To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-06
Warszawa: Świadczenie usług eksperckich z zakresie kontroli zamówień publicznych. Numer postępowania CSIOZ-WZP.6151.11.2013
Numer ogłoszenia: 175994 - 2013; data zamieszczenia: 06.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 45701 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia, ul. St. Dubois 5A, 00-184 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5970927, faks 022 5970937.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług eksperckich z zakresie kontroli zamówień publicznych. Numer postępowania CSIOZ-WZP.6151.11.2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług eksperckich z zakresie kontroli zamówień publicznych polegających na kontroli ex post procedur zawierania umów, pod względem zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych i Dyrektywą 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 31 marca 2004 r. w sprawie koordynacji procedur udzielania zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi (zwaną dalej Dyrektywą klasyczną 2004/18/WE). Kontrole dotyczą umów zawartych w ramach projektów inwestycyjnych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu XII Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia. Przedmiot Umowy jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach XIV Priorytetu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (Pomoc Techniczna). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia wraz z jego zakresem określonym w załączniku nr 9 do SIWZ. Wykonawcy mogą złożyć oferty obejmujące wszystkie części przedmiotu zamówienia lub wybrane części na zasadach określonych w zał. nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia pkt 4. W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający przewiduje zlecenie Wykonawcom przeprowadzenie kontroli zamówień publicznych w siedzibie Zamawiającego ilości 75 kontroli z możliwością ich zwiększenia do maksymalnie 150 kontroli łącznie do 31 maja 2013 roku. Zamówieniem opcjonalnym jest zlecenie Wykonawcom maksymalnie 75 kontroli łącznie we wszystkich częściach w trakcie trwania umów. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom na następujących zasadach - z uwagi na potrzebę zapewnienia sobie co najmniej pięciu ekspertów w przedmiotowym postępowaniu. Wykonawca nie może wykazać eksperta, który będzie realizował przedmiot zamówienia wskazanego jednocześnie w innej ofercie złożonej na inną część postępowania. Oferty Wykonawców, którzy wskażą tych samych ekspertów złożone w różnych częściach zostaną odrzucone jako niezgodne z SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.30.00 - Realizacja usług kontrolnych 71.24.10.00 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy 79.10.00.00 - Usługi prawnicze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot Umowy jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach XIV Priorytetu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (Pomoc Techniczna).
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Świadczenie usług eksperckich z zakresie kontroli zamówień publicznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kancelaria Adwokacka Adwokat Agnieszka Gębiś, ul. Bojki 14/79, 30-611 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20465,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3210,30
Oferta z najniższą ceną: 3210,30 / Oferta z najwyższą ceną: 66420,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Świadczenie usług eksperckich z zakresie kontroli zamówień publicznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kancelaria Adwokacka Adwokat Agnieszka Gębiś, ul. Bojki 14/7, 30-611 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20465,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3062,70
Oferta z najniższą ceną: 3062,70 / Oferta z najwyższą ceną: 66420,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Świadczenie usług eksperckich z zakresie kontroli zamówień publicznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kancelaria Adwokacka Adwokat Agnieszka Gębiś, ul. Bojki 14/79, 30-611 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20465,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4280,40
Oferta z najniższą ceną: 4280,40 / Oferta z najwyższą ceną: 110700,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Świadczenie usług eksperckich z zakresie kontroli zamówień publicznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum: Agata Hryc-Ląd - lider konsorcjum; Agata Smerd - członek konsorcjum, ul. Kocjana 1b m. 13-lider konsorcjum, 01-473 Warszawa-lider konsorcjum, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20465,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4500,00
Oferta z najniższą ceną: 4500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 110700,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Świadczenie usług eksperckich z zakresie kontroli zamówień publicznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kancelaria Adwokacka Adwokat Agnieszka Gębiś, ul. Bojki 14/79, 30-611 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20465,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3210,30
Oferta z najniższą ceną: 3210,30 / Oferta z najwyższą ceną: 110700,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Prace remontowe i wykończeniowe w budynku Ministerstwa Finansów
- Zakup 2 szt. routerów brzegowych.
- Dostawa tkaniny mundurowej całorocznej w kolorze khaki
- Wykonanie robót budowlanych wielobranżowych prowadzących do prawidłowego funkcjonowania oddymiania korytarzy na poziomie +1 i +2 budynku starego BUW przy ul. Krakowskie Przedmieście 26/28
- Świadczenie usług przeniesienia, przebudowy, rozwoju, utrzymania wraz z asystą techniczną oraz przeprowadzenie audytu UX/UI portalu internetowego ppp.gov.pl
- Wykonanie robót budowalnych dla zadania z budżetu obywatelskiego z podziałem na 3 części: Część 1: Asfaltowe .. Część 2: Zadanie 1 - Po prostu .. Zadanie 2 - Remont drogi .. Część 3: Remont drogi ..
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług prawnych na rzecz Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, część 1 ÷ 3
- Wykonanie projektu kanalizacji deszczowej na placu RDW Jasło wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego - II postępowanie.
- Świadczenie kompleksowej obsługi prawnej dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie
- "Bieżąca obsługa prawna dla RZGW Rzeszów"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. Modernizacja budynku i otoczenia DS nr 2 wraz z dostosowaniem obiektu do użytkowania przez osoby z niepełnosprawnością.
- Świadczenie kompleksowej obsługi prawnej i doradztwa przez radcę prawnego lub adwokata oraz obsługi procesów i postępowań egzekuc. na rzecz Starostwa Powiatowego w Łobzie i jego jednostek organizac.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.