eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzetarg nieograniczony na dostawy-benzyny bezołowiowej Pb-95 w okresie od października 2008 r. do września 2009 r. -oleju opałowego lekkiego w okresie od września 2008 r. do sierpnia 2009 r.



Ogłoszenie z dnia 2008-07-30

Warszawa: Przetarg nieograniczony na dostawy: -benzyny bezołowiowej Pb-95 w okresie od października 2008 r. do września 2009 r. -oleju opałowego lekkiego w okresie od września 2008 r. do sierpnia 2009 r.
Numer ogłoszenia: 176076 - 2008; data zamieszczenia: 30.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Państowej Komunikacji Samochodowej w Warszawie, Al. Jerozolimskie 144, 02-305 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8236200, fax 022 8236231.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pks.warszawa.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: http://pks.warszawa.pl/przetarg_2008-07-30.php

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: przedsiębiorstwo państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawy: -benzyny bezołowiowej Pb-95 w okresie od października 2008 r. do września 2009 r. -oleju opałowego lekkiego w okresie od września 2008 r. do sierpnia 2009 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie podzielono na dwie następujące części (dwa zadania): 1) Przedmiotem pierwszej części zamówienia są sukcesywne dostawy benzyny bezołowiowej Pb-95, odpowiadającej normie PN-EN 228 (zwaną dalej paliwem). Przewidywane, szacunkowe zapotrzebowanie na paliwo w okresie objętym zamówieniem wynosi 300 000 litrów, średnio w miesiącu 24.400 litrów, a jednorazowa dostawa będzie wynosić do 9.000 litrów. W skład rzeczowego zamówienia wchodzi sukcesywne zaopatrywanie Zamawiającego w benzynę bezołowiową, autocysterną Wykonawcy. Miejsce dostaw: Nowy Dwór Maz. ul. Gen J.P. Morawicza 3 (zakładowa stacja paliw). Zamawiający zastrzega, iż w trakcie realizacji umowy ilość dostarczanego paliwa może ulec zmianie i nie będzie to stanowić podstawy do zmiany warunków umowy. Zmiana wielkości zależna będzie od rzeczywistego zapotrzebowania związanego ze zużyciem i sprzedażą detaliczną. Paliwo musi posiadać aktualny atest (świadectwo jakości) przy każdej dostawie. Dostawy benzyny przejściowej i zimowej dostarczane będą po złożeniu zamówienia przez Zamawiającego, w okresach przewidzianych w PN - EN 228. Zamawiający zastrzega, iż w trakcie współpracy z wyłonionym Wykonawcą, każdorazowo przy dostawach, pobierana będzie, w obecności przedstawiciela Wykonawcy - kierowcy, próby paliwa, która przechowywana będzie w oplombowanym i podpisanym przez strony pojemniku, na wypadek wystąpienia i wyjaśnienia ewentualnie powstałych wątpliwości, co do jakości dostarczonego produktu. W przypadku powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości co do jakości paliwa, o zaistniałej sytuacji niezwłocznie powiadomiony zostanie dostawca, w obecności, którego zostanie pobrana następna próbka, ze zbiornika Zamawiającego. Obydwie próbki paliwa zostaną przekazane do zbadania i stwierdzenia zgodności ich jakości z obowiązującą normą. Oceny jakości dokona specjalistyczne laboratorium mające w tym zakresie uprawnienia, wskazane przez Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia niezgodności jakości przedmiotu dostawy z atestem (świadectwem jakości), kosztami badania obciążony zostanie Wykonawca, ponosząc jednocześnie inne przewidziane umową kary łącznie z obniżeniem ceny tej konkretnej dostawy. Warunki gwarancji dostawy jakości produktu i konsekwencje związane z dostarczeniem paliwa nie spełniającego określonych norm, zgodnych z załączonym atestem, określa par. 3 wzoru umowy, jaka zostanie podpisana z wybranym Wykonawcą. 2) Przedmiotem drugiej części zamówienia są sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego, odpowiadającego normie PN-C96024 (zwanego dalej olejem), o maksymalnej zawartości siarki do 0,3 %(m/m) i maksymalnej zawartości wody do 180 mg/kg. Przewidywane zapotrzebowanie oleju w okresie objętym zamówieniem wynosi 40.000 litrów, całość w okresie grzewczym, a jednorazowa dostawa będzie wynosić do 4.000 litrów. W skład rzeczowego zamówienia wchodzi sukcesywne zaopatrywanie Zamawiającego w olej opałowy lekki, autocysterną Wykonawcy wyposażoną w pompę. Miejsce dostaw: Nowy Dwór Maz. ul. Gen J.P. Morawicza 3 (zakładowa stacja paliw). Zamawiający zastrzega, iż w trakcie realizacji umowy ilość dostarczanego oleju może ulec zmianie i nie będzie to stanowić podstawy do zmiany warunków umowy. Olej musi posiadać aktualny atest /świadectwo jakości/ przy każdej dostawie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.11.12.00 - Benzyna bezołowiowa Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa Oryginalny kod CPV: 23.12.21.00 - Olej opałowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.51.00 - Olej opałowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, w wysokości uzależnionej od zakresu uczestniczenia w postępowaniu, w następującym rozbiciu na poszczególne części (zadania): - zadanie pierwsze - 20.000,00 zł, (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). - zadanie drugie - 1000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych). 2. Wadium może być wniesione w : a) pieniądzu : - na konto Zamawiającego: FORTIS BANK POLSKA S.A. I Oddział w Warszawie nr 05 1600 1068 0003 0102 0490 6001. - za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego, b) poręczeniach oraz gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości )tekst jednolity Dz.U. 2007, Nr 42. poz. 275). 3. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż określone w pkt a) oryginały dokumentów powinny być wystawione na Zamawiającego i złożone w kasie głównej PPKS w Warszawie w dniu roboczym (pon. - pt.) w godzinach 700 - 1400.. 