eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PowidzSerwisowanie bram i szlabanów



Ogłoszenie z dnia 2025-03-28

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Serwisowanie bram i szlabanów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 33 BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO W POWIDZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 310188854

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powidz-Osiedle 6

1.5.2.) Miejscowość: Powidz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-430

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 261544332

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 33bltr.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://33bltr.wp.mil.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Serwisowanie bram i szlabanów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-359a356d-86c3-4898-92d8-4ea90535a0d0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00167328

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00027683/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Usługi serwisowania bram i szlabanów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/33bltr

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/33bltr

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z częścią XI SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 5/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zadanie nr 1: "Serwisowanie bram przemysłowych w budynkach na administrowanym terenie" Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy zał. nr 6A do SWZ, formularz cenowy zał. nr 3A do SWZ, opis przedmiotu zamówienia (opis czynności) - zał nr 2 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-05-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z częścią XIX pkt II SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2: " Serwisowanie bram MEGADOOR w hangarach lekkich " Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy zał. nr 6B do SWZ, formularz cenowy zał. nr 3B do SWZ, opis przedmiotu zamówienia (opis czynności) - zał nr 2 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-05-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z częścią XIX pkt II SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3: " Serwisowanie bram przemysłowych w budynku nr 6/925 ŻW " Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy zał. nr 6C do SWZ, formularz cenowy zał. nr 3C do SWZ, opis przedmiotu zamówienia (opis czynności) - zał nr 2 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-05-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z częścią XIX pkt II SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4: " Serwisowanie bram przemysłowych w kompleksie 4204" Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy zał. nr 6D do SWZ, formularz cenowy zał. nr 3D do SWZ, opis przedmiotu zamówienia (opis czynności) - zał nr 2 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-05-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z częścią XIX pkt II SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5: " Serwisowanie bram przemysłowych w kompleksie 8711" Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy zał. nr 6E do SWZ, formularz cenowy zał. nr 3E do SWZ, opis przedmiotu zamówienia (opis czynności) - zał nr 2 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-05-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z częścią XIX pkt II SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6: " Serwisowanie szlabanów na administrowanym terenie " Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy zał. nr 6F do SWZ, formularz cenowy zał. nr 3F do SWZ, opis przedmiot zamówienia (opis czynności) - zał. nr 2 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-05-01 do 2025-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z częścią XIX pkt II SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 7: " Serwisowanie szlabanów i bariery hydraulicznej w kompleksie 4204" Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy zał. nr 6G do SWZ, formularz cenowy zał. nr 3G do SWZ, opis przedmiotu zamówienia (opis czynności) – zał. nr 2 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-05-01 do 2025-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z częścią XIX pkt II SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność technicznej lub zawodowa
a) zdolność techniczna
 posiadanie kwalifikacji zgodnie z art. 54 ust. 1 i 6 ustawy z dnia
10 kwietnia 1997 r Prawo Energetyczne (Dz.U.2024.266 t.j.), którego aktem wykonawczym jest rozporządzenie ministra gospodarki, pracy i polityki społecznej z dnia 1 lipca 2022 r w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U.2022.1392).
Każdy z pracowników: „Eksploatacja” - do których zalicza się stanowiska osób wykonujących prace dotyczące obsługi, konserwacji, remontu, naprawy, montażu lub demontażu i czynności kontrolno-pomiarowych w Grupie 1:
Grupa 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, magazynujące, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną:
1) urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu znamionowym nie wyższym niż 1 kV;
2) elektryczne urządzenia w wykonaniu przeciwwybuchowym
3) aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w pkt. 1-12.
Co najmniej jedna osoba „Dozoru” -– do których zalicza się stanowiska osób kierujących czynnościami osób wykonujących prace określone w § 4 pkt. 1
ppkt. 1 Rozporządzenie Ministra Klimatu I Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r.
w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i siec” lub stanowiska osób sprawujących nadzór nad eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci.
b) zdolność zawodowa (dla zadań 1 i 5)
W tym zakresie Zamawiający wymaga aby:
Wykonawca wykazał, że należycie wykonał lub wykonywał w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej:

