eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinWYKONANIE KAMPANII PROMOCYJNEJ PREZENTUJĄCEJ REGIONALNE PRODUKTY KULINARNE POMORZA ZACHODNIEGO ZE ŚRODKÓW POMOCY TECHNICZNEJ PROW 2007-2013, SCHEMAT III, W RAMACH REALIZACJI ZAPISÓW PLANU DZIAŁANIA SEKRETARIATU REGIONALNEGO KREJOWEJ SIECI OBSZARÓW WIEJSKI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-13

Szczecin: WYKONANIE KAMPANII PROMOCYJNEJ PREZENTUJĄCEJ REGIONALNE PRODUKTY KULINARNE POMORZA ZACHODNIEGO ZE ŚRODKÓW POMOCY TECHNICZNEJ PROW 2007-2013, SCHEMAT III, W RAMACH REALIZACJI ZAPISÓW PLANU DZIAŁANIA SEKRETARIATU REGIONALNEGO KREJOWEJ SIECI OBSZARÓW WIEJSKICH NA LATA 2008-2009 FUNKCJONUJĄCEGO W WYDZIALE PROGRAMÓW OBSZARÓW WIEJSKICH URZĘDU MARSZAŁKOWSKIEGO WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO.
Numer ogłoszenia: 176459 - 2009; data zamieszczenia: 13.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego , ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 44 67 120, faks 091 44 67 120, 44 67 185.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um-zachodniopomorskie.pl/przetargi.html

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE KAMPANII PROMOCYJNEJ PREZENTUJĄCEJ REGIONALNE PRODUKTY KULINARNE POMORZA ZACHODNIEGO ZE ŚRODKÓW POMOCY TECHNICZNEJ PROW 2007-2013, SCHEMAT III, W RAMACH REALIZACJI ZAPISÓW PLANU DZIAŁANIA SEKRETARIATU REGIONALNEGO KREJOWEJ SIECI OBSZARÓW WIEJSKICH NA LATA 2008-2009 FUNKCJONUJĄCEGO W WYDZIALE PROGRAMÓW OBSZARÓW WIEJSKICH URZĘDU MARSZAŁKOWSKIEGO WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kampania promocyjna obejmująca teren Województwa Zachodniopomorskiego, podzielona na siedem części. W pierwszej części zostanie opracowany i wydany album oraz mapa z produktami regionalnymi Województwa Zachodniopomorskiego. W częściach od drugiej do szóstej zostanie wykorzystana kampania outdoorowa na reklamach zewnętrznych, która potrwa miesiąc czasu w największych miastach Województwa Zachodniopomorskiego. W siódmej części zostanie wykorzystana kampania prasowa zamieszczana raz w tygodniu w dziennikach i tygodnikach ukazująca się w Województwie Zachodniopomorskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.40.00.00 - 74.40.00.00 74.42.20.00 - 74.42.20.00 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: -