4. W przypadku wpłaty wadium przelewem bankowym na konto Zamawiającego na kopii dowodu wpłaty należy zamieścić adnotację: dotyczy przetargu, nr sprawy PP/07/2008/02 . 5. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu wpłaty lub innej formy wadium. Oferta niezabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczona bez rozpatrywania. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona, 8. W przypadku przedłużenia okresu związania ofertą zgoda Wykonawcy na jego przedłużenie jest dopuszczalna tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Odmowa wyrażenia zgody nie powoduje utraty wadium. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, spełniający warunki określone w niniejszej SIWZ oraz : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Oferta musi być zgodna ze wszystkimi wymogami SIWZ oraz ustawy. 3. Dostawca musi posiadać koncesje na podjęcie działalności w zakresie objętym zamówieniem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków określonych ustawą (art. 22 ust. 1 ustawy) oraz określonych przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące dokumenty: 1) Wypełniony formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Dowód wniesienia wadium - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) oryginał lub kserokopia koncesji, zezwolenia lub licencji na działalność gospodarczą w zakresie objętym zamówieniem, f) oświadczenie zawierające informacje określone w art. 22 ust.1 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ. g) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu - załącznik nr 3 do SIWZ. 4) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie (referencje lub oświadczenia podmiotów, na rzecz których Wykonawca świadczył dostawy określone w przedkładanym wykazie dostaw), 5) W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wprowadzenia do sprawozdania finansowego, bilansu, rachunku zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z rachunkiem przepływów pieniężnych i opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lata obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, b) informacji banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3), ppkt a) c) i d) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6) oraz pkt 3), ppkt b), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty wymagane, gdy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę. W przypadku kiedy kilka podmiotów składa ofertę wspólnie, do oferty należy załączyć następujące dokumenty, wystawione indywidualnie na każdy z podmiotów, oraz dokumenty, które muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wszystkich podmiotów: 1) Wypełniony formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr. 1 do SIWZ 2) Dowód wniesienia wadium - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3) Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, która powinna, między innymi, zawierać : - określenie celu gospodarczego, - określenie czasu trwania konsorcjum, obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, - solidarną odpowiedzialność każdego członka wobec Zamawiającego obejmującą okres realizacji zamówienia, - wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia, - zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie. 4) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) oryginał lub kserokopia koncesji, zezwolenia lub licencji na działalność gospodarczą w zakresie objętym zamówieniem, f) oświadczenie zawierające informacje określone w art. 22 ust.1 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ. g) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu - załącznik nr 3 do SIWZ. 5) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie, 6) W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wprowadzenia do sprawozdania finansowego, bilansu, rachunku zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z rachunkiem przepływów pieniężnych i opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, b) informacji banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4), ppkt a), c) i d) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 8) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7) oraz pkt 3), ppkt b), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Brak jakiegokolwiek z określonych w rozdziale dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczenie za zgodność z oryginałem odpisu lub kopii) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, po zastosowaniu procedury określonej w art.26 ust. 3 i 4 ustawy. Dokumenty mogą być dostarczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający w celach porównawczych może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. Dokumenty napisane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzone i podpisane przez tłumacza przysięgłego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 95
  • 2. Termin płatności liczony od dnia dostawy - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pks.warszawa.pl/przetarg_2008-07-30.php

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://pks.warszawa.pl/przetarg_2008-07-30.php.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Państwowej Komunikacji Samochodowej w Warszawie 02-305 Warszawa, ul. Al. Jerozolimskie 144..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Benzyna bezołowiowa Pb-95.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa benzyny bezołowiowej Pb-95 w okresie od października 2008 r. do września 2009 r..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.11.12.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności liczony od dnia dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Olej opałowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy oleju opałowego lekkiego w okresie od września 2008 r. do sierpnia 2009 r..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności liczony od dnia dostawy - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.