- dla zadania nr 1 dwie usługi w zakresie Serwisowania bram i szlabanów na kwotę minimum 80 000,00 zł brutto każda
- dla zadania nr 5 dwie usługi zakresie Serwisowania bram i szlabanów na kwotę minimum 200 000,00 zł brutto każda
Jedna usługa musi być zrealizowana w ramach jednego kontraktu/umowy w zakresie serwisowania instalacji bram i szlabanów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku określonego w części VII ust. 1 pkt 1.4 lit. b) specyfikacji, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane – załącznik nr 9 do SWZ wraz z załączeniem dowodów określających, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, (numery uprawnień) informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – według załącznika nr 4 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dokumentów potwierdzających autoryzacje producenta danego urządzenia.
1) W zadaniu nr 3 - Serwisowanie bram przemysłowych w budynku nr 6/925 ŻW wymagana jest autoryzacja firmy KRISPOL
2) W zadaniu nr 4 - Serwisowanie bram przemysłowych w kompleksie 4204 wymagana jest autoryzacja firmy WINTERWARM
3) W zadaniu nr 5 - Serwisowanie bram przemysłowych w kompleksie 8711 wymagana jest autoryzacja firm NOVOFERM oraz SOMATI
4) W zadaniu nr 6 - Serwisowanie szlabanów na administrowanym terenie wymagana jest autoryzacja firmy CAME

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) W zadaniu nr 3 - Serwisowanie bram przemysłowych w budynku nr 6/925 ŻW wymagana jest autoryzacja firmy KRISPOL
2) W zadaniu nr 4 - Serwisowanie bram przemysłowych w kompleksie 4204 wymagana jest autoryzacja firmy WINTERWARM
3) W zadaniu nr 5 - Serwisowanie bram przemysłowych w kompleksie 8711 wymagana jest autoryzacja firm NOVOFERM oraz SOMATI
4) W zadaniu nr 6 - Serwisowanie szlabanów na administrowanym terenie wymagana jest autoryzacja firmy CAME

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SWZ,

2. wypełniony i podpisany formularz cenowy - wg załącznika nr 3A do 3G do SWZ
3. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
4. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę w przypadku, gdy fakt ten nie wynika z dokumentów rejestrowych firmy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z częścią XVI ust. 4 SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umów, określone zostały w załącznikach nr 6A - 6G do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach i na warunkach określonych w § 11 lub § 12 projektu umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/33bltr

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-08 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-07

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać usługę Zadanie nr 1- 5 w terminie:
I przegląd – od 01.05.2025 r. do 30.06.2025 r.
II przegląd – od 01.10.2025 r. do 30.11.2025 r.
2. Pomiary elektryczne, o których mowa w § 1 ust.4 umowy należy wykonać w terminie i w ramach I przeglądu.
3. Naprawy awaryjne, o których mowa w § 7 umowy wykonawca będzie realizował do dnia 31.12.2025 r. (Wskazanie terminu obowiązywania umowy datą kalendarzową tj. do dnia 31.12.2025 r. wynika z faktu możliwego przyjazdu awaryjnego zawartego w opisie przedmiotu zamówienia oraz z zapisów w dokumentacji technicznej urządzeń)
4. Wykonawca zobowiązany jest wykonać usługę Zadanie nr 6 i 7 w terminie:
I przegląd – od 01.05.2025 r. do 30.06.2025 r.
II przegląd – od 01.10.2025 r. do 30.11.2025 r.
5. Pomiary elektryczne, o których mowa w § 1 ust.4 umowy należy wykonać w terminie i w ramach I przeglądu.
6. Wskazanie terminów obowiązywania umów (do dnia 30.11.2025 r.) wynika z dokumentacji technicznej urządzeń

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.