eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BielinyKursy podnoszące lub uzupełniające kwalifikacje zawodowe osób korzystających z pomocy Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielinach w ramach projektu pn. Zaraz wracam - program aktywnej integracji społecznej oraz zawodowej mieszkańców gminy Bieliny

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-05

Bieliny: Kursy podnoszące lub uzupełniające kwalifikacje zawodowe osób korzystających z pomocy Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielinach w ramach projektu pn. Zaraz wracam - program aktywnej integracji społecznej oraz zawodowej mieszkańców gminy Bieliny
Numer ogłoszenia: 176275 - 2010; data zamieszczenia: 05.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Partyzantów 17, 26-004 Bieliny, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 302 50 12, faks 0-41 302 61 07.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kursy podnoszące lub uzupełniające kwalifikacje zawodowe osób korzystających z pomocy Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielinach w ramach projektu pn. Zaraz wracam - program aktywnej integracji społecznej oraz zawodowej mieszkańców gminy Bieliny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kod CPV - 80530000-8 Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów podnoszących lub uzupełniających kwalifikacje zawodowe 20 osób korzystających z pomocy Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielinach w ramach projektu pn. Zaraz wracam - program aktywnej integracji społecznej oraz zawodowej mieszkańców gminy Bieliny współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Realizacja zamówienia obejmuje 7 różnych tematycznie kursów: 1. Sprzedawca z obsługą komputera i kasy fiskalnej dla grupy 6 osób - w wymiarze 120 godz. (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom). Termin rozpoczęcia kursu: sierpień 2010 r. Dokładny termin rozpoczęcia kursu Zamawiający ustali z Wykonawcą zamówienia. Zakres: prawne aspekty sprzedaży - unormowanie umowy sprzedaży, pojęcie rękojmi - uprawnienia konsumenta z tytułu rękojmi, zasady postępowania w przypadku złożenia przez konsumenta reklamacji, obowiązki sprzedawcy w świetle obowiązujących przepisów prawa, dokumentowanie sprzedaży - zasady wystawiania, otrzymywania i przechowywania dokumentów księgowych, techniki sprzedaży, profesjonalna obsługa klienta, podstawy obsługi komputera - obsługa programu sprzedażowego, fakturowanie komputerowe, obsługa kasy fiskalnej. W zakresie obsługi kasy fiskalnej - wymagane jest jednoosobowe stanowisko z kasą fiskalną dla każdego uczestnika. W zakresie obsługi komputera - wymagane jest jednoosobowe stanowisko z komputerem dla każdego uczestnika z dostępem do Internetu, zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216) /rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej oraz Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 12 października 1993 roku w sprawie zasad i warunków podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego dorosłych (Dz. U. Nr 103, poz. 472 ze zm.) 2. Kurs fryzjerski dla grupy 2 osób - w wymiarze 170 godz. (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom). Termin rozpoczęcia kursu: sierpień 2010 r. Dokładny termin rozpoczęcia kursu Zamawiający ustali z Wykonawcą zamówienia. Zakres: pielęgnacja włosów, strzyżenie i czesanie na szczotkę, trwała ondulacja, farbowanie włosów i balejage, koki i fryzury ślubne, zajęcia praktyczne. (zapewnienie materiałów, produktów i narzędzi potrzebnych do przeprowadzenia zajęć praktycznych, zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216) /rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej oraz Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 12 października 1993 roku w sprawie zasad i warunków podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego dorosłych (Dz. U. Nr 103, poz. 472 z późn. zm.)). 3. Kucharz małej gastronomii dla grupy 5 osób - w wymiarze 102 godz. (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom). Termin rozpoczęcia kursu: sierpień 2010 r. Dokładny termin rozpoczęcia kursu Zamawiający ustali z Wykonawcą zamówienia. Zakres: wartość energetyczna produktów, zasady zdrowego żywienia, towaroznawstwo, minimum sanitarne, technika sporządzania zup i sosów, charakterystyka deserów i ich wykorzystanie w produkcji gastronomicznej, potrawy z mleka, sera i jaj, potrawy mączne, potrawy z kasz, ziemniaków, potrawy z drobiu i ryb, surówki i sałatki, garmażerka, zupy, podstawowe przepisy i normy obowiązujące w gospodarce żywnościowej, zajęcia praktyczne. (przeprowadzenie na swój koszt w ramach ceny oferty badań lekarskich dla celów sanitarno-epidemiologicznych skierowanym na szkolenie, zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216) /rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej oraz Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 12 października 1993 roku w sprawie zasad i warunków podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego dorosłych (Dz. U. Nr 103, poz. 472 z późn. zm.)). 4. Kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MIG dla 1 osoby - w wymiarze 151 godz. (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom). Termin rozpoczęcia kursu: sierpień 2010 r. Dokładny termin rozpoczęcia kursu Zamawiający ustali z Wykonawcą zamówienia. Teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestnika kursu do egzaminu końcowego. (przeprowadzenie na swój koszt w ramach ceny oferty badań lekarskich (jeśli są niezbędne) osobie skierowanej na szkolenie; Świadectwo Egzaminu Spawacza; Książka Spawacza wraz z odpowiednim wpisem dot. uzyskanych uprawnień). 