Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-06
Tychy: Przebudowa chodników przy Al. Niepodległości odcinek od ul. G. Roweckiego do Urzędu Miasta strona północna oraz pielęgnacja zieleni - etap II w ramach zadania Przebudowa chodników wraz z budową parkingów przy Al. Niepodległości - odcinek od ul. G. Roweckiego do ul. Wyszyńskiego w Tychach
Numer ogłoszenia: 176320 - 2013; data zamieszczenia: 06.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Ulic i Mostów , ul. Budowlanych 59, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 227-70-06, 3271491, faks 032 2277008.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuim.tychy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa chodników przy Al. Niepodległości odcinek od ul. G. Roweckiego do Urzędu Miasta strona północna oraz pielęgnacja zieleni - etap II w ramach zadania Przebudowa chodników wraz z budową parkingów przy Al. Niepodległości - odcinek od ul. G. Roweckiego do ul. Wyszyńskiego w Tychach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu, montaż, utrzymanie i demontaż tymczasowej organizacji ruchu, - roboty przygotowawcze (roboty pomiarowe, rozbiórki elementów dróg, zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia terenu, ułożenie rur ochronnych pełnych pod przyszłościowe zagospodarowanie terenu), - zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia terenu, - roboty ziemne (wykopy), - odwodnienie (przykanaliki, studzienki), - przebudowa zatoki autobusowej, - przebudowa chodnika z kostki brukowej betonowej wraz z warstwami konstrukcyjnymi, - przebudowa ścieżki rowerowej z BA koloru czerwonego wraz z warstwami konstrukcyjnymi, - przebudowa opaski z płytek betonowych wraz z warstwami konstrukcyjnymi, - elementy ulic (krawężniki polimerobetonowe, kamienne, betonowe, obrzeża betonowe i kamienne), - roboty ziemne pod rabaty ozdobne i trawniki, - ułożenie płyt granitowych na rabatach ozdobnych, - mała architektura (ławki, kosze na śmieci, oświetlenie ciągu pieszo-rowerowego wraz z opracowaniem projektu oświetlenia), - oznakowanie poziome docelowe strefy przystanku autobusowego i przestawienie oznakowania pionowego, - inne roboty (wysokościowa regulacja urządzeń obcych, przestawienie wiaty przystankowej w raz z opracowaniem projektu podświetlenia wiaty, przestawienie kiosku, roboty odtworzeniowe, urządzenie tymczasowego peronu autobusowego), - inwentaryzacja powykonawcza, - utrzymanie zieleni (zakładanie trawników, nasadzenia drzew, krzewów i bylin, pielęgnacja trawników oraz drzew, krzewów i bylin).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.31.43.10 - Układanie kabli 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 71.32.31.00 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 20.000,00 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli zostanie wykazane posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów. Zezwolenie winno zawierać co najmniej odpady sklasyfikowane pod pozycją: 17 01 01 Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów 17 01 81 Odpady z remontów i przebudowy dróg 20 02 01 Odpady ulegające biodegradacji w katalogu odpadów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 112, poz. 1206). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli zostanie wykazane: - wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie placu w technologii kostki brukowej, obejmującej swym zakresem elementy małej architektury oraz wykonanie zielni drogowej, o wartości zadania nie mniejszej niż 600.000 zł netto - wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na pielęgnacji zieleni w pasach drogowych [m.in. sadzenie krzewów, wykonywanie obsad kwiatowych, koszenie, grabienie, pielęgnacja trawników, odchwaszczanie rabat, podlewanie] w okresie co najmniej 3 miesięcy o wartości usługi nie mniejszej niż 150.000 zł netto W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. W przypadku złożenia przez wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN, zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP z dnia wszczęcia postępowania.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli zostanie wykazane, dysponowanie niezbędnym do wykonania zamówienia potencjałem technicznym jn.: - koparko-ładowarka - 1 szt. - młot pneumatyczny - 1 szt. - piła do ciecia - 1 szt. - walec wibracyjny - 1 szt. - płyta wibracyjna - 1 szt. - ubijak mechaniczny - 1 szt. - kosiarka bijakowa - 2 szt. - nożyce spalinowe - 1 szt. - opryskiwacz - 1 szt. - samochód dostawczy - 1 szt. - samochód samowyładowczy - 2 szt. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli zostanie wykazane, dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - jedną osobą kadry technicznej (kierownik budowy) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej zgodnie z polskim Prawem Budowlanym [Dz. U. 1994 Nr 89 poz. 414, z późn. zm.] lub równoważne upoważniające do pełnienia funkcji kierownika budowy zgodnie z Prawem Budowlanym w niniejszym zamówieniu Osoba odpowiedzialna za realizację ww. funkcji, zgodnie z obowiązującymi przepisami winna posiadać stosowne uprawnienia zawodowe oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby. - jedną osobą nadzorującą prace pielęgnacji zieleni posiadającą doświadczenie zawodowe w utrzymaniu zieleni przez okres min. 1 sezonu wegetacyjnego roślin lub posiadającą co najmniej średnie wykształcenie kierunkowe (ogrodnicze, leśne, rolnicze bądź architektura krajobrazu). - dwiema osobami posiadającymi zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym wydane przez Wojewódzka Komendę Policji lub Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem, jeżeli zamawiający wskazują środki zarządzania środowiskiem, które wykonawca będzie stosował podczas realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi, odwołując się do systemu zarządzania środowiskiem i audytu (EMAS) lub norm zarządzania środowiskiem opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp b) druk OFERTA WYKONAWCY c) druk KOSZTORYS OFERTOWY d) druk OŚWIADCZENIE WYKONAWCY e) w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, pełnomocnictwo dla jednego z wykonawców lub osoby trzeciej, podpisane przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie f) jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik należy załączyć stosowne pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty g) wzór umowy z parafowanymi stronami oraz podpisaną ostatnią stroną umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuim.tychy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Ulic i Mostów
43-100 Tychy
ul. Budowlanych 59
pokój nr 201.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2013 godzina 07:45, miejsce: Miejski Zarząd Ulic i Mostów 43-100 Tychy ul. Budowlanych 59 pokój nr 201.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie, części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 2. Żądany termin realizacji: - robót budowlano-montażowych - od dnia podpisania umowy - 2 miesiące - pielęgnacji zieleni - do dnia 31.10.2013 r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Edukacji 11a/2 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Remont kanalizacji na odcinku kolektora sanitarnego północnego w ul. Starokościelnej i Spacerowej
- Sukcesywna dostawa chemii basenowej do uzdatniania wody basenowej oraz buforów kalibracyjnych
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Leśnej 59/42 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne
- Realizacja zadania w ramach Budżetu Obywatelskiego pn.: "Zagospodarowanie deptaku przy ul. Darwina"
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- " Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Witosa do ul. Wólczyńskiej w Sannikach"
- "Przebudowa drogi gminnej nr 371067T w miejscowości Strzegomek"
- Wykonanie prac zabezpieczających o charakterze prewencyjnym i w części o charakterze trwałym na pozostałościach zespołu zamkowego w Pruchniku
- Modernizacja i przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Morawica
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.