eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomRoboty budowlane polegające na remoncie dachu Urzędu Skarbowego w Bytomiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-30

Bytom: Roboty budowlane polegające na remoncie dachu Urzędu Skarbowego w Bytomiu
Numer ogłoszenia: 175944 - 2008; data zamieszczenia: 30.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Bytomiu, ul. Wrocławska 92 92, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2810081 w 375.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl/us/bytom.htm

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na remoncie dachu Urzędu Skarbowego w Bytomiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dachu Urzędu Skarbowego w Bytomiu. Zakres robót obejmuje: ROBOTY BUDOWLANE (segment lewy - południowy) - wymiana rur spustowych - przemurowanie kominów wentylacyjnych - remont pokrycia dachowego - wymiana instalacji odgromowej ROBOTY BUDOWLANE (segment prawy - północny) - wymiana rur spustowych Dokumentacja projektowa: A. Przedmiar robót stanowi załącznik nr 1 do SIWZ B. Kosztorys ślepy stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Kosztorys ślepy stanowi podstawę do sporządzenia przez wykonawcę kosztorysu ofertowego. Uwaga: wykonawca winien zapoznać się z istniejącym budynkiem (dokonać wizji lokalnej).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.13.20 - Kładzenie rynien Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.13.20 - Kładzenie rynien Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, e. złożą dokumenty wymagane przez zamawiającego. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, wówczas wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Jeżeli oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę wykonawców. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy: a. nie spełniają warunków uczestnictwa w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, c. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, d. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ) lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, e. nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 4. Zamawiający w wyznaczonym przez siebie terminie wzywa do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów. 5. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: - jest niezgodna z ustawą, - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 lub błędy w obliczeniu ceny, - wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, b. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty złożonej przez spółkę cywilną lub jawną ww. zaświadczenie winna złożyć spółka i każdy ze wspólników osobno. c. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty złożonej przez spółkę cywilną lub jawną ww. zaświadczenie winna złożyć spółka i każdy ze wspólników osobno. d. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f. oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć: a. polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ważną przez okres wykonywania robót budowlanych objętych zamówieniem. 3. Wykonawca winien w ofercie złożyć również wypełniony i podpisany: - formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ - kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie kosztorysu ślepego stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, składając oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Ww. dokumenty winne być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 6. Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również przedstawione w formie oryginałów, nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego. 7. Wzory formularzy należy ściśle wypełnić według wskazówek określonych w SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza dokonywania jakichkolwiek zmian w treści załączonych formularzy. W przypadku złożenia przez Wykonawcę własnych formularzy ich treść musi być tożsama z treścią formularzy załączonych do niniejszej SIWZ. 8. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres - podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwa, musi ona być potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Gwarancja na wykonane roboty budowlane - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/bytom.htm

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Bytomiu, ul. Wrocławska 92, pok. 51, II piętro; faksem, na podany we wniosku numer faksu; pocztą elektroniczną, na podany we wniosku adres.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Kancelarii Urzędu lub przesłać za pośrednictwem Poczty bądź innego przewoźnika na adres Urzędu Skarbowego w Bytomiu, ul. Wrocławska 92. Otwarcie: 20.08.2008 godz. 11.00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.