eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Bieżące utrzymanie - remont nawierzchni utwardzonych dróg i chodników będących w zarządzie gminy miejskiej na terenie miasta Iławy (naprawy cząstkowe). Postępowanie znakOO-341/42/07.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-24

Iława: Bieżące utrzymanie - remont nawierzchni utwardzonych dróg i chodników będących w zarządzie gminy miejskiej na terenie miasta Iławy (naprawy cząstkowe). Postępowanie znak: OO-341/42/07.
Numer ogłoszenia: 174779 - 2007; data zamieszczenia: 24.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Iława, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 6490159, 6490101, fax (089) 649 26 31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ilawa-um.bip-wm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie - remont nawierzchni utwardzonych dróg i chodników będących w zarządzie gminy miejskiej na terenie miasta Iławy (naprawy cząstkowe). Postępowanie znak: OO-341/42/07..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje 1).Remont cząstkowy nawierzchni z kostki betonowej(polbruk) w tym: a)rozebranie nawierzchni z kostki bet.( polbruk), b)rozebranie podbudowy z betonu, c)podbudowa z mieszanki betonowej, d)ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8cm na podsypce cem. -piaskowej 2).Remont krawężników drogowych: a)rozebranie krawężników, b)rozebranie ław pod krawężniki c)rowki pod krawężniki, d)ława pod krawężnik, e)krawężniki bet nowe, f)przestawianie krawężników bet 3).Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych asfaltowych na zimno mieszankami mineralno asfaltowymi gr. do 10 cm 4).Remont cząstkowy masa asfaltowa gr. 5cm , podbudowa z tłucznia gr. 15 cm w tym: a)rem. cząstkowy nawierzchni bitumicznych asfaltowych mieszankami mineralno-asfaltowymi podbudowa z tłucznia mechanicznie zagęszczona 5).Remont cząstkowy grysami bez obcięcia krawędzi przy użyciu grysów i asfaltu drogowego 6).Naprawy nawierzchni betonowych: a)rozebranie nawierzchni z płyt betonowych, b)remont cząstkowy nawierzchni z płyt drogowych bet. sześciokątnych 7).Rozbiórki chodników z płyt bet. 35x35 cm. 8).Rozbiórki chodników z płyt bet. 35x50 cm. 9).Rozbiórki nawierzchni z kostki bet. gr. 6cm. 10).Rozbiórki ław pod krawężnik z betonu, 11).Rozbiórki obrzeży 6x20 i 8x30, 12).Rozbiórki podbudowy betonowej gr. 12cm. 13).Przestawienie obrzeży bet. 30x8, 14).Remont cząstkowy chodników 35x35x5 cm i 50x450x7 cm, 15).Wykonanie koryta na poszerzeniach chodników w gruncie gł. 10 cm. 16).Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, 17).Podsypka piaskowa z zagęszczeniem, 18).Podbudowa betonowa gr.12 cm. 19).Nawierzchnie z kostki bet. gr. 6 cm. 20).Chodniki z płytek bet. 35x35x5 cm i 50x450x7 cm. 21).Wjazdy do bram z mieszanki betonowej - warstwa górna grub. 5 cm, 22).Rowki pod krawężniki i ławy, 23).Obrzeża bet. 30x8, 24).Przestawienie krawężników bet. 15x30, 25).Przestawienie obrzeży bet. 20x6 i 30x08, 26).Wywóz samochodami samowyładowczymi gruzu i rozebranych konstrukcji zwirobet. i żelbet 27).Nazwy kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust.2 ustawy zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1). W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia poprzez: Nie zaleganie przez Wykonawcę z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; na potwierdzenie ww. warunków wykonawca zobowiązany będzie przedstawić dokumenty, o których mowa w ppkt.5 lit. c) d), e). f) g), h) i), j), k), l), m) niniejszego ogłoszenia 2). Wykonawca musi wykazać, w okresie ostatnich 5 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację co najmniej 1 zadania, odpowiadających swoim rodzajem robotom (w zakresie napraw cząstkowych nawierzchni utwardzonych asfaltowych i brukowych) gdzie był głównym wykonawcą stanowiącym przedmiot tego zamówienia i o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wzoru nr 3 do SIWZ, o którym mowa w § VII. ppkt. 8 . W przypadku występowania Wykonawcy zatrudniającego podwykonawcę warunek musi być spełniony przez głównego wykonawcę. Za podwykonawstwo będzie się uznawało: umowę zlecenia, umowę o dzieło itd.), Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 3). Wykonawca musi posiadać do dyspozycji niezbędny potencjał kadrowy wykwalifikowany w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: a) kierownik robót - minimalne wymagania 5 lat stażu pracy zawodowej, wykształcenie wyższe lub średnie w zakresie drogownictwa lub budownictwa o specjalności konstrukcyjno-budowlanej umożliwiające kierowanie robotami w specjalności drogowej, doświadczenie w kierowaniu zespołem, doświadczenie w pełnieniu roli kierownika robót, osoba ta musi być wpisana do Izby Inżynierów Budownictwa. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wzoru nr 4 do SIWZ, o którym mowa w § VII. ppkt.9 4).Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia/nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone w tabeli wymagania. Brak któregokolwiek z ww. oświadczeń, dokumentów i załączników lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy na mocy art.24 ust.2 pkt.3 ustawy (z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5).Wykonawca musi załączyć: a)Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru nr 1), b)Podpisane oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg wzoru 2), c)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. d)Kserokopię aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę, e)Kserokopię aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. f)Kserokopię zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. g) Kserokopię zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę h) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - zgodnie z wzorem Nr 3. i) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności wraz z podaniem podwykonawców przewidzianych do realizacji zamówienia (wg wzoru nr 4), j) Wykaz potencjału technicznego zgodnie z wzorem nr 5 k) Kserokopia polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. l) Zaakceptowany wzór umowy (każda strona umowy powinna być parafowana) m) Kosztorys ofertowy szczegółowy, na podstawie, którego wyliczono wartość robót. Kosztorys winien wynikać ze sporządzonego (wycenionego) przedmiaru szczegółowego opracowanego na podstawie dokumentacji kosztorysowej, SIWZ i Specyfikacji Technicznych oraz dokonanej wizji lokalnej. Wraz z kosztorysem szczegółowym wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Elementy cenotwórcze przyjęte do kosztorysowania, tj: stawka lub stawki za roboczogodzinę /netto/, wskaźnik narzutu kosztów pośrednich w % liczony od /R+S/, wskaźnik narzutu zysku w % liczony od /R+S+Kp/, wskaźnik narzutu kosztów zakupu materiałów w % liczony od wartości materiałów /M/.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://ilawa-um.bip-wm.pl/public/?id=60290

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Iławy, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, pok.217.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2007 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Iławy, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, pok.217.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.