eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › DOSTAWA WRAZ Z INSTALACJĄ NOWEGO KOTŁA PAROWEGO DO KOTŁOWNI GŁÓWNEJ W ZAKŁADZIE KARNYM W GORZOWIE WLKP.



Ogłoszenie z dnia 2007-09-24

Gorzów Wielkopolski: DOSTAWA WRAZ Z INSTALACJĄ NOWEGO KOTŁA PAROWEGO DO KOTŁOWNI GŁÓWNEJ W ZAKŁADZIE KARNYM W GORZOWIE WLKP.
Numer ogłoszenia: 174904 - 2007; data zamieszczenia: 24.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny, ul. Podmiejska 17, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7334500, 7334533, fax 095 7334524.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.sw.gov.pl/index.php/zamowienia

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WRAZ Z INSTALACJĄ NOWEGO KOTŁA PAROWEGO DO KOTŁOWNI GŁÓWNEJ W ZAKŁADZIE KARNYM W GORZOWIE WLKP..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Dostawa kotła parowego o mocy min. 270 do 300 kW, ciśnienie robocze od 0,5 do 1 bara, wydajność pary 380 do 400 kg/h. 2.Dostawa palnika dwupaliwowego ( gaz GZ-50, olej opałowy). 3.Dostawa szafki sterującej do kotła. 4.Dostawa osprzętu do kotła, niezbędnego do jego funkcjonowania. 5.Demontaż istniejącego kotła oraz osprzętu ( w tym z szafką sterowniczą). 6.Instalacja nowego kotła wraz z osprzętem i układem sterującym oraz dopasowanie przyłączy obecnie funkcjonujących. 7.Uruchomienie kotła. 8.Wykonanie niezbędnych regulacji i ustawień. 9.Przeszkolenie obsługi kotła.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.22.12.10 - Wodne kotły grzewcze Kod CPV wg słownika 2008: 44.62.12.10 - Wodne kotły grzewcze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 23.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 roku nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami) Potwierdzenie i ocena spełnienia warunków, stawianych Wykonawcom przez zamawiającego dokonywane będą w oparciu o dokumenty wymienione w pkt. VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aby oferta składana przez Wykonawców była ważna pod względem formalnym powinna zawierać: a) wypełniony formularz ofertowy - ( wg wzoru, jak załącznik nr 1 do SIWZ ), b) oświadczenie oferenta o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych ( wg wzoru, jak załącznik nr 2 do SIWZ ), c) oświadczenie oferenta o spełnianiu wymagań określonych w art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych ( wg wzoru, jak załącznik nr 3 do SIWZ ), d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 2.Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Dokumenty jakich żąda Zamawiający powinny być w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Brak któregokolwiek z dokumentów wymienionych w pkt VI.1. a-d, spowoduje odrzucenie oferty. Podanie przez oferenta istotnych dla prowadzonego postępowania nieprawdziwych danych spowoduje jego wykluczenie z dalszego postępowania. 3.Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja/spółki cywilne): a)wraz z ofertą winna być przedłożona kopia umowy lub inny dokument regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie, potwierdzający zawarcie konsorcjum / spółki cywilnej podpisane przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki zostało zawarte konsorcjum, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia, b)Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo / upoważnienie do pełnienia takiej funkcji - wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - winno być dołączone do oferty, c)oferta powinna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika, d)ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów ora do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu, e)oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt VI. 1.a-d. Dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione - w pkt VI.1.d oraz VI.3 od a do d - od każdego podmiotu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl/index.php/zamowienia

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Gorzowie Wlkp., ul. Podmiejska 17, 66-400 Gorzów Wlkp., tel. (095) 733 45 00, fax ( 095 ) 733 45 24, e-mail: zk_gorzow_wielkopolski@sw.gov.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w dni robocze w godzinach od 7.00 do 15.00 w sekretariacie Zakładu Karnego w Gorzowie Wlkp., ul. Podmiejska 17, 66-400 Gorzów Wlkp. - (pokój nr 205).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.