spełnia - nie spełnia-
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w punkcie 10 SIWZ Wykonawca winien przedłożyć następujące dokumenty: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . Upoważnienie do podpisywania ofert i występowania w przetargu w imieniu wykonawcy musi być dołączone do oferty lub musi bezpośrednio wynikać z przedstawionych dokumentów. Gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo posiadające szczegółowy zakres i podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną w formie oryginału bądź kserokopii poświadczonej notarialnie 2.oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp - (wg wzoru Załącznik nr 2 SIWZ)- wskazana data podpisania oświadczenia 3.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4.wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z uwzględnieniem wymogów określonych w pkt. 9.3 i 9.4 SIWZ (wg wzoru Załącznik nr S4 IWZ): Osoba wskazana w ofercie, jako odpowiedzialna za realizację zamówienia ze strony Wykonawcy robót zostanie wpisana do treści umowy o roboty. Zmiana wskazanej osoby będzie wymagać sporządzenia aneksu do umowy. Osoba ta powinna wykazać się uprawnieniami budowlanymi wymaganej specjalności wraz z aktualnym potwierdzeniem przynależności do właściwej dla danej specjalności Izby Samorządu Zawodowego i posiadanym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej; Do wykazu należy załączyć kserokopie uprawnień budowlanych wraz z poświadczeniem przynależności do właściwej dla danej specjalności Izby Samorządu Zawodowego, zaświadczenia o ukończeniu szkolenia w sprawie kierowania ruchem podczas wykonywania robót drogowych wystawione przez Komendę Policji , uprawnienia do obsługi sprzętu wymienionego w pkt. 9.6 SIWZ. 5.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania , z uwzględnieniem wymogu pkt. 9.5 SIWZ - (wg wzoru Załącznik nr 5 SIWZ) - wskazana data podpisania wykazu. 6.dokumenty potwierdzające że roboty, o których mowa w pkt. 5 SIWZ zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru). Zamawiający wymaga potwierdzenia realizacji przynajmniej 3 robót branży drogowej o łącznym minimalnym zakresie: 10.000,00 m2 nawierzchni asfaltobetonowej - warstwa ścieralna odporna na koleinowanie, 10.000,00 m2 nawierzchni asfaltobetonowej - warstwa wiążąca , 10.000,00 m2 ułożenie siatki stalowej. 7.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca z uwzględnieniem wymogu pkt. 9.6 SIWZ (wg wzoru Załącznik nr 6 SIWZ) wraz z dołączonymi uprawnieniami do obsługi wymienionego sprzętu - wskazana data podpisania wykazu. 8.wypełniony formularz ofertowy - (wg wzoru Załącznik nr 1 SIWZ) - wskazana data podpisania oferty. 9.polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł. 10.kosztorys ofertowy robót objętych przedmiarem robót (z uwzględnieniem wymogów zawartych w STWiOR oraz SIWZ) jako sumy iloczynów jednostek przedmiarowych robót podstawowych i ich cen jednostkowych - wskazana data podpisania kosztorysu - (załącznik nr 8 SIWZ) Kosztorys ofertowy winien zawierać: stronę tytułową, tabelę elementów scalonych. Kosztorys ma zawierać opis wycenionych pozycji z wyszczególnieniem robót, nr STWOR, jednostki miary, ilość jednostek, ceny jednostkowe (bez VAT), wartości pozycji (bez VAT) z zachowaniem kolejności jak w przedmiarze robót. Ceny jednostkowe, wartości pozycji przedmiarowych, wartość kosztorysu ofertowego, wartość VAT i wartość kosztorysu brutto należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający wymaga także podania danych wyjściowych do kosztorysowania dla robót nieprzewidzianych i zamiennych tj: a.stawki robocizny kosztorysowej Rg = ............. zł b.wskaźnika narzutów kosztów zakupu Kz = ............. % liczonych od M. c.wskaźnika narzutów kosztów pośrednich Kp = ............. % liczona od R+S d.wskaźnika narzutów zysku Zysk = ............. % liczony od R+S+Kp Uwagi: 1.Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 3.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 10.1 i 10.3 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 4.1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert. 4.2 nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lubrozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy określone w pkt. 4.1 , 4.2 uwag stosuje się odpowiednio. 6.Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowiedzialnością karną, dotyczącą składania nieprawdziwych zeznań i oświadczeń, wynikającą z art. 297 Kodeksu Karnego. W razie stwierdzenia, że złożone przez wykonawcę lub wykonawcę informacje są nieprawdziwe Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 304 Kpk. - zawiadomi o tym fakcie właściwy organ ścigania. 7.Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 Pzp spowoduje wykluczenie go z postępowania. 8.Oferty, opinie biegłych, oświadczenia, informacja z zebrania wykonawców, zawiadomienia, wnioski, inne dokumenty i informacje składane przez zamawiającego i wykonawców oraz umowa w sprawie zamówienia publicznego stanowią załączniki do protokołu. 9.Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym że oferty są jawne od chwili ich otwarcia, a wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu po upływie terminu ich składania. 10.Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21 Wydział Komunikacji i Drogownictwa, pokój nr 316 piętro III.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21 Wydział Komunikacji i Drogownictwa, pokój nr 316 piętro III.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 10 SIWZ przy czym w przypadku wymogów dot. potencjału kadrowego, technicznego, ekonomicznego a także doświadczenia realizacyjnego wystarczające jest łączne ich spełnianie. 2.Dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 10.1; 10.3 SIWZ wykonawcy składają odrębnie, natomiast w pkt 10.4; 10.5; 10.6; 10.7, 10.9, 10.10 SIWZ łącznie przy czym polisa o której mowa w pkt. 10.9 SIWZ może być złożona w formie jednego dokumentu wystawionego na wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 10.2 SIWZ winno zostać podpisane wspólnie -na jednym druku- przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, natomiast formularz ofertowy - pkt. 10.8 SIWZ przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia bądź Pełnomocnika, jeżeli takie uprawnienie wynika z zakresu umocowania. 3.Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4.Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 5.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.