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu wziąć mogą udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, zgodnie z którym z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: a) wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; b) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; c) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; e) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; f) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; g) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; h) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; i) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; j) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy PZP; k) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy PZP; l) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; m) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP; n) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 2. Warunkiem szczególnym w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia jest wykazanie, że Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie: - część I przedmiotu zamówienia - minimum 2 dostawy materiałów promocyjnych i reklamowych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda, - część II przedmiotu zamówienia - minimum 2 opracowania i wykonania oraz wynajmu powierzchni reklamy wielkoformatowej z elementami 3D, o wartości nie mniejszej niż 50 000, 00 zł brutto każde, - część III przedmiotu zamówienia - minimum 2 opracowania i wykonania oraz wynajmu powierzchni reklamy wielkoformatowej , o wartości nie mniejszej niż 50 000, 00 zł brutto każde, - część IV przedmiotu zamówienia - minimum 2 opracowania i wykonania oraz wynajmu powierzchni reklamy wielkoformatowej w regionie, o wartości nie mniejszej niż 50 000, 00 zł brutto każde, - część V przedmiotu zamówienia - minimum 2 opracowania i wykonania oraz wynajmu powierzchni reklamy bilbordowej, o wartości nie mniejszej niż 50 000, 00 zł brutto każde, - część VI przedmiotu zamówienia - minimum 2 opracowania i wykonania oraz wynajmu powierzchni reklamy na nośnikach małego formatu, o wartości nie mniejszej niż 50 000, 00 zł brutto każde, - część VII przedmiotu zamówienia - minimum 2 opracowania i druku reklamy prasowej, o wartości nie mniejszej niż 15 000, 00 zł brutto każde. 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek szczegółowy. 2) Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców w całym zakresie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o analizę oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty poprzez wypełnienie druku ZP - 17 - Informacja o spełnianiu przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, na zasadzie: spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Potwierdzenie przez wykonawców spełniania warunków udziału w postępowaniu, opisanych szczegółowo w rozdziale VIII SIWZ, oraz w celu potwierdzenia, że oferowane usługi lub dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, nastąpi w oparciu o analizę przedłożonych przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa poniżej. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych (zwanej dalej ustawą), Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego w warunku w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, określonego szczegółowo w Rozdziale VIII pkt 2 SIWZ należy przedstawić wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie, według formularza, pn.: Doświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z zachowaniem terminów ich ważności określonych powyżej. Z powyższych dokumentów wynikać musi, że wykonawca spełnia warunki określone w rozdziale VIII. SIWZ. 6. Do oferty załączyć należy także oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 7. Do oferty należy także dołączyć próbki materiałów zgodnie z wymaganiami opisanymi w Rozdziale III SIWZ. 8. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się wspólnie kilku Wykonawców do oferty winni załączyć dokument pełnomocnictwa wystawionego zgodnie z dyspozycją art. 23 ust. 2 ustawy PZP, tj. o zakresie co najmniej: do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenia lub dokumenty o których mowa w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ wedle swojego uznania: łącznie albo osobno. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 11. Jeżeli z przedstawionych dokumentów wynika, że osoba, która podpisała ofertę nie jest uprawniona do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym, do oferty załączyć należy dokument pełnomocnictwa wystawionego w sposób określony przepisami prawa cywilnego. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi być ono potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub notariusza. 12. Dokumenty (z zastrzeżeniem dokumentu pełnomocnictwa), o których mowa w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ Wykonawcy mogą składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, tj. przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości. 14. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Zasada ta rozciąga się także na składane w toku postępowania wyjaśnienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, itp..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um-zachodniopomorskie.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, ul. Piłsudskiego 40 - 42, 70 - 421 Szczecin (pokój nr 312)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2009 godzina 12:30, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, ul. Piłsudskiego 40 - 42, 70 - 421 Szczecin (pokój nr 312).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: POMOC TECHNICZNA PROW 2007-2013, SCHEMAT III, W RAMACH REALIZACJI ZAPISÓW PLANU DZIAŁANIA SEKRETARIATU REGIONALNEGO KREJOWEJ SIECI OBSZARÓW WIEJSKICH NA LATA 2008-2009 FUNKCJONUJĄCEGO W WYDZIALE PROGRAMÓW OBSZARÓW WIEJSKICH URZĘDU MARSZAŁKOWSKIEGO WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zlecenie opracowania i druku albumu oraz mapy z produktami regionalnymi województwa zachodniopomorskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zlecenie opracowania i druku albumu oraz mapy z produktami regionalnymi województwa zachodniopomorskiego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 39.29.41.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zlecenie opracowania i wykonania oraz wynajmu powierzchni reklamy wielkoformatowej z elementami 3D, 1 nośnik - ściśle w centrum Szczecina.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zlecenie opracowania i wykonania oraz wynajmu powierzchni reklamy wielkoformatowej z elementami 3D, 1 nośnik - ściśle w centrum Szczecina.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.40.00.00-3, 74.42.20.00-3, 39.29.41.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zlecenie opracowania i wykonania oraz wynajmu powierzchni reklamy wielkoformatowej w Szczecinie i Koszalinie, 3 nośniki - 2 w Szczecinie, 1 w Koszalinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zlecenie opracowania i wykonania oraz wynajmu powierzchni reklamy wielkoformatowej w Szczecinie i Koszalinie, 3 nośniki - 2 w Szczecinie, 1 w Koszalinie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.44.00.00-3, 74.42.20.00-3, 39.29.41.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Średnia powierzchnia reklamy - 50

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zlecenie opracowania i wykonania oraz wynajmu powierzchni reklamy wielkoformatowej w regionie - nie mniej niż 12 nośników, jedna powierzchnia reklamowa w mieście: Choszczno, Goleniów, Myślibórz, Nowogard, Police, Pyrzyce, Stargard Szczeciński, Świnoujście, Szczecinek, Wałcz, Białogard, Kołobrzeg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zlecenie opracowania i wykonania oraz wynajmu powierzchni reklamy wielkoformatowej w regionie - nie mniej niż 12 nośników, jedna powierzchnia reklamowa w mieście: Choszczno, Goleniów, Myślibórz, Nowogard, Police, Pyrzyce, Stargard Szczeciński, Świnoujście, Szczecinek, Wałcz, Białogard, Kołobrzeg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.40.00.00-3, 74.42.20.00-3, 39.29.41.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Średnia powierzchnia reklamy - 50

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zlecenie opracowania i wykonania oraz wynajmu powierzchni reklamy bilbordowej, 50 nośników w ścisłym centrum lub przy głównych drogach dojazdowych w Szczecinie i Koszalinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zlecenie opracowania i wykonania oraz wynajmu powierzchni reklamy bilbordowej, 50 nośników w ścisłym centrum lub przy głównych drogach dojazdowych w Szczecinie i Koszalinie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.40.00.00-3, 74.42.20.00-3, 39.29.41.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Ilość nośników w ofercie - 50

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zlecenie opracowania i wykonania oraz wynajmu powierzchni reklamy na nośnikach małego formatu, nie mniej niż 25 nośników w centrum Szczecina..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zlecenie opracowania i wykonania oraz wynajmu powierzchni reklamy na nośnikach małego formatu, nie mniej niż 25 nośników w centrum Szczecina..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.40.00.00-3, 74.42.20.00-3, 39.29.41.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Ilość nośników w ofercie - 50

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zlecenie opracowania i druku reklamy prasowej prezentującej tematykę regionalnych produktów kulinarnych w wybranych dziennikach i tygodnikach ukazujących się województwie zachodniopomorskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zlecenie opracowania i druku reklamy prasowej prezentującej tematykę regionalnych produktów kulinarnych w wybranych dziennikach i tygodnikach ukazujących się województwie zachodniopomorskim.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.40.00.00-3, 74.42.20.00-3, 39.29.41.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.