Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-15
Rzeszów: Zakup monitorów funkcji życiowych oraz kardiotokografów
Numer ogłoszenia: 17525 - 2009; data zamieszczenia: 15.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina , ul. Chopina 2, 35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8666 096, faks 017 8666 097.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup monitorów funkcji życiowych oraz kardiotokografów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa (zakup): - monitorów funkcji życiowych - 10 szt; - kardiotokografów - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia oraz wymagania przedstawiono w Załączniku nr 1 (tabela) do Części nr 1, Załączniku nr 2 (tabela) do Części nr 2 będącymi integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.51.00 - Monitory .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy w tym postępowaniuIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. przestawią: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej() niżej opisane, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp). tj. przedstawią niżej wymienione dokumenty. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach lub oświadczeniach. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 Pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu , w którym upłynął termin składania ofert. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o którym mowa w art. 25 ust. 1..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 Ustawy Pzp (wzór w załączeniu do SIWZ); 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Spółki cywilne przedstawiają zaświadczenie urzędu skarbowego dla wszystkich wspólników oraz zaświadczenie na całą spółkę cywilną z jej nazwą; 4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. nr 197, poz. 1661,z późn. zmian), nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne; 6.Zdolność techniczna: nie dotyczy w tym postępowaniu. 7.Zdolność ekonomiczna i finansowa: nie dotyczy w tym postępowaniu. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający wymaga, by oferowane przedmioty zamówienia w Części nr 1,2 spełniały wymagania określone w Ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93 z 2004 r., poz. 89 z późn. zmian.). W celu potwierdzenia powyższego wymagania proszę do oferty załączyć: a).oświadczenie, że oferowane przedmioty zamówienia spełniają wymagania określone w Ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93 z 2004 r., poz. 89 z późn. zmian.), wg wzoru załączonego do SIWZ, jako Oświadczenie nr 2, b).kserokopie dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych, tj.: -Deklaracje zgodności producenta o spełnieniu wymagań zasadniczych; -Certyfikat CE wystawiony przez jednostkę notyfikowaną. Załączyć kserokopię oryginału i tłumaczenia certyfikatu; -Zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (jeśli dotyczy danej klasy). UWAGA:Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie przedstawiają pełnomocnictwo, o którym mowa w art.23 Ustawy Pzp. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania (jeśli takie warunki postawiono w danym postępowaniu): a)W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1 - 9 ustawy Prawo zamówień publicznych; b)Potencjał ekonomiczny, techniczny, finansowy i kadrowy Wykonawców w sumie musi spełniać wymagane warunki; c)Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi udokumentować, iż posiada doświadczenie w wykonywaniu dostaw przewidzianych mu do wykonania. Wykazane doświadczenie w sumie musi spełniać warunki wymagane od Wykonawców; d)Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; e)Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem; f)Wadium może być złożone na konsorcjum. W takim przypadku powinno zawierać nazwy wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Może także zawierać tylko nazwę wskazanego lidera konsorcjum, co też będzie prawidłowe. g)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu może złożyć lider (pełnomocnik, partner wiodący) w imieniu konsorcjum. W przypadku warunków merytorycznych dopuszcza się możliwość wspólnych oświadczeń wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, potwierdzających, iż łącznie spełniają warunki, o których mowa w art.22 ust.1 Pzp. Wypełniając dokumenty powołujące się na (Wykonawcę), w miejscu (np. nazwa i adres Wykonawcy)należy wpisać dane Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.rzeszow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. F. Chopina
ul. Szopena 2
35-055 Rzeszów
Dział Zamówień Publicznych, budynek J, pokój nr 9.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2009 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego przy ul. Szopena 2, w Kancelarii Ogólnej pok. nr 3, bud. C.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W Sekcji IV.2.1 Kryterium oceny ofert ze wzgledu na program zaznaczono: Najniższa cena, winno być: Cena brutto oferty - 100%. w punkcie 5A Załacznika I - informacje dotyczące ofert częściowych (Część nr 1,2) ze względu na program zaznaczono: Najniższa cena, winno być: Cenna brutto oferty - 100%. W Sekcji II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania, ze wzgledu na program podano 1 miesiąc winno być: po podpisaniu umowy, dostawa do 4 tygodni. Sygnatura sprawy: WSS.XII.255/AM/1/09, Postepowanie nr 1. Ponadto do oferty winny być dołączone następujące inne dokumenty: 1.Wypełnione w całości i podpisane Formularze cenowe wg wzoru załączonego do SIWZ wraz z wypełnionym (Opisem Przedmiotu Zamówienia) - Załącznikiem nr 1 do Części 1 oraz Załącznikiem nr 2 do Części 2. Ofertę można składać do jednej lub więcej części. 2.Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień: Jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonego odpisu za zgodność z oryginałem. Planowany termin otwarcia ofert: 27.01.2009r., o godzinie 13:00. Miejsce otwarcia: w pokoju nr 9, bud. J Szpitala, w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Szopena 2. Oferty złożone u Zamawiającego po upływie ww. terminu zostaną odesłane bez rozpatrywania.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Monitory funkcji życiowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa (zakup): monitorów funkcji życiowych - 10 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania przedstawiono w Załączniku nr 1 (tabela) do Części nr 1, będącym integralną częścią SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.51.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kardiotokografy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa (zakup): kardiotokografów- 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania przedstawiono w Załączniku nr 2 (tabela) do Części nr 2 będącym integralną częścią SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.51.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Zakup serwerów, urządzeń (w tym materiałów do drukarek) i oprogramowania potrzebnego do wdrożenia systemu klasy EZD
- Prenumerata i dostawa prasy codziennej oraz wydawnictw fachowych w formie papierowej i elektronicznej dla Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie oraz Del. w Krośnie, Przemyślu i Tarnobrzegu.
- Dostawa paliw do samochodów służbowych Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Rzeszowie w 2025 roku
- Renowacja elewacji oraz tarasów zewnętrznych budynku Przedszkola Publicznego nr 16
- Usuwanie padłych zwierząt z pasa drogowego dróg wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie w 2025 r.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz monitorów dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych i monitorów
- Zakup wraz z dostawą sprzętu elektronicznego z podziałem na poszczególne części zamówienia
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do szkół Powiatu Wołowskiego w ramach projektu pt. "Szansa dla wszystkich - program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół"
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do szkół kształcenia zawodowego powiatu wołowskiego w ramach projektu pt. "Rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Wołowskim - edycja 3" - POWÓRKA
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- DZP.261.60.2024 - dostawa monitorów, laptopów, klawiatur, myszek komputerowych i kamer internetowych.
więcej: Monitory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.