eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TorzymBudowa budynku zaplecza szkółki leśnej w Bobrówce



Ogłoszenie z dnia 2007-09-26

Torzym: Budowa budynku zaplecza szkółki leśnej w Bobrówce
Numer ogłoszenia: 176605 - 2007; data zamieszczenia: 26.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Torzym, ul. Wodna 1, 66-235 Torzym, woj. lubuskie, tel. 068 3413655, 3413654 w. 19, fax 068 3413654.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku zaplecza szkółki leśnej w Bobrówce.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : jest rozbiórka starego zaplecza szkółkarskiego i w miejscu rozebranego budynku wybudowanie nowego zaplecza socjalno-biurowo-magazynowego(budynek parterowy bez podpiwniczenia w kształcie prostokąta z nieużytkowym poddaszem) wraz z dwoma zbiornikami na nieczystości ciekłe. Inwestycja zlokalizowana będzie w miejscowości Bobrówko, gm.Torzym, dz. bud. oznaczona w ewidencji nr 7039/1. Prace należy wykonać na podstawie projektu budowlanego i przedmiaru robót . Roboty budowlane obejmują: - rozbiórkę istniejącego budynku socjalnego o pow. 99 m2 i kubaturze 309 m3, - w miejscu rozebranego budynku, budowę nowego budynku zaplecza o pow. zabudowy 230,3 m2 i kubaturze 1266 m3, - wybudowanie dwóch szczelnych zbiorników na nieczystości( o pojemności 9200l od strony południowej i drugi o pojemności 3200l w odległości 2,2 m od budynku od strony północnej, - uporządkowanie terenu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj i ilość prac do wykonania) zawiera projekt budowlany , przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ Szacunkowa wartość zamówienie poniżej 5 278 tys.euro

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.32.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy magazynów i przemysłowych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.32.00 - Roboty budowlane w zakresie magazynów i przemysłowych obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 8.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł w formie określonej w SIWZ i w ustawie Prawo Zamówień Publicznych. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 17 października 2007r., do godz. 9:30..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawcy złożą odpowiednie oświadczenie. b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tzn. wykonali w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania jak również potwierdzeniem przez inwestora (wg załącznika nr 3 do SIWZ), bądź dołączonymi referencjami, fakturami, protokołami odbioru itp., że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga aby minimalna wartość wykonanych w ww. okresie robót w zakresie budowy lub remontów budynków wynosiła łącznie minimum. 1,6 mln zł brutto. Ponadto Wykonawcy złożą odpowiednie oświadczenie (wzór - załącznik nr 6 do SIWZ). c)Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.Wykonawcy złożą odpowiednie oświadczenie(załącznik nr 4 do SIWZ). Ponadto przedstawią wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczeniem i wykształceniem niezbędnym do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, o specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, elektrycznych, wodociągowych i kanalizacyjnych, dla której wykonawca przewiduje powierzenie funkcji kierownika budowy. W przypadku, jeżeli Wykonawca dysponuje dwiema lub więcej osobami posiadającymi ww. specjalności odrębnie, wówczas przedstawi uprawnienia dla tych osób. Uwaga: posiadane uprawnienia kierownika/kierowników budowy nie mogą zawierać wyłączeń w zakresie prac objętych przedmiotem zamówienia. d)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawcy złożą odpowiednie oświadczenie (wzór - załącznik nr 6 do SIWZ). Ponadto przedstawią polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimalną kwotę 800 tys.zł e)Posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia. Wykonawcy złożą odpowiednie oświadczenie (wzór - załącznik nr 6 do SIWZ). f)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy PZP). Wykonawcy złożą odpowiednie oświadczenie (wzór - załącznik nr 6 do SIWZ).
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a)Wypełniony i podpisany przez osobę(osoby upoważnioną)ne, formularz ofertowy (wg załączonego druku - zał. nr 1). b)Kosztorys ofertowy szczegółowy, sporządzony w oparciu o przedmiary robót, stanowiące element dokumentacji projektowej (załącznik nr 5 do SIWZ). c)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). d)Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (w przypadku ubieganie się o wykonanie zadania przez konsorcjum). e)Dokumenty potwierdzające: - uprawnienia budowlane kierownika budowy o specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, elektrycznych, wodociągowych i kanalizacyjnych,, - wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego kierownika budowy oraz wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zał. nr 4 do SIWZ). f)Wykaz co najmniej dwóch zrealizowanych robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na realizacji robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających (np. referencje, faktury, protokoły odbioru itp), że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 3 do SIWZ). Zamawiający wymaga aby minimalna wartość wykonanych w ww. okresie robót w zakresie budowy lub remontów budynków wynosiła łącznie minimum 1,6 mln zł brutto. g)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), dotyczącą: 1.osób fizycznych ( współwłaścicieli spółek, właścicieli firm ), 2.urzędujących członków władz osób prawnych. h)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), dotyczy podmiotów zbiorowych takich jak: (1)spółki: jawna, z o.o., akcyjna, komandytowa, komandytowo - akcyjna, partnerska. (2)przedsiębiorstwa państwowe, (3)spółdzielnie, (4)pozostałych podmiotów, nie wymienionych powyżej, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U z dnia 27 listopada 2002 r.) Uwaga: wg. dominującej wykładni prawa, spółka cywilna nie jest podmiotem zbiorowym. i)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); W przypadku spółki cywilnej wymaga się, aby wspólnicy spółki cywilnej przedstawili zaświadczenia o nie zaleganiu z opłacaniem podatków wobec Urzędu Skarbowego wystawione oddzielnie na każdego wspólnika, jak również odrębne zaświadczenie dotyczące spółki cywilnej. j)aktualne zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); k)dokumenty stwierdzające, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył odpowiednie oświadczenie oraz przedstawił polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę minimum 800 tys. złotych.(załącznik nr 8 do SIWZ) l)Dowód wniesienia wadium(oryginał), jeżeli wadium zostało wniesione w formach opisanych w punkcie 12 lit. b - e SIWZ. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu wskazane jest dołączenie kserokopii dowodu wniesienia wadium (przelewu) potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych (za zgodność z oryginałem) przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. Zamawiający wymaga wniesienia oryginału dokumentu świadczącego o wniesieniu wadium w formie niepieniężnej lub kopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu, wadium wniesione w pieniądzu musi wpłynąć na konto zamawiającego do upływu terminu składania ofert. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa wyżej (art. 26 ust.3 i 4 Pzp). Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Pzp oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia. W przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wykonawca winien złożyć odpowiednie zastrzeżenie na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej osoby. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem (tajemnica przedsiębiorstwa). Wykonawca nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielonagora.lasy.gov.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Torzym, ul.Wodna 1,66-235 Torzym. SIWZ można zakupić(po uprzednim złożeniu wniosku o jej uzyskanie) w cenie 50,00 zł +VAT 22%, od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00 w pokoju nr 16..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2007 godzina 09:30, miejsce: Nadleśnictwo Torzym, ul.Wodna 1, 66-235 Torzym - sekretariat (pokój nr 20)..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi przez zamawiającego do porozumiewania się z wykonawcami są: Pan Bogusław Breś i Stanisław Goryński tel. odpowiednio 068-3416277; 068-3416278. Z osobami tymi można kontaktować się codziennie, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.