eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaPrzetarg nieograniczony poniżej 200.000 euro w dwóch częściach nazaprojektowanie identyfikacji wizualnej oraz przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej promującej festiwal Gdynia Design Days 2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-05

Gdynia: Przetarg nieograniczony poniżej 200.000 euro w dwóch częściach na: zaprojektowanie identyfikacji wizualnej oraz przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej promującej festiwal Gdynia Design Days 2013
Numer ogłoszenia: 89822 - 2013; data zamieszczenia: 05.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gdyńskie Centrum Innowacji Jednostka Budżetowa , Al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia, woj. pomorskie, tel. +48 58 735 11 25, faks +48 58 735 11 26.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppnt.gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony poniżej 200.000 euro w dwóch częściach na: zaprojektowanie identyfikacji wizualnej oraz przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej promującej festiwal Gdynia Design Days 2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest opracowanie identyfikacji wizualnej - Projektu (Część I) oraz opracowanie i realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej festiwalu Gdynia Design Days (Część II), realizowanego w Gdyni w dniach 5-14 lipca 2013. Główne założenia, które należy uwzględnić w ofercie: spójność wszystkich elementów oraz nowatorskie podejście. Kampania informacyjno-promocyjna ma pozycjonować festiwal Gdynia Design Days jako międzynarodowe wydarzenie z bogatą ofertą merytoryczną w zakresie szeroko rozumianego designu. 2)CZĘŚĆ I: IDENTYFIKACJA WIZUALNA (Projekt) Opracowanie innowacyjnej, zgodnej z trendami, identyfikacji wizualnej, odwołującej się do identyfikacji wizualnej festiwalu Gdynia Design Days 2012 oraz opracowanie dodatkowych elementów identyfikacji wizualnej dla wystaw głównych festiwalu i programu otwartego. Nowa identyfikacja wizualna ma być wykorzystywana w kolejnych edycjach festiwalu Gdynia Design Days. Zamawiający zamierza wymieniać jedynie key visual - element będący wizualizacją hasła przewodniego festiwalu. IDENTYFIKACJA WIZUALNA FESTIWALU - Projekt Przez identyfikację wizualną festiwalu rozumie się przygotowanie i realizację spójnej koncepcji graficznej zawierającej: 1)KEY VISUAL - wiodący motyw graficzny, zmienny dla każdej edycji festiwalu, powiązany z hasłem przewodnim danej edycji; 2)TYPOGRAFIĘ - jednolitą czcionkę, przy czym jeśli czcionka nie będzie ogólnodostępna, należy dostarczyć ją Zamawiającemu i umożliwić korzystanie. 3)LOGO - propozycję odświeżonego logo festiwalu Gdynia Design Days, 4)PROJEKTY GRAFICZNE dla wybranych materiałów promocyjnych tj.: a)billboard, baner, b)citylight, c)plakat B1/A1 / 4 projekty, d)plakat (format do SKM),e)baner na stronę główną www.gdyniadesigndays.eu,f)szata graficzna strony www do istniejącego kodu strony, g)naklejka, h)torba, i)t-shirt (damski i męski), j) flaga - uniwersalna Gdynia Design Days, k)reklama internetowa (wersja pionowa i pozioma) oraz 10 modyfikacji, l)baner internetowy (wersja pionowa i pozioma) oraz 10 modyfikacji; projekty reklamy internetowej muszą być przygotowane w taki sposób, by możliwa była zmiana rozmiaru bez utraty jakości oraz czytelności przekazu, m) przypinki / 44 mm, 5 wersji, n)gadżety reklamowe, o)identyfikatory dla zespołu GDD, p)foldery z mapką lokalizującą wszelkie wydarzenia organizowane w ramach festiwalu wraz z programem, q)elektroniczna wersja zaproszenia na festiwal, r)elektroniczna wersja zaproszenia na wystawy / 6 projektów, s)wersja drukowana zaproszenia na panel biznesowy, t) wersja drukowana zaproszenia na bankiet, u)wersja drukowana zaproszenia na otwarcie festiwalu, v) wersja drukowana zaproszenia na wernisaże wystaw / 4 wersje, w)projekt ogłoszenia prasowego wraz z realizacją do 10 modyfikacji, x)wkładkę do lokalnej gazety codziennej, y)wizualizację komputerową (wygaszacz ekranu); z)projekt graficzny dla drogowskazów, banerów zewnętrznych, informatorów 3)CZĘŚĆ II: Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej i produkcja materiałów promocyjnych i informacyjnych. Kampania informacyjno-promocyjna ma być zgodna z celami wydarzenia oraz skierowana do grupy docelowej określonej przez Zamawiającego w rozdziale 7.3 SIWZ. Kampania swoim zasięgiem obejmie Trójmiasto i okolice, jak również inne duże miasta w Polsce. Zamawiający wymaga: a)bieżącej produkcji i redakcji informacji prasowych, tekstów na stronę internetową festiwalu, tekstów informacyjno-promocyjnych, b)odpowiedzi na zapytania Zamawiającego (w tym: modyfikacje projektów graficznych, tworzenie tekstów): o w okresie: od podpisania umowy/maj - do 48 godzin, o w okresie: czerwiec/lipiec - do 24 godzin, c) kompleksowego nadzoru nad realizacją kampanii, d)realizacji kampanii zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego harmonogramem działań i strategią informacyjno-promocyjną, e) ścisłej współpracy z Zamawiającym w celu zapewnienia spójności i akceptacji modyfikowanych materiałów graficznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz i załącznikach..