Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-02
Piła: Dostawa sprzętu medycznego w ramach programu WRPO
Numer ogłoszenia: 175288 - 2009; data zamieszczenia: 02.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Pile , ul. Rydygiera 1, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2106207, faks (067) 212 40 85.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego w ramach programu WRPO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa różnego sprzętu medycznego z przeznaczeniem na Oddziały szpitalne. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 16 zadań. Dostawa sprzetui medycznego wraz z montażem i uruchomiebiem wg. asortymentu: Zadanie 1 - Aparat RTG z ramieniem C - 1 kpl, Zadanie 2 - Procesor wizyjny - 1 kpl, Zadanie 3 - Wideogastrofiberoskop - 3 kpl, Zadanie 4 - Wideokolonofiberoskop - 2 kpl, Zadanie 5 - Wideobronchofiberoskop - 2 kpl, Zadanie 6 - Myjna dezynfekator do elastycznych endoskopów - 1 szt, Zadanie 7 - Urządzenia do dezynfekowania wózków i pojemników służących do tranmsportu materiałów poddawanych sterylizacji - 1 kpl, Zadanie 8 - Szczelne wózki do transportu materiałów sterylnych i skażonych między Centralna Sterylizacją i Oddziałami - 1 kpl, Zadanie 9 - Przelotowa myjnia do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych i sprzetu medycznego - 1 kpl, Zadanie 10 - Spalarka tlenu etylenu wraz z sygnalizatorem przekroczenia dopuszczalnych stężeń tlenku etylenu -1 kpl, Zadanie 11 - Aoparat do znieczulenia ogólnego z monitorowaniem parametrów życiowych - 2 kpl, Zadanie 12 - Aparat do znieczulenia ogólnego z monitorowaniem parametrów życiowych - 4 kpl, Zadanie 13 - Monitor podstawowych funkcji życiowych z analizą gazów anestetycznych - 3 kpl, Zadanie 14 - Znormalizowany stolik (wózek) anestezjologiczny - 12 szt, Zadanie 15 - Defibrylator z możliwością wykonywania kardiowersji - 2 kpl, Zadanie 16 - Komora dezynfekcyjna - 1 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załączniku nr 3/1 do 3/16 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 77.880,00 PLN (słownie: siedemdziesiat siedem tysięcy osiemset osiemdziesiat złotych) Zadanie 1 - 6.500,00 zł Zadanie 2 - 1.100,00 zł Zadanie 3 - 5.800,00 zł Zadanie 4 - 3.900,00 zł Zadanie 5 - 3.900,00 zł Zadanie 6 - 2.200,00 zł Zadanie 7 - 1.400,00 zł Zadanie 8 - 280,00 zł Zadanie 9 - 4.200,00 zł Zadanie 10 - 2.200,00 zł Zadanie 11 - 5.400,00 zł Zadanie 12 - 16.800,00 zł Zadanie 13 - 3.300,00 zł Zadanie 14 - 1.300,00 zł Zadanie 15 - 2.800,00 zł Zadanie 16 - 16.800,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki: a) posiadaja uprawnienia do wtkonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładaja obowiązek posiadania takich uprawnień, b) nie podlegaja wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych c) posiadaja niezbedna wiedze i doświadczenie oraz dysponuja potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, d) znmajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia. zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postepowania wg formuły spełnia nie spełnia na podstawie złozonych dokumentów i oświadczeń..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenia że Wykonawca posiada uorawnienia do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot niniejszego postepowania o udzielnie zamówienia publicznego oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) oświadczenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udozstepnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,, d) oświadczenia ,że Wykonawca znajduje sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-pila.4bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny w Pile im. Stanisława Staszica
64-920 Piła, ul. Rydygiera 1, pok. D3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Szpital Specjalstyczny w Pile im. Stanisława Staczica 64 - 920 Piła, ul. Rydygiera 1, pok. D14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzetu medycznegio w ramach WRPO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa Aparatu RTG z ramieniem C - 1 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załączniku nr 3/1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzetu medycznego w ramach WRPO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa procesora wizyjego - 1 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załączniku nr 3/2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzetu medycznego w ramach WRPO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wideogastrofiberoskopu - 3 kpl. Szczegółowy opis przedmitu zamówienia jest zawarty w załączniku nr 3/3 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa sprzetu medycznego w ramach WRPO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wideokolonofiberoskopu - 2 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załączniku nr 3/4 