To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-02
Gdynia: Przetarg nieograniczony poniżej 200.000 euro w dwóch częściach na: zaprojektowanie identyfikacji wizualnej oraz przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej promującej festiwal Gdynia Design Days 2013
Numer ogłoszenia: 175568 - 2013; data zamieszczenia: 02.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 89822 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gdyńskie Centrum Innowacji Jednostka Budżetowa, Al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia, woj. pomorskie, tel. +48 58 735 11 25, faks +48 58 735 11 26.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony poniżej 200.000 euro w dwóch częściach na: zaprojektowanie identyfikacji wizualnej oraz przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej promującej festiwal Gdynia Design Days 2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest opracowanie identyfikacji wizualnej - Projektu (Część I) oraz opracowanie i realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej festiwalu Gdynia Design Days (Część II), realizowanego w Gdyni w dniach 5-14 lipca 2013. Główne założenia, które należy uwzględnić w ofercie: spójność wszystkich elementów oraz nowatorskie podejście. Kampania informacyjno-promocyjna ma pozycjonować festiwal Gdynia Design Days jako międzynarodowe wydarzenie z bogatą ofertą merytoryczną w zakresie szeroko rozumianego designu. 2)CZĘŚĆ I: IDENTYFIKACJA WIZUALNA (Projekt) Opracowanie innowacyjnej, zgodnej z trendami, identyfikacji wizualnej, odwołującej się do identyfikacji wizualnej festiwalu Gdynia Design Days 2012 oraz opracowanie dodatkowych elementów identyfikacji wizualnej dla wystaw głównych festiwalu i programu otwartego. Nowa identyfikacja wizualna ma być wykorzystywana w kolejnych edycjach festiwalu Gdynia Design Days. Zamawiający zamierza wymieniać jedynie key visual - element będący wizualizacją hasła przewodniego festiwalu. IDENTYFIKACJA WIZUALNA FESTIWALU - Projekt. Przez identyfikację wizualną festiwalu rozumie się przygotowanie i realizację spójnej koncepcji graficznej zawierającej: 1)KEY VISUAL - wiodący motyw graficzny, zmienny dla każdej edycji festiwalu, powiązany z hasłem przewodnim danej edycji; 2)TYPOGRAFIĘ - jednolitą czcionkę, przy czym jeśli czcionka nie będzie ogólnodostępna, należy dostarczyć ją Zamawiającemu i umożliwić korzystanie. 3) LOGO - propozycję odświeżonego logo festiwalu Gdynia Design Days, 4)PROJEKTY GRAFICZNE dla wybranych materiałów promocyjnych tj.: a)billboard, baner, b)citylight, c)plakat B1/A1 / 4 projekty, d) plakat (format do SKM),e)baner na stronę główną www.gdyniadesigndays.eu,f)szata graficzna strony www do istniejącego kodu strony, g)naklejka, h)torba, i)t-shirt (damski i męski), j) flaga - uniwersalna Gdynia Design Days, k)reklama internetowa (wersja pionowa i pozioma) oraz 10 modyfikacji, l)baner internetowy (wersja pionowa i pozioma) oraz 10 modyfikacji; projekty reklamy internetowej muszą być przygotowane w taki sposób, by możliwa była zmiana rozmiaru bez utraty jakości oraz czytelności przekazu, m) przypinki / 44 mm, 5 wersji, n)gadżety reklamowe, o)identyfikatory dla zespołu GDD, p) foldery z mapką lokalizującą wszelkie wydarzenia organizowane w ramach festiwalu wraz z programem, q)elektroniczna wersja zaproszenia na festiwal, r)elektroniczna wersja zaproszenia na wystawy / 6 projektów, s)wersja drukowana zaproszenia na panel biznesowy, t) wersja drukowana zaproszenia na bankiet, u)wersja drukowana zaproszenia na otwarcie festiwalu, v) wersja drukowana zaproszenia na wernisaże wystaw / 4 wersje, w)projekt ogłoszenia prasowego wraz z realizacją do 10 modyfikacji, x) wkładkę do lokalnej gazety codziennej, y)wizualizację komputerową (wygaszacz ekranu); z)projekt graficzny dla drogowskazów, banerów zewnętrznych, informatorów 3)CZĘŚĆ II: Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej i produkcja materiałów promocyjnych i informacyjnych. Kampania informacyjno-promocyjna ma być zgodna z celami wydarzenia oraz skierowana do grupy docelowej określonej przez Zamawiającego w rozdziale 7.3 SIWZ. Kampania swoim zasięgiem obejmie Trójmiasto i okolice, jak również inne duże miasta w Polsce. Zamawiający wymaga: a)bieżącej produkcji i redakcji informacji prasowych, tekstów na stronę internetową festiwalu, tekstów informacyjno-promocyjnych, b) odpowiedzi na zapytania Zamawiającego (w tym: modyfikacje projektów graficznych, tworzenie tekstów): o w okresie: od podpisania umowy/maj - do 48 godzin, o w okresie: czerwiec/lipiec - do 24 godzin, c) kompleksowego nadzoru nad realizacją kampanii, d)realizacji kampanii zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego harmonogramem działań i strategią informacyjno-promocyjną, e) ścisłej współpracy z Zamawiającym w celu zapewnienia spójności i akceptacji modyfikowanych materiałów graficznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz i załącznikach.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe 79.41.60.00 - Usługi public relations 79.93.00.00 - Specjalne usługi projektowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Opracowanie identyfikacji wizualnej - Projektu (Część I)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANG BANG DESIGN KATARZYNA ZWIERZYŃSKA
jakie przetargi wygrała firma
BANG BANG DESIGN KATARZYNA ZWIERZYŃSKA
- Bang Bang Design Katarzyna Józefiak, ul. Goplańska 7D, Gdańsk, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19000,00
Oferta z najniższą ceną: 7000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Opracowanie i realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej festiwalu Gdynia Design Days (Część II)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mr. Bloom Sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 22/5, Sopot, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 220000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 264450,00
Oferta z najniższą ceną: 264450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 337280,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Zapewnienie kompleksowego wsparcia eksperckiego w zakresie optymalizacji procesów HR w Szpitale Pomorskie Sp. z o.o., które obejmuje przygotowanie, opracowanie i wdrożenie nowoczesnych rozwiązań...
- Zakup mebli na potrzeby Studenckiego Domu Marynarza
- Dostawa medali dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Sportu w roku 2025
- Zakup gadżetów promocyjnych ze znakowaniem na Morski Festiwal Nauki
- Wykonanie izolacji pionowej i poziomej wraz z robotami towarzyszącymi w budynku J przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni
- Czarter jednostek rybackich umożliwiających uczestnictwo pracowników MIR-PIB w rejsach oraz pomoc w realizacji połowów badawczych prowadzonych przez MIR-PIB.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA POLIGRAFII 2 NA POTRZEBY OIFP-ECS W BIAŁYMSTOKU 2025/2026r.
- "Rozbudowa remiz OSP o garaże na samochody bojowe" - II postępowanie
- 35.2025 Modernizacja i przebudowa budynku na cele dydaktyczno-naukowe Filii w Wałbrzychu Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu.
- Opracowanie dokumentacji wykonawczej, w skład której wchodzi: projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, kosztorys inwestorski, in. opracowania
- Usługa kampanii w social mediach
- Kampania SEO i Google Ad Words oraz kampania online w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram) w ramach projektu "Odkryj Ukryte Klejnoty II" w ramach programu Interreg Czechy-Polska.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.