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 uPzp, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00-9, 79.41.60.00-3, 79.93.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność stanowiąca przedmiot zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień wynikających z przepisów prawa - dotyczy obu Części

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1)W ramach Części I: Identyfikacja wizualna festiwalu - Projekt. a)posiadają wiedzę i doświadczenie potwierdzone wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień polegających na zaprojektowaniu i wdrożeniu, co najmniej jednej identyfikacji wizualnej dla festiwalu, który swoim programem obejmował działania wystawiennicze 2)W ramach Części II: Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej i produkcja materiałów promocyjnych i informacyjnych a)posiadają wiedzę i doświadczenie potwierdzone wykonaniem w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień polegających na: organizacji co najmniej dwóch kampanii informacyjno-promocyjnych o zasięgu minimum ogólnokrajowym, przy czym wartość każdej kampanii nie może być niższa niż 100 000 zł netto, w tym jednej kampanii informacyjno-promocyjnej wydarzenia kulturalnego, które swoim programem obejmowało działania wystawiennicze. 3)Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu,. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego z warunków określonych podmiotowo skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu. 4)Wartości podane w ww. dokumentach w walutach innych niż PLN będą przeliczone wg średniego kursu NBP na dzień ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie w żadnej Części.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1)W ramach Części I: Identyfikacja wizualna festiwalu - Projekt. a)dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wskażą do wykonywania niniejszego zamówienia osoby, które posiadają odpowiednie doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, w następującym zakresie: grafik: posiadający co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy w zakresie przygotowania projektów graficznych oraz kompleksowej identyfikacji wizualnej 2)W ramach Części II: Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej i produkcja materiałów promocyjnych i informacyjnych. a)dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wskażą do wykonywania niniejszego zamówienia osoby, które posiadają odpowiednie doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, w następującym zakresie: 1.kierownik zespołu: posiadający minimum 3-letnie doświadczenie w pracy w zakresie przynajmniej w jednej z dziedzin: public relations, reklamy, promocji lub marketingu, który kierował przynajmniej 2 kampaniami informacyjno-promocyjnymi wydarzeń kulturalnych, 2. specjalista ds. promocji: posiadający, co najmniej 2-letnie doświadczenie w zakresie organizacji i koordynacji kampanii informacyjno-promocyjnych, o zakresie porównywalnym do objętego niniejszą specyfikacją, 3. copywriter: posiadający co najmniej 2 letnie doświadczenie w zakresie przygotowywania i redakcji publikacji i treści promocyjnych, 3)UWAGA: ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA MOŻLIWOŚCI ŁĄCZENIA WYMIENIONYCH POWYŻEJ FUNKCJI. Zamawiający wymaga, aby przedmiotowe Zamówienie zostało wykonane przez osoby, które Wykonawca zgłosi w wykazie osób, załączonym do oferty. W wypadku, gdy w trakcie realizacji zamówienia, konieczna będzie zmiana którejś z osób wymienionych w ofercie, może ona zostać zastąpiona wyłącznie przez osobę posiadającą, co najmniej równorzędne doświadczenie, po uprzednim uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. 4)Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu,. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego z warunków określonych podmiotowo skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymagań dot. sytuacji finansowo ekonomicznej w żadnej Części.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 2 pkt 5 albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. 2.aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3.pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia lub inny dowód, że Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia (zgodnie z art. 26 ust. 2 b uPzp), jeżeli Wykonawca polega na potencjale innych podmiotów. 