Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-02
Katowice: Wykonanie usług projektowych pn.: Miejski Dom Kultury Koszutka - filia Dąb
Numer ogłoszenia: 175766 - 2009; data zamieszczenia: 02.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Katowice , ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2593303, faks 032 2593303,032 2598930.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług projektowych pn.: Miejski Dom Kultury Koszutka - filia Dąb.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług projektowych pn.: Miejski Dom Kultury Koszutka - filia Dąb obejmujących: 1. Dokumentację projektową składającą się z: koncepcji nowego budynku użyteczności publicznej z przeznaczeniem na Miejski Dom Kultury oraz filię Miejskiej Biblioteki Publicznej, kompleksowej dokumentacji projektowej nowego budynku użyteczności publicznej położonego przy ul. Krzyżowej 1 na terenie działki 17/6 z przeznaczeniem pod funkcje Miejskiego Domu Kultury oraz filii Miejskiej Biblioteki Publicznej obejmującej: projekt budowlany, projekty wykonawcze, przedmiary robót, informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - kosztorysu inwestorskiego Wykonawca, który będzie wykonywał zamówienie winien: opracować dokumentację projektową na podstawie aktualnych przepisów prawa, uzyskać wszystkie niezbędne uzgodnienia i wymagane przepisami prawa decyzje, przede wszystkim decyzję o pozwoleniu na budowę, które pozwolą na przeprowadzenie procedury przetargowej na roboty oraz realizację robót budowlanych na podstawie niniejszej dokumentacji, przekazać całość opracowań projektowych w formie papierowej i elektronicznej (na nośniku CD) w formacie PDF. Szacunkowa wartość netto: 377 307,38 pln.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej a także wykonawcy ci występujący wspólnie, (spółka cywilna, konsorcjum) o ile spełniają warunki określone w ustawie oraz w niniejszej specyfikacji. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawcy mogą się ubiegać o udzielenie zamówienia, jeśli spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, a także spełniają wymagania przedstawione poniżej: a) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności: w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywali usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. usługi związane z zaprojektowaniem budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej co najmniej 1.000 m2 - 1 zadanie, oraz załączą dokument potwierdzający, że usługi te zostały wykonane należycie. wykonawcy winni dysponować lub będą dysponować osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia wymienione poniżej: Projektanci - uprawnienia do projektowania, odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie - Prawo budowlane, w specjalnościach: drogowe, konstrukcyjno - budowlane, architektoniczne, instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust.1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów inżynierów oraz urbanistów (Dz. U z 2001r Nr 5 . poz. 42 ze zm.) UWAGA! W sytuacji, gdy wykonawcy nie będą dysponować potencjałem technicznym osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostaną dopuszczeni do postępowania jeśli przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów. b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków: zasada SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oraz dokumenty jakie należy przedłożyć w ofercie na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed dniem składania ofert . 2. oświadczenie, o treści określonej w art.22 ust.1 oraz art.24 ust.1 i 2 ustawy - że wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji, 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. wykaz wykonanych usług w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji, 5. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Do wykazu należy dołączyć kserokopie wymaganych uprawnień budowlanych i zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 6. pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób, o którym mowa w punkcie powyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Uwaga! Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty w formie jak określono w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (DzU Nr 87 poz.605 ze zm). Oferty wspólne 1. W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika, do wyboru A) lub B) : A) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo, B) do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 2. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy , 3. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków będzie rozpatrywał podane informacje łącznie z zastrzeżeniem, że dokumenty podane poniżej muszą przedstawić dla każdego z partnerów: spółki cywilne - dokumenty wymienione w pkt : a, c, konsorcja - dokumenty wymienione w pkt : a, c,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.katowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Katowice Wydział Inwestycji ul. Warszawska 4, 40-006 Katowice pok. 472 za zaliczeniem pocztowym lub osobiście na pisemny wniosek , po dokonaniu opłaty w kasie urzędu przy ul. Pocztowej 5,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2009 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta Katowice Wydział Inwestycji, ul. Warszawska 4, 40-006 Katowice pok. 364.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej ze wzorem, stanowiącym załącznik do SIWZ. Cena SIWZ 2,82 pln.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup materiałów biurowych w Urzędzie Miasta Katowice w 2025 roku (5 części)
- Dostawa leków Zad. 1 - Sotatercept - proszek i rozpuszczalnik d/sp. r-ru d/wstrzyk.
- Obsługa serwisowa aparatury okulistycznej !
- Dostawa kompresora, tokarki oraz innych urządzeń do Modelarni
- Zakup i dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla potrzeb katowickiego Centrum Onkologii.
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW 2
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla zadań inwestycyjnych planowanych przez Powiat Tatrzański
- Robota budowlana polegającą na posadowieniu i podłączeniu do mediów 35 kontenerów mieszkalnych i 3 sanitarnych na terenie kompleksu wojskowego JW Nr 6021 przy ul. Żwirki i Wigury 9/1 w Warszawie.
- Rozwój markowych produktów turystycznych w gminie Głuchów w oparciu o lokalną kulturę
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa drogi gminnej Lubomierz - Młyny"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Rozbudowa drogi powiatowej nr 1502G na odcinku Dębki - Odargowo - etap III - edycja 2
- "Przebudowa ul. Dębogórskiej od ronda Jana Pawła II do ronda Marszałka Płażyńskiego w Rumi w formule zaprojektuj i wybuduj".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.