Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-25
Powidz: OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Numer ogłoszenia: 176101 - 2007; data zamieszczenia: 25.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 3293, ul. Witkowska 8, 62-430 Powidz, woj. wielkopolskie, tel. 063 277 44 71, fax 063 277 41 00.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.33blot.prv.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: odbiór, transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne powstających na terenie Jednostki Wojskowej 3293 w Powidzu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.07 - 90.00.00.07 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia, że: - Wykonawca może ubiegać się o zamówienie zgodnie z art. 22 ust. 1 P.z.p. - Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 P.z.p., - Wykonawca spełnia warunki postawione w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający pod rygorem wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 lub ust.2 P.z.p., albo odrzucenia oferty na podstawie art. 89 P.z.p., wymaga złożenia właściwie sporządzonej oferty oraz: w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 2. Zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w opłacaniu podatków oraz opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 3. Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS o opłaceniu składek na ubezpieczenie społeczne opłat lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ust.1.2 ustawy - wg załącznika nr 3 do SIWZ; 5. wykazu wykonanych oraz wykonywanych usług w zakresie odbioru i utylizacji odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpiecznych w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, tj. od października 2004 roku do października 2007 roku, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz nazw i adresów odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie referencje). Referencje powinny być podpisane przez osobę upoważnioną oraz opatrzone pieczęcią. 6. wykazu sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia 7. zezwolenia wydanego przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami - zgodnie z art. 25 ust. 2 ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 roku z późn. zm. 8. decyzję Inspekcji Weterynaryjnej dopuszczającej środek transportu do przewożenia materiałów kategorii 3 (odpady pokonsumpcyjne). Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.33blot.prv.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: - p. Marlena Migoń tel. 063 277-44-71, faks 063 277-41-00; - p. Paweł Skudzawski, tel. 063 277-41-38.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać (lub przesłać) w kancelarii tajnej Zamawiającego - Jednostka Wojskowa 3293 Powidz, ul. Witkowska nr 8, 62-430 Powidz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI POWIDZ
- Wynajem i serwis kabin sanitarnych z umywalkami oraz umywalek wolnostojących przez 33. Bazę Lotnictwa Transportowego w roku 2025.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie gminy Powidz
- Usługa polegająca na działaniach ograniczających występowanie ptaków i innych zwierząt wraz z realizacją odstrzału redukcyjnego na terenie lotniska w Powidzu.
więcej: przetargi POWIDZ »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.