4.Pełnomocnictwo (złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza), w przypadku gdy formularz ofertowy lub załączone do niego dokumenty są podpisane przez osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych od oferty lub ofertę składają podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia 5.Wykonawca zobowiązany jest wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp i brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 uPzp. 6.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu,. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego z warunków określonych podmiotowo skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu 7.Wartości podane w ww. dokumentach w walutach innych niż PLN będą przeliczone wg średniego kursu NBP na dzień ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie: 1)zmiana osób personelu Wykonawcy, wymienionego w ofercie na uzasadniony wniosek Wykonawcy na osoby o równoważnym doświadczeniu, po akceptacji Zamawiającego, 2)odstąpienie na wniosek Zamawiającego od realizacji części umowy i związana z tym zmiana wynagrodzenia, 3)zmiana wynagrodzenia brutto w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, 4)zmiana terminu realizacji umowy w przypadku: a)wystąpienia przyczyn obiektywnych, niepozwalających na zrealizowanie zamówienia w terminie; b)wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 5)zmiana terminu wykonania poszczególnych elementów przedmiotów zamówienia, nie powodująca zmiany ostatecznego terminu realizacji umowy, jeżeli jest to uzasadnione ze względu na okoliczności niewynikające z winy Wykonawcy, 6)siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, 7)zmiana sposobu płatności, w przypadku gdy będzie to uzasadnione stanem finansów Zamawiającego lub zwiększeniem/zmniejszeniem nakładu pracy Wykonawcy w danym etapie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ppnt.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gdyńskie Centrum Innowacji Jednostka Budżetowa Gminy Miasta Gdyni, 81-451 Gdynia, Al. Zwycięstwa 96/98.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Gdyńskie Centrum Innowacji Jednostka Budżetowa Gminy Miasta Gdyni, 81-451 Gdynia, Al. Zwycięstwa 96/98, Recepcja/informacja wejście nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie identyfikacji wizualnej - Projektu (Część I).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie innowacyjnej, zgodnej z trendami, identyfikacji wizualnej, odwołującej się do identyfikacji wizualnej festiwalu Gdynia Design Days 2012 oraz opracowanie dodatkowych elementów identyfikacji wizualnej dla wystaw głównych festiwalu i programu otwartego. Nowa identyfikacja wizualna ma być wykorzystywana w kolejnych edycjach festiwalu Gdynia Design Days. Zamawiający zamierza wymieniać jedynie key visual - element będący wizualizacją hasła przewodniego festiwalu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w siwz i załącznikach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00-9, 79.41.60.00-3, 79.93.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 55
    • 2. zgodność z bieżącymi trendami, atrakcyjność - 35
    • 3. uniwersalność - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie i realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej festiwalu Gdynia Design Days (Część II).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kampania informacyjno-promocyjna ma być zgodna z celami wydarzenia oraz skierowana do grupy docelowej określonej przez Zamawiającego w rozdziale 7.3 SIWZ. Kampania swoim zasięgiem obejmie Trójmiasto i okolice, jak również inne duże miasta w Polsce. Zamawiający wymaga: a)bieżącej produkcji i redakcji informacji prasowych, tekstów na stronę internetową festiwalu, tekstów informacyjno-promocyjnych, b)odpowiedzi na zapytania Zamawiającego (w tym: modyfikacje projektów graficznych, tworzenie tekstów): w okresie: od podpisania umowy/maj - do 48 godzin, w okresie: czerwiec/lipiec - do 24 godzin, c)kompleksowego nadzoru nad realizacją kampanii, d)realizacji kampanii zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego harmonogramem działań i strategią informacyjno-promocyjną, e)ścisłej współpracy z Zamawiającym w celu zapewnienia spójności i akceptacji modyfikowanych materiałów graficznych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w siwz i załącznikach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00-9, 79.41.60.00-3, 79.93.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. innowacyjność i atrakcyjność kampanii informacyjno-promocyjnej - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.