5. Operator żurawia wieżowego dla 1 osoby (poziom podstawowy) - w wymiarze 110 godz. (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom). Termin rozpoczęcia kursu: sierpień 2010 r. Dokładny termin rozpoczęcia kursu Zamawiający ustali z Wykonawcą zamówienia. Zakres: zajęcia teoretyczne oraz praktyczne prowadzone na podstawie programu szkolenia zatwierdzonego przez Urząd Dozoru Technicznego. (przeprowadzenie na swój koszt w ramach ceny oferty egzaminu, badań lekarskich, w tym psychotechnicznych (jeżeli są niezbędne) skierowanym na szkolenie, zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216) /rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej oraz Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 12 października 1993 roku w sprawie zasad i warunków podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego dorosłych (Dz. U. Nr 103, poz. 472 z późn. zm.) 6. Operator koparko-ładowarki dla grupy 4 osób. Kurs powinien zostać zorganizowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Z 2001 r., Nr 118 poz. 1263). Termin rozpoczęcia kursu: sierpień 2010 r. Dokładny termin rozpoczęcia kursu Zamawiający ustali z Wykonawcą zamówienia. 7. Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym dla 1 osoby - w wymiarze 67 godz. (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom). Termin rozpoczęcia kursu: sierpień 2010 r. Dokładny termin rozpoczęcia kursu Zamawiający ustali z Wykonawcą zamówienia. Zakres: typy wózków jezdniowych, budowa wózka, dozór techniczny, ładunkoznawstwo, BHP, czynności kierowcy w czasie pracy wózkami, przed podjęciem pracy oraz po jej zakończeniu, praktyczna nauka jazdy i manewrowania osprzętem wózków, wymiana butli gazowych. (przeprowadzenie na swój koszt w ramach ceny oferty egzaminu, badań lekarskich, w tym psychotechnicznych (jeżeli są niezbędne) skierowanym na szkolenie, zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216) /rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej oraz Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 12 października 1993 roku w sprawie zasad i warunków podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego dorosłych (Dz. U. Nr 103, poz. 472 z późn. zm.))..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia. O dopuszczeniu do udziału w postępowaniu lub wykluczeniu z niego a także dokonaniu oceny spełniania wszystkich warunków decydować będzie Komisja przetargowa na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty, a wymienionych w 2 punkcie III części SIWZ. Oświadczenia sporządzone przez składających ofertę podpisane muszą być przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy w dacie złożenia lub przesłania oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia. O dopuszczeniu do udziału w postępowaniu lub wykluczeniu z niego a także dokonaniu oceny spełniania wszystkich warunków decydować będzie Komisja przetargowa na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty, a wymienionych w 2 punkcie III części SIWZ. Oświadczenia sporządzone przez składających ofertę podpisane muszą być przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy w dacie złożenia lub przesłania oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia. O dopuszczeniu do udziału w postępowaniu lub wykluczeniu z niego a także dokonaniu oceny spełniania wszystkich warunków decydować będzie Komisja przetargowa na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty, a wymienionych w 2 punkcie III części SIWZ. Oświadczenia sporządzone przez składających ofertę podpisane muszą być przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy w dacie złożenia lub przesłania oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia. O dopuszczeniu do udziału w postępowaniu lub wykluczeniu z niego a także dokonaniu oceny spełniania wszystkich warunków decydować będzie Komisja przetargowa na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty, a wymienionych w 2 punkcie III części SIWZ. Oświadczenia sporządzone przez składających ofertę podpisane muszą być przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy w dacie złożenia lub przesłania oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia. O dopuszczeniu do udziału w postępowaniu lub wykluczeniu z niego a także dokonaniu oceny spełniania wszystkich warunków decydować będzie Komisja przetargowa na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty, a wymienionych w 2 punkcie III części SIWZ. Oświadczenia sporządzone przez składających ofertę podpisane muszą być przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy w dacie złożenia lub przesłania oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2, art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ, (w przypadku składania oferty wspólnie wymóg dotyczy wszystkich wspólników); 2. Opis warunków szkolenia (baza techniczno-dydaktyczna: miejsce szkolenia, liczba i jakość pomieszczeń, wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne) i wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia materiałów, narzędzi i urządzeń - na formularzu w załączniku Nr 5 do SIWZ; 3. Program oraz harmonogram każdego kursu; 4. Uprawnienia/pełnomocnictwa osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 5. Umowa regulująca współpracę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - w przypadkach, o których mowa w Pkt. 3 Cz. III SIWZ 6. Parafowany projekt umowy jako akceptacji jej treści i warunków - wg załącznika Nr 6 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień umowy może być dokonana przez obie strony w formie pisemnej w drodze aneksu w następujących przypadkach: a). zmiany harmonogramu umowy w uzasadnionych przypadkach; b). zmiany liczby uczestników kursów, za które Zamawiający i uczestnicy kursów nie ponoszą odpowiedzialności. c). zmiany w wykazie osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia; d). zmiany miejsca odbywania szkolenia, pozostającego w obrębie tej samej miejscowości.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieliny.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Partyzantów 17, 26 - 004 Bieliny tel. (041) 302-50-94 fax. (041) 302-61-07 - w godz. 8-14..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bieliny ul. Partyzantów 17, 26 - 004 Bieliny, pokój nr 14 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Zaraz wracam - program aktywnej integracji społecznej oraz zawodowej mieszkańców gminy Bieliny współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.