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa sprzetu medycznego w ramach WRPO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wideobronchofiberoskopu - 2 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załączniku nr 3/5 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa sprzetu medycznego w ramach WRPO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa myjni dezynfekora do elastycznych endoskopów - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załączniku nr 3/6 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa sprzetu medycznego w ramach WRPO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzenia do dezynfekowania wózków i pojemników służących do transportu materiałów poddawanych sterylizacji - 1 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załączniku nr 3/7 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego w ramach WRPO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szczelnych wózków do transportu materiałów sterylnych i skażonych między Centyralną Sterylizacja i Oddziałami - 1 kpl. Szczególowy opis przedmitu zamówienia jest zawarty w załaczniku nr 3/8 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa sprzetu medycznego w ramach WRPO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa przelotowej myjni do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych i sprzętu medycznego - 1 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załaczniku nr 3/9 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa sprzetu medycznego w ramach WROP.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa spalarki tlenku etylenu wraz z sygnalizatorem przekroczenia dopuszczalnych stężeń tlenku etylenu - 1 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załaczniku nr 3/10 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa sprzetu medycznego w ramach WRPO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aparatu do znieczulenia ogólnego z monitorowaniem parametrów życiowych - 2 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załczniku nr 3/11 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa sprzetu medycznego w ramach WRPO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aparatów do znieczulenia ogólnego z monitorowaniem parametrów życiowych - 4 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załączniku nr 3 12 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa sprzetu medycznego w ramach WRPO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa monitora podstawowych funkcji życiowych z analizą gazów anestetycznych - 3 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załaczniku nr 3/13 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostawa sprzetu medycznego w ramach WRPO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa znormalizowanych stolików (wózków) anestezjologicznych - 12 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załczniku nr 3/14 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego w ramach WRPO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa defibrylatora z możliwością wykonania kardiowersji - 2 kpl. Szczegółowy opis przedmiot zammówienia jest zawarty w załanzniku nr 3/15 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Dostawa sprzetu medycznego w ramach WRPO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komory dezynfekcyjnej - 1 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załączniku nr 3/16 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 180.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Odtworzenie chałupy z Runowa Krajeńskiego w Muzeum Kultury Ludowej w Osieku nad Notecią, oddziale Muzeum Okręgowego w Pile
- Utrzymanie zieleni wysokiej w pasie drogowym dróg powiatowych powiatu pilskiego w 2025 r.
- Wsparcie w procesie usamodzielnienia wychowanków pieczy zastępczej - działania wzmacniające kompetencje społeczne - vouchery
- "Zmiana sposobu ogrzewania lokali mieszkalnych" - wymiana pieców kaflowych na kondensacyjny kocioł gazowy dwufunkcyjny z zamkniętą komorą spalania oraz montażem wkładu (...)
- PŁYNY DO HEMODIALIZ II
- Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę parkingu z miejscami postojowymi dla rowerów oraz drogami dojazdowymi przy ulicy 14 Lutego w Pile
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu tj. kabiny do naświetleń promieniowaniem UVB, BIS do stanowiska do znieczulenia, USG dermatologicznego do badań skóry.
- Dostawa aparatu do laseroterapii.
- Przebudowa pomieszczeń przyziemia w budynku A na potrzeby Centralnej Sterylizatorni Szpitala Dziecięcego im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza SPZOZ w Warszawie
- Dostawa wyposażenia dla jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach projektu ,,Akademia przedszkolaka"
- Dostawy drobnego sprzętu medycznego i środków ochrony indywidualnej - ZP-3/25
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.