eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedlceNaprawa elewacji zewnętrznej i kominów wraz z malowaniem budynku Oddziału ZUS w Siedlcach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-03

Siedlce: Naprawa elewacji zewnętrznej i kominów wraz z malowaniem budynku Oddziału ZUS w Siedlcach
Numer ogłoszenia: 176409 - 2013; data zamieszczenia: 03.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 152109 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Siedlcach, ul. Browarna 12, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6401753, faks 025 6401711.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa elewacji zewnętrznej i kominów wraz z malowaniem budynku Oddziału ZUS w Siedlcach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o wartości szacunkowej poniżej kwoty, o której mowa w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. jest wykonanie naprawy elewacji zewnetrznej i kominów wraz z malowaniem budynku Oddziału. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje: - położenie nowej waprawy silikonowej, - naprawę kominów, - uzupełnienie płyt obudowy kanałów, - wykonanie pełnej obudowy kominów blachą płaską - wymianę kratek kominowych plastykowych na niklowane Szczegółowy przedmiot zamówienia określa: przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, projekt architektoniczno-budowlany. Wszystkie użyte w dokumentach przetargowych znaki towarowe, patenty, nazwy produktów, materiałów, urządzeń, firm wskazane z nazwy należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Wykonawca może zaoferować produkty, materiały, urządzenia równoważne. W takim wypadku obowiązkiem Wykonawcy jest wykazanie, że oferowane przez niego produkty, materiały, urządzenia mają parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne co najmniej takie, jak wyroby wymienione w szczegółowych specyfikacjach wykonania i odbioru robót budowlanych, projekcie oraz przedmiarach. Ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie Wykonawcy, który musi przedstawić dowody potwierdzające równoważność, w postaci kart technicznych, aprobat technicznych lub innych. Przedmiot zamówienia należy wykonać: - w oparciu o dokumentację projektową oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy należy uwzględnić normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia których mowa w art.30 ust 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca musi zastosować materiały i urządzenia dopuszczone do stosowania w Polsce, posiadające: - certyfikaty na znak bezpieczeństwa, - aprobaty techniczne, - certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności, - atesty. Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane BUDEMIX Stanisław Demiańczuk, Borychów 27, 08-307 Repki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 223252,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 295148,20

  • Oferta z najniższą ceną: 295148,20 / Oferta z najwyższą ceną: 490302,29

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.